Imike20 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Ennyi víz, ha belemenne a radiátor alatti műanyag tálcába akkor az igen csak illatozna. Valószínű. hogy melegen engedi a rendszer jobban a vizet. Valamint olyan helyen ahol gyorsan el is párolog. Szóval, valahol kívül a motortérben kell keresni a fogyás okát. Egy megoldása volt anno ismerősnek: beállt garázsba és aláterített a motortérnek egy nagyméretű karton lapot. Pár csepp vizet ki tudott mutatni és meg volt a bűnös. Előtte napokig kereste a csepegés helyét. NO akkor ma terítek egy kartont és kiderül mi mutat majd! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 NO akkor ma terítek egy kartont és kiderül mi mutat majd! :excl: Viszont nekem is lenne gondom: Honnan a búbánatból jön a vezető oldalra víz? Mikor a fűtés csöveim jobb oldalt mennek? Gyakorlatilag "úszik" a gumi szőnyegem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Viszont nekem is lenne gondom: Honnan a búbánatból jön a vezető oldalra víz? Mikor a fűtés csöveim jobb oldalt mennek? Gyakorlatilag "úszik" a gumi szőnyegem. Biztos hogy hűtővíz? Lehet hogy beázik valahol. Elég sok lehetséges hely van. Pl. gumidugók a padlólemezen. Tetósín alatt, pedáloknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Biztos hogy hűtővíz? Lehet hogy beázik valahol. Elég sok lehetséges hely van. Pl. gumidugók a padlólemezen. Tetósín alatt, pedáloknál. Szellőző rendszeren... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Sok az ötlet, szerencsére. Gyakoriság szempontból mi lehet az esélyesebb a vizes jelenségre és akkor onnan kezdenék neki állnék bogarászni. Nem lenne szerencsés ha télre belefagyna. Jó lenne addig kiszárítani illetve kizárni a vizet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Sok az ötlet, szerencsére. Gyakoriság szempontból mi lehet az esélyesebb a vizes jelenségre és akkor onnan kezdenék neki állnék bogarászni. Nem lenne szerencsés ha télre belefagyna. Jó lenne addig kiszárítani illetve kizárni a vizet. Először nyomozd ki hogy tényleg nem hűtővíz e? Óvatosan nyald meg.Ha édes, hűtővíz, és akkor nem fagy bele télen., :excl: . Ha nem, akkor jöhet a nyomozás, és a szárítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Először nyomozd ki hogy tényleg nem hűtővíz e? Óvatosan nyald meg.Ha édes, hűtővíz, és akkor nem fagy bele télen., :excl: . Ha nem, akkor jöhet a nyomozás, és a szárítás. Közben néztem: 90% esély, hogy víz. Mivel az előző radiátor hibám miatt némi fagyállót érzek még benne. (Remélem csak amiatt!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Sziasztok . Nektek mennyi kell hogy bemelegedjen az autó üzemi hőfokra? Nekem kb 5 km 50- 90-es tempónáll . ez nem sok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Sziasztok . Nektek mennyi kell hogy bemelegedjen az autó üzemi hőfokra? Nekem kb 5 km 50- 90-es tempónáll . ez nem sok? Tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Sziasztok . Nektek mennyi kell hogy bemelegedjen az autó üzemi hőfokra? Nekem kb 5 km 50- 90-es tempónáll . ez nem sok? Sztem az normális hidegben...Bár én nemtudom, mert nekem előfütő van betéve, aztán ha már jönnek a hidegek akkor megy is, így egyből fan fűtésem reggel :excl: De az az 5 km nekem reálisnak tünik olyan tempóval... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Viszont nekem is lenne gondom: Honnan a búbánatból jön a vezető oldalra víz? Mikor a fűtés csöveim jobb oldalt mennek? Gyakorlatilag "úszik" a gumi szőnyegem. Nekem akkor volt víz a szőnyegen mikor nem volt teljesen visszatéve a vizelvezető műanyag (pollenszűrő felett) rendesen. Egyik ismerősömnek szélvédő csere után ugyanugy vizes volt a szönyeg + a biztosíték táblája is beázott az ablak és a műanyag közötti gumiszigetelést kell neki cserélnie mert nem feküdt fel rendesen a szélvédőre. (írtam amúgy neked a generátor ügyben megkaptad? ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Szellőző rendszeren... Sok az ötlet, szerencsére. Gyakoriság szempontból mi lehet az esélyesebb a vizes jelenségre és akkor onnan kezdenék neki állnék bogarászni. Nem lenne szerencsés ha télre belefagyna. Jó lenne addig kiszárítani illetve kizárni a vizet. 99% hogy ott a válasz, a szélvédő alatti gumicsiknál kerül be a pollenszűrő alá, onnen meg a fűtésboxba majd a szivacsra. Nekem is onnan ázott, el is rohadt a taposó. Le kell venni, és kiszilózva visszarakni a műanyag burkolatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Beütött a gebasz: valahol ereszt a radiátorom vagy a fűtéscsövem. Kegyetlen "cefre szag" van az autóban, és a kiegyenlítő tartálynak éppen csak az alján lötyög némi folyadék. Ez hiányzott még nekem, garázs nélkül egy kb. napos szerelés a szabadban. &#@{^°˛`´$ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Beütött a gebasz: valahol ereszt a radiátorom vagy a fűtéscsövem. Kegyetlen "cefre szag" van az autóban, és a kiegyenlítő tartálynak éppen csak az alján lötyög némi folyadék. Ez hiányzott még nekem, garázs nélkül egy kb. napos szerelés a szabadban. &#@{^°˛`´$ Ideiglenes megoldás, ha egy csövel rövidre zárod a radiátorba menő, és abból jövő csövet. Igaz, hogy a fűtésed nulla lesz, de lagalább nem folyik. Ha szereled, vedd ki a szivacsokat száradni, biztos megteltek, különben szépen rohad majd tőle a taposó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Ideiglenes megoldás, ha egy csövel rövidre zárod a radiátorba menő, és abból jövő csövet. Igaz, hogy a fűtésed nulla lesz, de lagalább nem folyik. Ha szereled, vedd ki a szivacsokat száradni, biztos megteltek, különben szépen rohad majd tőle a taposó. Köszi a tippeket. Taposó sajnos már nemigen van. Már készülök a karosszériáshoz, csak pénz hiány van. Még abban bízok, hogy csak a csövek eresztenek, és elég lesz azt cserélni, mert ahogy néztem a radiátornak elég húzós ára van. Ha csak szemrevételezni akarom a dolgokat, akkor is szét kell bombázni az egész műszerfalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Köszi a tippeket. Taposó sajnos már nemigen van. Már készülök a karosszériáshoz, csak pénz hiány van. Még abban bízok, hogy csak a csövek eresztenek, és elég lesz azt cserélni, mert ahogy néztem a radiátornak elég húzós ára van. Ha csak szemrevételezni akarom a dolgokat, akkor is szét kell bombázni az egész műszerfalat? Igazából a cső a motortérben csatlakozik a radiátorra, ott a bilincs, tehát ha befele ereszt akkor valószínű maga a radiátor lyukas. Középkonzolt kell kiszedni, meg egy kicsit tovább bontani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Igazából a cső a motortérben csatlakozik a radiátorra, ott a bilincs, tehát ha befele ereszt akkor valószínű maga a radiátor lyukas. Középkonzolt kell kiszedni, meg egy kicsit tovább bontani. Az baj. Az utastérben érzeni a szagot, tehát befelé ereszt. Javítani nem nagyon lehet ha jól olvastam, mert a tömítő anyag csak még jobban eltömíti a radiátort, ugye? Ha a kesztyűtartót kiszedem akkor onnan nem tudom bepislantani, hogy meglássam a problémát? Sajnos a szőnyeget hiába nézem, mert az nálam most folyamatosan vizes a jukas taposó miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Az baj. Az utastérben érzeni a szagot, tehát befelé ereszt. Javítani nem nagyon lehet ha jól olvastam, mert a tömítő anyag csak még jobban eltömíti a radiátort, ugye? Ha a kesztyűtartót kiszedem akkor onnan nem tudom bepislantani, hogy meglássam a problémát? Sajnos a szőnyeget hiába nézem, mert az nálam most folyamatosan vizes a jukas taposó miatt. A kesztyűtartó felől nem látni, de cserélt már itt valaki, képeket is csinált, majd jön , és belinkeli őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Az baj. Az utastérben érzeni a szagot, tehát befelé ereszt. Javítani nem nagyon lehet ha jól olvastam, mert a tömítő anyag csak még jobban eltömíti a radiátort, ugye? Ha a kesztyűtartót kiszedem akkor onnan nem tudom bepislantani, hogy meglássam a problémát? Sajnos a szőnyeget hiába nézem, mert az nálam most folyamatosan vizes a jukas taposó miatt. A kesztyűtartó felől nem látni, de cserélt már itt valaki, képeket is csinált, majd jön , és belinkeli őket. Katt :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Katt :( Köszönöm a linket. Úgy látszik még gyakorolnom kell a kereső használatot, mert nekem ezt nem dobta ki :excl: A képek alapján úgy látom, hogy a középkonzolt nem is kell lebontani, csak a kardánboxot? Vagy az egyik nincs a másik nélkül? Egyébként a kiegy. tartályban mi a "normál" folyadék szint? Vagy ugye rajta egy "Kalt" szint. Tegnap megnéztem hideg motornál és alig volt a tartály alján lötyi. Akkor nem volt nálam fagyálló meg deszt víz, csapvizet meg nem akartam beleönteni, ezért hagytam. Ma ismét megnéztem meleg motornál, és -igaz a Kalt jelzés alatt- de jóval több lötyi volt benne, így most megint nem öntöttem bele, pedig van itthon deszt. vizem is meg fagyállóm is. Szóval hidegen alacsony a szint, melegnél pedig "viszonylag normál". Egyébként kiiktatni még ideiglenesen sem akarom a radiátort, mert napi szinten használom a kocsit munkához, és kell az a fűtés amit nyomat. Egyébként az az érdekes, hogy nem állandóan lehet érezni a cefreszagot, tehár nem folyamatosan ereszt. Az sem biztos, hogy ereszt, de szét kéne bontanom ahhoz, hogy tutire megbizonyosodjak róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Köszönöm a linket. Úgy látszik még gyakorolnom kell a kereső használatot, mert nekem ezt nem dobta ki :excl: A képek alapján úgy látom, hogy a középkonzolt nem is kell lebontani, csak a kardánboxot? Vagy az egyik nincs a másik nélkül? Egyébként a kiegy. tartályban mi a "normál" folyadék szint? Vagy ugye rajta egy "Kalt" szint. Tegnap megnéztem hideg motornál és alig volt a tartály alján lötyi. Akkor nem volt nálam fagyálló meg deszt víz, csapvizet meg nem akartam beleönteni, ezért hagytam. Ma ismét megnéztem meleg motornál, és -igaz a Kalt jelzés alatt- de jóval több lötyi volt benne, így most megint nem öntöttem bele, pedig van itthon deszt. vizem is meg fagyállóm is. Szóval hidegen alacsony a szint, melegnél pedig "viszonylag normál". Egyébként kiiktatni még ideiglenesen sem akarom a radiátort, mert napi szinten használom a kocsit munkához, és kell az a fűtés amit nyomat. Egyébként az az érdekes, hogy nem állandóan lehet érezni a cefreszagot, tehár nem folyamatosan ereszt. Az sem biztos, hogy ereszt, de szét kéne bontanom ahhoz, hogy tutire megbizonyosodjak róla. Mindegyik ki lehet venni anélkül, hogy a másikhoz hozzányúlnál. A Kalt a hideg szint hideg motornál ott kell lennie a szintnek, de ha kicsit alatta van az sem tragédia. Melegen ugye több mert van neki hőtágulása, ezért is a kiegyenlítő tartály. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Mindegyik ki lehet venni anélkül, hogy a másikhoz hozzányúlnál. A Kalt a hideg szint hideg motornál ott kell lennie a szintnek, de ha kicsit alatta van az sem tragédia. Melegen ugye több mert van neki hőtágulása, ezért is a kiegyenlítő tartály. Teljesen tanácstalan vagyok, hogy mi a f...szt tegyek vele? Öntsem föl a tartályt és ha fogy akkor töltögessem, így kihúzva tavaszig, és akkor szétbarmolni, vagy vegyek egy liter páleszt meg alkatrészeket és kezdjek hozzá ebben a b...zi időben szerelgetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Teljesen tanácstalan vagyok, hogy mi a f...szt tegyek vele? Öntsem föl a tartályt és ha fogy akkor töltögessem, így kihúzva tavaszig, és akkor szétbarmolni, vagy vegyek egy liter páleszt meg alkatrészeket és kezdjek hozzá ebben a b...zi időben szerelgetni? Ha ereszt akkor mindenképpen rá kellene nézni a radiátorra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Ha ereszt akkor mindenképpen rá kellene nézni a radiátorra. Nem létezik valami olyan paszta, amivel kívülről lehetne ragasztani a radiátort a lyuknál? Az lenne a legegyszerűbb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Nem létezik valami olyan paszta, amivel kívülről lehetne ragasztani a radiátort a lyuknál? Az lenne a legegyszerűbb... Végülis biztos lehet ragasztani, csak nem tudom mennyire lenne tartós, és kinek hiányzik, ha mégegyszer szétt kell szednie mondjuk januárban -22 fokban? Olyan 4-5 ezer körül mennek a bontott radiátorok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts