Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Végülis biztos lehet ragasztani, csak nem tudom mennyire lenne tartós, és kinek hiányzik, ha mégegyszer szétt kell szednie mondjuk januárban -22 fokban? Olyan 4-5 ezer körül mennek a bontott radiátorok.

Igazad lehet. Gondolom egy jobb fajta paszta sem sokkal olcsóbb, és ahhoz is szét kell bontani a cuccot. Akkor Lacikával kéne egyezkednem, hogy szerezzen Bontós Sanyitól egy jó radiátort. Mostanában nem "láttam" Lacikát a fórumon. ???

A kardánboxot nehéz lebonatni? Az üléseket ki kell venni hozzá? Vagy hol vannak a csvarjai?

Link to comment
Megosztás:

Igazad lehet. Gondolom egy jobb fajta paszta sem sokkal olcsóbb, és ahhoz is szét kell bontani a cuccot. Akkor Lacikával kéne egyezkednem, hogy szerezzen Bontós Sanyitól egy jó radiátort. Mostanában nem "láttam" Lacikát a fórumon. ???

A kardánboxot nehéz lebonatni? Az üléseket ki kell venni hozzá? Vagy hol vannak a csvarjai?

Fórumszintű Debrecen sértődés következtében leléptek a p.csába, és eladták a klubos rendszámkereteket is :( A számát meg tudom adni (meg a bontós Sanyiét is, de azért vannak még bontók rajtuk kívül :lol: ) A boxnak úgy emlékszem 6 csavarja van. 2 elöl, oldalt (látszik is) 2 a hátsó hamutartó alatt (simán ki lehet húzni fölfelé) 2 a 4szögletű tálcácska alatt (oldalt benyom két patentet, és szintén felhúz, meg ami nincs benne a 6-ban, a kézifék szoknyája alatt. Utána simán kiemeled és kész :excl: (ha a váltó, és kézifék szoknyákat levetted :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Fórumszintű Debrecen sértődés következtében leléptek a p.csába, és eladták a klubos rendszámkereteket is :( A számát meg tudom adni (meg a bontós Sanyiét is, de azért vannak még bontók rajtuk kívül :lol: ) A boxnak úgy emlékszem 6 csavarja van. 2 elöl, oldalt (látszik is) 2 a hátsó hamutartó alatt (simán ki lehet húzni fölfelé) 2 a 4szögletű tálcácska alatt (oldalt benyom két patentet, és szintén felhúz, meg ami nincs benne a 6-ban, a kézifék szoknyája alatt. Utána simán kiemeled és kész :excl: (ha a váltó, és kézifék szoknyákat levetted :lol: )

Nem kell levenni a szoknyákat a kéziféké rugalmas annyira, hogy kifér a nyíláson a váltószoknya keretét meg át kell húzni a gombon és el kell fordítani keresztbe, úgy átfér. Kicsit tökölni kell vele előre-hátra, a kéziféket be kell húzni, de ki lehet játszani.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell levenni a szoknyákat a kéziféké rugalmas annyira, hogy kifér a nyíláson a váltószoknya keretét meg át kell húzni a gombon és el kell fordítani keresztbe, úgy átfér. Kicsit tökölni kell vele előre-hátra, a kéziféket be kell húzni, de ki lehet játszani.

Ezért gondoltam, hogy tökölés nélkül, kibontok két csomót, és lehúzom a p.csába a szoknyákat :excl:

Link to comment
Megosztás:

Fórumszintű Debrecen sértődés következtében leléptek a p.csába, és eladták a klubos rendszámkereteket is :( A számát meg tudom adni (meg a bontós Sanyiét is, de azért vannak még bontók rajtuk kívül :lol: ) A boxnak úgy emlékszem 6 csavarja van. 2 elöl, oldalt (látszik is) 2 a hátsó hamutartó alatt (simán ki lehet húzni fölfelé) 2 a 4szögletű tálcácska alatt (oldalt benyom két patentet, és szintén felhúz, meg ami nincs benne a 6-ban, a kézifék szoknyája alatt. Utána simán kiemeled és kész :excl: (ha a váltó, és kézifék szoknyákat levetted :lol: )

Gondolom ez a hátérben zajlott, nem itt a fórumon, mert ebből én semmit nem vettem észre, pedig naponta olvasom a fórumot. Sanyi telszáma megvan, esetleg a Laciét elküldheted PÜ-ben, ha Ő hozzájárul. Ki tudja mikor lesz rá szükség. Most találtam új, utángyári radiátort 8400-ért. Csak nem tudom eldönteni, hogy jó lehet-e méretben? Semmi leírás nincs róla

Itt van:

http://www.patacsi.hu/shop/arlista.php?gkg...utal&tkisz=

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ez a hátérben zajlott, nem itt a fórumon, mert ebből én semmit nem vettem észre, pedig naponta olvasom a fórumot. Sanyi telszáma megvan, esetleg a Laciét elküldheted PÜ-ben, ha Ő hozzájárul. Ki tudja mikor lesz rá szükség. Most találtam új, utángyári radiátort 8400-ért. Csak nem tudom eldönteni, hogy jó lehet-e méretben? Semmi leírás nincs róla

Itt van:

http://www.patacsi.hu/shop/arlista.php?gkg...utal&tkisz=

Patacsiéknak jó cuccaik szoktak lenni, és elég korrektek. Ha asszongyák hogy F-hez van akkor az F-hez is van :excl: Jövő héten megyek hozzájuk amúgy, ha valamit kérdeznél tőlük akkor dobj üzit, és megkérdezem ha ottvagyok :(

Link to comment
Megosztás:

Ezért gondoltam, hogy tökölés nélkül, kibontok két csomót, és lehúzom a p.csába a szoknyákat :excl:

Jó, de az egyém saját gyártás, végig van varrva már nem fér átt a gombon, meg aztán kábé két mozdulat áthúzni öket a nyíláson, szerintem olyan 3.5 perc a kardánbox kibontásának a szintideje. :(

Link to comment
Megosztás:

Jó, de az egyém saját gyártás, végig van varrva már nem fér átt a gombon, meg aztán kábé két mozdulat áthúzni öket a nyíláson, szerintem olyan 3.5 perc a kardánbox kibontásának a szintideje. :excl:

Abba nekem egy cigi is benne van, és úgy hogy autón belül nem dohányzom :( 3.5 perc alatt, meg is fordítod? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Meg nem fordítom, de kiveszem mégegyszer, és visszadugom a szivargyujtó csatiját, amit először elfelejtettem. :lol:

:excl: :lol: :lol: Nekem már megy kívülről, a lábtérből :lol: (mert már becsavarozás, és szoknya visszarakás után tűnik föl mindig, hogy az lemaradt :( )

Link to comment
Megosztás:

Patacsiéknak jó cuccaik szoktak lenni, és elég korrektek. Ha asszongyák hogy F-hez van akkor az F-hez is van :excl: Jövő héten megyek hozzájuk amúgy, ha valamit kérdeznél tőlük akkor dobj üzit, és megkérdezem ha ottvagyok :(

Akkor azt hiszem nem is vacakolok én bontott lutris radiátorral. Jövő héten kiderül "mennyit hoz a Jézuska" és akkor bevásárolok náluk. Ahogy néztem a gumicsöveket is ki kellene cserélnem rajta, mert azok is elég öregek már, meg akkor már hűtőfolyadék csere stb. stb. Hű-ha nem lesz ez olyan olcsó mulatság

Link to comment
Megosztás:

Erre céloztam, a sima (nem klímás) astrákban nincs kihagyva a fűtőradiátor! :(

Ezt nem is vitattam soha. Sőt megjegyeztem, hogy nálam lehet ez okoz látványosabb dolgot. Másrészt. A dízelt amúgy is illik járatni hidegen. Harmadrészt, a radiátoron nincs csap a klímásnál sem. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem is vitattam soha. Sőt megjegyeztem, hogy nálam lehet ez okoz látványosabb dolgot.

Másrészt. A dízelt amúgy is illik járatni hidegen.

Harmadrészt, a radiátoron nincs csap a klímásnál sem. :lol:

Igazad van, írtad! :lol:

Ezért már egyszer jól letoltatok... :excl: Emlékszel erre a témára?

Akkor erre jutottunk.

Akkor megállapítottuk, hogy egyiken sincs csap. :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

EGy F Astra 1.7TDS (Isuzu Disel) fűtés kapcsán kérnék segítséget! Visszább olvasva találtam pár dolgot amitől már alakul a fűtés benne! Slaggal megnyomattuk a fűtő radiátort a tűzfalnál csatlakozva mind a kettő irányból! Javul sokkal a fűtés de még mindig nem az igazi majd nyáron egy kis Citromsavval vagy Trisóval átmossuk a rendszert! Vagy esetleg más ötlet?

Az fix hogy a radiátor fel van rakodva ezért nem volt fűtés!

A köv. lenne a gond! Meleg levegőt az utastérben csak a vezető oldali fúvókából nyom! Anyósülésnél langyos!

Ez miért van? :lol: :lol: Tippeket várom hogy mit mondtok rá!

Előre is köszönöm szépen!

+++ Ugyanez az autó! Miért eszi az izzító gyertyákat? :excl: :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

EGy F Astra 1.7TDS (Isuzu Disel) fűtés kapcsán kérnék segítséget! Visszább olvasva találtam pár dolgot amitől már alakul a fűtés benne! Slaggal megnyomattuk a fűtő radiátort a tűzfalnál csatlakozva mind a kettő irányból! Javul sokkal a fűtés de még mindig nem az igazi majd nyáron egy kis Citromsavval vagy Trisóval átmossuk a rendszert! Vagy esetleg más ötlet?

Az fix hogy a radiátor fel van rakodva ezért nem volt fűtés!

A köv. lenne a gond! Meleg levegőt az utastérben csak a vezető oldali fúvókából nyom! Anyósülésnél langyos!

Ez miért van? :lol: :lol: Tippeket várom hogy mit mondtok rá!

Előre is köszönöm szépen!

+++ Ugyanez az autó! Miért eszi az izzító gyertyákat? :( :lol:

A műszerfal mögött lehet hogy lecsúszott a levegőbeömlőhöz vezető cső, és a műszerfal mögé nyomja a meleget, nem a beömlőbe. Az izzítógyertyák meg lehet hogy nem utó-izzítósak amiket teszel bele, és így idő előtt elpatkolnak :excl:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

EGy F Astra 1.7TDS (Isuzu Disel) fűtés kapcsán kérnék segítséget! Visszább olvasva találtam pár dolgot amitől már alakul a fűtés benne! Slaggal megnyomattuk a fűtő radiátort a tűzfalnál csatlakozva mind a kettő irányból! Javul sokkal a fűtés de még mindig nem az igazi majd nyáron egy kis Citromsavval vagy Trisóval átmossuk a rendszert! Vagy esetleg más ötlet?

Az fix hogy a radiátor fel van rakodva ezért nem volt fűtés!

A köv. lenne a gond! Meleg levegőt az utastérben csak a vezető oldali fúvókából nyom! Anyósülésnél langyos!

Ez miért van? :lol: :lol: Tippeket várom hogy mit mondtok rá!Előre is köszönöm szépen!

+++ Ugyanez az autó! Miért eszi az izzító gyertyákat? :excl: :(

Első körben sztem vedd ki a kesztyűtartót, és nézd meg, hogy a fúvókára menő műanyag cső nincs-e lecsúszva valamelyik végén.

Isuzuba tudtommal olyan izzítógyertya kell, amelyik alkalmas utóizzításra is. Ilyen került bele?

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal mögött lehet hogy lecsúszott a levegőbeömlőhöz vezető cső, és a műszerfal mögé nyomja a meleget, nem a beömlőbe. Az izzítógyertyák meg lehet hogy nem utó-izzítósak amiket teszel bele, és így idő előtt elpatkolnak :excl:

Nem sokon múlt :(

Link to comment
Megosztás:

Első körben sztem vedd ki a kesztyűtartót, és nézd meg, hogy a fúvókára menő műanyag cső nincs-e lecsúszva valamelyik végén.

Isuzuba tudtommal olyan izzítógyertya kell, amelyik alkalmas utóizzításra is. Ilyen került bele?

Így van. Addig utóizzít, míg a motor el nem éri az 55 fokot.....és F astránál nincs vagy......

Link to comment
Megosztás:

Első körben sztem vedd ki a kesztyűtartót, és nézd meg, hogy a fúvókára menő műanyag cső nincs-e lecsúszva valamelyik végén.

Isuzuba tudtommal olyan izzítógyertya kell, amelyik alkalmas utóizzításra is. Ilyen került bele?

Köszönöm az infókat! Majd írom mire jutottunk! :excl: :(

Link to comment
Megosztás:

Beütött a gebasz: valahol ereszt a radiátorom vagy a fűtéscsövem. Kegyetlen "cefre szag" van az autóban, és a kiegyenlítő tartálynak éppen csak az alján lötyög némi folyadék. Ez hiányzott még nekem, garázs nélkül egy kb. napos szerelés a szabadban. &#@{^°˛`´$

UPDATE: Hétvégén feltöltöttem a kiegy. tartályt a megfelelő szintig. Azóta is használom az autót nap mint nao és a folyadék szint semmit nem csökkent, és a cefre szagot sem érzem. Lehet, hogy mégsem lyukas a radiátorom és csak mondjuk az ablakmosó szagát érezhettem az utastérben???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.