Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Hát végülis hozzáférsz, de ki nem tudod venni a fűtőmotort a ventivel. Nincsenek lecsúszva a mozgatómechanika bowdenjei?

ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő.

Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán.

Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be.

Link to comment
Megosztás:

ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő.

Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán.

Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be.

De azt írtad, hogy nem volt benne pollenszűrő, most raktál bele, akkor azért érezni kevesebbnek a levegőt nem?

Link to comment
Megosztás:

Hát végülis hozzáférsz, de ki nem tudod venni a fűtőmotort a ventivel. Nincsenek lecsúszva a mozgatómechanika bowdenjei?

ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő.

Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán.

Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be.

:o

Link to comment
Megosztás:

:o

ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő.

Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán.

Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be.

Link to comment
Megosztás:

Cartársak!

Valószínűleg kilyukadt a fűtőradiátorom. Az alatta lévő dobozból szép fagyálló folyadék távozik. Gyanús volt már hogy havonta egy keveset mindig utána kell tölteni a hűtővíznek, de most úgy nézki meglett. Nah szóval segítség kéne. Lehet e mondjuk rézzel vagy ónnal forrasztani, illetve amíg meg nem lesz csinálva ki tudom e iktatni valahogy? Arra gondoltam, hogy a motortérben ledugóznám a két csövet, ami a radiátorra megy. Aztán hogy a bánatba tudom kibontani? Mennyire kell szétszedni a műszerfalat, illetve mit hol kell megbontani, hogy hozzáférjek? :o

Üdv Petya!

Szia!

Az nem derül ki, hogy klímás vagy sem. Előbbi esetben nem kell matatni a motortérben, csak a fagyálló leeresztése miatt. Ellenben van saját leírásom, képekkel, ahogy a napokban, kb. 3 hete csináltam. Ha kell elküldöm.

Amíg nem csinálod meg a rövidre zárás ajánlott. A műanyag csövekre vigyázni mert öreg járgánynál pattannak mint az üveg.

Link to comment
Megosztás:

Azt tudja vki, hogy mi a trükkje a vezetőoldali lábtérfűtés beépítésének? Az anyósoldalit simán beraktam a helyére, de a vezetőoldalival nem boldogulok, csak annyit sikerült elérnem vele, hogy szétesett a féklámpakapcsoló a feszegetéstől, úgyhogy holnap reggel féklámpa nélkül mehetek dolgozni.

Link to comment
Megosztás:

Azt tudja vki, hogy mi a trükkje a vezetőoldali lábtérfűtés beépítésének? Az anyósoldalit simán beraktam a helyére, de a vezetőoldalival nem boldogulok, csak annyit sikerült elérnem vele, hogy szétesett a féklámpakapcsoló a feszegetéstől, úgyhogy holnap reggel féklámpa nélkül mehetek dolgozni.

Pontosan mit kell ott szerelj?

ott nem volt gyárilag fűtésed? :excl:

Esetleg nézz szét ebben a mappában, hátha találsz valamit! :lol:

Én az anyósoldalon cseréltem a cuccot, ott csak kis csonk volt, a CD felszereltségűben meg egy hosszabb műanyag volt, a kispolccal együtt. De a vezető oldalim az pont ugyanolyan volt mind a kettőben. :(

Link to comment
Megosztás:

Pontosan mit kell ott szerelj?

ott nem volt gyárilag fűtésed? :excl:

Esetleg nézz szét ebben a mappában, hátha találsz valamit! :lol:

Én az anyósoldalon cseréltem a cuccot, ott csak kis csonk volt, a CD felszereltségűben meg egy hosszabb műanyag volt, a kispolccal együtt. De a vezető oldalim az pont ugyanolyan volt mind a kettőben. :(

Mikor megvettem anno a kocsit, nem volt benne a vezetőoldali, a másik oldalon meg nekem is az a kis csonk volt, pedig polc is volt benne, ahhoz meg ez a nagyobb fajta való. Régebben szereztem hozzá ilyeneket, az anyósoldalit bele is tudtam tenni simán, de a vezetőoldalit nem tudom, hogy lehet beforgatni oda, elég szűk ott a hely. Esetleg ki kell szedni a műszeregységet, és onnan lehet berakni? Mert akkor egy ideig még nem lesz ilyen a kocsiban...

Link to comment
Megosztás:

Mikor megvettem anno a kocsit, nem volt benne a vezetőoldali, a másik oldalon meg nekem is az a kis csonk volt, pedig polc is volt benne, ahhoz meg ez a nagyobb fajta való. Régebben szereztem hozzá ilyeneket, az anyósoldalit bele is tudtam tenni simán, de a vezetőoldalit nem tudom, hogy lehet beforgatni oda, elég szűk ott a hely. Esetleg ki kell szedni a műszeregységet, és onnan lehet berakni? Mert akkor egy ideig még nem lesz ilyen a kocsiban...

Nos, előtte én is kiszedtem a féklámpa kapcsolót, nehogy letörjön. Utána csak nyomorgatni kell, más megoldás nincs, komolyabb bontás nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Mikor megvettem anno a kocsit, nem volt benne a vezetőoldali, a másik oldalon meg nekem is az a kis csonk volt, pedig polc is volt benne, ahhoz meg ez a nagyobb fajta való. Régebben szereztem hozzá ilyeneket, az anyósoldalit bele is tudtam tenni simán, de a vezetőoldalit nem tudom, hogy lehet beforgatni oda, elég szűk ott a hely. Esetleg ki kell szedni a műszeregységet, és onnan lehet berakni? Mert akkor egy ideig még nem lesz ilyen a kocsiban...

Áh, értem! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Azt tudja vki, hogy mi a trükkje a vezetőoldali lábtérfűtés beépítésének? Az anyósoldalit simán beraktam a helyére, de a vezetőoldalival nem boldogulok, csak annyit sikerült elérnem vele, hogy szétesett a féklámpakapcsoló a feszegetéstől, úgyhogy holnap reggel féklámpa nélkül mehetek dolgozni.

Ezek szerint nem csak én törtem el a féklámpakapcsolót a lábtér fűtés kiszedésekor. :( Lábtérbe háttal befekszel, a gerinced kényelmesen megtámasztod a küszöbön, aztán nyomorgatni kell ahogy a Karcsi is mondja. Kicsit elfordítva és összenyomva fér be a műszerfalpárna mögé a háromszög alakú "szája". Igazából könnyű visszarakni csak a módra nehéz rájönni. Ha itt lennél 3 perc alatt beranám. Blitzen miért nem szóltál? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Ezek szerint nem csak én törtem el a féklámpakapcsolót a lábtér fűtés kiszedésekor. :o Lábtérbe háttal befekszel, a gerinced kényelmesen megtámasztod a küszöbön, aztán nyomorgatni kell ahogy a Karcsi is mondja. Kicsit elfordítva és összenyomva fér be a műszerfalpárna mögé a háromszög alakú "szája". Igazából könnyű visszarakni csak a módra nehéz rájönni. Ha itt lennél 3 perc alatt beranám. Blitzen miért nem szóltál? :excl:

Ezt tőlled el is vártuk! :D :( :lol: :lol:

De komolyan, tényleg nem egyszerű a dolog, nekem a kuplungbowden csere rémlik a leírásodból! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

üdv most vettem egy 92-es opel astra f caravánt

digit klimás szerintem gyári

látott már valaki ilyet mivel nem mükszik a külső - belső levegő állító rész !

meg a fűtésmotor is külön kapcsolóra van bekötve csak megkapja a 12v és góólll fulba megy semmi ventilátorsebesség állítás !!

tud valaki ebben segíteni vagy látott már valaki ilyet mert sajna a neten sehol se találtam még hozzá foghatót se !!!!

http://www.kepfeltoltes.hu/view/101114/F_n...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

üdv most vettem egy 92-es opel astra f caravánt

digit klimás szerintem gyári

látott már valaki ilyet mivel nem mükszik a külső - belső levegő állító rész !

meg a fűtésmotor is külön kapcsolóra van bekötve csak megkapja a 12v és góólll fulba megy semmi ventilátorsebesség állítás !!

tud valaki ebben segíteni vagy látott már valaki ilyet mert sajna a neten sehol se találtam még hozzá foghatót se !!!!

Ez nem gyári. Ez valami sufni tuning. A gyári az így néz ki.

Digit klima

Szóval. Tuti nem gyári a tied. De még csúnya is. :excl:

Link to comment
Megosztás:

ez egy 92-es opel astra caraván benzines 1.4-es

szeretném azért megnézni a nagykönyvet (hátha ír benne valamit erről a full kezelőpaneről)

Semmit. Ilyen (gyárilag) nem léteszik. Ez egy hót klíma nélküli középkonzol, aminek a tekerői, a hátsó szélvédő fűtés(ez érdekelne hol van) és a világító ikonjai helyére tuningolták be a kijelzőt és a kezelőszerveket. A nagykönyv alatt az astrákhoz osztott kezelésit értettem. Ha PÜ-ben dobsz egy e-mail címet, akkor elküldöm. Ami klímás, azon a belső levegőkeringtető gomb meg van osztva, és a fele a klíma kapcsolója. Gyári digit klímát a kolléga linkelte, de az is olyan ritka hogy én még csak hallottam olyat aki ismer valakit aki már látott :excl:

Link to comment
Megosztás:

Ez nem gyári. Ez valami sufni tuning. A gyári az így néz ki.

Digit klima

Szóval. Tuti nem gyári a tied. De még csúnya is. :excl:

Ez biztos hogy valami sufni tuning ?

majd ha lesz időm kidobom csak előbb kipájszerolom a kocsiból

és megnizem ,hogy nincs e ráírva hogy (made in cina)http://www.opelforum.hu/style_images/arobase-en/folder_post_icons/icon1.gif

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.