daykiller Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nah ezt eddig nem mondtad! :D A tied klímás ezek szerint! Az másabb, mint a mienk! :D Akkor a tied ilyen! A klímásé is ugyanúgy működik, mint a többi. :) Tehát az sem elektromos (klímás a kocsim, csak tudom :)). Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 A klímásé is ugyanúgy működik, mint a többi. :) Tehát az sem elektromos (klímás a kocsim, csak tudom :)). Akkor az elv ugyanaz! :D Még szép, hogy te tudod jobban! :P Csak eleinte nem írta, hogy klímás van neki is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Akkor az elv ugyanaz! :D Még szép, hogy te tudod jobban! :P Csak eleinte nem írta, hogy klímás van neki is... :D Csak még mielőtt valaki vitatkozna. :) Szedtem már szét párszor a fűtéskonzolt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nah ezt eddig nem mondtad! :D A tied klímás ezek szerint! Az másabb, mint a mienk! :) Akkor a tied ilyen! Jogos a letolás! Valahol elkallódott az infó. De a kapcsoló amit feltettél, nekem egy modulban van. Vélhetően egyben lehet kiemelni a helyéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 (edited) Szerintem hagyd a p.csába a gombot, és nyisd fel a motorháztetőt. :) A szélvédő alatti rácsos-műanyag részből, a tűzfalnál, jön lefelé egy gumi lefolyó. Inkább hagyjuk hogy mire hasonlít... Annak a tövénél megy be egy vákumcső. Az a cső megy a belső keringtetéshez. Ha az onnan hiányzik, vagy repedezett, vagy le van csúszva, stb. akkor is elmegy a belső keringtetés... + még 1 lehetőség: a pollenszűrő alatt megy a vákumcső, nekem az volt lecsúszva- visszaraktam, azóta van belső keringtetésem. :D Módosítva Január4, 2011 : zozor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 + még 1 lehetőség: a pollenszűrő alatt megy a vákumcső, nekem az volt lecsúszva- visszaraktam, azóta van belső keringtetésem. :D Hát igen, az F-nél még könnyen megoldható de nekem a H-ban......háááát a pollenszórőt autóstól illik cserélni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 + még 1 lehetőség: a pollenszűrő alatt megy a vákumcső, nekem az volt lecsúszva- visszaraktam, azóta van belső keringtetésem. :D Végre sikerült elindulnom a csőkeresésben. Megtaláltam a szívótorok és szervofékrásegítő (remélem jól fogalmazom) között indul egy műanyag, valaha átlátszó lehetett, elosztóból a pollenszűrő felé, alá. Kb. olyan mint régen a benzin szűrők voltak. Csak kicsiben. Mivel csillag garázsban vagyok hétvégi szerelés lesz belőle. Köszönet a segítségért mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaky88 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Mit értesz azon ,hogy 3-as 4-es benn megy ?Csak akkor megy a ventilátor ? Mert ha igen akkor szerintem az előtét ellenállás a hibás . Igen azt értem,hogy csak 3-as és 4-es fokozatban megy a ventilátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Szevasztok! Egy F astram van és a műszerfalon a két középső szellőzőn nem jön a meleg csak a hideg vagy egy kicsit langyos!De találkoztam olyan astraval,hogy abban meg meleg jött ott! És az lenne a kérdésem,hogy ez mitől lehet,hogy nekem hideg jön a szellőzőn?van erre valami megoldás? üdv:zozo astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Szevasztok! Egy F astram van és a műszerfalon a két középső szellőzőn nem jön a meleg csak a hideg vagy egy kicsit langyos!De találkoztam olyan astraval,hogy abban meg meleg jött ott! És az lenne a kérdésem,hogy ez mitől lehet,hogy nekem hideg jön a szellőzőn?van erre valami megoldás? üdv:zozo astra Olvass vissza pár oldalt. Egész télen téma volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Szevasztok! Egy F astram van és a műszerfalon a két középső szellőzőn nem jön a meleg csak a hideg vagy egy kicsit langyos!De találkoztam olyan astraval,hogy abban meg meleg jött ott! És az lenne a kérdésem,hogy ez mitől lehet,hogy nekem hideg jön a szellőzőn?van erre valami megoldás? üdv:zozo astra Kiszeded a szellőzőrácsokat, aztán a hideg csövet betömöd szivaccsal (ahonnan hideg jön). Asszem az alsó részen van. Amúgy ez gyárilag ilyen, kivétel a klímások, azoknál meleg jön középen is. Meg lehet van egy-két kivétel még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 köszönöm a segitséget! vissza fogom olvasni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Szevasztok! Egy F astram van és a műszerfalon a két középső szellőzőn nem jön a meleg csak a hideg vagy egy kicsit langyos!De találkoztam olyan astraval,hogy abban meg meleg jött ott! És az lenne a kérdésem,hogy ez mitől lehet,hogy nekem hideg jön a szellőzőn?van erre valami megoldás? üdv:zozo astra It már egyszer leírtam, remélem neked is segít! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Ma lett kész a verda. :) Kicserélték a vezérlést. Vízpumpát is. Éreztem a fagyálló szagát,azt gondoltan a vízpumpa folyik. A szerelő szerint a hűtő illesztése ereszt. Mivel utólag lett a klíma beszerelve,ezért fogalmam sincs hogy milyen kell bele. Tud valaki segíteni hogy miből tudom megállapítani? Mennyire lehet hatásos a hűt tömítő adalék? Persze ez csak időleges megoldás lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Ma lett kész a verda. :) Kicserélték a vezérlést. Vízpumpát is. Éreztem a fagyálló szagát,azt gondoltan a vízpumpa folyik. A szerelő szerint a hűtő illesztése ereszt. Mivel utólag lett a klíma beszerelve,ezért fogalmam sincs hogy milyen kell bele. Tud valaki segíteni hogy miből tudom megállapítani? Mennyire lehet hatásos a hűt tömítő adalék? Persze ez csak időleges megoldás lenne. A fűtőradiátort biztos eltömítené. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 A fűtőradiátort biztos eltömítené. Inkább csak olyan vészhelyzeti megoldás, , esetleg egy eladásra szánt autóba ha ki akar bacni a vevővel. Meg kell keresni a szivárgás heyét, séés meg kell szüntetni. Amikor a hűtőm eresztett, vettem ki a hűtővízből, nem volt akkora nyomás, megszünt a szivárgás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Én meg múlt szombat-vasárnap Omegába cseréltem fűtőradiátort. Egy élmény volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Szevasztok! Egy F astram van és a műszerfalon a két középső szellőzőn nem jön a meleg csak a hideg vagy egy kicsit langyos!De találkoztam olyan astraval,hogy abban meg meleg jött ott! És az lenne a kérdésem,hogy ez mitől lehet,hogy nekem hideg jön a szellőzőn?van erre valami megoldás? üdv:zozo astra Egészen véletlenül nem fogy a vized. Szép óvatosan valahol elcsöpög. Ilyen esetben is szokta ezt produkálni. A végén csak az oldalsó fúvókákon jön a meleg, majd ahogy tovább fogy a hűtőfolyadék az is megszűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Egészen véletlenül nem fogy a vized. Szép óvatosan valahol elcsöpög. Ilyen esetben is szokta ezt produkálni. A végén csak az oldalsó fúvókákon jön a meleg, majd ahogy tovább fogy a hűtőfolyadék az is megszűnik. Igazából ezt nem értem, mert a fűtőradiátor eléggé lent van, ha már ott sincs víz akkor a hengerfejben sincs és megfől a moci. Meg ugye a fűtésbox ossza el a meleget, és egyszerre nyom középre, és a szélére. A középső befúvó 1/3-rész állandó hideget nyom gyárilag, ezt lehet javítani egy szivacs betömködésével, ahogy már előttem is írták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Igazából ezt nem értem, mert a fűtőradiátor eléggé lent van, ha már ott sincs víz akkor a hengerfejben sincs és megfől a moci. Meg ugye a fűtésbox ossza el a meleget, és egyszerre nyom középre, és a szélére. A középső befúvó 1/3-rész állandó hideget nyom gyárilag, ezt lehet javítani egy szivacs betömködésével, ahogy már előttem is írták. Jól látod. Ha nem "durran el" valami, akkor képes arra, hogy a kevés visszatérő ágban lévő vízzel, nem csont száraz, még úgy ahogy elmenjen. Na nem keresztül az országon, 40 fokban, de egy pár km. belefér. ( Most ősszel jártam így.) Aztán tényleg meg kell állni!! Nálam is utólagos klíma van. Ha bemelegszik, akkor elég meleg levegő jön a középső konzolon befelé. Nem annyira mint az oldalsó fúvókákon. A szivacsos tömítést nem néztem. Szerencsére nem volt rá okom. A vectra fűtőradiátor, cca. 50 mm vastag, elég jól nyomja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Jól látod. Ha nem "durran el" valami, akkor képes arra, hogy a kevés visszatérő ágban lévő vízzel, nem csont száraz, még úgy ahogy elmenjen. Na nem keresztül az országon, 40 fokban, de egy pár km. belefér. ( Most ősszel jártam így.) Aztán tényleg meg kell állni!! Nálam is utólagos klíma van. Ha bemelegszik, akkor elég meleg levegő jön a középső konzolon befelé. Nem annyira mint az oldalsó fúvókákon. A szivacsos tömítést nem néztem. Szerencsére nem volt rá okom. A vectra fűtőradiátor, cca. 50 mm vastag, elég jól nyomja. Én nyáron mentem elszállt hűtővel 15-20 kilómétert folyamatosan pótolva a vizet, szerencsére bírt a hf-tömítés meg a többi. Igazából az a baj, hogy ahogy csökken a szint először az egyvezetékes jeladó kap "levegőt" utána már hiába nézegetem felszökik-e a hőfok, csalni fog a műszer a kék mező szélénél figyelt a mutató. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Én nyáron mentem elszállt hűtővel 15-20 kilómétert folyamatosan pótolva a vizet, szerencsére bírt a hf-tömítés meg a többi. Igazából az a baj, hogy ahogy csökken a szint először az egyvezetékes jeladó kap "levegőt" utána már hiába nézegetem felszökik-e a hőfok, csalni fog a műszer a kék mező szélénél figyelt a mutató. Nálam felakadt 100-ra és nem mozdult. Pont az ellentéte mint Nálad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Nálam felakadt 100-ra és nem mozdult. Pont az ellentéte mint Nálad. 100-ig csak egyszer ment fel, de az egy másik történet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne :milyen termosztátot vegyek?Wahler , Hans Pries,Meyle ? astra f 1.6. 16V Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Wahler vagy Meyle. 92°C-ost. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts