Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hozzáértő ugyan nem vagyok, de jó. A kék színű a "sima mezei" a piros meg az aluhűtő "kímélő." Miért is ne, én kéket vettem. :D

Nem a hengerfej anyagát veszik alapul? Én se vagyok hozzáértő, csak egy offmester, így mit sem ér az a kijelentésem, hogy a piros pont belevaló. :)

Elküldve
Nem a hengerfej anyagát veszik alapul? Én se vagyok hozzáértő, csak egy offmester, így mit sem ér az a kijelentésem, hogy a piros pont belevaló. :)

Akkor egyfele beszélünk? :D

Elküldve

:D Netán tudna nekem valaki segiteni kb 1 honapja cseréltem hengerfej tömitést és termosztátot.A viz felmelegszik de fütés az nincs semilyen állásban sem.

Mi romlott el. Ja és természetesen fagyálló van benne.

Elküldve
Netán tudna nekem valaki segiteni kb 1 honapja cseréltem hengerfej tömitést és termosztátot.A viz felmelegszik de fütés az nincs semilyen állásban sem.

Mi romlott el.

Nem írtad milyen kocsi, de feltételezem hogy f astra. Akkor ha jól értem a víz meleg, a mutató kimegy a kékből a 90fok környékén mozog. Nézd meg a motortérben a tűzfalnál van két nagyjából 2 centi átmérőjű cső, az utastérbe mennek be a radiátor csövei, meleg-e mindkettő, a ki és a bevezető is?

Elküldve
Nem írtad milyen kocsi, de feltételezem hogy f astra. Akkor ha jól értem a víz meleg, a mutató kimegy a kékből a 90fok környékén mozog. Nézd meg a motortérben a tűzfalnál van két nagyjából 2 centi átmérőjű cső, az utastérbe mennek be a radiátor csövei, meleg-e mindkettő, a ki és a bevezető is?

Természetesen Astrárol van szó. Ami a karburátortól megy be az meleg ami a kiegyenlitő felémegy az hideg.

Elküldve
Természetesen Astrárol van szó. Ami a karburátortól megy be az meleg ami a kiegyenlitő felémegy az hideg.

Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó:

145384-20101229-2pm9aO.jpg

Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D

Elküldve
Bocsi a karburátorért de tudom injektoros.Aképen ahol a sárga nagy kör van az a csö hideg illetve nagyonpicitlangyos.

Oké, de nem azt a csövet kellene megnézni, mert az csak termosztát nyitás után melegszik, és a hűtőből átáramló lehült víz folyik benne, hanem a két kis csövet amit sárga nyillal jelöltem, mert ezek a kis vízkörön vannak, előbb melegszenek mint a vastag, ezek még termosztát nyitás előtt is kapják a motorból a vizet.

Elküldve
Oké, de nem azt a csövet kellene megnézni, mert az csak termosztát nyitás után melegszik, és a hűtőből átáramló lehült víz folyik benne, hanem a két kis csövet amit sárga nyillal jelöltem, mert ezek a kis vízkörön vannak, előbb melegszenek mint a vastag, ezek még termosztát nyitás előtt is kapják a motorból a vizet.

Arról a két csöről beszélek én is ami a tűzfalbol kijön.Durván olyan Z alaku csövek a motorfelöl nézve balodali meleg a jobb oldali egypicit langyos.

Teszem hozzá hogy meloba járásnál egy uram az 37 km és akkor sincs semmi.

Elküldve
Arról a két csöről beszélek én is ami a tűzfalbol kijön.Durván olyan Z alaku csövek a motorfelöl nézve balodali meleg a jobb oldali egypicit langyos.

Teszem hozzá hogy meloba járásnál egy uram az 37 km és akkor sincs semmi.

Nagyon esélyes, hogy el van dugulva akkor a radiátorod. Ugye nem klímás a tied?

Elküldve
Nagyon esélyes, hogy el van dugulva akkor a radiátorod. Ugye nem klímás a tied?

NEM Klimás sima 1.4-es.A tőmités cvsere előtt volt rendes fütésem.

Elküldve

Sziasztok!

Igaz nem opelom van, de tök érdekes dolgokat írtatok itt és gondoltam felvetem a problémámat.

Tél van, -10 fok és röpke 500 méter kocsikázás után bekapcsol a hűtő ventilátorom. Olvastam, hogy hogy működik a termosztát ellenőrzése, de én nem bírtam ki tapogatni, hogy melyik cső hol mennyire meleg meg stb.

Ugyanakkor meleg levegőt sem fúj az utastérbe a kocsi, de minden bizonnyal meleg a motor hisz a ventilátor is megy.

Én a termosztát meghibásodására gyanakodom, de egy kis ellenvetés vagy megerősítés nem ártana.

A fűtés és a hibás termosztát össze függ az autóban?

Elnézést a tudatlanságomért.

Üdv.

Elküldve
Sziasztok!

Igaz nem opelom van, de tök érdekes dolgokat írtatok itt és gondoltam felvetem a problémámat.

Tél van, -10 fok és röpke 500 méter kocsikázás után bekapcsol a hűtő ventilátorom. Olvastam, hogy hogy működik a termosztát ellenőrzése, de én nem bírtam ki tapogatni, hogy melyik cső hol mennyire meleg meg stb.

Ugyanakkor meleg levegőt sem fúj az utastérbe a kocsi, de minden bizonnyal meleg a motor hisz a ventilátor is megy.

Én a termosztát meghibásodására gyanakodom, de egy kis ellenvetés vagy megerősítés nem ártana.

A fűtés és a hibás termosztát össze függ az autóban?

Elnézést a tudatlanságomért.

Üdv.

500m után még kézhőmérsékletű lehet csak a motor, sztem ott a hűtőventi kapcsológombájával lehet valami gond.

Elküldve
De előtte azért járattam az autót a ház előtt míg az autó szívató megtette a dolgát.

De egyébként forróak voltak a csövek az 500 méter után.

általában 90akarmennyinél indul el a ventilátor.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.