atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Sziasztok! nemrég irtam hogy a vizhöfok nem megy fel 90 fokig. valahogy letudnám ellenörizni a högombát vagy a termosztátot? esetleg megmérem a kiegyenlitö tartályba a viz hömérsékletét A hideg autót beinditod, 3-4 perc múlva a hűtőt tapizd meg, hogy kezd-e langyosodni. Ha kezd langyosodni akkor a termosztátod rossz, ha nem kezd langyosodni akkor jó.
Marek Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 A hideg autót beinditod, 3-4 perc múlva a hűtőt tapizd meg, hogy kezd-e langyosodni. Ha kezd langyosodni akkor a termosztátod rossz, ha nem kezd langyosodni akkor jó. ezekszerint jó, mert a hütö nem langyosodik, hanem egy idö után hirtelen elforrósodik gondolom akkor nyit. fütés is van jó meleg csak a vizhöfok mutat keveset
atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 ezekszerint jó, mert a hütö nem langyosodik, hanem egy idö után hirtelen elforrósodik gondolom akkor nyit. fütés is van jó meleg csak a vizhöfok mutat keveset Akkor jó a termosztátod. Nézd meg, hogy a hőgomba, ami a jelet adja az órának, nincs-e beoxidálódva a saruja. Amúgy mióta ilyen? Mostanába lett ilyen, vagy már régóta?
Marek Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Akkor jó a termosztátod. Nézd meg, hogy a hőgomba, ami a jelet adja az órának, nincs-e beoxidálódva a saruja. Amúgy mióta ilyen? Mostanába lett ilyen, vagy már régóta? már egyideje ilyen. a högombát délután megnézem köszi
atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 már egyideje ilyen. a högombát délután megnézem köszi Én amióta az autót megvettem, azóta nem mutat pontos értéket a hőfokmutató. De már nem zavar, megszoktam. Nekem se éri el a 90 fokot a mutató. Vagyis hogy eléri de akkor már kapcsol a venti.
atis c14se Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Vagy pedig még lehet kalibrálni a mutatót. Leírás van róla a gyik.-be
ypos Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Üdv Mindenkinek! A véleményeteket szeretném kérni. Az autó elejenél kékeszöld olajszerű kicsöpögés jelent meg. Csak egy-két csepp szokott lenni, van, hogy napokig semmi, majd ismét egy-két csepp. Szerintem a klímából jön. Gondolom, rossz a tömítés. Az a helyzet, hogy főként anyagi okból most nem szívesen vinném szerelőhöz emiatt, inkább tavaszra halasztanám a dolgot (télen úgysem használom a klímát). Addig viszont tuti elfolyik a cucc és gondolom nem olcsó az újratöltés. Le lehet ezt valahol engedni? (Úgyértem leengedném egy tartóedénybe/kannába, és amikor tavasszal megcsináltatom, vissza lehetne bele tölteni.) A válaszokat előre is köszönöm.
Hjoe Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Üdv Mindenkinek! A véleményeteket szeretném kérni. Az autó elejenél kékeszöld olajszerű kicsöpögés jelent meg. Csak egy-két csepp szokott lenni, van, hogy napokig semmi, majd ismét egy-két csepp. Szerintem a klímából jön. Gondolom, rossz a tömítés. Az a helyzet, hogy főként anyagi okból most nem szívesen vinném szerelőhöz emiatt, inkább tavaszra halasztanám a dolgot (télen úgysem használom a klímát). Addig viszont tuti elfolyik a cucc és gondolom nem olcsó az újratöltés. Le lehet ezt valahol engedni? (Úgyértem leengedném egy tartóedénybe/kannába, és amikor tavasszal megcsináltatom, vissza lehetne bele tölteni.) A válaszokat előre is köszönöm. Nem fagyálló lesz az?
frici12650 Elküldve November15, 2011 Elküldve November15, 2011 Üdv Mindenkinek! A véleményeteket szeretném kérni. Az autó elejenél kékeszöld olajszerű kicsöpögés jelent meg. Csak egy-két csepp szokott lenni, van, hogy napokig semmi, majd ismét egy-két csepp. Szerintem a klímából jön. Gondolom, rossz a tömítés. Az a helyzet, hogy főként anyagi okból most nem szívesen vinném szerelőhöz emiatt, inkább tavaszra halasztanám a dolgot (télen úgysem használom a klímát). Addig viszont tuti elfolyik a cucc és gondolom nem olcsó az újratöltés. Le lehet ezt valahol engedni? (Úgyértem leengedném egy tartóedénybe/kannába, és amikor tavasszal megcsináltatom, vissza lehetne bele tölteni.) A válaszokat előre is köszönöm. Jó napot mindenkinek!Lehetséges,hogy hűtővíz,de szerintem inkább a klímakompresszor engedi a gázt,olajjal együtt.A kiegyenlítő tartályban megfelelő a szint?A klímát egyébként télen is használni kell,a rendszerben lévő olaj és gáz kenést biztosít a tömítéseknek,nem engedi,hogy kiszáradjanak.A párásodás ellen a lejobb dolog a klíma bekapcsolása.
Marek Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Sziasztok!! tegnap menetközben vettem észre hogy a vízhőfok 90 fok alatt van. Na mondom cserélhetek termosztátot. Ma reggel leellenőriztem. Motor melegítés után a termosztát nyitott a hűtő bal sarka hirtelen elforrósodott. Szóval elvileg jó. Hűtővíz szint is jó. Mi lehet még probléma? ma nézettem meg a fagyállószintet -47 fokig jó nem lehet hogy túl erös?
daykiller Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 ma nézettem meg a fagyállószintet -47 fokig jó nem lehet hogy túl erös? Inkább nem az, hogy erős, hanem inkább felesleges ekkora érték. Bőven elég a -30 is. A -20 meg azért már necces még itthon is. Enyém -28 fok, tegnap mértük. ;)
jankovacs Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Hello! F Astrában tudtok valami jó trükköt arra, hogy hogyan előzzem meg az ablakok párásodását? Menet közben ha fűtök, állandóan párásodik. Nem győzöm törölgetni, hogy kilássak. Köszi előre is. Jan
FPepe Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Hello! F Astrában tudtok valami jó trükköt arra, hogy hogyan előzzem meg az ablakok párásodását? Menet közben ha fűtök, állandóan párásodik. Nem győzöm törölgetni, hogy kilássak. Köszi előre is. Jan Hi! Valszeg tiszta víz lehet a pollenszűrőd. Ki kéne venni, és egy újat betenni, ezzel párhuzamosan a szélvédő takaró műanyagot, ott ahol a szélvédőre kéne illeszkednie kinyomni FBS-sel, sziloplaszttal, mert jó eséllyel ott jutott be a víz. Ha esetleg ettől se javul a helyzet, esélyes még a fűtőradiátor szivárgása, bár azt erős fagyállószag jelzi a kocsiban.
Dáwid Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Hi! Valszeg tiszta víz lehet a pollenszűrőd. Ki kéne venni, és egy újat betenni, ezzel párhuzamosan a szélvédő takaró műanyagot, ott ahol a szélvédőre kéne illeszkednie kinyomni FBS-sel, sziloplaszttal, mert jó eséllyel ott jutott be a víz. Ha esetleg ettől se javul a helyzet, esélyes még a fűtőradiátor szivárgása, bár azt erős fagyállószag jelzi a kocsiban. Vagy csak ki kell kapcsolni a belső keringtetést ;) (mondjuk nekem 2 személlyel még akkor sem párásodik, viszont nagyon jó időt tudok csinálni ;) )
Morfin Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Nahm ehhez én is csatlakoznék. Párásodok keringtető nélkül is, venti 2 es fokozaton na meg a fűtés is gyatra pedig a fogyim stabil 6 liter és garázsból indulok. Pollenszűrőm nincs a szélvédőre meg elnyomta fél tubus sziloplasztot.
Zsoltee Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Nahm ehhez én is csatlakoznék. Párásodok keringtető nélkül is, venti 2 es fokozaton na meg a fűtés is gyatra pedig a fogyim stabil 6 liter és garázsból indulok. Pollenszűrőm nincs a szélvédőre meg elnyomta fél tubus sziloplasztot. Szerintem azért párásodik, mert nincs benne a pollenszűrő. ;)
Morfin Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Szerintem azért párásodik, mert nincs benne a pollenszűrő. ;) De azzal is volt, mondjuk kicsit vizes is volt akkor azért dobtam ki.
atis c14se Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Szerintem azért párásodik, mert nincs benne a pollenszűrő. ;) Szerintem is nagyban közrejátszik a pollenszűrő hiánya.
daykiller Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Szerintem azért párásodik, mert nincs benne a pollenszűrő. ;) Ellenkezőleg. Télire mindig kiveszem a pollenszűrőt, mert így nem párásodik egyáltalán. ;)
frici12650 Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Nahm ehhez én is csatlakoznék. Párásodok keringtető nélkül is, venti 2 es fokozaton na meg a fűtés is gyatra pedig a fogyim stabil 6 liter és garázsból indulok. Pollenszűrőm nincs a szélvédőre meg elnyomta fél tubus sziloplasztot. Szia!A fogyasztásod nagyon korrekt,föleg,hogy hűvösebb idők vannak.Menet közben a vízhőfok jelző milyen értéket mutat?90-92 celsius lenne az ideális.Párásodás ellen segíthet még az is ha 1milliméterre lehúzod az ablakot.A szélvédő befújását párásodás elleni sprével nem ajánlom,más autóknál lehet beválik,általánosságban F Astránál nem igazán nem műkődik.
Morfin Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Szia!A fogyasztásod nagyon korrekt,föleg,hogy hűvösebb idők vannak.Menet közben a vízhőfok jelző milyen értéket mutat?90-92 celsius lenne az ideális.Párásodás ellen segíthet még az is ha 1milliméterre lehúzod az ablakot.A szélvédő befújását párásodás elleni sprével nem ajánlom,más autóknál lehet beválik,általánosságban F Astránál nem igazán nem műkődik. A mutató kék zónában marad mert nem tökéletes nyáron 5000 fokba sem megy fel.
atis c14se Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 A mutató kék zónában marad mert nem tökéletes nyáron 5000 fokba sem megy fel. Ma kaptunk FPepétől leírást, hogy melyik műszerhez milyen gomba való, hogy jó értéket mutasson a műszer. Ezúton is köszönjük neki.
frici12650 Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Ellenkezőleg. Télire mindig kiveszem a pollenszűrőt, mert így nem párásodik egyáltalán. ;) Igazad van,nagyon sokat segíthet a pollenszűrű kivétele is.
Morfin Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 De nemtom honnan juthat még be víz amiből pára lehet ki van takarítva sztem minden elérhető helyen. Nincs minek megkötni a vizet. A radiátor sem lyukas mert akkor fogyna a víz.
Zsoltee Elküldve November16, 2011 Elküldve November16, 2011 Ellenkezőleg. Télire mindig kiveszem a pollenszűrőt, mert így nem párásodik egyáltalán. ;) Még jó hogy múlt héten raktam bele újat ;) Ha az enyém is párásodni fog, megpróbálom majd kikapni, hátha működni fog, köszi a tippet :lol:
Recommended Posts