Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne :milyen termosztátot vegyek?Wahler , Hans Pries,Meyle ? astra f 1.6. 16V Az előttem szóló cartárs hsz-ét csak annyival egészíteném ki, hogy a tömítő gyűrűt is tartalmazza a csomag csak a boltosok gyakran kiveszik és külön árusítják. Erre oda kell figyelni.
blakahblakah Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv! Tegnap lemostam az autót a mosóban és a pollenszűrő tocsogott a vízben. A ventilátor bekapcsolásakor meg bugyogott a rendszer. Olvastam már itt, h sziloplaszttal érdemes kinyomni a keletkezett rést az idő vasfogával elhasználódott gumi és szélvédő között, amit ma eszközölök is. Másrészről valaki írta, h pluszba még eszkábált is oda valami burkolatot a szűrő fölé, h véletlen se tudjon beázni. A kérdésem csupán annyi lenni, h ha én is elkövetnék hasonlót, az nem akadályozná a megfelelő mennyiségű levegő felvételben? Illetve ha valakinek van erre valami bevált módszere, azt megoszthatná, h okosabb legyek azzal is. Előre is köszönöm!
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv! Tegnap lemostam az autót a mosóban és a pollenszűrő tocsogott a vízben. A ventilátor bekapcsolásakor meg bugyogott a rendszer. Olvastam már itt, h sziloplaszttal érdemes kinyomni a keletkezett rést az idő vasfogával elhasználódott gumi és szélvédő között, amit ma eszközölök is. Másrészről valaki írta, h pluszba még eszkábált is oda valami burkolatot a szűrő fölé, h véletlen se tudjon beázni. A kérdésem csupán annyi lenni, h ha én is elkövetnék hasonlót, az nem akadályozná a megfelelő mennyiségű levegő felvételben? Illetve ha valakinek van erre valami bevált módszere, azt megoszthatná, h okosabb legyek azzal is. Előre is köszönöm! Hell! Mielőtt barkácsolsz meg ragasztassz nézd meg, hogy a helyén van-e a pollenszűrő fölötti müanyag elem. Van egy perem ami alá be kell pattanjon.
blakahblakah Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Hell! Mielőtt barkácsolsz meg ragasztassz nézd meg, hogy a helyén van-e a pollenszűrő fölötti müanyag elem. Van egy perem ami alá be kell pattanjon. Igen, tökéletesen a helyén van és volt is. Soha nem fordult még elő ilyen mértékű beázás, de gondolom az idei tél megint picit megviselte az elemeket és ezért jött most elő. Sziloplaszt lesz, aztán ha szükséges barkácsolok is valami védelmet még. Tippeket, tanácsokat szívesen fogadok! Köszi!
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Igen, tökéletesen a helyén van és volt is. Soha nem fordult még elő ilyen mértékű beázás, de gondolom az idei tél megint picit megviselte az elemeket és ezért jött most elő. Sziloplaszt lesz, aztán ha szükséges barkácsolok is valami védelmet még. Tippeket, tanácsokat szívesen fogadok! Köszi! Ha a helyén van akkor csak tömítő anyag szükséges. Vedd ki az elemet és a peremére nyomj sziloplasztot majd tedd a helyére és kb 24 órát ne érje víz a felületet.
FPepe Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Wahler vagy Meyle. 92°C-ost. Esetleg Gates is jó, csak ellenőrizd, hogy megvan-e a gumi tömítőkarikája a dobozban.
Radó Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Esetleg Gates is jó, csak ellenőrizd, hogy megvan-e a gumi tömítőkarikája a dobozban. köszönöm mindenkinek a válaszát:)
Radó Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv.! Ismét lenne egy kérdésem,bár ezzel kellett volna kezdenem:) hideg motornál az egyik henger leáll,de mihelyst melegszik a motor,hűtő víz ismét elindul,és tökéletesen megy...meleg motornál mértek kompressziót és rendben is volt...arra gyanakszanak hogy nem melegszik a vízem és valami a termosztáttal lehet... lehet ez a gond?(hűtővíz hőmérséklet jeladót cseréltem,ami kétvezetékes ha jól tudom(szemből nézve bal oldalt kell beletekerni))
Dáwid Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv.! Ismét lenne egy kérdésem,bár ezzel kellett volna kezdenem:) hideg motornál az egyik henger leáll,de mihelyst melegszik a motor,hűtő víz ismét elindul,és tökéletesen megy...meleg motornál mértek kompressziót és rendben is volt...arra gyanakszanak hogy nem melegszik a vízem és valami a termosztáttal lehet... lehet ez a gond?(hűtővíz hőmérséklet jeladót cseréltem,ami kétvezetékes ha jól tudom(szemből nézve bal oldalt kell beletekerni)) Rossz termosztát miatt, nem áll meg egy henger :)
Radó Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Rossz termosztát miatt, nem áll meg egy henger :) hát én is ezt mondtam,ezért is kérdeztelek benneteket....fogalmam sincs mi okozza ezt a henger leállást...de mondom melegszik a víz egy ből indul a henger...
daykiller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv! Tegnap lemostam az autót a mosóban és a pollenszűrő tocsogott a vízben. A ventilátor bekapcsolásakor meg bugyogott a rendszer. Olvastam már itt, h sziloplaszttal érdemes kinyomni a keletkezett rést az idő vasfogával elhasználódott gumi és szélvédő között, amit ma eszközölök is. Másrészről valaki írta, h pluszba még eszkábált is oda valami burkolatot a szűrő fölé, h véletlen se tudjon beázni. A kérdésem csupán annyi lenni, h ha én is elkövetnék hasonlót, az nem akadályozná a megfelelő mennyiségű levegő felvételben? Illetve ha valakinek van erre valami bevált módszere, azt megoszthatná, h okosabb legyek azzal is. Előre is köszönöm! Az egyik elkövető én voltam. Egy műpadlódarabot tettem a pollenszűrő fölé. Akkorát, hogy oldalirányban túllógjon a pollenszűrőn és persze olyan hosszú is volt, hogy púposodjon, de az ablaktörlő mechanikát ne zavarja a szabad működésben. :) A levegő rendesen fog jönni, mert mindig is oldalról szívja a levegőt. :D
blakahblakah Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Az egyik elkövető én voltam. Egy műpadlódarabot tettem a pollenszűrő fölé. Akkorát, hogy oldalirányban túllógjon a pollenszűrőn és persze olyan hosszú is volt, hogy púposodjon, de az ablaktörlő mechanikát ne zavarja a szabad működésben. :) A levegő rendesen fog jönni, mert mindig is oldalról szívja a levegőt. :D Azt hiszem, h már nem lesz szükséges. Kiszilóztam még az atyaúristent is. Mondjuk érdekelne a megoldásod. Ha egy fotót tudnál dobni unalmasabb idődben, szemügyre venném, azt a megoldást. :D
Tiv. Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Rossz termosztát miatt, nem áll meg egy henger :) De négy igen. :D
daykiller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Azt hiszem, h már nem lesz szükséges. Kiszilóztam még az atyaúristent is. Mondjuk érdekelne a megoldásod. Ha egy fotót tudnál dobni unalmasabb idődben, szemügyre venném, azt a megoldást. :D Okés, majd csinálok. :)
Dáwid Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 De négy igen. :) Ez esetben nem egy hengerrel van probléma, hanem a másik 3-al :D :D
FPepe Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv.! Ismét lenne egy kérdésem,bár ezzel kellett volna kezdenem:) hideg motornál az egyik henger leáll,de mihelyst melegszik a motor,hűtő víz ismét elindul,és tökéletesen megy...meleg motornál mértek kompressziót és rendben is volt...arra gyanakszanak hogy nem melegszik a vízem és valami a termosztáttal lehet... lehet ez a gond?(hűtővíz hőmérséklet jeladót cseréltem,ami kétvezetékes ha jól tudom(szemből nézve bal oldalt kell beletekerni)) Inkább gyanús lehet pl. a szívósor tömítése, ami melegedés hatására "megdagad", így onnantól jól tömít, vagy esetleg sok lerakódás annak a hengernek a szelepein, ilyesmi...
dajkazs Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Hali! Ma reggel a pára miatt be akartam kapcsolni a klímát, a klíma visszajelzője világít de nem kapcsol be. Nem változik a motor fordulatszáma és a fűtőventilátort sem kapcsolja be. Nem lehet a relé kattanását sem hallani. (a nyomásszabályzó tilthatja a relét? :) ) Szerintetek mi a gond? A relém szállt el, vagy a gázom?
Tiv. Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Hali! Ma reggel a pára miatt be akartam kapcsolni a klímát, a klíma visszajelzője világít de nem kapcsol be. Nem változik a motor fordulatszáma és a fűtőventilátort sem kapcsolja be. Nem lehet a relé kattanását sem hallani. (a nyomásszabályzó tilthatja a relét? :) ) Szerintetek mi a gond? A relém szállt el, vagy a gázom? + 5 fok alatt nem kapcsol be a klíma.
dajkazs Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 + 5 fok alatt nem kapcsol be a klíma. Köszi szépen! Akkor nem kell nekiesnem a javításnak! :) Ezt viszont nem tudtam, hogy +5 alatt nem kapcsol be.
Dj JocEe Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Köszi szépen! Akkor nem kell nekiesnem a javításnak! :) Ezt viszont nem tudtam, hogy +5 alatt nem kapcsol be. Erröl énsem tudtam :D
dajkazs Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 + 5 fok alatt nem kapcsol be a klíma. Emberek ezt nem értem... Ma csak kíváncsiságból bekapcsoltam a klímát +2 C foknál, és működött! Akkor most mi van... ? Csak +2 alatt nem megy? Valaki ismeri az Astrát? :) (Rajtam kívül!) :D
daykiller Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Emberek ezt nem értem... Ma csak kíváncsiságból bekapcsoltam a klímát +2 C foknál, és működött! Akkor most mi van... ? Csak +2 alatt nem megy? http://pics.coldline.hu/pics/158761-20110121-okDEE4t.jpg Valaki ismeri az Astrát? :) (Rajtam kívül!) :D A klíma nem a kijelzőn lévő hőmérsékletet figyeli, van saját hőmérője és ha szerinte megvan a 3 fok (mert megtudtam, hogy +3 fok alatt nem kapcsol be :D), akkor bekapcsol.
dajkazs Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 A klíma nem a kijelzőn lévő hőmérsékletet figyeli, van saját hőmérője és ha szerinte megvan a 3 fok (mert megtudtam, hogy +3 fok alatt nem kapcsol be :)), akkor bekapcsol. Köszi! Te vagy az én emberem :D
Recommended Posts