Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ajtót azért hagyd nyitva... :lol: :lol:

Hali!

Nekem olyan volt a vízelfolyás hogy egyik nap kijelezte hogy nincs elég víz utána feltötöttem mászkáltam vele hetekig nem volt vele gond, egyik alkalommal versenyeztem és menet közbe megint eltünt a vizem, haza mentem, beültettem a tesóm és 3-5 ezres fordulat közt járattam, én meg néztem a motor térbe a fejleményeket. és nagy csodára nagy fordulaton kinyomta a vizet, de kis fordulaton nem folyt ki belőle. így meg lett a hiba kicseréltem a csövet azóta nincs gond.

hátha így rájössz a problémára.

Elküldve

Helló!

Olyan gondom van a fűtésemmel hogy elindulok reggelente és csak 7-8km után langyul be, ez kb a kék felső határa. lassacskán felmegy a 80C fok-os jelzésig, de nem megy tovább, pedíg 92C fok-os termostát van benne. Hozzá kell tennem hogy én nem pörgetem az autót, max 1500-as fordulatig nyomom neki. be papíroztam a hűtőt, mert az is melegszik, de ami furcsa hogy mikor megvettem a termostátot akkor a csőrébe engedtem vizet hogy mennyire zár, egy nagyon minimálisat szivárgott, nem hiszem hogy attól lenne.

A hőfokjeladóm jól működik, és új a termostát is. Valakinek ötlet hogy mért nem melegszik gyorsabban és mért nem éri el azt a 85-90C fok os vizet?

Elküldve
És akkor csodálkozol, hogy jó egy 2.0 tádé fogyasztása? :lol: Csak szar a termosztátod, semmi más. :D

"Tádé" vazze ez mekkora :)

De várj már az enyém is Tádé :lol:

Nézegetem én már amúgy egy ideje ezt a termosztátot, de amíg nem voltak ilyen hidegek nekem jónak tűnt.

Stabilan mint a cövek állt a mutató a kék sáv közepében, csak nagy terhelésen ment kicsit feljebb meg hosszabb gurulás után mászott lejjebb.

No mind1, asszem kicserélem akkor aztán meglátjuk, sokba nem telik.

Elküldve
"Tádé" vazze ez mekkora :D

De várj már az enyém is Tádé :)

Nézegetem én már amúgy egy ideje ezt a termosztátot, de amíg nem voltak ilyen hidegek nekem jónak tűnt.

Stabilan mint a cövek állt a mutató a kék sáv közepében, csak nagy terhelésen ment kicsit feljebb meg hosszabb gurulás után mászott lejjebb.

No mind1, asszem kicserélem akkor aztán meglátjuk, sokba nem telik.

Okés. Tehát már egy jó ideje rossz. Motorgyilkos. :lol: Nem a kék sávban kéne lennie, hanem a 90-es jelzésnél minden esetben. :lol:

Elküldve
Okés. Tehát már egy jó ideje rossz. Motorgyilkos. :lol: Nem a kék sávban kéne lennie, hanem a 90-es jelzésnél minden esetben. :lol:

feltételezve hogy a műszer azt mutatja amit kell.

na asszem felpattintok egy hőmérőt és megnézem mennyi az annyi...

Elküldve
feltételezve hogy a műszer azt mutatja amit kell.

na asszem felpattintok egy hőmérőt és megnézem mennyi az annyi...

Vélhetően jól mutat, ha a fogyasztásod eléggé nagy...

Elküldve
feltételezve hogy a műszer azt mutatja amit kell.

na asszem felpattintok egy hőmérőt és megnézem mennyi az annyi...

Én is egyetértek a termosztátcserével kapcsolatban a többiekkel! :)

Azért ennyire nem szokott ám csalni a műszer! (általában :lol: )

Légy nyugodt, nekem is ugyanez volt a szitu! a kék felett picivel ha kandikált a mutató!

Csere óta tökéletes! :lol: Nekem rossz termosztáttal télen 6,4-et evett! Csere után 5-alá esett vissza!

(itt meg is nézheted! 1-2 hónapot jártam rossz termóval! 05.02.2010 - 30.04.2010 ezeket a bejegyzéseket nézd, szépen mutatna egy görbén, ahogyan felívelt, majd pedig ismét le.)

Elküldve
Helló!

Olyan gondom van a fűtésemmel hogy elindulok reggelente és csak 7-8km után langyul be, ez kb a kék felső határa. lassacskán felmegy a 80C fok-os jelzésig, de nem megy tovább, pedíg 92C fok-os termostát van benne. Hozzá kell tennem hogy én nem pörgetem az autót, max 1500-as fordulatig nyomom neki. be papíroztam a hűtőt, mert az is melegszik, de ami furcsa hogy mikor megvettem a termostátot akkor a csőrébe engedtem vizet hogy mennyire zár, egy nagyon minimálisat szivárgott, nem hiszem hogy attól lenne.

A hőfokjeladóm jól működik, és új a termostát is. Valakinek ötlet hogy mért nem melegszik gyorsabban és mért nem éri el azt a 85-90C fok os vizet?

Ha azonnal melegszik a hűtő, és nem csak kb.10-15 perc után (alapjáraton pötyörgő motornál )az pedig egyértelműen hibás termosztátra utal. Az új is lehet rossz.

Elküldve

Hello!

A következő problémám akadt (eddig még nem tapasztaltam ilyet): elindulás után kb. 10 perccel rákapcsoltam a fűtést, 3-masra tettem a ventillátort, és rögtön elkezdett egyfajta füstöt fújni az utastrérbe (égett szag kíséretében). Ezután fűtést azonnal kikapcsoltam, majd egy 5 perc elteltével vissza, és akkor már nem csinálta a dolgot.

Kérdés: mi okozhatta ezt a jelenséget?

Elküldve

Nem tudom nekem eddig jónak tűnt a termosztátom, mert nem melegedet csak sokára a hűtőm. De holnap kíváncsiságból mert a fogyasztásom gázzal még mindig az egekben jár és most már nagyon bosszant.

A hőfok mondjuk nekem azért is éri el sokkal később, mert nekem a reduktort is fűtenie kell a kis körnek...

Elküldve
Ha azonnal melegszik a hűtő, és nem csak kb.10-15 perc után (alapjáraton pötyörgő motornál )az pedig egyértelműen hibás termosztátra utal. Az új is lehet rossz.

Holnap megnézem. Köszi az infót!

Elküldve
Hello!

A következő problémám akadt (eddig még nem tapasztaltam ilyet): elindulás után kb. 10 perccel rákapcsoltam a fűtést, 3-masra tettem a ventillátort, és rögtön elkezdett egyfajta füstöt fújni az utastrérbe (égett szag kíséretében). Ezután fűtést azonnal kikapcsoltam, majd egy 5 perc elteltével vissza, és akkor már nem csinálta a dolgot.

Kérdés: mi okozhatta ezt a jelenséget?

A füst szaga milyen? esetleg amper szaga van vagy valami gumihoz hasonlít?

Tippem lehet hogy hidegen megszorult a motorja és egy kicsit túlmelegedett.

Csak tippeltem mert nem találkoztam ilyen gondal, hátha valaki igen.

Elküldve
Hello!

A következő problémám akadt (eddig még nem tapasztaltam ilyet): elindulás után kb. 10 perccel rákapcsoltam a fűtést, 3-masra tettem a ventillátort, és rögtön elkezdett egyfajta füstöt fújni az utastrérbe (égett szag kíséretében). Ezután fűtést azonnal kikapcsoltam, majd egy 5 perc elteltével vissza, és akkor már nem csinálta a dolgot.

Kérdés: mi okozhatta ezt a jelenséget?

Lehet kontakthiba ,eléghet a csatlakozás.

Elküldve
Lehet kontakthiba ,eléghet a csatlakozás.

Nekem akkor szokott égett szag bejönni, ha szerelek, és öszekenem a kipufcsövet olajjal , kosszal. De csak szaga van, füst nincs, mindenképpen fel kell deríteni az okát.

Elküldve
Egyetértek, rossz az a termosztát.

vennék gates-t.

vagy inkább legyen wahler?

nem számít 1-2ezres inkább legyen ######a...

a wahler olcsóbb, de ha jól emlékszem azt dícsértétek sokan.

vagy itt nem igaz a drágább jobb összefüggés?

Elküldve
vennék gates-t.

vagy inkább legyen wahler?

nem számít 1-2ezres inkább legyen ######a...

a wahler olcsóbb, de ha jól emlékszem azt dícsértétek sokan.

vagy itt nem igaz a drágább jobb összefüggés?

Mindkettő jó, csak QH-t ne vegyél. :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék: c18 nz astra fűtése nagyon gyenge, 3 termosztát csere után is rossz.Kb 1 hónapja lett hengerfejezve. Nem lehet, hogy a termosztátházból a radiátorba ill. szívócsonkba menő vízcsöveket felcserélték? kerestem képeket e neten, de ez a rész egyiken sem látszik.

Előre is köszi.

Elküldve
Sziasztok!

Érdeklődnék: c18 nz astra fűtése nagyon gyenge, 3 termosztát csere után is rossz.Kb 1 hónapja lett hengerfejezve. Nem lehet, hogy a termosztátházból a radiátorba ill. szívócsonkba menő vízcsöveket felcserélték? kerestem képeket e neten, de ez a rész egyiken sem látszik.

Előre is köszi.

Nem nagyon, nincs annyi bőség a csövekben, csak oda passzolnak ahova eredetileg voltak rakva. A radiátorba melegvíz megy, illetve onnan az is jön ki? Anyósoldali lábtérben a bowden fent van a zsalumozgató mechanikán?

Elküldve
Nem nagyon, nincs annyi bőség a csövekben, csak oda passzolnak ahova eredetileg voltak rakva. A radiátorba melegvíz megy, illetve onnan az is jön ki? Anyósoldali lábtérben a bowden fent van a zsalumozgató mechanikán?

Kesztyűtartót kivettem, bowden a helyén, zsalut mozgatja is. A csövek szerintem simán felcserélhetőek, egyforma átmérő, bekötés 3 cm-re egymástól. Meleg motornál a szívócsonkra menő forró, a radiátorba menő langyos. Ha meleg motornál leveszem a fűtést, majd 1-2 perc múlva bekapcsolom rövid ideig meleget fúj, majd ismét csak langyosat.

Elküldve
Kesztyűtartót kivettem, bowden a helyén, zsalut mozgatja is. A csövek szerintem simán felcserélhetőek, egyforma átmérő, bekötés 3 cm-re egymástól. Meleg motornál a szívócsonkra menő forró, a radiátorba menő langyos. Ha meleg motornál leveszem a fűtést, majd 1-2 perc múlva bekapcsolom rövid ideig meleget fúj, majd ismét csak langyosat.

Hát akkor csere. Egy próbát megér.

Elküldve
Kesztyűtartót kivettem, bowden a helyén, zsalut mozgatja is. A csövek szerintem simán felcserélhetőek, egyforma átmérő, bekötés 3 cm-re egymástól. Meleg motornál a szívócsonkra menő forró, a radiátorba menő langyos. Ha meleg motornál leveszem a fűtést, majd 1-2 perc múlva bekapcsolom rövid ideig meleget fúj, majd ismét csak langyosat.

mintha vízköves lenne a radiátor belseje nem?

Elküldve
Mindkettő jó, csak QH-t ne vegyél. :lol:

vettem gates-t. a dobozban vernet volt (calorstat)...

Na most vagy át akartak b*ni vagy a gates saját nevén árulja a fele annyiba kerülő vernet-t...

No mindenesetre biztos ami biztos rendeltem helyette wahlert...

tud vki esetleg képet mutatni a wahlerről?

felirat mi van rajta?

Nem szeretném ha még egyszer megpróbálnának átk*ni...

Elküldve
vettem gates-t. a dobozban vernet volt (calorstat)...

Na most vagy át akartak b*ni vagy a gates saját nevén árulja a fele annyiba kerülő vernet-t...

No mindenesetre biztos ami biztos rendeltem helyette wahlert...

tud vki esetleg képet mutatni a wahlerről?

felirat mi van rajta?

Nem szeretném ha még egyszer megpróbálnának átk*ni...

Nézem a régi Wahler-emet, azon sincs márkanév, csak a dobozán volt, és fél évet sem bírt ki. :lol:

Elküldve
Nézem a régi Wahler-emet, azon sincs márkanév, csak a dobozán volt, és fél évet sem bírt ki. :lol:

Na ez jó, akkor veszek vmit aztán majd meglátjuk...

DTL-en szerencsére nem egy nagy dolog cserélni jól hozzá lehet férni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.