Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nu

benn az új wahler, régi wahlert elrakom mert úgy látom azt úgy kell :lol:

91 és 94 fok között mozog valamennyit a hőfok, de jobbára 92-93 -on áll a mutató.

kiváncsi leszek javít e kicsit a fogyasztásán hogy bő 10 fokkal melegebben jár...

Nekem is pont ebben a tartományban játszik a mutató! :)

Sokat fog az számítani! :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, h miért van az h felmelegedik belül a levegő és a két szélső és a szélvédőre néző "légbeömlőkön" meleg levegő jön, de szemből nekem a kijelző felettiekből hideg. nem értem....

ötlet? :$

előre is köszönöm

Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :) Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed!

A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol:

Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :lol: :D

Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat!

Elküldve
Nem biztos, de lehet. Az alapjárati dúsítás működik rajta? Pl. ha hideg állapotból hagyod alapjáraton menni, amint a hűtővíz eléri a 20 fokot, leesik az alapjárat 900 környékére? Lehet, hogy állandó dúsítással megy, azért eszik ennyit.

működik de az hamar lelövi magát.

a melegebb olaj alacsonyabb viszkozitásából adódó kisebb veszteségekben bízom kicsit :lol:.

amúgy dízelnél nem számít a "dúsítás" ha fogyasztásról van szó, gyakorlatilag egy kis gázt ad meg alapjárat közeli fordulaton növel az előgyújtáson.

az offt R5-re szerelt targonca adagolóban be is van kötve fixre :lol:. (a renault gyárilag bowdenes, a targonca meg villanyos volt...)

Elküldve

Mivel az A Vectra topik kihalt, ezért ide írom :lol: : Pár napja azt vettem észre, hogy ha rátolom a fűtést, olyan kellemetlen(égett por, vagy a fenetudja) szag jön be. Mitől van ez? Mit lehet ellene tenni?

Elküldve
na

szuper

aztán ha rám akarnak megint sózni vmi szart akkor lenyeletem velük az biztos...

meg zsótit fő lessz hívva

az biztos

:lol:

Nah úgy látom elkéstem, de ha már beígértem akkor tolom. Hátha másnak is kell még.

1

2

3

Elküldve
Akkor valami odakozmált a radiátorra.

Nehéz lehet a radiátort kivenni a veciből szerinted? Amúgy is ki kellene vízkőoldóznom, mert nem a legerősebb a fűtés, meg gondolom a 16év alatt ragadhatott a hűtőfelületére por.. :lol:

Elküldve

Beterveztem a cseréjét én is, mert mintha vacakolna a fűtés. Vagy csak kiöblítem, majd meglátom.

Csinálok róla képet és a mi topikunkban megbeszéljük. :lol:

De holnapra megígértem havernak, hogy az Expertjében megcsináljuk a fűtést.

Elküldve
Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :D Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed!

A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol:

Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :) :D

Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat!

wow :lol:

Köszönöm szépen!

Akkor orvosolom a "hibát".

Elküldve
Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :) Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed!

A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol:

Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :lol: :D

Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat!

Köszi a képes leirást , igykönyü volt megtalállni a hidegcsinállót :D

Elküldve

Két problémám van a fogyi, ezt a másik topiba,

illetve hogy kb 1000km alatt ~0,5 liter hűtőfolyadék távozik valahová. De hogy hova egyenlőre ismeretlen.

Járatva a motort nem látni sehol hogy szökne. A termosztát az óra szerint 92 körül már nyit, viszont az üzemfok 95re áll be hosszabb távon.

Nem tudom hogy jó e az hogy már 92nél nyit?

Elküldve
Két problémám van a fogyi, ezt a másik topiba,

illetve hogy kb 1000km alatt ~0,5 liter hűtőfolyadék távozik valahová. De hogy hova egyenlőre ismeretlen.

Járatva a motort nem látni sehol hogy szökne. A termosztát az óra szerint 92 körül már nyit, viszont az üzemfok 95re áll be hosszabb távon.

Nem tudom hogy jó e az hogy már 92nél nyit?

A 92*C nyitáskezdetű termosztátnak? :lol:

Amúgy az a hűtőfolyadékvesztés már sok, ki kell nyomozni, hogy hová tűnik el.

Nem érzel fagyálló szagot a motortér körül, vagy akár az utastérben?

Elküldve
A 92*C nyitáskezdetű termosztátnak? :lol:

Amúgy az a hűtőfolyadékvesztés már sok, ki kell nyomozni, hogy hová tűnik el.

Nem érzel fagyálló szagot a motortér körül, vagy akár az utastérben?

Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:?

Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak.

Elküldve
Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:?

Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak.

Nekem a hűtő sarkánál szivárgott, de éppen hogy csak, ha nem leállításkor néztem meg hanem később, nyoma sem volt, úgy elpárolgott. Csak a víz fogyott mindíg.

Elküldve
Nekem a hűtő sarkánál szivárgott, de éppen hogy csak, ha nem leállításkor néztem meg hanem később, nyoma sem volt, úgy elpárolgott. Csak a víz fogyott mindíg.

Na ás ezt hogy találtad meg? Orvoslás hűtőcsere vagy javítható valahogyan az ilyesmi?

Elküldve
Na ás ezt hogy találtad meg? Orvoslás hűtőcsere vagy javítható valahogyan az ilyesmi?

Ragasztani lehet de nem biztos hogy sikerül.

Elküldve
Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:?

Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak.

A Te termosztátod nyitási hőmérséklet-tartománya 92-107*C.

Ha szivárgás van, a megszáradt/elpárolgott fagyálló nyomot hagy maga után.

(Ha van nem önszorítós bilicsed valamelyik vízcsőnél, próbáld meg, hogy lehet-e utánhúzni, mert ilyenkor előfordul, hogy a nagy mínuszokban elkezd könnyezni valamelyiknél.)

Elküldve
Valami hozzáértő ember meg tudja mondani nekem, hogy a piros gm fagyálló, jó-e az autómba ?

Hozzáértő ugyan nem vagyok, de jó. A kék színű a "sima mezei" a piros meg az aluhűtő "kímélő." Miért is ne, én kéket vettem. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.