pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Nem ázik be valahol? Taposólemzek nem vizesek? Nekem akkor csinált ilyet. Ja igen még ez is lehet. Az enyém is ilyen, tök lyukas az alja. Haver már egy éve ígéri, hogy egy láda sörért megheggeszti. Aztán a betervezett hétvégéken odáig jut, hogy megissza a láda sört és utána egész hétvégén munkaképtelen. Előbb-utóbb elviszem egy karosszériáshoz és megcsináltatom jópézé ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Ja igen még ez is lehet. Az enyém is ilyen, tök lyukas az alja. Haver már egy éve ígéri, hogy egy láda sörért megheggeszti. Aztán a betervezett hétvégéken odáig jut, hogy megissza a láda sört és utána egész hétvégén munkaképtelen. Előbb-utóbb elviszem egy karosszériáshoz és megcsináltatom jópézé :D Ha már alulról vizesedik a taposó, meg a szőnyeg, akkor ott már akkora bajok vannak, hogy kasztniba is át lehet menni vele ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Ha már alulról vizesedik a taposó, meg a szőnyeg, akkor ott már akkora bajok vannak, hogy kasztniba is át lehet menni vele ^_^ Igen, ezért szeretném ha haver behegesztené, de még a tél beállta előtt elviszem szakihoz, ha haver nem oldja meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Ja igen még ez is lehet. Az enyém is ilyen, tök lyukas az alja. Haver már egy éve ígéri, hogy egy láda sörért megheggeszti. Aztán a betervezett hétvégéken odáig jut, hogy megissza a láda sört és utána egész hétvégén munkaképtelen. Előbb-utóbb elviszem egy karosszériáshoz és megcsináltatom jópézé :D Igen, ezért szeretném ha haver behegesztené, de még a tél beállta előtt elviszem szakihoz, ha haver nem oldja meg. Ne nagyon húzd az ügyet :D Én most láttam, hogy mennyire fontos a megelőzés, vagy legalábbis a gyors orvoslás. Asszonykám A Vekijét csináltuk Cimborámmal most, de volt meglepetés bőven. Most az enyémre megelőzőcsapást mértem ^_^ Kezdtem a csomagtérrel, most a hátsó lökös alatt járok. Rozsdátlanítás és zsírtalanítás után már megvan a 2 (kritikus helyeken 3-4) réteg Koralkyd korróziógátló alapozó. Ezután még egy réteg festék, majd legvégül PlastiDippel tervezem lefújni. Nah de nem offolok tovább :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Tegnap délután leteszteltem a jószágot. Alapjáraton, álló helyzetben járattam a motort. A csövek és a hűtő folyamatosan melegedett, tehát a termosztát folyamatosan nyitva van. A műszer mutatója folyamatosan ment fölfelé, tehát szerintem az jó, csak mivel a nyitott termosztát miatt a víz (főleg mert elég rövid távokon közlekedek rendszeresen) nem tud rendesen fölmelegedni, ezért mutat folyamatosan alacsony szintet. Amikor a mutató kb. 95 fokon állt, (A műszeren 90 és 110 jelzések vannak, és akettő között kb. negyeden állt a mutató) akkor bekapcsolt a ventillátor. Tehát a ventillátort és annak hőkapcsolóját is jónak minősítettem. Első gondolatom a termoszcsere... Egyébként amit kidobtam belőle az Wahler volt, ő az elégtelen fűtés miatt lett cserélve a télen. Most egy Bárdi címkés és QM dobozos cucc van benne, ami ezek szerint szintén nem látja el a funkcióját. Most többek tanácsára ismét teszek bele egy Wahlert, és majd meglátjuk. Ellenvélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Egyébként amit kidobtam belőle az Wahler volt, ő az elégtelen fűtés miatt lett cserélve a télen. Most egy Bárdi címkés és QM dobozos cucc van benne, ami ezek szerint szintén nem látja el a funkcióját. Most többek tanácsára ismét teszek bele egy Wahlert, és majd meglátjuk. Ellenvélemény? Nincs :D az enyémben 5 éve szolgál a Wahler, hozzányúlás nélkül.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Tegnap délután leteszteltem a jószágot. Alapjáraton, álló helyzetben járattam a motort. A csövek és a hűtő folyamatosan melegedett, tehát a termosztát folyamatosan nyitva van. A műszer mutatója folyamatosan ment fölfelé, tehát szerintem az jó, csak mivel a nyitott termosztát miatt a víz (főleg mert elég rövid távokon közlekedek rendszeresen) nem tud rendesen fölmelegedni, ezért mutat folyamatosan alacsony szintet. Amikor a mutató kb. 95 fokon állt, (A műszeren 90 és 110 jelzések vannak, és akettő között kb. negyeden állt a mutató) akkor bekapcsolt a ventillátor. Tehát a ventillátort és annak hőkapcsolóját is jónak minősítettem. Első gondolatom a termoszcsere... Egyébként amit kidobtam belőle az Wahler volt, ő az elégtelen fűtés miatt lett cserélve a télen. Most egy Bárdi címkés és QM dobozos cucc van benne, ami ezek szerint szintén nem látja el a funkcióját. Most többek tanácsára ismét teszek bele egy Wahlert, és majd meglátjuk. Ellenvélemény? Az QH, és a Quinton Hazel rövidítése. Ami az egyik legxarabb utángyártott cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Az QH, és a Quinton Hazel rövidítése. Ami az egyik legxarabb utángyártott cucc. Saját hibájából tanul az ember ^_^ Azért aki ezt most olvassa okuljon!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Saját hibájából tanul az ember :D Azért aki ezt most olvassa okuljon!!! :D És akkor Te még jól jártál :D Sokaknak a vezérlést is le kell szedni egy ilyen művelethez ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 És akkor Te még jól jártál :D Sokaknak a vezérlést is le kell szedni egy ilyen művelethez ^_^ Hát nem írígylem őket, egy ilyen egyszerű, kb. 10 perces műveletet jól elkúrnak azzal a konstrukcióval.(mármint a gyár) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Hát nem írígylem őket, egy ilyen egyszerű, kb. 10 perces műveletet jól elkúrnak azzal a konstrukcióval.(mármint a gyár) Ja, és a 10 percesből lesz egy félórás, vag némi malőrrel 40 perces. ^_^ Amúgy nekem is csak fél évig bírta az egyik Wahler, abból is ki lehet fogna a selejtet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csana78 Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Szewasztok! Fel lett töltetve a klimám gázzal és szinezőanyaggal is. Kiderűlt hogy engedi a gázt a kompresszor. Azt mondta a szerelő, hogy ezt lehetne orvosolni ha szétszednék és tömítést cserénének benne, de nem biztos hogy jó lenne. Inkább egy felújítottat (vagy új) rakjunk bele. Ez persze olyan 80 eFt lenne. Tud-e valaki valami pénztárca kímélőbb megoldást? Jó szervít vagy szerelőt? Szeged és környéke érdekelne. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
köwy Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Sziasztok. Szeretném megkérdezni,mi lehet a baja a fűtésemnek,ha már csak 4-esen megy a ventillátor,ott is alig pörög.Eddig ment még hármason,de az a fokozat elhalálozott. Köszi a választ. Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
lakatos pisti Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Sziasztok!az lenne a problémám hogy az astrámban astra G-ről van szó hogy a fűtésnél 1.2.3ba nem fúj semmilyen levegőt csak 4-esen mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Sziasztok!az lenne a problémám hogy az astrámban astra G-ről van szó hogy a fűtésnél 1.2.3ba nem fúj semmilyen levegőt csak 4-esen mi lehet a baj? azt a G astrás topikba kellene megkérdezni ^_^ amugy az f astránál a fütő venti ellenálás hiba szokot ilyet mutatni, Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Sziasztok. Szeretném megkérdezni,mi lehet a baja a fűtésemnek,ha már csak 4-esen megy a ventillátor,ott is alig pörög.Eddig ment még hármason,de az a fokozat elhalálozott. Köszi a választ. Tomi azt a G astrás topikba kellene megkérdezni ^_^ amugy az f astránál a fütő venti ellenálás hiba szokot ilyet mutatni, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 azt a G astrás topikba kellene megkérdezni :D amugy az f astránál a fütő venti ellenálás hiba szokot ilyet mutatni, G-ben a kutya nem válaszol szegénynek, és szerintem nem fejlődött annyit a világ, hogy a G-ben ne ugyanaz az ellenállás lenne a hibás ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
köwy Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Köszönöm a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Helló! Bizonyára már volt ilyen kérdés, de sehogy se találtam rá, egyik topikban sem, így merészelek ide írni :D - a fütőtestben áramló víz nagyon hangosan bugyog, kuruttyol, csillingel és még mit tudom milyen hangokat nem ad ki, amikor kicsivel több gázt adok mint az alapjárat, megindítás után. Később abbamarad, mi lehet az oka? És ez kb egy hónapja adódott elő, azelőtt nem volt ilyen 2 év alatt... Eldugult a cső? Hűtőfolyadék van az autóban jó bőven... Mit nézzek át, mit szedjek szét? ^_^ Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Helló! Bizonyára már volt ilyen kérdés, de sehogy se találtam rá, egyik topikban sem, így merészelek ide írni :D - a fütőtestben áramló víz nagyon hangosan bugyog, kuruttyol, csillingel és még mit tudom milyen hangokat nem ad ki, amikor kicsivel több gázt adok mint az alapjárat, megindítás után. Később abbamarad, mi lehet az oka? És ez kb egy hónapja adódott elő, azelőtt nem volt ilyen 2 év alatt... Eldugult a cső? Hűtőfolyadék van az autóban jó bőven... Mit nézzek át, mit szedjek szét? ^_^ Köszi Nekem is van, amióta megvan a kocsi, hűtőfolyadék többször is volt leengedve-feltöltve, légtelenítve, hűtöt már cseréltem, nem tudom az okát, de már megszoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nekem is van, amióta megvan a kocsi, hűtőfolyadék többször is volt leengedve-feltöltve, légtelenítve, hűtöt már cseréltem, nem tudom az okát, de már megszoktam. Légtelenítve??? Hűha... ^_^ Azt megtudhatom hogy kell?? Már csak azért, mert okoskodó szerelőm csak simán leengedte-feltöltötte... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Légtelenítve??? Hűha... ^_^ Azt megtudhatom hogy kell?? Már csak azért, mert okoskodó szerelőm csak simán leengedte-feltöltötte... Víz ki a legalsó ponton, célszerű beindítani is, hogy minél többet kitoljon még a vízpumpa, majd motor leállít, cső visszaszerel, tágulásiban víz beletölt, aztán mikor megtelik a tágulási, akkor be kell indítani a motort, hogy eldolgozza. Addig kell töltögetni, amíg nem fog bugyogni a rendszerben, illetve már folyamatosan jön a visszatérő csőből a víz a tartályba, nem köpködi. Természetesen a tartályt mindig vízben kell tartani, nehogy levegőt szívjon még mellé. Amint van víz a tartályban és már folyamatosan jön a víz a tágulásiba, akkor rá kell tenni a kupakot, majd menni vele pár kilométert, aztán a legközelebbi beindítás előtt (hidegen, pl egy komplett éjszakai állás után) feltölteni vízzel a szintig, mert valószínűleg hiányozni fog belőle még. Ez a légtelenítés művelete. Mi így csináltuk az enyémen és nincs bugyogás. Szokták még kivenni a legfelső ponton lévő hőmérséklet-jeladót és ott látni, hogy a víz már folyamatosan jön-e. Mi nem tettük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 (...) Ez a légtelenítés művelete. (...) Köszi, meg is próbálom még holnap! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Víz ki a legalsó ponton, célszerű beindítani is, hogy minél többet kitoljon még a vízpumpa, majd motor leállít, cső visszaszerel, tágulásiban víz beletölt, aztán mikor megtelik a tágulási, akkor be kell indítani a motort, hogy eldolgozza. Addig kell töltögetni, amíg nem fog bugyogni a rendszerben, illetve már folyamatosan jön a visszatérő csőből a víz a tartályba, nem köpködi. Természetesen a tartályt mindig vízben kell tartani, nehogy levegőt szívjon még mellé. Amint van víz a tartályban és már folyamatosan jön a víz a tágulásiba, akkor rá kell tenni a kupakot, majd menni vele pár kilométert, aztán a legközelebbi beindítás előtt (hidegen, pl egy komplett éjszakai állás után) feltölteni vízzel a szintig, mert valószínűleg hiányozni fog belőle még. Ez a légtelenítés művelete. Mi így csináltuk az enyémen és nincs bugyogás. Szokták még kivenni a legfelső ponton lévő hőmérséklet-jeladót és ott látni, hogy a víz már folyamatosan jön-e. Mi nem tettük. Szerintem nem mndegyik motornál kell, csak nekem ott megreked egy légbubi, és csal az óra ha nem tekerem ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Szerintem nem mndegyik motornál kell, csak nekem ott megreked egy légbubi, és csal az óra ha nem tekerem ki. Az lehet, viszont nekem egy éve kifogástalanul szuperál már így. Bár mikor július 30-n mentem győrbe, akkor panaszkodtam is nektek, hogy valamiért állandóan 95fokos vizet mutatott a műszer és akármit csináltam ottmaradt, azóta elmúlt a hibajelenség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts