daykiller Elküldve December28, 2010 Elküldve December28, 2010 Hozzáértő ugyan nem vagyok, de jó. A kék színű a "sima mezei" a piros meg az aluhűtő "kímélő." Miért is ne, én kéket vettem. :D Nem a hengerfej anyagát veszik alapul? Én se vagyok hozzáértő, csak egy offmester, így mit sem ér az a kijelentésem, hogy a piros pont belevaló. :)
zotya975 Elküldve December28, 2010 Elküldve December28, 2010 Nem a hengerfej anyagát veszik alapul? Én se vagyok hozzáértő, csak egy offmester, így mit sem ér az a kijelentésem, hogy a piros pont belevaló. :) Akkor egyfele beszélünk? :D
daykiller Elküldve December28, 2010 Elküldve December28, 2010 Akkor egyfele beszélünk? :D Igen, a falnak. :)
bigi Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 :D Netán tudna nekem valaki segiteni kb 1 honapja cseréltem hengerfej tömitést és termosztátot.A viz felmelegszik de fütés az nincs semilyen állásban sem. Mi romlott el. Ja és természetesen fagyálló van benne.
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Netán tudna nekem valaki segiteni kb 1 honapja cseréltem hengerfej tömitést és termosztátot.A viz felmelegszik de fütés az nincs semilyen állásban sem. Mi romlott el. Nem írtad milyen kocsi, de feltételezem hogy f astra. Akkor ha jól értem a víz meleg, a mutató kimegy a kékből a 90fok környékén mozog. Nézd meg a motortérben a tűzfalnál van két nagyjából 2 centi átmérőjű cső, az utastérbe mennek be a radiátor csövei, meleg-e mindkettő, a ki és a bevezető is?
bigi Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Nem írtad milyen kocsi, de feltételezem hogy f astra. Akkor ha jól értem a víz meleg, a mutató kimegy a kékből a 90fok környékén mozog. Nézd meg a motortérben a tűzfalnál van két nagyjából 2 centi átmérőjű cső, az utastérbe mennek be a radiátor csövei, meleg-e mindkettő, a ki és a bevezető is? Természetesen Astrárol van szó. Ami a karburátortól megy be az meleg ami a kiegyenlitő felémegy az hideg.
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Természetesen Astrárol van szó. Ami a karburátortól megy be az meleg ami a kiegyenlitő felémegy az hideg. Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó: Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D
bigi Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó: http://pics.coldline.hu/pics/145384-20101229-2pm9aO.jpg Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D Bocsi a karburátorért de tudom injektoros.Aképen ahol a sárga nagy kör van az a csö hideg illetve nagyonpicitlangyos.
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Bocsi a karburátorért de tudom injektoros.Aképen ahol a sárga nagy kör van az a csö hideg illetve nagyonpicitlangyos. Oké, de nem azt a csövet kellene megnézni, mert az csak termosztát nyitás után melegszik, és a hűtőből átáramló lehült víz folyik benne, hanem a két kis csövet amit sárga nyillal jelöltem, mert ezek a kis vízkörön vannak, előbb melegszenek mint a vastag, ezek még termosztát nyitás előtt is kapják a motorból a vizet.
daykiller Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Injektor, ezek már nem karbisak. Erről a két csőről van szó: http://pics.coldline.hu/pics/145384-20101229-2pm9aO.jpg Amelyiket a sárga nyíl mutatja. Ha mindekttő meleg, akkor eljutottunk odáig, hogy a radiátoron átfolyik a víz, és továbbléphetünk. :D Autószerelőmnél láttam már 1.4-es karbis 91/09. gyártású F Astra Caravan-t. :)
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Autószerelőmnél láttam már 1.4-es karbis 91/09. gyártású F Astra Caravan-t. :D Neszójjábe most nem ez a lényeg... :)
Mc-elek Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Autószerelőmnél láttam már 1.4-es karbis 91/09. gyártású F Astra Caravan-t. :D az mi volt ??14NV??
hening Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Jaja. :D A veciben esetleg. Vagy abból volt bele a cucc.
Mc-elek Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 A veciben esetleg. Vagy abból volt bele a cucc. tényleg volt benne gyárilag
bigi Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Oké, de nem azt a csövet kellene megnézni, mert az csak termosztát nyitás után melegszik, és a hűtőből átáramló lehült víz folyik benne, hanem a két kis csövet amit sárga nyillal jelöltem, mert ezek a kis vízkörön vannak, előbb melegszenek mint a vastag, ezek még termosztát nyitás előtt is kapják a motorból a vizet. Arról a két csöről beszélek én is ami a tűzfalbol kijön.Durván olyan Z alaku csövek a motorfelöl nézve balodali meleg a jobb oldali egypicit langyos. Teszem hozzá hogy meloba járásnál egy uram az 37 km és akkor sincs semmi.
daykiller Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 A veciben esetleg. Vagy abból volt bele a cucc. tényleg volt benne gyárilag Forgalmiban is 14NV volt írva... :D
daykiller Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Arról a két csöről beszélek én is ami a tűzfalbol kijön.Durván olyan Z alaku csövek a motorfelöl nézve balodali meleg a jobb oldali egypicit langyos. Teszem hozzá hogy meloba járásnál egy uram az 37 km és akkor sincs semmi. Nagyon esélyes, hogy el van dugulva akkor a radiátorod. Ugye nem klímás a tied?
hening Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 tényleg volt benne gyárilag Forgalmiban is 14NV volt írva... :D Soha nem láttam még olyat. :)
FPepe Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Soha nem láttam még olyat. :D Angoloknál fordult elő, főleg Vauxhall-ban. A Vekiben láttam már élőben is ilyet.
bigi Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Nagyon esélyes, hogy el van dugulva akkor a radiátorod. Ugye nem klímás a tied? NEM Klimás sima 1.4-es.A tőmités cvsere előtt volt rendes fütésem.
Bagzomacska Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Sziasztok! Igaz nem opelom van, de tök érdekes dolgokat írtatok itt és gondoltam felvetem a problémámat. Tél van, -10 fok és röpke 500 méter kocsikázás után bekapcsol a hűtő ventilátorom. Olvastam, hogy hogy működik a termosztát ellenőrzése, de én nem bírtam ki tapogatni, hogy melyik cső hol mennyire meleg meg stb. Ugyanakkor meleg levegőt sem fúj az utastérbe a kocsi, de minden bizonnyal meleg a motor hisz a ventilátor is megy. Én a termosztát meghibásodására gyanakodom, de egy kis ellenvetés vagy megerősítés nem ártana. A fűtés és a hibás termosztát össze függ az autóban? Elnézést a tudatlanságomért. Üdv.
FPepe Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Sziasztok! Igaz nem opelom van, de tök érdekes dolgokat írtatok itt és gondoltam felvetem a problémámat. Tél van, -10 fok és röpke 500 méter kocsikázás után bekapcsol a hűtő ventilátorom. Olvastam, hogy hogy működik a termosztát ellenőrzése, de én nem bírtam ki tapogatni, hogy melyik cső hol mennyire meleg meg stb. Ugyanakkor meleg levegőt sem fúj az utastérbe a kocsi, de minden bizonnyal meleg a motor hisz a ventilátor is megy. Én a termosztát meghibásodására gyanakodom, de egy kis ellenvetés vagy megerősítés nem ártana. A fűtés és a hibás termosztát össze függ az autóban? Elnézést a tudatlanságomért. Üdv. 500m után még kézhőmérsékletű lehet csak a motor, sztem ott a hűtőventi kapcsológombájával lehet valami gond.
Bagzomacska Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 De előtte azért járattam az autót a ház előtt míg az autó szívató megtette a dolgát. De egyébként forróak voltak a csövek az 500 méter után.
Mc-elek Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 De előtte azért járattam az autót a ház előtt míg az autó szívató megtette a dolgát. De egyébként forróak voltak a csövek az 500 méter után. általában 90akarmennyinél indul el a ventilátor.
Recommended Posts