gergolabs Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Viszont az ára húzosabb! Az biztos, de nem kellett cserélni több mint 80ezer km óta és akkor se kellett 2őt visszavinnem, mire lett 1 ami jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Az biztos, de nem kellett cserélni több mint 80ezer km óta és akkor se kellett 2őt visszavinnem, mire lett 1 ami jó. :lol: Hát ez szerencse kérdése is C14NZ-n se kell cserélgetni mindenkinek félévente. Csak egy-két szerencsétlennek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Vagy esetleg kijössz hozzám, és berakjuk holnap. De csak a te felelőségedre! :) De én csak hétfőtől péntekig vagyok Győrbe... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 De én csak hétfőtől péntekig vagyok Győrbe... :) Az elég. ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Az biztos, de nem kellett cserélni több mint 80ezer km óta és akkor se kellett 2őt visszavinnem, mire lett 1 ami jó. :lol: Ez nem a motortipustól függ! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Szép napot! Olvasgattam ezt a házi termosztát mókolást. Láttam valaki felhozta, hogy mivan akkor, ha a termosztát elvágja a gumicsővet. Erre szerintem a megoldás egy aluminium cső peremmel az egyik oldalán. Esztergáltatni kell egy alu gyűrűt aminek egyik felén a perembe szépen felfekszik a termosztát. Egy menetes ellenanyával szépen bezárni aztán betenni a termosztátház meg a vizcső közé. Vagy elvágni a csövet és betenni két bilinccsel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Szép napot! Olvasgattam ezt a házi termosztát mókolást. Láttam valaki felhozta, hogy mivan akkor, ha a termosztát elvágja a gumicsővet. Erre szerintem a megoldás egy aluminium cső peremmel az egyik oldalán. Esztergáltatni kell egy alu gyűrűt aminek egyik felén a perembe szépen felfekszik a termosztát. Egy menetes ellenanyával szépen bezárni aztán betenni a termosztátház meg a vizcső közé. Vagy elvágni a csövet és betenni két bilinccsel. Vagy venni egy gyári termosztátot pl. márkaszervizben. Lehet hogy drága, de nem kell évekig hozzányulni. Uj korukban sem kellet foglalkozni hosszu évekig a termosztáttal. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 De én csak hétfőtől péntekig vagyok Győrbe... :) Nem baj, de azt nem kérdeztem, hogy volt már levéve a vezszíjkerék? Mert ha nem akkor légkulcsos a móka, de ha már volt akkor simán levesszük egy krovával. Vagy venni egy gyári termosztátot pl. márkaszervizben. Lehet hogy drága, de nem kell évekig hozzányulni. Uj korukban sem kellet foglalkozni hosszu évekig a termosztáttal. :lol: Mi számít gyárinak, Wahler? Mert nekem az volt vagy fél évig, aztán megadta magát. De mindentől függetlenül akkor is szar helyen van a termosztátunk, ha 5 évente kell kicserélni. Ha legközelebb cserélnem kell biztos hogy kihozom a vezérlés alól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Nem baj, de azt nem kérdeztem, hogy volt már levéve a vezszíjkerék? Mert ha nem akkor légkulcsos a móka, de ha már volt akkor simán levesszük egy krovával. Mi számít gyárinak, Wahler? Mert nekem az volt vagy fél évig, aztán megadta magát. De mindentől függetlenül akkor is szar helyen van a termosztátunk, ha 5 évente kell kicserélni. Ha legközelebb cserélnem kell biztos hogy kihozom a vezérlés alól. Te tudod. Csak az ilyen házi mókolások megbosszulhatják magukat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Te tudod. Csak az ilyen házi mókolások megbosszulhatják magukat. :lol: Meg persze, hiba bármikor előjöhet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Ha jól emlékszem, az F előtti vagyis Kadett gépeken még ki volt hozva a termosztát. (lehet 1 Kadett aluöntvény pont jó is lenne, plusz az átkötést lelesni) Ezért szerintem nem mókolás ez, csak: Gondolom később a költségcsökkentés miatt egyszerűbb volt egy sima hengeres végű öntvényt készíteni, hiszen mint tudjuk a technika fejlődik, és a termosztátok már fényévekkel jobbak mint régen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Ha jól emlékszem, az F előtti vagyis Kadett gépeken még ki volt hozva a termosztát. (lehet 1 Kadett aluöntvény pont jó is lenne, plusz az átkötést lelesni) Ezért szerintem nem mókolás ez, csak: Gondolom később a költségcsökkentés miatt egyszerűbb volt egy sima hengeres végű öntvényt készíteni, hiszen mint tudjuk a technika fejlődik, és a termosztátok már fényévekkel jobbak mint régen. :lol: Hát ja ennyi erővel mókolás a dobfék tárcsafékre cserélése, meg nagyobb féktárcsa beszerelése. A bödönről már ne is beszéljünk. ;) Nade OFF. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Vagy venni egy gyári termosztátot pl. márkaszervizben. Lehet hogy drága, de nem kell évekig hozzányulni. Uj korukban sem kellet foglalkozni hosszu évekig a termosztáttal. :lol: Sajna az enyémben 2 éves korában kellett cserélni először. A márkaszerviz gariba kicserélte, utána 4 év alatt még kétszer cseréltem. Az összes wahler volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Hú micsoda lavinát indítottam el a monyákolt termosztátommal... És ismét Győrbe vagyok. Eddig működik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
CsiziX16SZR Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Remélem nem járok rossz helyen, próbáltam már keresgetni is a témában, de nem találtam friss információt! Tavaly apósomtól megvettem az F Astráját, van benne minden, ami kell, kivéve a klímát. Kértem már pár ajánlatot különböző cégektől, de szinte mindenki horror áron vállalná a beépítést. Érdeklődnék, hogy tud-e valaki tippet adni, hogy hol érdemes próbálkoznom, és egyáltalán gondolkodjam-e ilyenben, vagy nem éri meg. Köszönettel: CsiziX16SZR Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Remélem nem járok rossz helyen, próbáltam már keresgetni is a témában, de nem találtam friss információt! Tavaly apósomtól megvettem az F Astráját, van benne minden, ami kell, kivéve a klímát. Kértem már pár ajánlatot különböző cégektől, de szinte mindenki horror áron vállalná a beépítést. Érdeklődnék, hogy tud-e valaki tippet adni, hogy hol érdemes próbálkoznom, és egyáltalán gondolkodjam-e ilyenben, vagy nem éri meg. Köszönettel: CsiziX16SZR Valakinek ugyanebben a kérdésben ezt az oldalt ajánlotta opel16v. És az oldal alján van a lényeg. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=17&st=7780 Én is gondolkoztam rajt, de azt mondták nem nagyon éri meg. Hacsak nem igen sok pénzed van rá. Amúgy a bal alsó sarokban lévő kereső használható ám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
CsiziX16SZR Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Valakinek ugyanebben a kérdésben ezt az oldalt ajánlotta opel16v. És az oldal alján van a lényeg. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=17&st=7780 Én is gondolkoztam rajt, de azt mondták nem nagyon éri meg. Hacsak nem igen sok pénzed van rá. Amúgy a bal alsó sarokban lévő kereső használható ám... Köszi a segítséget. Keresővel is próbálkoztam, de ezek szerint nem jóval, a jobb felsővel szórakoztam egy darabig, de nem vezetett eredményre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Lehed ,hogy nagyon H vagyok de nem találom az olajszint jelző csavart/VÁLTÓ/,másik gondom az lenne a meleeg levegőt csak a két szélén fújja középen hideget fúj,lehet ez normális? Normális, mert a középső befúvócsatorna kétfelé van osztva. A felső 1/3-állandóan hideget fúj az éberség miatt, az alsó 2/3-ad meg azt fúj amit beállítasz. Ha nagyon zavar, akkor kiveszed a két rácsot úgy hogy oldalról emeld őket egyszerre két csavarhúzóval, és a felső csatornába tömsz egy háztartási mosogató szivacsot. Hátránya, hogy nem fog olyan erősen hideget fújni nyáron, mert ugye ezzel egyben leszűkited a keresztmetszetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy kicsit hamar melegszik a vizem, szerintem ;) Ma reggel(07:00) is beindítottam, vártam 1-2 percet, elindultam, és kb. 6-7 km után már majdnem a 90-nél volt a hőfokmutató:) Meg csinál még olyat is, hogy megállok a ház előtt, kb 90-95 fokon van a mutató, kiszállok kaput nyitni(2 perc), visszaülök és azt látom, hogy túlment a 95-ös rovátkán a mutató. Természetes ez vagy valami gond lehet? A termosztátom jó, mert hosszabb távon tartja a 92-94 fokot, az olajszint jó, igaz csak olcsó olaj van benne (VIP CAR), lehet ettől van? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy kicsit hamar melegszik a vizem, szerintem ;) Ma reggel(07:00) is beindítottam, vártam 1-2 percet, elindultam, és kb. 6-7 km után már majdnem a 90-nél volt a hőfokmutató :) Meg csinál még olyat is, hogy megállok a ház előtt, kb 90-95 fokon van a mutató, kiszállok kaput nyitni(2 perc), visszaülök és azt látom, hogy túlment a 95-ös rovátkán a mutató. Természetes ez vagy valami gond lehet? A termosztátom jó, mert hosszabb távon tartja a 92-94 fokot, az olajszint jó, igaz csak olcsó olaj van benne (VIP CAR), lehet ettől van? :lol: Tökéletesen működik, igy van jól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atys Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Tökéletesen működik, igy van jól. Akkor nem aggódom rajta különösebben :lol: Köszi a gyors választ :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy kicsit hamar melegszik a vizem, szerintem ;) Ma reggel(07:00) is beindítottam, vártam 1-2 percet, elindultam, és kb. 6-7 km után már majdnem a 90-nél volt a hőfokmutató:) Meg csinál még olyat is, hogy megállok a ház előtt, kb 90-95 fokon van a mutató, kiszállok kaput nyitni(2 perc), visszaülök és azt látom, hogy túlment a 95-ös rovátkán a mutató. Természetes ez vagy valami gond lehet? A termosztátom jó, mert hosszabb távon tartja a 92-94 fokot, az olajszint jó, igaz csak olcsó olaj van benne (VIP CAR), lehet ettől van? :lol: a VIP CAR nem egy túl jó választás, de éppen semmi köze a vízhez ebben a tekintetben... ilyenkor hamarabb melegszik mint télen -10 -20 fokba, ez egyértelmű ;) de ha a 95 után visszamegy 91re, akkor pont jó :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
erobi82 Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Az 1.7 dízelembe a képen látható a hőfokom. Kérdezném a típustársakat nekik milyen a vízhőfok? Jahh, Opel motoros Bosch adagolós '93-as NO Turbo hőfok Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Az 1.7 dízelembe a képen látható a hőfokom. Kérdezném a típustársakat nekik milyen a vízhőfok? Jahh, Opel motoros Bosch adagolós '93-as NO Turbo hőfok Szerény véleményem szerint ez egy behalt termosztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Az 1.7 dízelembe a képen látható a hőfokom. Kérdezném a típustársakat nekik milyen a vízhőfok? Jahh, Opel motoros Bosch adagolós '93-as NO Turbo hőfok nekem akkor volt ennyi, amikor meghótt a termosztát :) illetve még ennyi se nagyon volt... de pl akkor is lehet ennyi, ha nem belevaló az a kis érzékelő, ami a műszernek küldi a jelet, vagy ki volt cserélve a km órád... neked volt cserélve? vagy már így vetted? és ha így vetted, mindíg ennyit mutatott?? :lol: a másikfajtán pont oda esik a 90 fok, amennyit neked mutat abban az állásban a képen amit linkeltél ;) íme a 100-as skálás óra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts