daykiller Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Hozzáértő ugyan nem vagyok, de jó. A kék színű a "sima mezei" a piros meg az aluhűtő "kímélő." Miért is ne, én kéket vettem. :D Nem a hengerfej anyagát veszik alapul? Én se vagyok hozzáértő, csak egy offmester, így mit sem ér az a kijelentésem, hogy a piros pont belevaló. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Nem a hengerfej anyagát veszik alapul? Én se vagyok hozzáértő, csak egy offmester, így mit sem ér az a kijelentésem, hogy a piros pont belevaló. :) Akkor egyfele beszélünk? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Akkor egyfele beszélünk? :D Igen, a falnak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bigi Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 :D Netán tudna nekem valaki segiteni kb 1 honapja cseréltem hengerfej tömitést és termosztátot.A viz felmelegszik de fütés az nincs semilyen állásban sem. Mi romlott el. Ja és természetesen fagyálló van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Netán tudna nekem valaki segiteni kb 1 honapja cseréltem hengerfej tömitést és termosztátot.A viz felmelegszik de fütés az nincs semilyen állásban sem. Mi romlott el. Nem írtad milyen kocsi, de feltételezem hogy f astra. Akkor ha jól értem a víz meleg, a mutató kimegy a kékből a 90fok környékén mozog. Nézd meg a motortérben a tűzfalnál van két nagyjából 2 centi átmérőjű cső, az utastérbe mennek be a radiátor csövei, meleg-e mindkettő, a ki és a bevezető is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bigi Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Nem írtad milyen kocsi, de feltételezem hogy f astra. Akkor ha jól értem a víz meleg, a mutató kimegy a kékből a 90fok környékén mozog. Nézd meg a motortérben a tűzfalnál van két nagyjából 2 centi átmérőjű cső, az utastérbe mennek be a radiátor csövei, meleg-e mindkettő, a ki és a bevezető is? Természetesen Astrárol van szó. Ami a karburátortól megy be az meleg ami a kiegyenlitő felémegy az hideg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Természetesen Astrárol van szó. Ami a karburátortól megy be az meleg ami a kiegyenlitő felémegy az hideg. Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó: Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bigi Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó: http://pics.coldline.hu/pics/145384-20101229-2pm9aO.jpg Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D Bocsi a karburátorért de tudom injektoros.Aképen ahol a sárga nagy kör van az a csö hideg illetve nagyonpicitlangyos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Bocsi a karburátorért de tudom injektoros.Aképen ahol a sárga nagy kör van az a csö hideg illetve nagyonpicitlangyos. Oké, de nem azt a csövet kellene megnézni, mert az csak termosztát nyitás után melegszik, és a hűtőből átáramló lehült víz folyik benne, hanem a két kis csövet amit sárga nyillal jelöltem, mert ezek a kis vízkörön vannak, előbb melegszenek mint a vastag, ezek még termosztát nyitás előtt is kapják a motorból a vizet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó: http://pics.coldline.hu/pics/145384-20101229-2pm9aO.jpg Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D Autószerelőmnél láttam már 1.4-es karbis 91/09. gyártású F Astra Caravan-t. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Autószerelőmnél láttam már 1.4-es karbis 91/09. gyártású F Astra Caravan-t. :D Neszójjábe most nem ez a lényeg... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Autószerelőmnél láttam már 1.4-es karbis 91/09. gyártású F Astra Caravan-t. :D az mi volt ??14NV?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 az mi volt ??14NV?? Jaja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Jaja. :D A veciben esetleg. Vagy abból volt bele a cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 A veciben esetleg. Vagy abból volt bele a cucc. tényleg volt benne gyárilag Link to comment Megosztás: More sharing options...
bigi Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Oké, de nem azt a csövet kellene megnézni, mert az csak termosztát nyitás után melegszik, és a hűtőből átáramló lehült víz folyik benne, hanem a két kis csövet amit sárga nyillal jelöltem, mert ezek a kis vízkörön vannak, előbb melegszenek mint a vastag, ezek még termosztát nyitás előtt is kapják a motorból a vizet. Arról a két csöről beszélek én is ami a tűzfalbol kijön.Durván olyan Z alaku csövek a motorfelöl nézve balodali meleg a jobb oldali egypicit langyos. Teszem hozzá hogy meloba járásnál egy uram az 37 km és akkor sincs semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 A veciben esetleg. Vagy abból volt bele a cucc. tényleg volt benne gyárilag Forgalmiban is 14NV volt írva... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Arról a két csöről beszélek én is ami a tűzfalbol kijön.Durván olyan Z alaku csövek a motorfelöl nézve balodali meleg a jobb oldali egypicit langyos. Teszem hozzá hogy meloba járásnál egy uram az 37 km és akkor sincs semmi. Nagyon esélyes, hogy el van dugulva akkor a radiátorod. Ugye nem klímás a tied? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 tényleg volt benne gyárilag Forgalmiban is 14NV volt írva... :D Soha nem láttam még olyat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Soha nem láttam még olyat. :D Angoloknál fordult elő, főleg Vauxhall-ban. A Vekiben láttam már élőben is ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bigi Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Nagyon esélyes, hogy el van dugulva akkor a radiátorod. Ugye nem klímás a tied? NEM Klimás sima 1.4-es.A tőmités cvsere előtt volt rendes fütésem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagzomacska Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Sziasztok! Igaz nem opelom van, de tök érdekes dolgokat írtatok itt és gondoltam felvetem a problémámat. Tél van, -10 fok és röpke 500 méter kocsikázás után bekapcsol a hűtő ventilátorom. Olvastam, hogy hogy működik a termosztát ellenőrzése, de én nem bírtam ki tapogatni, hogy melyik cső hol mennyire meleg meg stb. Ugyanakkor meleg levegőt sem fúj az utastérbe a kocsi, de minden bizonnyal meleg a motor hisz a ventilátor is megy. Én a termosztát meghibásodására gyanakodom, de egy kis ellenvetés vagy megerősítés nem ártana. A fűtés és a hibás termosztát össze függ az autóban? Elnézést a tudatlanságomért. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Sziasztok! Igaz nem opelom van, de tök érdekes dolgokat írtatok itt és gondoltam felvetem a problémámat. Tél van, -10 fok és röpke 500 méter kocsikázás után bekapcsol a hűtő ventilátorom. Olvastam, hogy hogy működik a termosztát ellenőrzése, de én nem bírtam ki tapogatni, hogy melyik cső hol mennyire meleg meg stb. Ugyanakkor meleg levegőt sem fúj az utastérbe a kocsi, de minden bizonnyal meleg a motor hisz a ventilátor is megy. Én a termosztát meghibásodására gyanakodom, de egy kis ellenvetés vagy megerősítés nem ártana. A fűtés és a hibás termosztát össze függ az autóban? Elnézést a tudatlanságomért. Üdv. 500m után még kézhőmérsékletű lehet csak a motor, sztem ott a hűtőventi kapcsológombájával lehet valami gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagzomacska Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 De előtte azért járattam az autót a ház előtt míg az autó szívató megtette a dolgát. De egyébként forróak voltak a csövek az 500 méter után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 De előtte azért járattam az autót a ház előtt míg az autó szívató megtette a dolgát. De egyébként forróak voltak a csövek az 500 méter után. általában 90akarmennyinél indul el a ventilátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts