Dáwid Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Nem nyüzsögnek a Pezo/kórháznál a trakik, hogy megnézzem náluk hol van. <_< Bocsi J0hnny, de a te motortered szintjét még nem értem el, úgyhogy utólagos engedelmeddel a tiédet mutogatom :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ezeken a motorokon a termosztát a vezérműszíj mögött van, így egy termosztátcserénél le kell bontani a vezérlést is. Ezzel a külső házzal kiküszöbölhető ez a dolog, az eredeti termosztát helyét üresen hagyva, ezt meg a vízcsőbe iktatva könnyebb a csere szükség esetén. Ééééés igen,vannak itt még emberek,akik figyelnek! :rolleyes: Kösz Pepe! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ééééés igen,vannak itt még emberek,akik figyelnek! :rolleyes: Kösz Pepe! <_< Nincsmit -_- Dezső motortere még így néz ki? Azzal jössz Blitzre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ééééés igen,vannak itt még emberek,akik figyelnek! :rolleyes: Kösz Pepe! -_- Én egyből tudtam miről van szó, mert nálam többször talán senki nem cserélt termosztátot. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Én egyből tudtam miről van szó, mert nálam többször talán senki nem cserélt termosztátot. -_- Ha még a forgatást is hozzá-vesszük... :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ezeken a motorokon a termosztát a vezérműszíj mögött van, így egy termosztátcserénél le kell bontani a vezérlést is. Ezzel a külső házzal kiküszöbölhető ez a dolog, az eredeti termosztát helyét üresen hagyva, ezt meg a vízcsőbe iktatva könnyebb a csere szükség esetén. C14SE-n is a vezérlés alatt van, szóval érdemes lenne elgondolkodni rajta, hogy hogy tudom megoldani. Ha a termosztátház utáni gumicsőben lesz a termosztátom, akkor nem fogom megforralni a hengerfejet? Mennyi idő lehet kb az eltérés nyitásnál a távolság miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Nincsmit :wacko: Dezső motortere még így néz ki? Azzal jössz Blitzre? Egyszer meglett bontva a szelepfedél,nem vettem azóta új tömítést,itt-ott picit könnyedzik,de nem vészes. Majd kicserélem,de most köv héten megy kasztni dokihoz,megkapja az új hátsó ajtót,szal nem azzal megyek. Ja és azóta kapott egy Bosch silver akksit,az totál elrontja az összképet! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Én egyből tudtam miről van szó, mert nálam többször talán senki nem cserélt termosztátot. :wacko: Most már ne kend szét...ennyi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
HellTomy Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Kis motorok mozgatják. Köszönöm a választ! Nagyon nagy munka átalakítani a digit klímára? Volt már rajtam kívül olyan aki ezt megakarta csinálni, vagy csak én vagyok ilyen elvetemült?:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Köszönöm a választ! Nagyon nagy munka átalakítani a digit klímára? Volt már rajtam kívül olyan aki ezt megakarta csinálni, vagy csak én vagyok ilyen elvetemült?:wacko: Nekem folyamatban van, csak akivel csináljuk perpill nincs túl jól, meg van egyéb baja is... Nem annyira nagy művelet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Ja és neki már működik, igaz klíma nélkül... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 C14SE-n is a vezérlés alatt van, szóval érdemes lenne elgondolkodni rajta, hogy hogy tudom megoldani. Ha a termosztátház utáni gumicsőben lesz a termosztátom, akkor nem fogom megforralni a hengerfejet? Mennyi idő lehet kb az eltérés nyitásnál a távolság miatt? Szerintem ugyanúgy fog működni, azoknál a motoroknál ahol kint van a termosztát ott is 98-fokos van benne. De próba-cseresznye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Szerintem ugyanúgy fog működni, azoknál a motoroknál ahol kint van a termosztát ott is 98-fokos van benne. De próba-cseresznye. Vagy 92, de a lényeget értjük :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Sziasztok! Tegnap lettem tulajdonosa egy 95-ös 1.6 16v F Astrának. Számomra még teljesen ismeretlen dolog az egész ,ezért tanácsot kérnék. Hazafelé jöttem ,és belekerültem egy dugóba. A vízhőfok addig 90-92 fok körül mozgott. Viszont az araszolgatásnál majdnem 100 fokos lett. Kicsit megijedtem ,de szerencsére nem jutott el addig mert elindult a sor és visszahül az imént említett 90-92 fokra. Szerintetek ez a melegedés normális dolog? Jelzem az autó klímás ,de nem ment a klíma. A motorkód x16xel ha ez számít valamit. Előre is köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Tegnap lettem tulajdonosa egy 95-ös 1.6 16v F Astrának. Számomra még teljesen ismeretlen dolog az egész ,ezért tanácsot kérnék. Hazafelé jöttem ,és belekerültem egy dugóba. A vízhőfok addig 90-92 fok körül mozgott. Viszont az araszolgatásnál majdnem 100 fokos lett. Kicsit megijedtem ,de szerencsére nem jutott el addig mert elindult a sor és visszahül az imént említett 90-92 fokra. Szerintetek ez a melegedés normális dolog? Jelzem az autó klímás ,de nem ment a klíma. A motorkód x16xel ha ez számít valamit. Előre is köszi a segítséget. Full korrekt :wacko: van 1-2 cimbim akinek ugyanez a moci dorombol, ott is ugyanez a szitu úgyhogy semmi pánik :wacko: míg visszahűl addig ne aggódj, ha lerug valahonnan valamit az már érdekesebb.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Full korrekt :wacko: van 1-2 cimbim akinek ugyanez a moci dorombol, ott is ugyanez a szitu úgyhogy semmi pánik :wacko: míg visszahűl addig ne aggódj, ha lerug valahonnan valamit az már érdekesebb.. :D Rendben nem aggódom. Csak az kicsit mégis durva ezek szerint csak nekem, hogy majdnem 100 fokos a víz ,és nem kacsol a ventillátor.....ha meg lerug valamit az már kicsit gáz,pláne a hungárián a belső sávban.... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Rendben nem aggódom. Csak az kicsit mégis durva ezek szerint csak nekem, hogy majdnem 100 fokos a víz ,és nem kacsol a ventillátor.....ha meg lerug valamit az már kicsit gáz,pláne a hungárián a belső sávban.... :wacko: Azért ha egyáltalán nem kapcsol be 100 fokon sem a venti, akkor elképzelhető, hogy a hőfokkapcsolója megadta magát nem? :D Na de majd figyelgesd, lehet csak nem érte el azt a hőmérsékletet, hogy be kelljen kapcsoljon! :wacko: (nekem se sűrűn kapcsol, még nyáron sem, pedig 1-2 szerpentinen már felkapaszkodtam én is vele agyig megpakolva :wacko: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Azért ha egyáltalán nem kapcsol be 100 fokon sem a venti, akkor elképzelhető, hogy a hőfokkapcsolója megadta magát nem? :D Na de majd figyelgesd, lehet csak nem érte el azt a hőmérsékletet, hogy be kelljen kapcsoljon! :wacko: (nekem se sűrűn kapcsol, még nyáron sem, pedig 1-2 szerpentinen már felkapaszkodtam én is vele agyig megpakolva :wacko: ) Rendben figyelem. De ha nem túl drága ez az érzékelő,inkább veszek bele másikat. Megéri az az 1-2 ezer forintot és az én idegredszerem is rendben lesz. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Rendben figyelem. De ha nem túl drága ez az érzékelő,inkább veszek bele másikat. Megéri az az 1-2 ezer forintot és az én idegredszerem is rendben lesz. :wacko: 5300, és az én idegrendszerem csak rosszabb lett tőle :D :wacko: :wacko: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Rendben figyelem. De ha nem túl drága ez az érzékelő,inkább veszek bele másikat. Megéri az az 1-2 ezer forintot és az én idegredszerem is rendben lesz. :D Még ne vegyél azért! ;) Figyelgesd! Tök természetes dolog, hogy felmegy a mutató majdnem 100-ig dugóban! :P Ha meg utána visszament 92re, akkor az is nagyon jó! Én is így voltam vele eleinte (előtte Wartburgom volt, ami főzte a zaccot állandóan :D ;) ) és furcsa volt nekem is, hogy nem (vagy csak ritkán) kapcsol a venti! nekem megvan másfél éve, mentem vele vagy 40.000-et, és alig hallottam a venti hangját! ;) 5300, és az én idegrendszerem csak rosszabb lett tőle :wacko: :D :wacko: :P Hja, azért nem egy olcsó cucc. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Rendben figyelem. De ha nem túl drága ez az érzékelő,inkább veszek bele másikat. Megéri az az 1-2 ezer forintot és az én idegredszerem is rendben lesz. :D Nagyon egyszerűen ellenőrizni lehet a dolgot. Otthon elindítod a kocsit, felnyitod a motorháztetőt, és vársz. Szépen alapjáraton kb úgy 20 perc alatt be kell hogy kapcsoljon a venti. Figyeled közben a hőmérsékletet is, meg odapillantasz a ventire is, hogy mikor kapcsol. Előferdülhet, hogy a hőfokmérőd kicsit csal, és azért az a 100 fok nem is 100 volt hanem kevesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 Sziasztok! Tegnap lettem tulajdonosa egy 95-ös 1.6 16v F Astrának. Számomra még teljesen ismeretlen dolog az egész ,ezért tanácsot kérnék. Hazafelé jöttem ,és belekerültem egy dugóba. A vízhőfok addig 90-92 fok körül mozgott. Viszont az araszolgatásnál majdnem 100 fokos lett. Kicsit megijedtem ,de szerencsére nem jutott el addig mert elindult a sor és visszahül az imént említett 90-92 fokra. Szerintetek ez a melegedés normális dolog? Jelzem az autó klímás ,de nem ment a klíma. A motorkód x16xel ha ez számít valamit. Előre is köszi a segítséget. Üdv a klubban :D Ne izgulj, én is így voltam az első melegedésnél. Polskiból átülve szívrohamot kaptam majdnem amikor 100 fokon állt a mutató. De aztán rájöttem, hogy zárt rendszerű a hűtő (bőven 100 fok felett forr fel a víz), és ha egy kicsit vártam volna akkor bekapcsolt volna a ventillátor és szépen visszahűtötte volna :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsa Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Hali! Ezt a ventillátoros dolgot én is beszívtam mert csak melegedett a víz meg az én vérnyomásom is mert csak araszolgattam a városba. Aztán elvittem egy haverhoz aki aztmondta hogy 102 foknál kapcsol megnéztük és tényleg úgy lett. üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sazoller Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Üdv! Nekem 95-97 fok környékén kapcsol, ettől magasabbra még nem kúszott a mutató a legmelegebb napokon se. Amikor van menetszél akkor 90 fok +- 2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Üdv! Nekem 95-97 fok környékén kapcsol, ettől magasabbra még nem kúszott a mutató a legmelegebb napokon se. Amikor van menetszél akkor 90 fok +- 2. Ha egyenletes tempónál 90 - 2, azaz 88, akkor az nem túl jó, kicsit átengedhet a termosztátod! :wacko: Nekem is így csinált, amióta kicseréltem a termosztátot, azóta stabil 90 + egy hajszálnyi! :D (kivéve ha isuzud van, mert az kisebb hőfokon üzemel, 90 alatt) Milyen autód van? Betehetnéd az aláírásodba! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts