Sazoller Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Ha egyenletes tempónál 90 - 2, azaz 88, akkor az nem túl jó, kicsit átengedhet a termosztátod! :wacko: Nekem is így csinált, amióta kicseréltem a termosztátot, azóta stabil 90 + egy hajszálnyi! :D (kivéve ha isuzud van, mert az kisebb hőfokon üzemel, 90 alatt) Milyen autód van? Betehetnéd az aláírásodba! :wacko: 94-es 1.4Si C14SE. Az nagyon jó lenne ha termosztát cserés lenne, mert csütörtökön cseréltettem a vezérműszíjat meg minden mást ott a környékén :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 94-es 1.4Si C14SE. Az nagyon jó lenne ha termosztát cserés lenne, mert csütörtökön cseréltettem a vezérműszíjat meg minden mást ott a környékén :D Én egy 2000 Ft-os termosztáton nem spóroltam volna! Volt aki itt a fórumon kicserélte a termosztátot is egyúttal, ha már ott úgyis lebontott mindent! Ilyen melegben minedesetre stabilan kéne muatsson 91-92 fokot, de mondjuk még felé is mehetne! Nekem pl úgy van, hogy hideg motorral elindulok, a mutató felkúszik egyenletesen 94-95 fokra, majd ott kinyit a termosztát, és látványosan visszamegy a mutató 92re, ahonnan (ha nem gyilkolom, nem előzgetek, nem vagyok agyig pakolva 5 személlyel a heygyekben, akkor) el sem mozdul! Ha neked az 1.4-es 90 alatt is van, az kissé gyanús, de majd az okosok megmondják, hogy így van-e! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sazoller Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Én egy 2000 Ft-os termosztáton nem spóroltam volna! Volt aki itt a fórumon kicserélte a termosztátot is egyúttal, ha már ott úgyis lebontott mindent! Ilyen melegben minedesetre stabilan kéne muatsson 91-92 fokot, de mondjuk még felé is mehetne! Nekem pl úgy van, hogy hideg motorral elindulok, a mutató felkúszik egyenletesen 94-95 fokra, majd ott kinyit a termosztát, és látványosan visszamegy a mutató 92re, ahonnan (ha nem gyilkolom, nem előzgetek, nem vagyok agyig pakolva 5 személlyel a heygyekben, akkor) el sem mozdul! Ha neked az 1.4-es 90 alatt is van, az kissé gyanús, de majd az okosok megmondják, hogy így van-e! :wacko: Nem a spórolás volt a téma, egyszerűen azt hittem semmi gond nincs vele. :D Egyébként friss astra tulaj vagyok, még nincs a kisujjamban a rutin :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Nem a spórolás volt a téma, egyszerűen azt hittem semmi gond nincs vele. :wacko: Egyébként friss astra tulaj vagyok, még nincs a kisujjamban a rutin :wacko: És rendes is, ha vezérlés cserével kezdtél :wacko: Ne parázz még rajta, majd meglátod hogy mennyire gáz. Legkésőbb télen meglátod :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Nem a spórolás volt a téma, egyszerűen azt hittem semmi gond nincs vele. :wacko: Egyébként friss astra tulaj vagyok, még nincs a kisujjamban a rutin :wacko: Attól még lehet nincs gond vele! Én csak arra építek, amit elmondtál! :D "Amikor van menetszél akkor 90 fok +- 2." De lehet, hogy ez 1.4SE-nél normális dolog. :D Nálunk traktorosoknál nem az. :wacko: Ja és friss tulajként: Sok-sok balesetmentes kellemes km-t kívánok! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sazoller Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 És rendes is, ha vezérlés cserével kezdtél :D Igazából pont most volt itt az ideje. Úgy vettem a kocsit egy kollégámtól, hogy mindent tudtam róla már akkor is mielőtt szóba került, hogy el akarja adni. Szóval mondta, hogy ő is mostanában cseréltette volna a vezérlést. Egyébként 109e Km vettem 16 évesen, (ez bizony nem visszatekert órás állás). Nem árult zsákbamacskát, most azokat cseréltette ki rajta miket ő mondott, mert a kolléga is most cseréltette volna (fékbetét, tárcsa, vezérlés) A termosztát azért marad ki, mert ahogy olvasgattam itt a forumot, nem éreztem, hogy cserére szorulna. Indulás után, elég hamar melegszik a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Igazából pont most volt itt az ideje. Úgy vettem a kocsit egy kollégámtól, hogy mindent tudtam róla már akkor is mielőtt szóba került, hogy el akarja adni. Szóval mondta, hogy ő is mostanában cseréltette volna a vezérlést. Egyébként 109e Km vettem 16 évesen, (ez bizony nem visszatekert órás állás). Nem árult zsákbamacskát, most azokat cseréltette ki rajta miket ő mondott, mert a kolléga is most cseréltette volna (fékbetét, tárcsa, vezérlés) A termosztát azért marad ki, mert ahogy olvasgattam itt a forumot, nem éreztem, hogy cserére szorulna. Indulás után, elég hamar melegszik a víz. Akkor ez még nem a végső stádium nyugi! :wacko: Ahogy Dáwid is írta a tél megválasztja! :wacko: (csak télem xar lenne leszedni a cuccokat a cseréhez, nektek bonyoluntabb.) Dízelnél kívül van a termosztát, nekem kb 30perc volt a csere mindennel együtt. :D (Benyásnál azért cserélik vezérléscserekor a legtöbben, mert egyszerűbb/könnyebb, mint majd később megbontani az egészet megint!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Akkor ez még nem a végső stádium nyugi! :wacko: Ahogy Dáwid is írta a tél megválasztja! :D (csak télem xar lenne leszedni a cuccokat a cseréhez, nektek bonyoluntabb.) Dízelnél kívül van a termosztát, nekem kb 30perc volt a csere mindennel együtt. :D (Benyásnál azért cserélik vezérléscserekor a legtöbben, mert egyszerűbb/könnyebb, mint majd később megbontani az egészet megint!) Ebben a villáskulcsvásárlás, és a megfordítás is benne volt? :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Ebben a villáskulcsvásárlás, és a megfordítás is benne volt? :D :wacko: Áh, csak én engedtem le a vízből (kiszívattam a kiegyenlítő tartályból) és fotózgattam is elég sokat! nyugis meló volt, az a lényeg! :D Ja és a hideg sört lassan kellett inni, mert bibis lesz a torkod tőle, ha gyorsan lehajítod! :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Akkor ez még nem a végső stádium nyugi! :wacko: Ahogy Dáwid is írta a tél megválasztja! :wacko: (csak télem xar lenne leszedni a cuccokat a cseréhez, nektek bonyoluntabb.) Dízelnél kívül van a termosztát, nekem kb 30perc volt a csere mindennel együtt. :D (Benyásnál azért cserélik vezérléscserekor a legtöbben, mert egyszerűbb/könnyebb, mint majd később megbontani az egészet megint!) Le vagy lassulva csávó, 30 perc alatt az enyémen is kicserélem a termosztátot. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Le vagy lassulva csávó, 30 perc alatt az enyémen is kicserélem a termosztátot. :wacko: :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 :D :wacko: Na jó, lehet túloztam, volt az fél óra is. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Na jó, lehet túloztam, volt az fél óra is. :wacko: Jó munkához idő kell! :wacko: (a rosszhoz meg még több! :wacko: :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Jó munkához idő kell! :wacko: (a rosszhoz meg még több! :wacko: :D ) Na jó, csak hogy megnyugodjál, nem igazán jó dolog feszített vezérlésnél húzkodni a vezműkereket, ezért az iyen cserét, csak magamnak csinálom. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Na jó, csak hogy megnyugodjál, nem igazán jó dolog feszített vezérlésnél húzkodni a vezműkereket, ezért az iyen cserét, csak magamnak csinálom. :wacko: Még szerencse, hogy DTL-nél egyszerűbb! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Le vagy lassulva csávó, 30 perc alatt az enyémen is kicserélem a termosztátot. :wacko: Fordítással együtt :wacko: :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Nekem is Si motoros szekér van. Hideg motornál felmegy úgy 96-ig és szépen leesik vissza 90 fölé egy picivel. Aztán megint egy kicsit felmászik kb úgy 94-5 ig és utána beáll stabil 90+ -ra. Szóval ha 90 alatt van a mutatód akkor ott gyanús a termosztát csere. Nekem télen szokott picivel 90 alatt lenni, de én megoldottam, mert a fél hűtő letakartam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Fordítással együtt :wacko: :D :wacko: Akkor 40 perc. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Akkor 40 perc. :wacko: Amatőr :D 3 perc alatt megvagyok vele vízfeltöltéssel együtt -startra kész állapotra.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Nekem is Si motoros szekér van. Hideg motornál felmegy úgy 96-ig és szépen leesik vissza 90 fölé egy picivel. Aztán megint egy kicsit felmászik kb úgy 94-5 ig és utána beáll stabil 90+ -ra. Szóval ha 90 alatt van a mutatód akkor ott gyanús a termosztát csere. Nekem télen szokott picivel 90 alatt lenni, de én megoldottam, mert a fél hűtő letakartam. Ebben nem voltam biztos, de akkor pont ugyanúgy van, mint a dízelnél! :wacko: (akkor mégiscsak termosztátgyanús lesz az az autó! :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Van a futesboxnak vmi jellegzetes pontja ahol kicsit eresztheti a vizet? multkor a vezeto oldali gumiszonyegnek nedves volt az alja es hosszabb allas utan kicsit nedves levegot fuj a venti... Nem akarnam az egeszet talalomre szetbombazni ha nem muszaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Van a futesboxnak vmi jellegzetes pontja ahol kicsit eresztheti a vizet? multkor a vezeto oldali gumiszonyegnek nedves volt az alja es hosszabb allas utan kicsit nedves levegot fuj a venti... Nem akarnam az egeszet talalomre szetbombazni ha nem muszaj. A fűtőradiátornál pölö. De először a pollen/utastérszűrőt nézd meg, mert ha fagyállót fújna be azt azért éreznéd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Vedd le a p.szűrő keretét és nézd meg az alsó felét, mert ott öntapadós szigetelés van, lehet már oda van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Van a futesboxnak vmi jellegzetes pontja ahol kicsit eresztheti a vizet? multkor a vezeto oldali gumiszonyegnek nedves volt az alja es hosszabb allas utan kicsit nedves levegot fuj a venti... Nem akarnam az egeszet talalomre szetbombazni ha nem muszaj. Nem lehet hogy esetleg beázik a pollenszűrőnél, nekem is ugy volt fölötte leszigeteltem a szélvédő alján található gumicsíkot.Most már eshet az eső nyuodtan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Sziasztok ma feladta a fütéscsapom .tegnap kevés volt a viz az autóban és utántőltötem kb:3.5 l azt gondoltam a hanyagságom miatt mert egy csepp vizet sem láttam az autó alatt de mára kiderült a radiátorcsap a hibás pedig már láttam rozsdás folyást az oldalán csak azt akarom mondani ezel hogy érdemes ellenörizni nagy szivás ha elromlik utközben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts