gergolabs Elküldve Február27, 2010 Elküldve Február27, 2010 J0hnny írta: Viszont az ára húzosabb! Az biztos, de nem kellett cserélni több mint 80ezer km óta és akkor se kellett 2őt visszavinnem, mire lett 1 ami jó. :lol:
zotya975 Elküldve Február27, 2010 Elküldve Február27, 2010 gergolabs írta: Az biztos, de nem kellett cserélni több mint 80ezer km óta és akkor se kellett 2őt visszavinnem, mire lett 1 ami jó. :lol: Hát ez szerencse kérdése is C14NZ-n se kell cserélgetni mindenkinek félévente. Csak egy-két szerencsétlennek. :)
Hjoe Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 zotya975 írta: Vagy esetleg kijössz hozzám, és berakjuk holnap. De csak a te felelőségedre! :) De én csak hétfőtől péntekig vagyok Győrbe... :lol:
hening Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Hjoe írta: De én csak hétfőtől péntekig vagyok Győrbe... :) Az elég. ;) :lol:
J0hnny Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 gergolabs írta: Az biztos, de nem kellett cserélni több mint 80ezer km óta és akkor se kellett 2őt visszavinnem, mire lett 1 ami jó. :lol: Ez nem a motortipustól függ! :)
m_petya Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Szép napot! Olvasgattam ezt a házi termosztát mókolást. Láttam valaki felhozta, hogy mivan akkor, ha a termosztát elvágja a gumicsővet. Erre szerintem a megoldás egy aluminium cső peremmel az egyik oldalán. Esztergáltatni kell egy alu gyűrűt aminek egyik felén a perembe szépen felfekszik a termosztát. Egy menetes ellenanyával szépen bezárni aztán betenni a termosztátház meg a vizcső közé. Vagy elvágni a csövet és betenni két bilinccsel.
Tiv. Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 m_petya írta: Szép napot! Olvasgattam ezt a házi termosztát mókolást. Láttam valaki felhozta, hogy mivan akkor, ha a termosztát elvágja a gumicsővet. Erre szerintem a megoldás egy aluminium cső peremmel az egyik oldalán. Esztergáltatni kell egy alu gyűrűt aminek egyik felén a perembe szépen felfekszik a termosztát. Egy menetes ellenanyával szépen bezárni aztán betenni a termosztátház meg a vizcső közé. Vagy elvágni a csövet és betenni két bilinccsel. Vagy venni egy gyári termosztátot pl. márkaszervizben. Lehet hogy drága, de nem kell évekig hozzányulni. Uj korukban sem kellet foglalkozni hosszu évekig a termosztáttal. :lol:
zotya975 Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Hjoe írta: De én csak hétfőtől péntekig vagyok Győrbe... :) Nem baj, de azt nem kérdeztem, hogy volt már levéve a vezszíjkerék? Mert ha nem akkor légkulcsos a móka, de ha már volt akkor simán levesszük egy krovával. Tiv. írta: Vagy venni egy gyári termosztátot pl. márkaszervizben. Lehet hogy drága, de nem kell évekig hozzányulni. Uj korukban sem kellet foglalkozni hosszu évekig a termosztáttal. :lol: Mi számít gyárinak, Wahler? Mert nekem az volt vagy fél évig, aztán megadta magát. De mindentől függetlenül akkor is szar helyen van a termosztátunk, ha 5 évente kell kicserélni. Ha legközelebb cserélnem kell biztos hogy kihozom a vezérlés alól.
Tiv. Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 zotya975 írta: Nem baj, de azt nem kérdeztem, hogy volt már levéve a vezszíjkerék? Mert ha nem akkor légkulcsos a móka, de ha már volt akkor simán levesszük egy krovával. Mi számít gyárinak, Wahler? Mert nekem az volt vagy fél évig, aztán megadta magát. De mindentől függetlenül akkor is szar helyen van a termosztátunk, ha 5 évente kell kicserélni. Ha legközelebb cserélnem kell biztos hogy kihozom a vezérlés alól. Te tudod. Csak az ilyen házi mókolások megbosszulhatják magukat. :lol:
zotya975 Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Tiv. írta: Te tudod. Csak az ilyen házi mókolások megbosszulhatják magukat. :lol: Meg persze, hiba bármikor előjöhet. :)
Tiu Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Ha jól emlékszem, az F előtti vagyis Kadett gépeken még ki volt hozva a termosztát. (lehet 1 Kadett aluöntvény pont jó is lenne, plusz az átkötést lelesni) Ezért szerintem nem mókolás ez, csak: Gondolom később a költségcsökkentés miatt egyszerűbb volt egy sima hengeres végű öntvényt készíteni, hiszen mint tudjuk a technika fejlődik, és a termosztátok már fényévekkel jobbak mint régen. :lol:
zotya975 Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Tiu írta: Ha jól emlékszem, az F előtti vagyis Kadett gépeken még ki volt hozva a termosztát. (lehet 1 Kadett aluöntvény pont jó is lenne, plusz az átkötést lelesni) Ezért szerintem nem mókolás ez, csak: Gondolom később a költségcsökkentés miatt egyszerűbb volt egy sima hengeres végű öntvényt készíteni, hiszen mint tudjuk a technika fejlődik, és a termosztátok már fényévekkel jobbak mint régen. :lol: Hát ja ennyi erővel mókolás a dobfék tárcsafékre cserélése, meg nagyobb féktárcsa beszerelése. A bödönről már ne is beszéljünk. ;) Nade OFF. :)
Guest gorbi Elküldve Február28, 2010 Elküldve Február28, 2010 Tiv. írta: Vagy venni egy gyári termosztátot pl. márkaszervizben. Lehet hogy drága, de nem kell évekig hozzányulni. Uj korukban sem kellet foglalkozni hosszu évekig a termosztáttal. :lol: Sajna az enyémben 2 éves korában kellett cserélni először. A márkaszerviz gariba kicserélte, utána 4 év alatt még kétszer cseréltem. Az összes wahler volt...
Hjoe Elküldve Március1, 2010 Elküldve Március1, 2010 Hú micsoda lavinát indítottam el a monyákolt termosztátommal... És ismét Győrbe vagyok. Eddig működik...
CsiziX16SZR Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Remélem nem járok rossz helyen, próbáltam már keresgetni is a témában, de nem találtam friss információt! Tavaly apósomtól megvettem az F Astráját, van benne minden, ami kell, kivéve a klímát. Kértem már pár ajánlatot különböző cégektől, de szinte mindenki horror áron vállalná a beépítést. Érdeklődnék, hogy tud-e valaki tippet adni, hogy hol érdemes próbálkoznom, és egyáltalán gondolkodjam-e ilyenben, vagy nem éri meg. Köszönettel: CsiziX16SZR
Hjoe Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 CsiziX16SZR írta: Sziasztok! Remélem nem járok rossz helyen, próbáltam már keresgetni is a témában, de nem találtam friss információt! Tavaly apósomtól megvettem az F Astráját, van benne minden, ami kell, kivéve a klímát. Kértem már pár ajánlatot különböző cégektől, de szinte mindenki horror áron vállalná a beépítést. Érdeklődnék, hogy tud-e valaki tippet adni, hogy hol érdemes próbálkoznom, és egyáltalán gondolkodjam-e ilyenben, vagy nem éri meg. Köszönettel: CsiziX16SZR Valakinek ugyanebben a kérdésben ezt az oldalt ajánlotta opel16v. És az oldal alján van a lényeg. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=17&st=7780 Én is gondolkoztam rajt, de azt mondták nem nagyon éri meg. Hacsak nem igen sok pénzed van rá. Amúgy a bal alsó sarokban lévő kereső használható ám...
CsiziX16SZR Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 Hjoe írta: Valakinek ugyanebben a kérdésben ezt az oldalt ajánlotta opel16v. És az oldal alján van a lényeg. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=17&st=7780 Én is gondolkoztam rajt, de azt mondták nem nagyon éri meg. Hacsak nem igen sok pénzed van rá. Amúgy a bal alsó sarokban lévő kereső használható ám... Köszi a segítséget. Keresővel is próbálkoztam, de ezek szerint nem jóval, a jobb felsővel szórakoztam egy darabig, de nem vezetett eredményre.
zotya975 Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 dodoka1978 írta: Lehed ,hogy nagyon H vagyok de nem találom az olajszint jelző csavart/VÁLTÓ/,másik gondom az lenne a meleeg levegőt csak a két szélén fújja középen hideget fúj,lehet ez normális? Normális, mert a középső befúvócsatorna kétfelé van osztva. A felső 1/3-állandóan hideget fúj az éberség miatt, az alsó 2/3-ad meg azt fúj amit beállítasz. Ha nagyon zavar, akkor kiveszed a két rácsot úgy hogy oldalról emeld őket egyszerre két csavarhúzóval, és a felső csatornába tömsz egy háztartási mosogató szivacsot. Hátránya, hogy nem fog olyan erősen hideget fújni nyáron, mert ugye ezzel egyben leszűkited a keresztmetszetet.
Atys Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy kicsit hamar melegszik a vizem, szerintem ;) Ma reggel(07:00) is beindítottam, vártam 1-2 percet, elindultam, és kb. 6-7 km után már majdnem a 90-nél volt a hőfokmutató:) Meg csinál még olyat is, hogy megállok a ház előtt, kb 90-95 fokon van a mutató, kiszállok kaput nyitni(2 perc), visszaülök és azt látom, hogy túlment a 95-ös rovátkán a mutató. Természetes ez vagy valami gond lehet? A termosztátom jó, mert hosszabb távon tartja a 92-94 fokot, az olajszint jó, igaz csak olcsó olaj van benne (VIP CAR), lehet ettől van? :lol:
brezsó Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 Atys írta: Sziasztok! Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy kicsit hamar melegszik a vizem, szerintem ;) Ma reggel(07:00) is beindítottam, vártam 1-2 percet, elindultam, és kb. 6-7 km után már majdnem a 90-nél volt a hőfokmutató :) Meg csinál még olyat is, hogy megállok a ház előtt, kb 90-95 fokon van a mutató, kiszállok kaput nyitni(2 perc), visszaülök és azt látom, hogy túlment a 95-ös rovátkán a mutató. Természetes ez vagy valami gond lehet? A termosztátom jó, mert hosszabb távon tartja a 92-94 fokot, az olajszint jó, igaz csak olcsó olaj van benne (VIP CAR), lehet ettől van? :lol: Tökéletesen működik, igy van jól.
Atys Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 brezsó írta: Tökéletesen működik, igy van jól. Akkor nem aggódom rajta különösebben :lol: Köszi a gyors választ :)
astrásgyerek Elküldve Március2, 2010 Elküldve Március2, 2010 Atys írta: Sziasztok! Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy kicsit hamar melegszik a vizem, szerintem ;) Ma reggel(07:00) is beindítottam, vártam 1-2 percet, elindultam, és kb. 6-7 km után már majdnem a 90-nél volt a hőfokmutató:) Meg csinál még olyat is, hogy megállok a ház előtt, kb 90-95 fokon van a mutató, kiszállok kaput nyitni(2 perc), visszaülök és azt látom, hogy túlment a 95-ös rovátkán a mutató. Természetes ez vagy valami gond lehet? A termosztátom jó, mert hosszabb távon tartja a 92-94 fokot, az olajszint jó, igaz csak olcsó olaj van benne (VIP CAR), lehet ettől van? :lol: a VIP CAR nem egy túl jó választás, de éppen semmi köze a vízhez ebben a tekintetben... ilyenkor hamarabb melegszik mint télen -10 -20 fokba, ez egyértelmű ;) de ha a 95 után visszamegy 91re, akkor pont jó :P
erobi82 Elküldve Március3, 2010 Elküldve Március3, 2010 Az 1.7 dízelembe a képen látható a hőfokom. Kérdezném a típustársakat nekik milyen a vízhőfok? Jahh, Opel motoros Bosch adagolós '93-as NO Turbo hőfok
m_petya Elküldve Március3, 2010 Elküldve Március3, 2010 erobi82 írta: Az 1.7 dízelembe a képen látható a hőfokom. Kérdezném a típustársakat nekik milyen a vízhőfok? Jahh, Opel motoros Bosch adagolós '93-as NO Turbo hőfok Szerény véleményem szerint ez egy behalt termosztát.
astrásgyerek Elküldve Március3, 2010 Elküldve Március3, 2010 erobi82 írta: Az 1.7 dízelembe a képen látható a hőfokom. Kérdezném a típustársakat nekik milyen a vízhőfok? Jahh, Opel motoros Bosch adagolós '93-as NO Turbo hőfok nekem akkor volt ennyi, amikor meghótt a termosztát :) illetve még ennyi se nagyon volt... de pl akkor is lehet ennyi, ha nem belevaló az a kis érzékelő, ami a műszernek küldi a jelet, vagy ki volt cserélve a km órád... neked volt cserélve? vagy már így vetted? és ha így vetted, mindíg ennyit mutatott?? :lol: a másikfajtán pont oda esik a 90 fok, amennyit neked mutat abban az állásban a képen amit linkeltél ;) íme a 100-as skálás óra
Recommended Posts