zotya975 Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Sziasztok ma feladta a fütéscsapom .tegnap kevés volt a viz az autóban és utántőltötem kb:3.5 l azt gondoltam a hanyagságom miatt mert egy csepp vizet sem láttam az autó alatt de mára kiderült a radiátorcsap a hibás pedig már láttam rozsdás folyást az oldalán csak azt akarom mondani ezel hogy érdemes ellenörizni nagy szivás ha elromlik utközben. Az enyémből kihagyták. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Az enyémből kihagyták. :wacko: Hát, ez a veszély engem se fenyeget :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 Hát, ez a veszély engem se fenyeget :D Érdekes meglátás. Enyémben sincs. Sanszosabb, hogy a radiátor lyukas, vagy a hűtő szórja el, és elpárolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Nem tudja vlki, hogy Astra F hez létezik e gyári digit klíma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Nem tudja vlki, hogy Astra F hez létezik e gyári digit klíma? Létezik, de nagyonNAGYON ritka. :D Az olasz calibrákba raktak még viszonylag sok digitet, az is ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Mitől van az hogy: Amióta nálam van az autó (2 éve) a vízhőfok mutató még soha nem volt a 90 fok közelében sem. Már cseréltem termosztátot, de a helyzet nem javult. A termosztátházból kijövő vastag cső ugyan úgy melegszik, nem pedig "nyitás" után. Lehet az hogy az új termosztát is szar volt és folyamatosan nyitva van? Egyébként a termosztátházba becsvart hőmérséklet érzékelőt és a rá csatlakozó csúszósarut kicsit megcsiszolgattam, és így picit föntebb megy a mutató, de szerintem még most sem mutat reális értéket, mert a 90 fokot így sem éri el soha (direkt figyelem pl amikor futót húzok, vagy araszolok dugóba, ilyenkor kb. 3/4 értékik "felszökik". Egyébként a ventilátort sem láttam/hallottam még soha sem működni. Próbáljak ki egy újabb termoszcserét, vagy esetleg más baj is lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Mitől van az hogy: Amióta nálam van az autó (2 éve) a vízhőfok mutató még soha nem volt a 90 fok közelében sem. Már cseréltem termosztátot, de a helyzet nem javult. A termosztátházból kijövő vastag cső ugyan úgy melegszik, nem pedig "nyitás" után. Lehet az hogy az új termosztát is szar volt és folyamatosan nyitva van? Egyébként a termosztátházba becsvart hőmérséklet érzékelőt és a rá csatlakozó csúszósarut kicsit megcsiszolgattam, és így picit föntebb megy a mutató, de szerintem még most sem mutat reális értéket, mert a 90 fokot így sem éri el soha (direkt figyelem pl amikor futót húzok, vagy araszolok dugóba, ilyenkor kb. 3/4 értékik "felszökik". Egyébként a ventilátort sem láttam/hallottam még soha sem működni. Próbáljak ki egy újabb termoszcserét, vagy esetleg más baj is lehet? DR-ben nem egy nagy kaland kicserélni, és amit leírtál elég erősen termosztát-gyanús. Milyet vettél bele? ^_^ (Legközelebb ne kúhát) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 DR-ben nem egy nagy kaland kicserélni, és amit leírtál elég erősen termosztát-gyanús. Milyet vettél bele? ^_^ (Legközelebb ne kúhát) Hát most a franc se tudja, de meg van még a doboza. Az tuti, hogy 92 fokosat kértem a boltban. De a gyártóra most nem emlékszem. Még tavaly ősszel cseréltem, csak mivel most készülök a nagyjavításra, így most az ilyen csipcsup dolgokra is keresem a választ. Akkor szerinted kockáztassak egy újabb termosz cserét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Hát most a franc se tudja, de meg van még a doboza. Az tuti, hogy 92 fokosat kértem a boltban. De a gyártóra most nem emlékszem. Még tavaly ősszel cseréltem, csak mivel most készülök a nagyjavításra, így most az ilyen csipcsup dolgokra is keresem a választ. Akkor szerinted kockáztassak egy újabb termosz cserét? Szerintem egy Wahlerre befizethetnél, nem nagy pénz, de nem mindegy hogy működik -e ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Mitől van az hogy: Amióta nálam van az autó (2 éve) a vízhőfok mutató még soha nem volt a 90 fok közelében sem. Már cseréltem termosztátot, de a helyzet nem javult. A termosztátházból kijövő vastag cső ugyan úgy melegszik, nem pedig "nyitás" után. Lehet az hogy az új termosztát is szar volt és folyamatosan nyitva van? Egyébként a termosztátházba becsvart hőmérséklet érzékelőt és a rá csatlakozó csúszósarut kicsit megcsiszolgattam, és így picit föntebb megy a mutató, de szerintem még most sem mutat reális értéket, mert a 90 fokot így sem éri el soha (direkt figyelem pl amikor futót húzok, vagy araszolok dugóba, ilyenkor kb. 3/4 értékik "felszökik". Egyébként a ventilátort sem láttam/hallottam még soha sem működni. Próbáljak ki egy újabb termoszcserét, vagy esetleg más baj is lehet? Nem lehet, hogy cserés volt a műszeregyég? Hány fokig van skálázva a hőmérő része? Szerintem egy Wahlerre befizethetnél, nem nagy pénz, de nem mindegy hogy működik -e ^_^ A Gates is jó szokott lenni, csak annak a tömítése nem mindig passzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Nem lehet, hogy cserés volt a műszeregyég? Hány fokig van skálázva a hőmérő része? Tuti nem volt cserélve a műszeregység. Az előző tulajt szerintem ennyire nem érdekelte a dolog. Egy 90 és egy 110 jelzés van rajta. Természetesen a 110 piros mezőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Tuti nem volt cserélve a műszeregység. Az előző tulajt szerintem ennyire nem érdekelte a dolog. Egy 90 és egy 110 jelzés van rajta. Természetesen a 110 piros mezőben. Akkor pedig az a baj, a dieselekben általában 100-ig skálázott fajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Hát most a franc se tudja, de meg van még a doboza. Az tuti, hogy 92 fokosat kértem a boltban. De a gyártóra most nem emlékszem. Még tavaly ősszel cseréltem, csak mivel most készülök a nagyjavításra, így most az ilyen csipcsup dolgokra is keresem a választ. Akkor szerinted kockáztassak egy újabb termosz cserét? Jártam már én is úgy, hogy sz@r volt az új termosztát. Sőt volt olyan is, hogy hibás volt, folyt a kiscsőnél ^_^ A Wahler nálam is hibátlanul teszi a dolgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Akkor pedig az a baj, a dieselekben általában 100-ig skálázott fajta van. A q..., ki a f.szom cserélte ki benne? És hogy lehetett ennyire pancser, hogy nem kompatibiliset tett bele? Na mindegy, igazából ez nem is érdekes, inkább az, hogy normálisan működjön a termosz + hűtő. De ha szar a termoszom, akkor elképzelhető, hogy a venti még soha (azóta) be sem kapcsolt, mert föl sem tudott addig melegedni a víz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Akkor pedig az a baj, a dieselekben általában 100-ig skálázott fajta van. Jah. Nem gondoltam műszerre, mert aztmondta hogy a venti se indult még el. ^_^ Ha nem fordulatszámmérős a műszeregységed, akkor tudok adni belevaló hőmérőt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 A q..., ki a f.szom cserélte ki benne? És hogy lehetett ennyire pancser, hogy nem kompatibiliset tett bele? Na mindegy, igazából ez nem is érdekes, inkább az, hogy normálisan működjön a termosz + hűtő. De ha szar a termoszom, akkor elképzelhető, hogy a venti még soha (azóta) be sem kapcsolt, mert föl sem tudott addig melegedni a víz? Elvileg nem, mert a jól működő termosztát is fullra nyit bizonyos hőmérsékleten, annál jobban a rossz se tud kinyitni, ez csak a felmelegedés idejét befolyásolja. Ha nem vagy biztos a termosztátodban, akkor cseréld pl. Wahlerre, de a hőmérő dolog sztem a műszeregység miatt van. Milyen a W= száma a műszeregységednek (a kilométerórán a 20-as jelzés alatt találod)? Fordszámmérős? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Jah. Nem gondoltam műszerre, mert aztmondta hogy a venti se indult még el. ^_^ Ha nem fordulatszámmérős a műszeregységed, akkor tudok adni belevaló hőmérőt :D Na várjunk, mert most egy kicsit összekeveredtem. 1.Szóval a termoszházban van egy hőmérséklet jeladó, ami a műszeregység felé adja a jelet. Ez csak nekem egy visszajelzés és semmit nem kapcsol, vezérel, írányít stb. Ez független a termosz állapotától. Mivel nekem nem reális értéket mutat a műszer, ezért vagy a jeladót, vagy a kijelzőt/műszert cserélnem kellene. Ekkor fogok odabent reális értéket látni a műszerfalon. 2. Valszeg szar a termoszom is mivel a termoszházból kijövő vastag cső, ami megy a hűtőbe az nekem folyamatosan melegszik, nem pedig egyszer csak kinyit, amikor kell. Mivel így soha nem melegszik fel eléggé a vizem, ezért nem láthattam/hallhattam működés közben a ventit, tehát az is lehet, hogy még az is szar. Helyesen gondolom? (ezeknek még soha nem néztem utánna, csak parasztlogikával én így gondolom. De kérem tegyétek most helyre ezeket a dolgokat a fejemben! Köszi) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Elvileg nem, mert a jól működő termosztát is fullra nyit bizonyos hőmérsékleten, annál jobban a rossz se tud kinyitni, ez csak a felmelegedés idejét befolyásolja. Ha nem vagy biztos a termosztátodban, akkor cseréld pl. Wahlerre, de a hőmérő dolog sztem a műszeregység miatt van. Milyen a W= száma a műszeregységednek (a kilométerórán a 20-as jelzés alatt találod)? Fordszámmérős? W=1111, nem ford.szám mérős Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 W=1111, nem ford.szám mérős Van 2 ilyen műszeregységem, ha érdekel ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Van 2 ilyen műszeregységem, ha érdekel ^_^ Először arra szeretnék rájönni, hogy kell-e egyáltalán cserélnem, vagy elég ha csak azt a jeladót cserélem a termoszházban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Na várjunk, mert most egy kicsit összekeveredtem. 1.Szóval a termoszházban van egy hőmérséklet jeladó, ami a műszeregység felé adja a jelet. Ez csak nekem egy visszajelzés és semmit nem kapcsol, vezérel, írányít stb. Ez független a termosz állapotától. Mivel nekem nem reális értéket mutat a műszer, ezért vagy a jeladót, vagy a kijelzőt/műszert cserélnem kellene. Ekkor fogok odabent reális értéket látni a műszerfalon. 2. Valszeg szar a termoszom is mivel a termoszházból kijövő vastag cső, ami megy a hűtőbe az nekem folyamatosan melegszik, nem pedig egyszer csak kinyit, amikor kell. Mivel így soha nem melegszik fel eléggé a vizem, ezért nem láthattam/hallhattam működés közben a ventit, tehát az is lehet, hogy még az is szar. Helyesen gondolom? (ezeknek még soha nem néztem utánna, csak parasztlogikával én így gondolom. De kérem tegyétek most helyre ezeket a dolgokat a fejemben! Köszi) ^_^ Ha sz?r a termosztátod, akkor nem fog felmelegedni a víz a normális értékre, ezért a motoron elhelyezett (dízelnél nem tudom hol van) jeladó azt mutatja, hogy alacsony a hőmérséklet, ezért mutat keveset. Ha az óraegységen elhagyja a kék sávot és a 90-es alatti nem megszámozott fehér vonalon áll a műszered, akkor nem belevaló a műszer, mivel a 90 és 100 között skálázott műszereken ott kéne lennie a 90-es résznek. Az enyémen (egy KÉP róla) jól látható, hogy mire gondolok. Na ha neked ott áll meg, ahol az én műszeremen a 90-es jelzés található, akkor ilyen szekció kell egy műszeregységből (elég csak ez a kis darab akár), és a termosztát valószínűleg jó. Egyébként egy jó tanács, hogy ne a csövet fogdosd, ami a termosztátból jön ki, hanem a hűtőt úgy 10 centivel a a cső csatlakozási pontjától. Ha hirtelen kezd melegedni, akkor jó a termosztát. Ugyanis a cső fogdosása csalóka, főleg, hogy neked kijjebb van a termosztát, mint a benzinesekben, ami bent van a vezérlés alatt, így az nem melegíti át a csövet annyira, átverve ezzel a felhasználót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sisti Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Hí. Marhán párásodik az autóm, minden astra ilyen vagy csak az enyémnek van valami baja és azért csinálja ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Hí. Marhán párásodik az autóm, minden astra ilyen vagy csak az enyémnek van valami baja és azért csinálja ezt? Pollenszűrő csere + valami vízszigetelés pl sziloplaszt a szélvédő alsó élére, hogy a víz ne tudjon ráfolyni a pollenszűrőre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Hí. Marhán párásodik az autóm, minden astra ilyen vagy csak az enyémnek van valami baja és azért csinálja ezt? Nem ázik be valahol? Taposólemzek nem vizesek? Nekem akkor csinált ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Hí. Marhán párásodik az autóm, minden astra ilyen vagy csak az enyémnek van valami baja és azért csinálja ezt? Több lehetőség van. Piszkos a szélvédő belül, vizes a pollenszűrő, avagy nagyon koszos. Elsőt könnyű kivitelezni, másodikat meg kell nézni. Ha tényleg vizes kettő dolgot tehetsz. Vagy teszel valami műpadló darabot a pollenszűrő felé (természetesen előtte jól megszárítottad), vagy megnézed, hogy a szélvédő tömítés jó-e. Annál a burkolatnál, amiből az ablaktörlőlapátok is vannak. Ha a felette lévő vékony tömítés laza, kijön stb., akkor azt a hibát meg kell szüntetni, vagy ilyenkor még jó a műpadlós megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts