feri05 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Hát végülis hozzáférsz, de ki nem tudod venni a fűtőmotort a ventivel. Nincsenek lecsúszva a mozgatómechanika bowdenjei? ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő. Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán. Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő. Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán. Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be. De azt írtad, hogy nem volt benne pollenszűrő, most raktál bele, akkor azért érezni kevesebbnek a levegőt nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Hát végülis hozzáférsz, de ki nem tudod venni a fűtőmotort a ventivel. Nincsenek lecsúszva a mozgatómechanika bowdenjei? ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő. Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán. Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 :o ezzel már megvagyok, nemvolt olyan koszos, hogy amiatt jönne be ilyen kevés levegő. Amúgy beraktam egy új pollenszűrőt és várom a fejleményeket a párásodás kapcsán. Minden tökéletesen működik, csak a levegő mennyiség nagyon gyenge, még a hideg levegőből is sokkal kevesebb jut be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve November6, 2010 Megoszt Elküldve November6, 2010 A fűtőradiátort mennyire nehéz kiszedni? Van esetleg valakinek kép arról, hogy hol kezdjem meg? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 A fűtőradiátort mennyire nehéz kiszedni? Van esetleg valakinek kép arról, hogy hol kezdjem meg? :o Katt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Katt :D Köszi! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Cartársak! Valószínűleg kilyukadt a fűtőradiátorom. Az alatta lévő dobozból szép fagyálló folyadék távozik. Gyanús volt már hogy havonta egy keveset mindig utána kell tölteni a hűtővíznek, de most úgy nézki meglett. Nah szóval segítség kéne. Lehet e mondjuk rézzel vagy ónnal forrasztani, illetve amíg meg nem lesz csinálva ki tudom e iktatni valahogy? Arra gondoltam, hogy a motortérben ledugóznám a két csövet, ami a radiátorra megy. Aztán hogy a bánatba tudom kibontani? Mennyire kell szétszedni a műszerfalat, illetve mit hol kell megbontani, hogy hozzáférjek? :o Üdv Petya! Szia! Az nem derül ki, hogy klímás vagy sem. Előbbi esetben nem kell matatni a motortérben, csak a fagyálló leeresztése miatt. Ellenben van saját leírásom, képekkel, ahogy a napokban, kb. 3 hete csináltam. Ha kell elküldöm. Amíg nem csinálod meg a rövidre zárás ajánlott. A műanyag csövekre vigyázni mert öreg járgánynál pattannak mint az üveg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt tudja vki, hogy mi a trükkje a vezetőoldali lábtérfűtés beépítésének? Az anyósoldalit simán beraktam a helyére, de a vezetőoldalival nem boldogulok, csak annyit sikerült elérnem vele, hogy szétesett a féklámpakapcsoló a feszegetéstől, úgyhogy holnap reggel féklámpa nélkül mehetek dolgozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt tudja vki, hogy mi a trükkje a vezetőoldali lábtérfűtés beépítésének? Az anyósoldalit simán beraktam a helyére, de a vezetőoldalival nem boldogulok, csak annyit sikerült elérnem vele, hogy szétesett a féklámpakapcsoló a feszegetéstől, úgyhogy holnap reggel féklámpa nélkül mehetek dolgozni. Pontosan mit kell ott szerelj? ott nem volt gyárilag fűtésed? :excl: Esetleg nézz szét ebben a mappában, hátha találsz valamit! :lol: Én az anyósoldalon cseréltem a cuccot, ott csak kis csonk volt, a CD felszereltségűben meg egy hosszabb műanyag volt, a kispolccal együtt. De a vezető oldalim az pont ugyanolyan volt mind a kettőben. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Pontosan mit kell ott szerelj? ott nem volt gyárilag fűtésed? :excl: Esetleg nézz szét ebben a mappában, hátha találsz valamit! :lol: Én az anyósoldalon cseréltem a cuccot, ott csak kis csonk volt, a CD felszereltségűben meg egy hosszabb műanyag volt, a kispolccal együtt. De a vezető oldalim az pont ugyanolyan volt mind a kettőben. :( Mikor megvettem anno a kocsit, nem volt benne a vezetőoldali, a másik oldalon meg nekem is az a kis csonk volt, pedig polc is volt benne, ahhoz meg ez a nagyobb fajta való. Régebben szereztem hozzá ilyeneket, az anyósoldalit bele is tudtam tenni simán, de a vezetőoldalit nem tudom, hogy lehet beforgatni oda, elég szűk ott a hely. Esetleg ki kell szedni a műszeregységet, és onnan lehet berakni? Mert akkor egy ideig még nem lesz ilyen a kocsiban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Mikor megvettem anno a kocsit, nem volt benne a vezetőoldali, a másik oldalon meg nekem is az a kis csonk volt, pedig polc is volt benne, ahhoz meg ez a nagyobb fajta való. Régebben szereztem hozzá ilyeneket, az anyósoldalit bele is tudtam tenni simán, de a vezetőoldalit nem tudom, hogy lehet beforgatni oda, elég szűk ott a hely. Esetleg ki kell szedni a műszeregységet, és onnan lehet berakni? Mert akkor egy ideig még nem lesz ilyen a kocsiban... Nos, előtte én is kiszedtem a féklámpa kapcsolót, nehogy letörjön. Utána csak nyomorgatni kell, más megoldás nincs, komolyabb bontás nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Mikor megvettem anno a kocsit, nem volt benne a vezetőoldali, a másik oldalon meg nekem is az a kis csonk volt, pedig polc is volt benne, ahhoz meg ez a nagyobb fajta való. Régebben szereztem hozzá ilyeneket, az anyósoldalit bele is tudtam tenni simán, de a vezetőoldalit nem tudom, hogy lehet beforgatni oda, elég szűk ott a hely. Esetleg ki kell szedni a műszeregységet, és onnan lehet berakni? Mert akkor egy ideig még nem lesz ilyen a kocsiban... Áh, értem! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt tudja vki, hogy mi a trükkje a vezetőoldali lábtérfűtés beépítésének? Az anyósoldalit simán beraktam a helyére, de a vezetőoldalival nem boldogulok, csak annyit sikerült elérnem vele, hogy szétesett a féklámpakapcsoló a feszegetéstől, úgyhogy holnap reggel féklámpa nélkül mehetek dolgozni. Ezek szerint nem csak én törtem el a féklámpakapcsolót a lábtér fűtés kiszedésekor. :( Lábtérbe háttal befekszel, a gerinced kényelmesen megtámasztod a küszöbön, aztán nyomorgatni kell ahogy a Karcsi is mondja. Kicsit elfordítva és összenyomva fér be a műszerfalpárna mögé a háromszög alakú "szája". Igazából könnyű visszarakni csak a módra nehéz rájönni. Ha itt lennél 3 perc alatt beranám. Blitzen miért nem szóltál? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Ezek szerint nem csak én törtem el a féklámpakapcsolót a lábtér fűtés kiszedésekor. :o Lábtérbe háttal befekszel, a gerinced kényelmesen megtámasztod a küszöbön, aztán nyomorgatni kell ahogy a Karcsi is mondja. Kicsit elfordítva és összenyomva fér be a műszerfalpárna mögé a háromszög alakú "szája". Igazából könnyű visszarakni csak a módra nehéz rájönni. Ha itt lennél 3 perc alatt beranám. Blitzen miért nem szóltál? :excl: Ezt tőlled el is vártuk! :D :( :lol: :lol: De komolyan, tényleg nem egyszerű a dolog, nekem a kuplungbowden csere rémlik a leírásodból! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Ezt tőlled el is vártuk! :lol: :excl: :lol: :lol: De komolyan, tényleg nem egyszerű a dolog, nekem a kuplungbowden csere rémlik a leírásodból! :( :lol: Az is lábtérben fetrengős móka, bár nem cseréltem csak kivettem a pedált, és a bowdent megkenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskorutiti Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 üdv most vettem egy 92-es opel astra f caravánt digit klimás szerintem gyári látott már valaki ilyet mivel nem mükszik a külső - belső levegő állító rész ! http://www.kepfeltoltes.hu/view/101114/F_n...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskorutiti Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 üdv most vettem egy 92-es opel astra f caravánt digit klimás szerintem gyári látott már valaki ilyet mivel nem mükszik a külső - belső levegő állító rész ! meg a fűtésmotor is külön kapcsolóra van bekötve csak megkapja a 12v és góólll fulba megy semmi ventilátorsebesség állítás !! tud valaki ebben segíteni vagy látott már valaki ilyet mert sajna a neten sehol se találtam még hozzá foghatót se !!!! http://www.kepfeltoltes.hu/view/101114/F_n...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 üdv most vettem egy 92-es opel astra f caravánt digit klimás szerintem gyári látott már valaki ilyet mivel nem mükszik a külső - belső levegő állító rész ! http://www.kepfeltoltes.hu/view/101114/F_n...ltoltes.hu_.jpg :excl: :( :lol: Ez meg mi a g.ci? :lol: Zoliiiii!!! bökjél rá valamit ! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 :excl: :( :lol: Ez meg mi a g.ci? :lol: Zoliiiii!!! bökjél rá valamit ! :lol: :lol: Azért nem übereli a SID kijelzőt... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azért nem übereli a SID kijelzőt... :excl: Dehogynem. Ilyen még a nagykönyvben sincs :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 üdv most vettem egy 92-es opel astra f caravánt digit klimás szerintem gyári látott már valaki ilyet mivel nem mükszik a külső - belső levegő állító rész ! meg a fűtésmotor is külön kapcsolóra van bekötve csak megkapja a 12v és góólll fulba megy semmi ventilátorsebesség állítás !! tud valaki ebben segíteni vagy látott már valaki ilyet mert sajna a neten sehol se találtam még hozzá foghatót se !!!! Ez nem gyári. Ez valami sufni tuning. A gyári az így néz ki. Digit klima Szóval. Tuti nem gyári a tied. De még csúnya is. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskorutiti Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Dehogynem. Ilyen még a nagykönyvben sincs :excl: ez egy 92-es opel astra caraván benzines 1.4-es szeretném azért megnézni a nagykönyvet (hátha ír benne valamit erről a full kezelőpaneről) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 ez egy 92-es opel astra caraván benzines 1.4-es szeretném azért megnézni a nagykönyvet (hátha ír benne valamit erről a full kezelőpaneről) Semmit. Ilyen (gyárilag) nem léteszik. Ez egy hót klíma nélküli középkonzol, aminek a tekerői, a hátsó szélvédő fűtés(ez érdekelne hol van) és a világító ikonjai helyére tuningolták be a kijelzőt és a kezelőszerveket. A nagykönyv alatt az astrákhoz osztott kezelésit értettem. Ha PÜ-ben dobsz egy e-mail címet, akkor elküldöm. Ami klímás, azon a belső levegőkeringtető gomb meg van osztva, és a fele a klíma kapcsolója. Gyári digit klímát a kolléga linkelte, de az is olyan ritka hogy én még csak hallottam olyat aki ismer valakit aki már látott :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskorutiti Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Ez nem gyári. Ez valami sufni tuning. A gyári az így néz ki. Digit klima Szóval. Tuti nem gyári a tied. De még csúnya is. :excl: Ez biztos hogy valami sufni tuning ? majd ha lesz időm kidobom csak előbb kipájszerolom a kocsiból és megnizem ,hogy nincs e ráírva hogy (made in cina)http://www.opelforum.hu/style_images/arobase-en/folder_post_icons/icon1.gif Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts