Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Ha egyenletes tempónál 90 - 2, azaz 88, akkor az nem túl jó, kicsit átengedhet a termosztátod! :wacko: Nekem is így csinált, amióta kicseréltem a termosztátot, azóta stabil 90 + egy hajszálnyi! :D

(kivéve ha isuzud van, mert az kisebb hőfokon üzemel, 90 alatt) Milyen autód van? Betehetnéd az aláírásodba! :wacko:

94-es 1.4Si C14SE. Az nagyon jó lenne ha termosztát cserés lenne, mert csütörtökön cseréltettem a vezérműszíjat meg minden mást ott a környékén :wacko:

Link to comment
Megosztás:

94-es 1.4Si C14SE. Az nagyon jó lenne ha termosztát cserés lenne, mert csütörtökön cseréltettem a vezérműszíjat meg minden mást ott a környékén :D

Én egy 2000 Ft-os termosztáton nem spóroltam volna!

Volt aki itt a fórumon kicserélte a termosztátot is egyúttal, ha már ott úgyis lebontott mindent!

Ilyen melegben minedesetre stabilan kéne muatsson 91-92 fokot, de mondjuk még felé is mehetne!

Nekem pl úgy van, hogy hideg motorral elindulok, a mutató felkúszik egyenletesen 94-95 fokra, majd ott kinyit a termosztát, és látványosan visszamegy a mutató 92re, ahonnan (ha nem gyilkolom, nem előzgetek, nem vagyok agyig pakolva 5 személlyel a heygyekben, akkor) el sem mozdul!

Ha neked az 1.4-es 90 alatt is van, az kissé gyanús, de majd az okosok megmondják, hogy így van-e! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Én egy 2000 Ft-os termosztáton nem spóroltam volna!

Volt aki itt a fórumon kicserélte a termosztátot is egyúttal, ha már ott úgyis lebontott mindent!

Ilyen melegben minedesetre stabilan kéne muatsson 91-92 fokot, de mondjuk még felé is mehetne!

Nekem pl úgy van, hogy hideg motorral elindulok, a mutató felkúszik egyenletesen 94-95 fokra, majd ott kinyit a termosztát, és látványosan visszamegy a mutató 92re, ahonnan (ha nem gyilkolom, nem előzgetek, nem vagyok agyig pakolva 5 személlyel a heygyekben, akkor) el sem mozdul!

Ha neked az 1.4-es 90 alatt is van, az kissé gyanús, de majd az okosok megmondják, hogy így van-e! :wacko:

Nem a spórolás volt a téma, egyszerűen azt hittem semmi gond nincs vele. :D Egyébként friss astra tulaj vagyok, még nincs a kisujjamban a rutin :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Nem a spórolás volt a téma, egyszerűen azt hittem semmi gond nincs vele. :wacko: Egyébként friss astra tulaj vagyok, még nincs a kisujjamban a rutin :wacko:

És rendes is, ha vezérlés cserével kezdtél :wacko:

Ne parázz még rajta, majd meglátod hogy mennyire gáz. Legkésőbb télen meglátod :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nem a spórolás volt a téma, egyszerűen azt hittem semmi gond nincs vele. :wacko: Egyébként friss astra tulaj vagyok, még nincs a kisujjamban a rutin :wacko:

Attól még lehet nincs gond vele!

Én csak arra építek, amit elmondtál! :D

"Amikor van menetszél akkor 90 fok +- 2."

De lehet, hogy ez 1.4SE-nél normális dolog. :D

Nálunk traktorosoknál nem az. :wacko:

Ja és friss tulajként: Sok-sok balesetmentes kellemes km-t kívánok! :D

Link to comment
Megosztás:

És rendes is, ha vezérlés cserével kezdtél :D

Igazából pont most volt itt az ideje. Úgy vettem a kocsit egy kollégámtól, hogy mindent tudtam róla már akkor is mielőtt szóba került, hogy el akarja adni. Szóval mondta, hogy ő is mostanában cseréltette volna a vezérlést. Egyébként 109e Km vettem 16 évesen, (ez bizony nem visszatekert órás állás). Nem árult zsákbamacskát, most azokat cseréltette ki rajta miket ő mondott, mert a kolléga is most cseréltette volna (fékbetét, tárcsa, vezérlés) A termosztát azért marad ki, mert ahogy olvasgattam itt a forumot, nem éreztem, hogy cserére szorulna. Indulás után, elég hamar melegszik a víz.

Link to comment
Megosztás:

Igazából pont most volt itt az ideje. Úgy vettem a kocsit egy kollégámtól, hogy mindent tudtam róla már akkor is mielőtt szóba került, hogy el akarja adni. Szóval mondta, hogy ő is mostanában cseréltette volna a vezérlést. Egyébként 109e Km vettem 16 évesen, (ez bizony nem visszatekert órás állás). Nem árult zsákbamacskát, most azokat cseréltette ki rajta miket ő mondott, mert a kolléga is most cseréltette volna (fékbetét, tárcsa, vezérlés) A termosztát azért marad ki, mert ahogy olvasgattam itt a forumot, nem éreztem, hogy cserére szorulna. Indulás után, elég hamar melegszik a víz.

Akkor ez még nem a végső stádium nyugi! :wacko:

Ahogy Dáwid is írta a tél megválasztja! :wacko: (csak télem xar lenne leszedni a cuccokat a cseréhez, nektek bonyoluntabb.)

Dízelnél kívül van a termosztát, nekem kb 30perc volt a csere mindennel együtt. :D

(Benyásnál azért cserélik vezérléscserekor a legtöbben, mert egyszerűbb/könnyebb, mint majd később megbontani az egészet megint!)

Link to comment
Megosztás:

Akkor ez még nem a végső stádium nyugi! :wacko:

Ahogy Dáwid is írta a tél megválasztja! :D (csak télem xar lenne leszedni a cuccokat a cseréhez, nektek bonyoluntabb.)

Dízelnél kívül van a termosztát, nekem kb 30perc volt a csere mindennel együtt. :D

(Benyásnál azért cserélik vezérléscserekor a legtöbben, mert egyszerűbb/könnyebb, mint majd később megbontani az egészet megint!)

Ebben a villáskulcsvásárlás, és a megfordítás is benne volt? :wacko: :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Ebben a villáskulcsvásárlás, és a megfordítás is benne volt? :D :wacko:

Áh, csak én engedtem le a vízből (kiszívattam a kiegyenlítő tartályból) és fotózgattam is elég sokat! nyugis meló volt, az a lényeg! :D Ja és a hideg sört lassan kellett inni, mert bibis lesz a torkod tőle, ha gyorsan lehajítod! :D :wacko: :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Akkor ez még nem a végső stádium nyugi! :wacko:

Ahogy Dáwid is írta a tél megválasztja! :wacko: (csak télem xar lenne leszedni a cuccokat a cseréhez, nektek bonyoluntabb.)

Dízelnél kívül van a termosztát, nekem kb 30perc volt a csere mindennel együtt. :D

(Benyásnál azért cserélik vezérléscserekor a legtöbben, mert egyszerűbb/könnyebb, mint majd később megbontani az egészet megint!)

Le vagy lassulva csávó, 30 perc alatt az enyémen is kicserélem a termosztátot. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is Si motoros szekér van. Hideg motornál felmegy úgy 96-ig és szépen leesik vissza 90 fölé egy picivel. Aztán megint egy kicsit felmászik kb úgy 94-5 ig és utána beáll stabil 90+ -ra. Szóval ha 90 alatt van a mutatód akkor ott gyanús a termosztát csere. Nekem télen szokott picivel 90 alatt lenni, de én megoldottam, mert a fél hűtő letakartam.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is Si motoros szekér van. Hideg motornál felmegy úgy 96-ig és szépen leesik vissza 90 fölé egy picivel. Aztán megint egy kicsit felmászik kb úgy 94-5 ig és utána beáll stabil 90+ -ra. Szóval ha 90 alatt van a mutatód akkor ott gyanús a termosztát csere. Nekem télen szokott picivel 90 alatt lenni, de én megoldottam, mert a fél hűtő letakartam.

Ebben nem voltam biztos, de akkor pont ugyanúgy van, mint a dízelnél! :wacko:

(akkor mégiscsak termosztátgyanús lesz az az autó! :D )

Link to comment
Megosztás:

Van a futesboxnak vmi jellegzetes pontja ahol kicsit eresztheti a vizet?

multkor a vezeto oldali gumiszonyegnek nedves volt az alja es hosszabb allas utan kicsit nedves levegot fuj a venti...

Nem akarnam az egeszet talalomre szetbombazni ha nem muszaj.

A fűtőradiátornál pölö. De először a pollen/utastérszűrőt nézd meg, mert ha fagyállót fújna be azt azért éreznéd.

Link to comment
Megosztás:

Van a futesboxnak vmi jellegzetes pontja ahol kicsit eresztheti a vizet?

multkor a vezeto oldali gumiszonyegnek nedves volt az alja es hosszabb allas utan kicsit nedves levegot fuj a venti...

Nem akarnam az egeszet talalomre szetbombazni ha nem muszaj.

Nem lehet hogy esetleg beázik a pollenszűrőnél, nekem is ugy volt fölötte leszigeteltem a szélvédő alján található gumicsíkot.Most már eshet az eső nyuodtan :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ma feladta a fütéscsapom .tegnap kevés volt a viz az autóban és utántőltötem kb:3.5 l

azt gondoltam a hanyagságom miatt mert egy csepp vizet sem láttam az autó alatt de mára kiderült

a radiátorcsap a hibás pedig már láttam rozsdás folyást az oldalán

csak azt akarom mondani ezel hogy érdemes ellenörizni nagy szivás ha elromlik utközben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.