fegyvermánia Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Heló! Meghalt a 2 vezetékes hőfok gombám és 2 fajta van belőle. nem tudom melyik való az opel f astra gsi c20xe-hez. Van fekete meg szürke, gondolom a szín valamilyen megkülönböztetés miatt van rajta. A termostát alatt van 2 hőfok gomba az egyik 1 vezetékes a másik az 2 vezetékes amiről szó van. Valaki, tudna segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Heló! Meghalt a 2 vezetékes hőfok gombám és 2 fajta van belőle. nem tudom melyik való az opel f astra gsi c20xe-hez. Van fekete meg szürke, gondolom a szín valamilyen megkülönböztetés miatt van rajta. A termostát alatt van 2 hőfok gomba az egyik 1 vezetékes a másik az 2 vezetékes amiről szó van. Valaki, tudna segíteni? Tudtommal a fekete kell a C20XE-hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Heló! Meghalt a 2 vezetékes hőfok gombám és 2 fajta van belőle. nem tudom melyik való az opel f astra gsi c20xe-hez. Van fekete meg szürke, gondolom a szín valamilyen megkülönböztetés miatt van rajta. A termostát alatt van 2 hőfok gomba az egyik 1 vezetékes a másik az 2 vezetékes amiről szó van. Valaki, tudna segíteni? Mi a tünete amikor meghal a hőfokgomba ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Mi a tünete amikor meghal a hőfokgomba ? Nő a fogyasztás, hidegen nehezen indulhat, rángathat az autó, ill. ha már teljesen halott, akkor világít a sárga lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Esélyes, bár volt a kezeim között egy 1.9-es turbódízel Pözsó kisbusz, 70-fölé nem hajlandó menni a hőfok, és meg lehet benne fagyni. Cseréltem termosztátod, és csak egy kicsit lett jobb a helyzet. Bár ezen nem kell vezérlést bontani, de olyen szar helyen volt, hogy 3 óra alatt végeztem vele, úgyhogy senki ne panaszkodjon a NZ-k re. :D Ebben benne van a termosztát forgatás is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Papír nélkül is tudnia kell a 90 fokos hűtővizet tartania, ezáltal a fűtésnek is gatyarohasztónak kéne lennie. Bocs hogy ismét beleszólok, de azért megnézném azt a gatyarohasztást itt Gyergyóban a mínusz 25 - 28 fokban... Állandóan 93 fokon van a hőmérséklet, de ugyis hideg van menetszélnél. Persze álló helyzetben szuper a meleg Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Üdv! Belső keringetés nyomógombnak mi az elektromos száma? Nem tudom kibogarászni a meglévő rajzból. Jó lenne egy kis támpont. Valahol elhalt elektromosan ez a rész a szellőzésben és szeretném megtalálni az okát. -8 - -10 fokban nehezen melegszik át a motor a nagy belső radiátor miatt. Folyamatosan a külső hideg levegőt nyomja a radiátorra a ventillátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Üdv! Belső keringetés nyomógombnak mi az elektromos száma? Nem tudom kibogarászni a meglévő rajzból. Jó lenne egy kis támpont. Valahol elhalt elektromosan ez a rész a szellőzésben és szeretném megtalálni az okát. -8 - -10 fokban nehezen melegszik át a motor a nagy belső radiátor miatt. Folyamatosan a külső hideg levegőt nyomja a radiátorra a ventillátor. Nem túl valószínű, mert vákumos :D Az össz. elektronika benne, az hogy világít a gombja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nem túl valószínű, mert vákumos :D Az össz. elektronika benne, az hogy világít a gombja :) Benéztem! :) Nem tudom miért maradt meg benne, hogy elektromos. A középkonzol világítás című GYIK leírásban láttam most az ominózus kapcsolót. Ezek szerint az egy szelep, amivel vákumot tudok kapcsolni, lezárom a cső végét, illetve kikapcsolni, nyitom a cső végét? A következő kérdésem: E kapcsolót előre ki lehet húzni a burkolat bontása nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nem túl valószínű, mert vákumos :D Az össz. elektronika benne, az hogy világít a gombja :) Tényleg, ha már ez a téma: Hogy lehet az, hogy amikor bekapcsolom a belső keringetést akkor jobban párásodnak az ablakaim? Azt gondolnám, hogy ilyenkor kellene kevésbé, mivel ilyenkor nem jön a pollenszűrőn keresztül levegő, ami lehet nedves. Vagy ha beindítom a belső keringetést,a kkor gyorsabban belihegem az autót, olyan jól szigetel? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Benéztem! :) Nem tudom miért maradt meg benne, hogy elektromos. A középkonzol világítás című GYIK leírásban láttam most az ominózus kapcsolót. Ezek szerint az egy szelep, amivel vákumot tudok kapcsolni, lezárom a cső végét, illetve kikapcsolni, nyitom a cső végét? A következő kérdésem: E kapcsolót előre ki lehet húzni a burkolat bontása nélkül? Úgy tudom nem. Még szétszedve is szívás, mert van egy kis korong rajta, ami a "benyomod-beakad-benyomod-kiakad" mechanikának a kis labirintusában szaladgál. Ha az a korong kiesik onnan, akkor nem marad bent a gomb sem, és akkor ha belső keringtetni akarsz akkor benyomva kell tartani a gombot. Zotya szívott vele emlékezetesen, ha beesik akkor majd elmondja hogy hogy is volt. Én már nagyon-nagyon régen szedtem szét a középkonzolt nem emlékszem biztosra, úgyhogy inkább nem próbálok meg hülyeséget mondani :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Tényleg, ha már ez a téma: Hogy lehet az, hogy amikor bekapcsolom a belső keringetést akkor jobban párásodnak az ablakaim? Azt gondolnám, hogy ilyenkor kellene kevésbé, mivel ilyenkor nem jön a pollenszűrőn keresztül levegő, ami lehet nedves. Vagy ha beindítom a belső keringetést,a kkor gyorsabban belihegem az autót, olyan jól szigetel? :D Vagy igen :) . Nem jön be friss levegő, a már bentlévőt meg "elpárásítod" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Úgy tudom nem. Még szétszedve is szívás, mert van egy kis korong rajta, ami a "benyomod-beakad-benyomod-kiakad" mechanikának a kis labirintusában szaladgál. Ha az a korong kiesik onnan, akkor nem marad bent a gomb sem, és akkor ha belső keringtetni akarsz akkor benyomva kell tartani a gombot. Zotya szívott vele emlékezetesen, ha beesik akkor majd elmondja hogy hogy is volt. Én már nagyon-nagyon régen szedtem szét a középkonzolt nem emlékszem biztosra, úgyhogy inkább nem próbálok meg hülyeséget mondani :D Asszem erről van most szó! :) Ezen látszik az összes elektronikája! :) További képek itt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Asszem erről van most szó! :D Ezen látszik az összes elektronikája! :) További képek itt! Ő lenne. Továbbra is marad a kérdés merre lehetne meg keresni a hiba okát? Ezek szerint ne nagyon próbálkozzak a szétszedéssel. Valahol távolabbről keressem, kezdjem meg a hiba keresés. De merre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Benéztem! :D Nem tudom miért maradt meg benne, hogy elektromos. A középkonzol világítás című GYIK leírásban láttam most az ominózus kapcsolót. Ezek szerint az egy szelep, amivel vákumot tudok kapcsolni, lezárom a cső végét, illetve kikapcsolni, nyitom a cső végét? A következő kérdésem: E kapcsolót előre ki lehet húzni a burkolat bontása nélkül? Ki lehet venni. Nekem sikerült csak tényleg kell vigyázni mert ott az a kis korong amiről Dawid is regélt + egy rugó. Oldalról egy lapos csavarnyúzóval szépen ki lehet billenteni, utána jön az a rész amikor figyelsz, hogy ne pattanjon szanaszét az a bonyolult mechanika :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Ő lenne. Továbbra is marad a kérdés merre lehetne meg keresni a hiba okát? Ezek szerint ne nagyon próbálkozzak a szétszedéssel. Valahol távolabbről keressem, kezdjem meg a hiba keresés. De merre? Szerintem hagyd a p.csába a gombot, és nyisd fel a motorháztetőt. :) A szélvédő alatti rácsos-műanyag részből, a tűzfalnál, jön lefelé egy gumi lefolyó. Inkább hagyjuk hogy mire hasonlít... Annak a tövénél megy be egy vákumcső. Az a cső megy a belső keringtetéshez. Ha az onnan hiányzik, vagy repedezett, vagy le van csúszva, stb. akkor is elmegy a belső keringtetés. :D szerk.: találtam képeket. Ki lehet venni. Nekem sikerült csak tényleg kell vigyázni mert ott az a kis korong amiről Dawid is regélt + egy rugó. Oldalról egy lapos csavarnyúzóval szépen ki lehet billenteni, utána jön az a rész amikor figyelsz, hogy ne pattanjon szanaszét az a bonyolult mechanika :D És a csövek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 És a csövek? :D Nincs ott semmi cső. A gomb szépen kijött azt visszament mikor kértem rá :) A csövek hátul vannak de szvsz is egyszer a tűzfalon lévő csövet kellene megnézni meg a váákumszivattyút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nincs ott semmi cső. A gomb szépen kijött azt visszament mikor kértem rá :) A csövek hátul vannak de szvsz is egyszer a tűzfalon lévő csövet kellene megnézni meg a váákumszivattyút. De bizony van! :) Szerintem erre gondolt. Kicsit macerás a szétszedés tényleg... Nekem azért nem működött, mert ki volt repedve a cső, pont ott ahol rámegy erre a kapcsolóféleségre! :D (a képen a zöld csíkos cső...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Ebben benne van a termosztát forgatás is? Ott tényleg csak egyféleképpen ment be. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaky88 Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Sziasztok! Nekem is egy astra f tipusu gépem van és az a bibi hogy a fűtés csak 3-as és 4 es fokozatban megy de nagyritkán megindul 2-esen is 1-esen abszolútt nem megy. Mi lehet a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 De bizony van! :) Szerintem erre gondolt. Kicsit macerás a szétszedés tényleg... Nekem azért nem működött, mert ki volt repedve a cső, pont ott ahol rámegy erre a kapcsolóféleségre! :D (a képen a zöld csíkos cső...) Közben rájöttem miért gondoltam elektromosra: a kapcsoló felület egyben a klíma kapcsoló és a belső keringetés kapcsoló modulja. Nem szólóba van a belsőkeringetés kapcsoló. Azt hiszem a több szál vezeték maradt meg bennem. Anno szereltem benne az izzók miatt. Szóval: indulhatok a motortér felöl és megnézhetem, hogy a motortérből a vákuum vezeték épp e, és ha minden jó nincs eldugulva, törve, akkor szedhetem szét a szellőzés kezelő felületét, kapcsolót, illetve végig nézhetem a belső térben vezetett vákuum csövet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Sziasztok! Nekem is egy astra f tipusu gépem van és az a bibi hogy a fűtés csak 3-as és 4 es fokozatban megy de nagyritkán megindul 2-esen is 1-esen abszolútt nem megy. Mi lehet a baja? Mit értesz azon ,hogy 3-as 4-es benn megy ?Csak akkor megy a ventilátor ? Mert ha igen akkor szerintem az előtét ellenállás a hibás . Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Sziasztok! Nekem is egy astra f tipusu gépem van és az a bibi hogy a fűtés csak 3-as és 4 es fokozatban megy de nagyritkán megindul 2-esen is 1-esen abszolútt nem megy. Mi lehet a baja?Mit értesz azon ,hogy 3-as 4-es benn megy ?Csak akkor megy a ventilátor ? Mert ha igen akkor szerintem az előtét ellenállás a hibás . Jaja. Kontakthibának tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Közben rájöttem miért gondoltam elektromosra: a kapcsoló felület egyben a klíma kapcsoló és a belső keringetés kapcsoló modulja. Nem szólóba van a belsőkeringetés kapcsoló. Azt hiszem a több szál vezeték maradt meg bennem. Anno szereltem benne az izzók miatt. Szóval: indulhatok a motortér felöl és megnézhetem, hogy a motortérből a vákuum vezeték épp e, és ha minden jó nincs eldugulva, törve, akkor szedhetem szét a szellőzés kezelő felületét, kapcsolót, illetve végig nézhetem a belső térben vezetett vákuum csövet. Nah ezt eddig nem mondtad! :D A tied klímás ezek szerint! Az másabb, mint a mienk! :) Akkor a tied ilyen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 De bizony van! :) Szerintem erre gondolt. Kicsit macerás a szétszedés tényleg... Nekem azért nem működött, mert ki volt repedve a cső, pont ott ahol rámegy erre a kapcsolóféleségre! :D (a képen a zöld csíkos cső...) Ennyire nem barmoltam szét. Csak a gombot peccintettem ki izzócsere céljából... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts