Dáwid Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 UPDATE: Hétvégén feltöltöttem a kiegy. tartályt a megfelelő szintig. Azóta is használom az autót nap mint nao és a folyadék szint semmit nem csökkent, és a cefre szagot sem érzem. Lehet, hogy mégsem lyukas a radiátorom és csak mondjuk az ablakmosó szagát érezhettem az utastérben??? Nah de valahol akkor is eltűnt az a lé :excl: Vagy ennyire levegős volt? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Nah de valahol akkor is eltűnt az a lé :excl: Vagy ennyire levegős volt? :( Tudja az anyja p--csája. Majd ha a napi közép hőmérséklet megközelíti a 20 fokot, akkor átmosom az egész rendszert, megvizsgálom a rendszer tömítettségét és öntök bele vadzsi új folyadékot. Csak a telet húzzam ki vele!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Te Dáwid! Az nem lehet, hogy a hűtőm lyukas de olyan helyen, hogy csak akkor szivárog belőle a lötty, ha kinyit a termosztát, és most azért nem fogy a löty, mert ugye ebben az időben nem jutok el olyan hőfokra a rövidtávok miatt, hogy nyisson a termoszom??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Te Dáwid! Az nem lehet, hogy a hűtőm lyukas de olyan helyen, hogy csak akkor szivárog belőle a lötty, ha kinyit a termosztát, és most azért nem fogy a löty, mert ugye ebben az időben nem jutok el olyan hőfokra a rövidtávok miatt, hogy nyisson a termoszom??? Még az is lehet. Állj be valami száraz, helyre, ahol nem fúj a szél 200-al, járasd ott egy darabig, aztán lesd meg, hogy nyitásnál nem jön -e valahol. Nekem olyan is volt, hogy a bilincs tövében volt be"vágódva" a cső, és nyomás alatt nyílt szét a rés annyira hogy csöpögjön belőle, hidegen járatva, meg aláfekve nem is találtam hogy hol szökik a lé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Még az is lehet. Állj be valami száraz, helyre, ahol nem fúj a szél 200-al, járasd ott egy darabig, aztán lesd meg, hogy nyitásnál nem jön -e valahol. Nekem olyan is volt, hogy a bilincs tövében volt be"vágódva" a cső, és nyomás alatt nyílt szét a rés annyira hogy csöpögjön belőle, hidegen járatva, meg aláfekve nem is találtam hogy hol szökik a lé. Na pont erre gondoltam reggel, hogy nálam is ilyen gond lehet. Akkor már csak az utastérben lévő cefreszagra nincs magyarázatom, de mivel az sem jelentkezett azóta, így azt ráfogom az ablakmosó folyadékra. Mivel ugye a radiátorban folyamatosan kering a víz. Tehát ha az eresztene, akkor azt éreznem kellene függetlenül attól, hogy nyitva van a termosz vagy zárva. A lyuk tehát a "nagy" fűtököröm lehet, és akkor szivárog, amikor a folyadék azon keresztül is áramlik tehát a termosz nyitva van. Helyes az elméletem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Na pont erre gondoltam reggel, hogy nálam is ilyen gond lehet. Akkor már csak az utastérben lévő cefreszagra nincs magyarázatom, de mivel az sem jelentkezett azóta, így azt ráfogom az ablakmosó folyadékra. Mivel ugye a radiátorban folyamatosan kering a víz. Tehát ha az eresztene, akkor azt éreznem kellene függetlenül attól, hogy nyitva van a termosz vagy zárva. A lyuk tehát a "nagy" fűtököröm lehet, és akkor szivárog, amikor a folyadék azon keresztül is áramlik tehát a termosz nyitva van. Helyes az elméletem? Egy T-Comos ügyfélszolgálatos drágaság szavaival élve: Elméletileg elképzelhető hogy lehetséges. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Egy T-Comos ügyfélszolgálatos drágaság szavaival élve: Elméletileg elképzelhető hogy lehetséges. :excl: Akkó, jóvanakkó. Hétvégére kirakom apám kocsiját a gariból és beállok egy tesztelésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Akkó, jóvanakkó. Hétvégére kirakom apám kocsiját a gariból és beállok egy tesztelésre. Ajtót azért hagyd nyitva... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Akkó, jóvanakkó. Hétvégére kirakom apám kocsiját a gariból és beállok egy tesztelésre. Nekem a hűtő sarkánál szivárgott, de csak annyira, hogyha nem néztem mag azonnal, csak később akkor nyom nélkül elpárolgott, csak a víz fogyott szép lassan. Aztán elrendeztem a hütőt :lol: az új meg nem lyukas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsiga53 Elküldve December6, 2010 Megoszt Elküldve December6, 2010 Sziasztok! volt kis gondom a hűtő környékén és most a müszer 90 fok körül szambázik eddig el sem érte a kék mező tetejét. klimás hütő van benne, termosztátot cseréltem, az lenne a kérdésem, hogy mi lenne az az :lol: üzemi hőfok amit a műszernek mutatnia kéne? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December6, 2010 Megoszt Elküldve December6, 2010 Sziasztok! volt kis gondom a hűtő környékén és most a müszer 90 fok körül szambázik eddig el sem érte a kék mező tetejét. klimás hütő van benne, termosztátot cseréltem, az lenne a kérdésem, hogy mi lenne az az :lol: üzemi hőfok amit a műszernek mutatnia kéne? :lol: Nálam télen 90-es jelzésnél van, nyáron az felett egy picivel, klímával 90 és 95-ös jelzés között dekkol. Ez mind menet közben persze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsiga53 Elküldve December7, 2010 Megoszt Elküldve December7, 2010 Nálam télen 90-es jelzésnél van, nyáron az felett egy picivel, klímával 90 és 95-ös jelzés között dekkol. Ez mind menet közben persze. Most már nálam is ez a szitu, hogy kicseréltem a termosztátot. Eddig a kék vonal felett hokizott picivel. Most, hogy hideg van 90 fokon áll és a hütő hideg mert nem nyit a termosztát. Köszi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December7, 2010 Megoszt Elküldve December7, 2010 Nekem akkor volt víz a szőnyegen mikor nem volt teljesen visszatéve a vízelvezető műanyag (pollenszűrő felett) rendesen. Egyik ismerősömnek szélvédő csere után ugyanugy vizes volt a szőnyeg + a biztosíték táblája is beázott az ablak és a műanyag közötti gumiszigetelést kell neki cserélnie mert nem feküdt fel rendesen a szélvédőre. (írtam amúgy neked a generátor ügyben megkaptad? ) Az ötleted volt a nyerő a szellőző ügyben. A műanyag vízelvezető burkolat nem volt a megfelelő helyen. Valószínű a pollent cseréltem és akkor hanyag eleganciával visszatettem. Most már nincs víz. Nem a fagy miatt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
krino30 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 sziasztok! segítséget szeretnék kérni opel corsa b fűtés ügyben... nos a fűtő csövek melegek,a venti biztos jó de a kocsi mégiscsak hideget fúj semmi mást...vezető oldalon lennt van fűtőtest de nem tudtuk egyenlőre kiszedni pedig már darabokban az autó.az egész konzolt le kell venni hogy hozzáférjünk?eddig kiszedve a kalaptartó része, óra része, hamus része, váltó része és még ígyis fogja valami...ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 sziasztok! segítséget szeretnék kérni opel corsa b fűtés ügyben... nos a fűtő csövek melegek,a venti biztos jó de a kocsi mégiscsak hideget fúj semmi mást...vezető oldalon lennt van fűtőtest de nem tudtuk egyenlőre kiszedni pedig már darabokban az autó.az egész konzolt le kell venni hogy hozzáférjünk?eddig kiszedve a kalaptartó része, óra része, hamus része, váltó része és még ígyis fogja valami...ötlet? Mielőtt szétbontod az egészet nézd meg, hogy a radiátorba menő-jövő csövek is melegek? F astrán az anyósoldali lábtérben van a hideg-meleg állítás bowdenje rákötve a zsalura, nincs leakadva a helyéről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 sziasztok! segítséget szeretnék kérni opel corsa b fűtés ügyben... nos a fűtő csövek melegek,a venti biztos jó de a kocsi mégiscsak hideget fúj semmi mást...vezető oldalon lennt van fűtőtest de nem tudtuk egyenlőre kiszedni pedig már darabokban az autó.az egész konzolt le kell venni hogy hozzáférjünk?eddig kiszedve a kalaptartó része, óra része, hamus része, váltó része és még ígyis fogja valami...ötlet? http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._182533165.html A fenti linket nézve alulról kell megközelíteni a radiátort. Hasonló mint az astra szerelési mód. De, ha a csövek melegek amik a fűtőtestre menne akkor nem kell szétszedned. Mivel megfordul benne a víz. Valószínű, hogy valamelyik irányító, mozgató bowden akadt szét. Esetleg egy vezető konzol eltört pl. nem bírta a mai nagy hideget. Így nem tudja mozgatni a zsalukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hűtés fűtés, nekem az óra 95nél áll meg pici ingadozása van csupán. Jelenleg valamit akarok tenni a hűtő elé mert elég lassan tudja csak elérni ezt... Fűtés, nekem sajnos nincs jelenleg a vezető oldal felől lábfűtésem. Ezt hogyan tudom utólag pótolni? Van erre lehetőség vagy csak barkácsolva megosztani az anyósoldalit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hűtés fűtés, nekem az óra 95nél áll meg pici ingadozása van csupán. Jelenleg valamit akarok tenni a hűtő elé mert elég lassan tudja csak elérni ezt... Fűtés, nekem sajnos nincs jelenleg a vezető oldal felől lábfűtésem. Ezt hogyan tudom utólag pótolni? Van erre lehetőség vagy csak barkácsolva megosztani az anyósoldalit? Nincs fent a cső? Elég körülményes mással pótolni, mert szinte hozzá sem férni a csonkhoz. Az anyósoldalról nem nagyon tudod átvinni. Bontóból nem tudsz csövet szerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Hűtés fűtés, nekem az óra 95nél áll meg pici ingadozása van csupán. Jelenleg valamit akarok tenni a hűtő elé mert elég lassan tudja csak elérni ezt... Semmi értelme a takarásnak ha jó a termosztát. Ezt már ezerszer kitárgyaltuk. Nem fogod észrevenni hogy előbb melegszik ha takarsz, csak azt ha vásrosi araszolásra kényszerülsz és felforr... (BMW és Meci is használja a régi wartburgoshoz hasonlító lamellás hűtőtakarót de ott sem a melegdés hanem inkább a légellenállási tényező javítása miatt zárják le a kocsi orrát) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Semmi értelme a takarásnak ha jó a termosztát. Ezt már ezerszer kitárgyaltuk. Nem fogod észrevenni hogy előbb melegszik ha takarsz, csak azt ha vásrosi araszolásra kényszerülsz és felforr... (BMW és Meci is használja a régi wartburgoshoz hasonlító lamellás hűtőtakarót de ott sem a melegdés hanem inkább a légellenállási tényező javítása miatt zárják le a kocsi orrát) :lol: (tom és jerry-ből egér nagy nyelése hangefekt mellett) Erről még sajnos lemaradtam! Eddig jónak tűnt a termosztát, csak most feltűnt hogy van akár 15-20 km is mire eléri az általában meglévő 95 fokot. De most ellenőrizni fogom a termót, mert a fogyi sem tiszta, és olyan 90-92 körül hamar eléri ott sokat hazitál és csak utána lassan mászik fel 95re. És elnézést, csak nekem ez a takarás butaság rész elmaradt életemből! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 :lol: (tom és jerry-ből egér nagy nyelése hangefekt mellett) Erről még sajnos lemaradtam! Eddig jónak tűnt a termosztát, csak most feltűnt hogy van akár 15-20 km is mire eléri az általában meglévő 95 fokot. De most ellenőrizni fogom a termót, mert a fogyi sem tiszta, és olyan 90-92 körül hamar eléri ott sokat hazitál és csak utána lassan mászik fel 95re. És elnézést, csak nekem ez a takarás butaság rész elmaradt életemből! 15-20km valóban sok, bár attól is fűgg, hogyan használod. Ha hideg motorral azonnal kimész országútra akkor lehet több km mire bemelegszik, városban jobb lehet a helyzet. Nekem városban kb 5km mire eléri a 90fokot. Na és persze függ attól is, hogy a fűrést hogyan használod. Sokat lassíthat a melegedésen ha már hidegen rátekered tökig a fűtést és a ventillátort is magasabb fordulaton használod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 15-20km valóban sok, bár attól is fűgg, hogyan használod. Ha hideg motorral azonnal kimész országútra akkor lehet több km mire bemelegszik, városban jobb lehet a helyzet. Nekem városban kb 5km mire eléri a 90fokot. Na és persze függ attól is, hogy a fűrést hogyan használod. Sokat lassíthat a melegedésen ha már hidegen rátekered tökig a fűtést és a ventillátort is magasabb fordulaton használod. Nekem pl visszaesik a vízhőfok, ha hármasra kapcsolom a ventit. Persze utána korrigál a termosztát, de ez függ attól, hogy hány fokos a levegő, amit fel kell melegítenie. Mondjuk nekem az a 95 fokos hűtővíz soknak tűnik, 90-92 körül lenne az ideális és azt kéne tartania a termosztátnak vagy nem jó műszeregység van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Nekem pl visszaesik a vízhőfok, ha hármasra kapcsolom a ventit. Persze utána korrigál a termosztát, de ez függ attól, hogy hány fokos a levegő, amit fel kell melegítenie. Mondjuk nekem az a 95 fokos hűtővíz soknak tűnik, 90-92 körül lenne az ideális és azt kéne tartania a termosztátnak vagy nem jó műszeregység van benne. nekem most ezekben a hidegekben azt jatsza hogy ha rákapcsolom a fűtést akkor a hőfok leesik a kék sáv alá, a mutató már a pöcökre támaszkodik. nyáron is a kékben marad a mutató, de stabilan egy helyen. lehet hogy vmi alcsony hőfokú termosztát van benne, vagy csak xar a termosztát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 nekem most ezekben a hidegekben azt jatsza hogy ha rákapcsolom a fűtést akkor a hőfok leesik a kék sáv alá, a mutató már a pöcökre támaszkodik. nyáron is a kékben marad a mutató, de stabilan egy helyen. lehet hogy vmi alcsony hőfokú termosztát van benne, vagy csak xar a termosztát? És akkor csodálkozol, hogy jó egy 2.0 tádé fogyasztása? :lol: Csak szar a termosztátod, semmi más. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 nekem most ezekben a hidegekben azt jatsza hogy ha rákapcsolom a fűtést akkor a hőfok leesik a kék sáv alá, a mutató már a pöcökre támaszkodik. nyáron is a kékben marad a mutató, de stabilan egy helyen. lehet hogy vmi alcsony hőfokú termosztát van benne, vagy csak xar a termosztát?És akkor csodálkozol, hogy jó egy 2.0 tádé fogyasztása? :lol: Csak szar a termosztátod, semmi más. :lol: Egyetértek, rossz az a termosztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts