Zsoltee Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 A tűzfalon van egy kókadt pöcs formájú lefolyó. Abban tűnik el valahol, és a falon belül tapogatózz egy kicsit, ott van egy kiálló fém pöcök amire rá kell nyomni. Fékszervóddal nem vettél észre semmi változást? Nekem ott is voltak érdekességek amikor ez a vákumcső szivatott :rolleyes: Nos mivel GSi-m van és annak elég zsúfolt a motortere, egy kicsit pontosabb lokációra lenne szükségem. -_- Viszont a fékemmel nó problem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Nos mivel GSi-m van és annak elég zsúfolt a motortere, egy kicsit pontosabb lokációra lenne szükségem. :D Viszont a fékemmel nó problem. -_- A pollenszűrőtől lejövő lefolyó cső ugyan ott van szerintem neked is. Legalábbis remélem <_< A pirossal karikázott lenne az :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 http://pics.coldline.hu/pics/57547-20100705-WahIAi.jpg http://pics.coldline.hu/pics/57548-20100705-hHNMEh.jpg A pollenszűrőtől lejövő lefolyó cső ugyan ott van szerintem neked is. Legalábbis remélem <_< A pirossal karikázott lenne az :rolleyes: Áháááá, már megvan köszönöm szépen. A pollenszűrő tartó oldalában a gumiból volt kihúzva. Bár el is van repedve az a gumi és szerintem így is szelel, de most beledugtam, talán működik. -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Múltkor volt hengerfejezésen a kocsim. Mióta visszakaptam nem működik a külső, belső keringetés kapcsolóm. Azt tudom hogy vákuummal működik, csak nem tudom milyen csövet felejtettek el visszarakni, a motortérben, amiért nem megy. Tudna valaki segíteni? :rolleyes: vhol van itt a forumon komplett leiras rola hogyan mukodik? nekem a gombra semmi reakcio nincs, utana kene jarni a dolognak, de nem tudom hogy all ossze a vakumos meg villamos rendszer amu a belso keringetest intezi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 vhol van itt a forumon komplett leiras rola hogyan mukodik? nekem a gombra semmi reakcio nincs, utana kene jarni a dolognak, de nem tudom hogy all ossze a vakumos meg villamos rendszer amu a belso keringetest intezi... Sehogy, mert nincs villamos része. A képen bekarikázott vákumcső működteti. A gomb bentmarad ha megnyomod, vagy ha megnyomod vissza is ugrik alaphelyzetbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 vhol van itt a forumon komplett leiras rola hogyan mukodik? nekem a gombra semmi reakcio nincs, utana kene jarni a dolognak, de nem tudom hogy all ossze a vakumos meg villamos rendszer amu a belso keringetest intezi... Azt hiszem Astrásgyerek képtárában nagyon sok ilyen fénykép van, amiről tudsz infót szerezni magadnak. A fűtés könyvtár elérhtetősge: http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=178695 Vezeték csak a kapcsoló világításának van benne. ui. Bocs Misi, hogy ajánlgatom a képeidet :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Sehogy, mert nincs villamos része. A képen bekarikázott vákumcső működteti. A gomb bentmarad ha megnyomod, vagy ha megnyomod vissza is ugrik alaphelyzetbe? gomb bentmarad, illetve vilagit meg egyszer megnyomon visszaugrik, elalszik, ez gondolom igy kell hogy mukodjon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 gomb bentmarad, illetve vilagit meg egyszer megnyomon visszaugrik, elalszik, ez gondolom igy kell hogy mukodjon... Igen, és a visszaugrás közben hallanod kell egy kis "szisszenést". Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Igen, és a visszaugrás közben hallanod kell egy kis "szisszenést". Meg egy kis zsalu csukódását. Ha nem, ekkor esélyes, hogy valahol nincs csatlakoztatva a cső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Igen, és a visszaugrás közben hallanod kell egy kis "szisszenést". abszolut nem pisszeg semmi, illetve semmi mechanikai hangot nem lehet hallani. neztem 10 percet a vakumrendszert de en nem latom hogy honnan kene mennie a vakumnak... X17DTL a blokk, a vakumszivattyurol megy a cso a fekrasegitore meg a termosztatra a hengerfejen oszt viszonlatas :rolleyes:. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 abszolut nem pisszeg semmi, illetve semmi mechanikai hangot nem lehet hallani. Nem is fogod hallani :rolleyes: az enyémén se lehet de amúgy működik, 1-es fokozatban a középkonzolra irányítod a levegőt és rákapcsolod a belső keringést, kicsit vissza kell esnie a levegő nyomásának -akkor műxik, persze csak járó motornál. Ha nem érzel nyomásesést akkor vagy a kapcsoló halott vagy a cső van valahol eltörve/repedve/leesve/bedugulva vagy nincs rádugva valahol.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Sziasztok. Felvetettem egy kérdést a motor "blokk ban" ,de nem igazán vagyok megelégedve a válasszal. Feltárom nektek jelenleg legnagyobb problémámat :rolleyes:) Volt egy kis problémám a hütörendszerrel és a javitás után vizcsobogást hallok a kocsiban. Eddigi válaszok Szokjam meg! Nem lehet légteleníteni! Ilyen gyárilag! Na most akkor megkérek mindenkit akinek C14nz vel szerelt vas van a lába alatt picit hallgatózzon a kocsiban.Gázadáskor a fűtőtes felől hall-e csobogást . Nagyon kéne egy épp ötlet hogy mit csináljak mert komolyan megőrjít ez a csobogás.Légtelenítettem már (hőfokjeladó kiteker) Már mentem 20-25 km kiegyenlítő tartály kupak nélkül...Az sem hozott megoldást.Komolyan elgondolkodtam azon hogy levágom a P be és összekötöm a ki-be csöveket. Köszönöm szépen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Sziasztok. Felvetettem egy kérdést a motor "blokk ban" ,de nem igazán vagyok megelégedve a válasszal. Feltárom nektek jelenleg legnagyobb problémámat -_-) Volt egy kis problémám a hütörendszerrel és a javitás után vizcsobogást hallok a kocsiban. Eddigi válaszok Szokjam meg! Nem lehet légteleníteni! Ilyen gyárilag! Na most akkor megkérek mindenkit akinek C14nz vel szerelt vas van a lába alatt picit hallgatózzon a kocsiban.Gázadáskor a fűtőtes felől hall-e csobogást . Nagyon kéne egy épp ötlet hogy mit csináljak mert komolyan megőrjít ez a csobogás.Légtelenítettem már (hőfokjeladó kiteker) Már mentem 20-25 km kiegyenlítő tartály kupak nélkül...Az sem hozott megoldást.Komolyan elgondolkodtam azon hogy levágom a P be és összekötöm a ki-be csöveket. Köszönöm szépen Ha meg vagy elégedve vele, ha nem, itt is ugyan azok fognak válaszolni akik ott <_< Amúgy meg már többször is volt szó róla, régóta emlegetik, nagyon sok C14NZ-s kollégának van ez a jelenség :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Ha meg vagy elégedve vele, ha nem, itt is ugyan azok fognak válaszolni akik ott <_< Amúgy meg már többször is volt szó róla, régóta emlegetik, nagyon sok C14NZ-s kollégának van ez a jelenség :rolleyes: Ajánlanám azt a módszert, hogy lehúzod a csöveket, teszel rá átlátszó szilikon csövet, felemeled és desztvízzel feltöltöd a radiátort, elvileg fel kéne hogy szökjön a buborék a legmagasabb pontra. Utána pedig egyik oldalt befogod, rádugod a csövet, és rádugod a másik oldali csövet is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Ha meg vagy elégedve vele, ha nem, itt is ugyan azok fognak válaszolni akik ott <_< Amúgy meg már többször is volt szó róla, régóta emlegetik, nagyon sok C14NZ-s kollégának van ez a jelenség :rolleyes: Ácsi....Tisztelem az itt jelenlevő aktív tagokat és elismerem szakmai (udásukat és tapasztalataikat) Nehogy félre érts. Csak nem hiszem el hogy erre nincs megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Ácsi....Tisztelem az itt jelenlevő aktív tagokat és elismerem szakmai (udásukat és tapasztalataikat) Nehogy félre érts. Csak nem hiszem el hogy erre nincs megoldás. Nem értelek félre, csak szóltam hogy ne lepődj meg ha itt is ugyan azok válaszolnak majd <_< Petya ötlete megér egy próbát. Amúgy passzolom, c14nz-t még csak kívülről láttam (kivéve Pepéét amiben ültem is) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Nem értelek félre, csak szóltam hogy ne lepődj meg ha itt is ugyan azok válaszolnak majd <_< Petya ötlete megér egy próbát. Amúgy passzolom, c14nz-t még csak kívülről láttam :rolleyes: Nemigaz, az enyémben ültél is -_- Amúgy nekem is csinálja hideg időben, indítás után kb. 10mp-ig, utána semmi gondja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Nemigaz, az enyémben ültél is <_< Amúgy nekem is csinálja hideg időben, indítás után kb. 10mp-ig, utána semmi gondja. Tényleg. javítva :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ácsi....Tisztelem az itt jelenlevő aktív tagokat és elismerem szakmai (udásukat és tapasztalataikat) Nehogy félre érts. Csak nem hiszem el hogy erre nincs megoldás. Ha van, az érdekelne engem is. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ha van, az érdekelne engem is. <_< Zotya amint megjön a fizum, vagy még előtte, akkor Öcsibácsitól beszerzem a radiátort, és kikísérletezem, hogy mi a megoldás, és majd beszámolok. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Zotya amint megjön a fizum, vagy még előtte, akkor Öcsibácsitól beszerzem a radiátort, és kikísérletezem, hogy mi a megoldás, és majd beszámolok. :rolleyes: Kösz, annyit megtehetnél, hogy amikor kiveszed a régi radiátort, akkor ledugózod a csöveket, és mész egy kört radiátor nélkül, így ezt egyből ki lehetne zárni a hibakörből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Kösz, annyit megtehetnél, hogy amikor kiveszed a régi radiátort, akkor ledugózod a csöveket, és mész egy kört radiátor nélkül, így ezt egyből ki lehetne zárni a hibakörből. Teh! A rég radiátor már kb lassan 2 hónapja a méhtelepen figyel. a motortérben össze vannak kötve a csövek egy vascsővel, meg bilinccsel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pocsi Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Sziasztok! A belsökeringetést mikor érdemes használni?Még soha nem használtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Sziasztok! A belsökeringetést mikor érdemes használni?Még soha nem használtam. Ha pl látod messziről, hogy egy öreg ikarusz busz mögé érsz és nem akarod érezni a szagát. :rolleyes: Bár leengedett ablaknál hatástalan, viszont klímával egész jó. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pocsi Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ha pl látod messziről, hogy egy öreg ikarusz busz mögé érsz és nem akarod érezni a szagát. :rolleyes: Bár leengedett ablaknál hatástalan, viszont klímával egész jó. <_< Köszi! Valami hasonlóra gondoltam én is csak nem voltam biztos benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts