coll Elküldve Március18, 2004 Megoszt Elküldve Március18, 2004 Köszi, ezt hétvévén megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március21, 2004 Megoszt Elküldve Március21, 2004 Délelőtt lemostam a járgányt, utána kiszedtem a pollenszűrőt, és vizes volt. Ha szembeállok a kocsival akkor a jobb oldalának kb:1/3-a volt vizes. Valami ötlet, hogy mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március21, 2004 Megoszt Elküldve Március21, 2004 Délelőtt lemostam a járgányt, utána kiszedtem a pollenszűrőt, és vizes volt. Ha szembeállok a kocsival akkor a jobb oldalának kb:1/3-a volt vizes. Valami ötlet, hogy mitől lehet? Nekem volt olyan hogy mivel nem gyari volt a szelvedo es az elozo cserenel a gumi kereten sporoltak ami mar jo szakadt volt, igy befolyt ala a viz eleg rendesen (nekem sajna a jobb also reszen ra a rele szekrenyre) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március21, 2004 Megoszt Elküldve Március21, 2004 Szélvédőcsere után az esetek 99.9%-ban beázik a pollenszűrő. Sajnos ezzel együtt kell élni. Egyébként ha jól tudom, a felső takaró műanyag és a szélvédő között megy le a víz. Nálam is ez a helyzet sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március21, 2004 Megoszt Elküldve Március21, 2004 az enyémben még a gyári üveg van, mégis beázik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Március22, 2004 Megoszt Elküldve Március22, 2004 Szélvédőcsere után az esetek 99.9%-ban beázik a pollenszűrő. Sajnos ezzel együtt kell élni. Egyébként ha jól tudom, a felső takaró műanyag és a szélvédő között megy le a víz. Nálam is ez a helyzet sajnos. Ez így van. :? Én viszont visszamentem az üvegeshez, és mondtam nekik, hogy csinálják meg rendesen, mert eddig jó volt. Próbálkoztak, hogy ez típushiba, meg bla bla, de aztán csak nekiugrottak valami ragasztóval, úgyhogy most egy fokkal jobb... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Március22, 2004 Megoszt Elküldve Március22, 2004 Sziasztok! A párásodással kapcsolatban: nekem is gyári üveg van az Astrámban, és mégis beázott a pollenszűrő, sőt a víztől a fűtőmotor és az ellenállás is meghibásodott... Én a problémát úgy oldottam meg, hogy fekete sziloplaszttal telenyomtam az üveg és a műanyag közötti részt, ami között persze van egy gumicsík, de egy 11 éves autónál nem igazán tömít már. A biztonság kedvéért a pollenszűrő tetejére pedig szerkesztettem egy fedelet műanyag hullámpalából, és így tutira nem folyik bele a víz. :) :lol: :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március22, 2004 Megoszt Elküldve Március22, 2004 Ügyes megoldás, szerintem is ezzel lehet csak kiküszöbölni a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coll Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 Sziasztok Ha a polenszűrő vizes és bekapcsoljátok a fűtést nektek is ilyen büdös gőzt, fúj ki? Vagy nálam más is rossz ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Március24, 2004 Megoszt Elküldve Március24, 2004 Sziasztok Ha a polenszűrő vizes és bekapcsoljátok a fűtést nektek is ilyen büdös gőzt, fúj ki? Vagy nálam más is rossz ? Hát, amíg meg nem csináltam, nekem is így volt. Autó mosás után fél órát letekert ablakokkal max. fűtéssel, 3-as ventillációval kellett autóznom. :) De most már tökéletes! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coll Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Üdv. A pollenszűrőt kiszedtem az enyém csont száraz volt, és mégis párásodik, ha a fűtést bekapcsolom, akkor füst és köd jön ki. Mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Nem a télen beszedett finom port nyomja ki a rendszer? Ha esetleg érezhető füst is jön belőle, akkor a helyedben nem próbálkoznék, hanem elvinném egy jó villanyos szakinak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coll Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Hi! Nem elektromos égés azt megismerem inkább por és porlasztott hűtővíz szag valószínűleg a fűtőradiátor lesz lyukas vagy valami ilyesmi. Mennyire kell szétszedni a műszerfalat hogy hozzá lehessen férni a fűtőradiátorhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Hi! Nem elektromos égés azt megismerem inkább por és porlasztott hűtővíz szag valószínűleg a fűtőradiátor lesz lyukas vagy valami ilyesmi. Mennyire kell szétszedni a műszerfalat hogy hozzá lehessen férni a fűtőradiátorhoz? ez engem is érdekelne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Fűtőradiátor a gázpedál vonalában a kardánalagút felett található közvetlenül. Műanyag takarólemez leszedése után két csövet látsz, ami a homlokfaltól jön. Na amibe belemegy, az a fűtőradiátor. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coll Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Köszi. És ez ilyen egyszerűen kiszerelhető pik-pak nem is kell szétszedni a középkonzolt se? Most már látszik tisztán, hogy folyik a hűtővíz a motortérből az utastérbe menő két cső közül az egyik tövénél vízfolyás nyom van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2004 Megoszt Elküldve Március25, 2004 Azt nem mondtam, hogy egyszerű kiszedni, csak hogy hol van. :) Ha szerencséd van, csak valami csatlakozási hiba lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve November28, 2004 Megoszt Elküldve November28, 2004 sziasztok mi lehet a probléma akkor, ha megy a fűtés és a középső szellőzőn hideg levegő míg a két szélsőn meleg????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November28, 2004 Megoszt Elküldve November28, 2004 sziasztok mi lehet a probléma akkor, ha megy a fűtés és a középső szellőzőn hideg levegő míg a két szélsőn meleg????? ilyen nekem is van néha, állítólag így van kitalálva vagymi... még nem figyeltem meg, hogy pontosan milyen állásban van úgy, de ha full max melegre rakod, akkor ott is meleget fúj, asszem :roll: Csak akkor ugye megsülsz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November28, 2004 Megoszt Elküldve November28, 2004 Ez így van kitalálva. Középen mindig hidegebb levegő jön, hogy a sofőr ne punnyadjon el. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November29, 2004 Megoszt Elküldve November29, 2004 Esetleg nem lehetne valahogy kiktatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November29, 2004 Megoszt Elküldve November29, 2004 Azt nemtom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve November29, 2004 Megoszt Elküldve November29, 2004 ez az autó jobb, mint egy nő!! még 3 év után is tud újat mutatni!! :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November29, 2004 Megoszt Elküldve November29, 2004 Ez így van kitalálva. Középen mindig hidegebb levegő jön, hogy a sofőr ne punnyadjon el. :) Valami csak nem stim ,az én vasam középen csak hideget nyom, akkor is ha kivan nyitva a fűtés csap. Az öcsém benzinese pedig ott is nyomja a meleget, most akkor hol van az igazság? Semelyik nem volt sérülve. Én télen kiszoktam szedni a pollen szűrőt mert nekem is agyamra ment a párásodás,(hungarocellből csináltam 1 védőt rá) csak nem szabad közel menni a másik autóhoz, föleg a 2 ütemhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November29, 2004 Megoszt Elküldve November29, 2004 ....Valami csak nem stim ,az én vasam középen csak hideget nyom, akkor is ha kivan nyitva a fűtés csap. Az öcsém benzinese pedig ott is nyomja a meleget, most akkor hol van az igazság?.... Nekem is úgy műxik, ahogy a Gabi írta :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts