Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

nu

benn az új wahler, régi wahlert elrakom mert úgy látom azt úgy kell :lol:

91 és 94 fok között mozog valamennyit a hőfok, de jobbára 92-93 -on áll a mutató.

kiváncsi leszek javít e kicsit a fogyasztásán hogy bő 10 fokkal melegebben jár...

Nekem is pont ebben a tartományban játszik a mutató! :)

Sokat fog az számítani! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, h miért van az h felmelegedik belül a levegő és a két szélső és a szélvédőre néző "légbeömlőkön" meleg levegő jön, de szemből nekem a kijelző felettiekből hideg. nem értem....

ötlet? :$

előre is köszönöm

Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :) Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed!

A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol:

Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :lol: :D

Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat!

Link to comment
Megosztás:

Nem biztos, de lehet. Az alapjárati dúsítás működik rajta? Pl. ha hideg állapotból hagyod alapjáraton menni, amint a hűtővíz eléri a 20 fokot, leesik az alapjárat 900 környékére? Lehet, hogy állandó dúsítással megy, azért eszik ennyit.

működik de az hamar lelövi magát.

a melegebb olaj alacsonyabb viszkozitásából adódó kisebb veszteségekben bízom kicsit :lol:.

amúgy dízelnél nem számít a "dúsítás" ha fogyasztásról van szó, gyakorlatilag egy kis gázt ad meg alapjárat közeli fordulaton növel az előgyújtáson.

az offt R5-re szerelt targonca adagolóban be is van kötve fixre :lol:. (a renault gyárilag bowdenes, a targonca meg villanyos volt...)

Link to comment
Megosztás:

Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :D Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed!

A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol:

Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :) :D

Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat!

wow :lol:

Köszönöm szépen!

Akkor orvosolom a "hibát".

Link to comment
Megosztás:

Mert középen 1/3-ad részben hideget fúj, 2/3-ad részben meg meleget! :) Télen sokat számít, nyáron észre sem veszed!

A professzionális magyarázat szerint ez hivatalosan azért van, hogy a vezető nehogy elbóbiskoljon a melegtől! :lol:

Simán kipattintod a középső szellőzőrácsokat, és egyből meglátod, hogy a bal oldalinál van egy kis rész, ahol a hideg jön! Nah ezt te jól betömködöd szivaccsal, és utánna örülsz, mert nem fog többet hideg jönni rajta! :D Nekem is így lett orvosolva a dolog! :lol: :D

Ezen a képen láthatod, a nyíl majdnem rá mutat!

Köszi a képes leirást , igykönyü volt megtalállni a hidegcsinállót :D

Link to comment
Megosztás:

Két problémám van a fogyi, ezt a másik topiba,

illetve hogy kb 1000km alatt ~0,5 liter hűtőfolyadék távozik valahová. De hogy hova egyenlőre ismeretlen.

Járatva a motort nem látni sehol hogy szökne. A termosztát az óra szerint 92 körül már nyit, viszont az üzemfok 95re áll be hosszabb távon.

Nem tudom hogy jó e az hogy már 92nél nyit?

Link to comment
Megosztás:

Két problémám van a fogyi, ezt a másik topiba,

illetve hogy kb 1000km alatt ~0,5 liter hűtőfolyadék távozik valahová. De hogy hova egyenlőre ismeretlen.

Járatva a motort nem látni sehol hogy szökne. A termosztát az óra szerint 92 körül már nyit, viszont az üzemfok 95re áll be hosszabb távon.

Nem tudom hogy jó e az hogy már 92nél nyit?

A 92*C nyitáskezdetű termosztátnak? :lol:

Amúgy az a hűtőfolyadékvesztés már sok, ki kell nyomozni, hogy hová tűnik el.

Nem érzel fagyálló szagot a motortér körül, vagy akár az utastérben?

Link to comment
Megosztás:

A 92*C nyitáskezdetű termosztátnak? :lol:

Amúgy az a hűtőfolyadékvesztés már sok, ki kell nyomozni, hogy hová tűnik el.

Nem érzel fagyálló szagot a motortér körül, vagy akár az utastérben?

Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:?

Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak.

Link to comment
Megosztás:

Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:?

Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak.

Nekem a hűtő sarkánál szivárgott, de éppen hogy csak, ha nem leállításkor néztem meg hanem később, nyoma sem volt, úgy elpárolgott. Csak a víz fogyott mindíg.

Link to comment
Megosztás:

Hát a szösz tudja hogy milyen van benne... De minek nyit 92nél, ha 95re áll be :lol:?

Egy két alkalom volt h picit mintha érezhető lenne, de alig, és pár pillanatra csak.

A Te termosztátod nyitási hőmérséklet-tartománya 92-107*C.

Ha szivárgás van, a megszáradt/elpárolgott fagyálló nyomot hagy maga után.

(Ha van nem önszorítós bilicsed valamelyik vízcsőnél, próbáld meg, hogy lehet-e utánhúzni, mert ilyenkor előfordul, hogy a nagy mínuszokban elkezd könnyezni valamelyiknél.)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.