pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Végülis biztos lehet ragasztani, csak nem tudom mennyire lenne tartós, és kinek hiányzik, ha mégegyszer szétt kell szednie mondjuk januárban -22 fokban? Olyan 4-5 ezer körül mennek a bontott radiátorok. Igazad lehet. Gondolom egy jobb fajta paszta sem sokkal olcsóbb, és ahhoz is szét kell bontani a cuccot. Akkor Lacikával kéne egyezkednem, hogy szerezzen Bontós Sanyitól egy jó radiátort. Mostanában nem "láttam" Lacikát a fórumon. ??? A kardánboxot nehéz lebonatni? Az üléseket ki kell venni hozzá? Vagy hol vannak a csvarjai? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Igazad lehet. Gondolom egy jobb fajta paszta sem sokkal olcsóbb, és ahhoz is szét kell bontani a cuccot. Akkor Lacikával kéne egyezkednem, hogy szerezzen Bontós Sanyitól egy jó radiátort. Mostanában nem "láttam" Lacikát a fórumon. ??? A kardánboxot nehéz lebonatni? Az üléseket ki kell venni hozzá? Vagy hol vannak a csvarjai? Fórumszintű Debrecen sértődés következtében leléptek a p.csába, és eladták a klubos rendszámkereteket is :( A számát meg tudom adni (meg a bontós Sanyiét is, de azért vannak még bontók rajtuk kívül :lol: ) A boxnak úgy emlékszem 6 csavarja van. 2 elöl, oldalt (látszik is) 2 a hátsó hamutartó alatt (simán ki lehet húzni fölfelé) 2 a 4szögletű tálcácska alatt (oldalt benyom két patentet, és szintén felhúz, meg ami nincs benne a 6-ban, a kézifék szoknyája alatt. Utána simán kiemeled és kész :excl: (ha a váltó, és kézifék szoknyákat levetted :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Fórumszintű Debrecen sértődés következtében leléptek a p.csába, és eladták a klubos rendszámkereteket is :( A számát meg tudom adni (meg a bontós Sanyiét is, de azért vannak még bontók rajtuk kívül :lol: ) A boxnak úgy emlékszem 6 csavarja van. 2 elöl, oldalt (látszik is) 2 a hátsó hamutartó alatt (simán ki lehet húzni fölfelé) 2 a 4szögletű tálcácska alatt (oldalt benyom két patentet, és szintén felhúz, meg ami nincs benne a 6-ban, a kézifék szoknyája alatt. Utána simán kiemeled és kész :excl: (ha a váltó, és kézifék szoknyákat levetted :lol: ) Nem kell levenni a szoknyákat a kéziféké rugalmas annyira, hogy kifér a nyíláson a váltószoknya keretét meg át kell húzni a gombon és el kell fordítani keresztbe, úgy átfér. Kicsit tökölni kell vele előre-hátra, a kéziféket be kell húzni, de ki lehet játszani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Nem kell levenni a szoknyákat a kéziféké rugalmas annyira, hogy kifér a nyíláson a váltószoknya keretét meg át kell húzni a gombon és el kell fordítani keresztbe, úgy átfér. Kicsit tökölni kell vele előre-hátra, a kéziféket be kell húzni, de ki lehet játszani. Ezért gondoltam, hogy tökölés nélkül, kibontok két csomót, és lehúzom a p.csába a szoknyákat :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Fórumszintű Debrecen sértődés következtében leléptek a p.csába, és eladták a klubos rendszámkereteket is :( A számát meg tudom adni (meg a bontós Sanyiét is, de azért vannak még bontók rajtuk kívül :lol: ) A boxnak úgy emlékszem 6 csavarja van. 2 elöl, oldalt (látszik is) 2 a hátsó hamutartó alatt (simán ki lehet húzni fölfelé) 2 a 4szögletű tálcácska alatt (oldalt benyom két patentet, és szintén felhúz, meg ami nincs benne a 6-ban, a kézifék szoknyája alatt. Utána simán kiemeled és kész :excl: (ha a váltó, és kézifék szoknyákat levetted :lol: ) Gondolom ez a hátérben zajlott, nem itt a fórumon, mert ebből én semmit nem vettem észre, pedig naponta olvasom a fórumot. Sanyi telszáma megvan, esetleg a Laciét elküldheted PÜ-ben, ha Ő hozzájárul. Ki tudja mikor lesz rá szükség. Most találtam új, utángyári radiátort 8400-ért. Csak nem tudom eldönteni, hogy jó lehet-e méretben? Semmi leírás nincs róla Itt van: http://www.patacsi.hu/shop/arlista.php?gkg...utal&tkisz= Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Gondolom ez a hátérben zajlott, nem itt a fórumon, mert ebből én semmit nem vettem észre, pedig naponta olvasom a fórumot. Sanyi telszáma megvan, esetleg a Laciét elküldheted PÜ-ben, ha Ő hozzájárul. Ki tudja mikor lesz rá szükség. Most találtam új, utángyári radiátort 8400-ért. Csak nem tudom eldönteni, hogy jó lehet-e méretben? Semmi leírás nincs róla Itt van: http://www.patacsi.hu/shop/arlista.php?gkg...utal&tkisz= Patacsiéknak jó cuccaik szoktak lenni, és elég korrektek. Ha asszongyák hogy F-hez van akkor az F-hez is van :excl: Jövő héten megyek hozzájuk amúgy, ha valamit kérdeznél tőlük akkor dobj üzit, és megkérdezem ha ottvagyok :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Ezért gondoltam, hogy tökölés nélkül, kibontok két csomót, és lehúzom a p.csába a szoknyákat :excl: Jó, de az egyém saját gyártás, végig van varrva már nem fér átt a gombon, meg aztán kábé két mozdulat áthúzni öket a nyíláson, szerintem olyan 3.5 perc a kardánbox kibontásának a szintideje. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Jó, de az egyém saját gyártás, végig van varrva már nem fér átt a gombon, meg aztán kábé két mozdulat áthúzni öket a nyíláson, szerintem olyan 3.5 perc a kardánbox kibontásának a szintideje. :excl: Abba nekem egy cigi is benne van, és úgy hogy autón belül nem dohányzom :( 3.5 perc alatt, meg is fordítod? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Abba nekem egy cigi is benne van, és úgy hogy autón belül nem dohányzom :excl: 3.5 perc alatt, meg is fordítod? :( Meg nem fordítom, de kiveszem mégegyszer, és visszadugom a szivargyujtó csatiját, amit először elfelejtettem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Meg nem fordítom, de kiveszem mégegyszer, és visszadugom a szivargyujtó csatiját, amit először elfelejtettem. :lol: :excl: :lol: :lol: Nekem már megy kívülről, a lábtérből :lol: (mert már becsavarozás, és szoknya visszarakás után tűnik föl mindig, hogy az lemaradt :( ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Patacsiéknak jó cuccaik szoktak lenni, és elég korrektek. Ha asszongyák hogy F-hez van akkor az F-hez is van :excl: Jövő héten megyek hozzájuk amúgy, ha valamit kérdeznél tőlük akkor dobj üzit, és megkérdezem ha ottvagyok :( Akkor azt hiszem nem is vacakolok én bontott lutris radiátorral. Jövő héten kiderül "mennyit hoz a Jézuska" és akkor bevásárolok náluk. Ahogy néztem a gumicsöveket is ki kellene cserélnem rajta, mert azok is elég öregek már, meg akkor már hűtőfolyadék csere stb. stb. Hű-ha nem lesz ez olyan olcsó mulatság Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Milyen csapot is keresel? Ezeket írtad te: 1. HSZ 2. HSZ Ezt meg Zotya. Ezt meg Wolfy. Nah és akkor ezekhez tartozik ez a kép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Ezeket írtad te: 1. HSZ 2. HSZ Ezt meg Zotya. Ezt meg Wolfy. Nah és akkor ezekhez tartozik ez a kép. Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Visit My Website Erre céloztam, a sima (nem klímás) astrákban nincs kihagyva a fűtőradiátor! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Erre céloztam, a sima (nem klímás) astrákban nincs kihagyva a fűtőradiátor! :( Ezt nem is vitattam soha. Sőt megjegyeztem, hogy nálam lehet ez okoz látványosabb dolgot. Másrészt. A dízelt amúgy is illik járatni hidegen. Harmadrészt, a radiátoron nincs csap a klímásnál sem. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Ezt nem is vitattam soha. Sőt megjegyeztem, hogy nálam lehet ez okoz látványosabb dolgot. Másrészt. A dízelt amúgy is illik járatni hidegen. Harmadrészt, a radiátoron nincs csap a klímásnál sem. :lol: Igazad van, írtad! :lol: Ezért már egyszer jól letoltatok... :excl: Emlékszel erre a témára? Akkor erre jutottunk. Akkor megállapítottuk, hogy egyiken sincs csap. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Igazad van, írtad! :lol: Ezért már egyszer jól letoltatok... :( Emlékszel erre a témára? Akkor erre jutottunk. Akkor megállapítottuk, hogy egyiken sincs csap. :lol: Mondjuk én se láttam még soha, csak néhány szavahihető embertől tudom ezt az infót. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! EGy F Astra 1.7TDS (Isuzu Disel) fűtés kapcsán kérnék segítséget! Visszább olvasva találtam pár dolgot amitől már alakul a fűtés benne! Slaggal megnyomattuk a fűtő radiátort a tűzfalnál csatlakozva mind a kettő irányból! Javul sokkal a fűtés de még mindig nem az igazi majd nyáron egy kis Citromsavval vagy Trisóval átmossuk a rendszert! Vagy esetleg más ötlet? Az fix hogy a radiátor fel van rakodva ezért nem volt fűtés! A köv. lenne a gond! Meleg levegőt az utastérben csak a vezető oldali fúvókából nyom! Anyósülésnél langyos! Ez miért van? :lol: :lol: Tippeket várom hogy mit mondtok rá! Előre is köszönöm szépen! +++ Ugyanez az autó! Miért eszi az izzító gyertyákat? :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! EGy F Astra 1.7TDS (Isuzu Disel) fűtés kapcsán kérnék segítséget! Visszább olvasva találtam pár dolgot amitől már alakul a fűtés benne! Slaggal megnyomattuk a fűtő radiátort a tűzfalnál csatlakozva mind a kettő irányból! Javul sokkal a fűtés de még mindig nem az igazi majd nyáron egy kis Citromsavval vagy Trisóval átmossuk a rendszert! Vagy esetleg más ötlet? Az fix hogy a radiátor fel van rakodva ezért nem volt fűtés! A köv. lenne a gond! Meleg levegőt az utastérben csak a vezető oldali fúvókából nyom! Anyósülésnél langyos! Ez miért van? :lol: :lol: Tippeket várom hogy mit mondtok rá! Előre is köszönöm szépen! +++ Ugyanez az autó! Miért eszi az izzító gyertyákat? :( :lol: A műszerfal mögött lehet hogy lecsúszott a levegőbeömlőhöz vezető cső, és a műszerfal mögé nyomja a meleget, nem a beömlőbe. Az izzítógyertyák meg lehet hogy nem utó-izzítósak amiket teszel bele, és így idő előtt elpatkolnak :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Sziasztok! EGy F Astra 1.7TDS (Isuzu Disel) fűtés kapcsán kérnék segítséget! Visszább olvasva találtam pár dolgot amitől már alakul a fűtés benne! Slaggal megnyomattuk a fűtő radiátort a tűzfalnál csatlakozva mind a kettő irányból! Javul sokkal a fűtés de még mindig nem az igazi majd nyáron egy kis Citromsavval vagy Trisóval átmossuk a rendszert! Vagy esetleg más ötlet? Az fix hogy a radiátor fel van rakodva ezért nem volt fűtés! A köv. lenne a gond! Meleg levegőt az utastérben csak a vezető oldali fúvókából nyom! Anyósülésnél langyos! Ez miért van? :lol: :lol: Tippeket várom hogy mit mondtok rá!Előre is köszönöm szépen! +++ Ugyanez az autó! Miért eszi az izzító gyertyákat? :excl: :( Első körben sztem vedd ki a kesztyűtartót, és nézd meg, hogy a fúvókára menő műanyag cső nincs-e lecsúszva valamelyik végén. Isuzuba tudtommal olyan izzítógyertya kell, amelyik alkalmas utóizzításra is. Ilyen került bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 A műszerfal mögött lehet hogy lecsúszott a levegőbeömlőhöz vezető cső, és a műszerfal mögé nyomja a meleget, nem a beömlőbe. Az izzítógyertyák meg lehet hogy nem utó-izzítósak amiket teszel bele, és így idő előtt elpatkolnak :excl: Nem sokon múlt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Nem sokon múlt :lol: :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Első körben sztem vedd ki a kesztyűtartót, és nézd meg, hogy a fúvókára menő műanyag cső nincs-e lecsúszva valamelyik végén. Isuzuba tudtommal olyan izzítógyertya kell, amelyik alkalmas utóizzításra is. Ilyen került bele? Így van. Addig utóizzít, míg a motor el nem éri az 55 fokot.....és F astránál nincs vagy...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Első körben sztem vedd ki a kesztyűtartót, és nézd meg, hogy a fúvókára menő műanyag cső nincs-e lecsúszva valamelyik végén. Isuzuba tudtommal olyan izzítógyertya kell, amelyik alkalmas utóizzításra is. Ilyen került bele? Köszönöm az infókat! Majd írom mire jutottunk! :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Beütött a gebasz: valahol ereszt a radiátorom vagy a fűtéscsövem. Kegyetlen "cefre szag" van az autóban, és a kiegyenlítő tartálynak éppen csak az alján lötyög némi folyadék. Ez hiányzott még nekem, garázs nélkül egy kb. napos szerelés a szabadban. &#@{^°˛`´$ UPDATE: Hétvégén feltöltöttem a kiegy. tartályt a megfelelő szintig. Azóta is használom az autót nap mint nao és a folyadék szint semmit nem csökkent, és a cefre szagot sem érzem. Lehet, hogy mégsem lyukas a radiátorom és csak mondjuk az ablakmosó szagát érezhettem az utastérben??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts