daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Lehet, hogy rosszul emlékszem, de valaki írta itt, a lassú fokozat úgy van megoldva az Isuzunál, hogy a két venti sorba kapcsolva megy, így fejenként 6-7 V-ot kapnak, ezért kis fordulatszámmal forognak. A kettes fokozatnál pedig külön-külön megkapják a 12 V-ot. Ez nem Isuzu specifikus, hanem inkább klíma. :lol: Szerintem. Vagy Isuzunál kettő ventilátor hűti a vizet?
Adam1 Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Vagy Isuzunál kettő ventilátor hűti a vizet? Nálam, B Vekinél igen, pedig klíma nincs. F Astránál nemtudom, mi a helyzet.
daykiller Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nálam, B Vekinél igen, pedig klíma nincs. F Astránál nemtudom, mi a helyzet. F Astránál csak klíma esetén van kettő ventilátor, ahogy az enyémben is. Ebben az esetben a lassú fokozat sorbakötött módszerrel történik, a gyors fokozat pedig párhuzamos (meg tudja rángatni a generátort ebben az üzemmódban :lol:). Gondolom B Vekinél is ez van.
Breki Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nálam, B Vekinél igen, pedig klíma nincs. F Astránál nemtudom, mi a helyzet. Egy venti van. A 2 fokozatú érzékelő 2 relét vezérel, az egyik direktben hajtja a ventit, a másik egy ellenálláson keresztül...
isi Elküldve Február19, 2010 Elküldve Február19, 2010 Nálam, B Vekinél igen, pedig klíma nincs. F Astránál nemtudom, mi a helyzet. nekem A vekinél van a nagy ugye meg elöl a hűtő jobb felénél egy kisebb bal felén meg csak a helye:) NO klíma!
FPepe Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 nekem A vekinél van a nagy ugye meg elöl a hűtő jobb felénél egy kisebb bal felén meg csak a helye:) NO klíma! Az ellenállás magán a ventin szokott lenni tudtommal, bár még nem láttam élőben. Egy téglalap alakú cucc, amibe vezetékek mennek.
Reeckatee Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 De igen. De akkor meg minek van kétfajta? Miért nem csak alu-barát van ? Hol volt amúgy -34C ? (Utánanéztem : "Magyarországon az eddig valaha mért legalacsonyabb hőmérsékletet 1940. február 16-án jegyezték fel Görömbölytapolcán. A Miskolc melletti településen akkor mínusz 35 fokos hideg volt." ) Az F-be zöld színű volt, a H-ban piros van. Szerintem a zöldet töltsd bele ja és itt nálunk volt -34 Erdélyben, Csíkszeredában... :lol:
walker Elküldve Február20, 2010 Elküldve Február20, 2010 Egy venti van. A 2 fokozatú érzékelő 2 relét vezérel, az egyik direktben hajtja a ventit, a másik egy ellenálláson keresztül... Igen, pontosan így van. Csak nem tudom hogy hol van az az ellenállás. Ebben segítsetek légyszi.
Hjoe Elküldve Február21, 2010 Elküldve Február21, 2010 Megtörtén a termosztát-csere. Vezérlés le termosztát ki új be. Tegnap délután. Azóta mentem vele vagy 150 km-t jó volt. Ma délutánig. Ma elmentem Szhelyre, leállítottam. Kb 1 óra múlva indítom elindulok, megyek vele kb 7-8 km-t a vízhőfok mutató még mindig fekszik. Újabb 10 km-múlva még mindig ugyanott áll. Szóval mentem vele vagy 20 km-t de a mutató meg sem mozdult. Alapjáraton szépen melegszik. Akkor most besz..t az új termosztát és nyitva maradt...? :lol:
zotya975 Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Megtörtén a termosztát-csere. Vezérlés le termosztát ki új be. Tegnap délután. Azóta mentem vele vagy 150 km-t jó volt. Ma délutánig. Ma elmentem Szhelyre, leállítottam. Kb 1 óra múlva indítom elindulok, megyek vele kb 7-8 km-t a vízhőfok mutató még mindig fekszik. Újabb 10 km-múlva még mindig ugyanott áll. Szóval mentem vele vagy 20 km-t de a mutató meg sem mozdult. Alapjáraton szépen melegszik. Akkor most besz..t az új termosztát és nyitva maradt...? :lol: De amúgy van fűtés, és a hűtő még hideg indulás után pár percel? Ha nyitva a termosztát akkor is kimozdul a mutató 20kilóméter alatt, csak legfeljebb még a kékben van.
Hjoe Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 De amúgy van fűtés, és a hűtő még hideg indulás után pár percel? Ha nyitva a termosztát akkor is kimozdul a mutató 20kilóméter alatt, csak legfeljebb még a kékben van. Hát van fűtés egy kb 10 km- múlva, de nagyon csak gyenge. Tegnap meleg volt. Ha alapjáratn járatom álló helyben akkor felmegy. Akár 90ig is. Akkor mi lehet a baj?
Thor Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Hát van fűtés egy kb 10 km- múlva, de nagyon csak gyenge. Tegnap meleg volt. Ha alapjáratn járatom álló helyben akkor felmegy. Akár 90ig is. Akkor mi lehet a baj? Nekem szar volt a frissen vásárolt vadiúj termosztát (valami Noname), vagyis nyáron még észre sem vettem, csak akkor amikor bejöttek az első hidegek. Vettem másikat és azzal azóta is tökéletes (Wahler). Neked milyen fajta a termosztát?
invictus Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Megtörtén a termosztát-csere. Vezérlés le termosztát ki új be. Tegnap délután. Azóta mentem vele vagy 150 km-t jó volt. Ma délutánig. Ma elmentem Szhelyre, leállítottam. Kb 1 óra múlva indítom elindulok, megyek vele kb 7-8 km-t a vízhőfok mutató még mindig fekszik. Újabb 10 km-múlva még mindig ugyanott áll. Szóval mentem vele vagy 20 km-t de a mutató meg sem mozdult. Alapjáraton szépen melegszik. Akkor most besz..t az új termosztát és nyitva maradt...? :lol: Vedd ki és próbáld ki lábasban...nekem még a téli hidegben is bemelegedett 2km alatt.
zotya975 Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Hát van fűtés egy kb 10 km- múlva, de nagyon csak gyenge. Tegnap meleg volt. Ha alapjáratn járatom álló helyben akkor felmegy. Akár 90ig is. Akkor mi lehet a baj? Jót vettél? Van amelyik 82-fokon nyit. De az is elképzelhető, hogy rossz, nekem amit beraktam először fél évet sem bírt ki, pedig Wahler volt.
Hjoe Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Nekem szar volt a frissen vásárolt vadiúj termosztát (valami Noname), vagyis nyáron még észre sem vettem, csak akkor amikor bejöttek az első hidegek. Vettem másikat és azzal azóta is tökéletes (Wahler). Neked milyen fajta a termosztát? Hans-pries A dobozán Made in Germany. Gondoltam a németben csak bízhatok... Vedd ki és próbáld ki lábasban...nekem még a téli hidegben is bemelegedett 2km alatt. Gondoltam már rá csak mégegyszer lebontani a vezérlést... :lol: Jót vettél? Van amelyik 82-fokon nyit. De az is elképzelhető, hogy rossz, nekem amit beraktam először fél évet sem bírt ki, pedig Wahler volt. 92C van ráírva. Nekem meg ezek szerint csak 1 napot....? Ma is álló helyben melegedett, menet közben pedig fekszik a mutató. Vízszintesen. Fogalmam nincs mi lehet vele.
zotya975 Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Hans-pries A dobozán Made in Germany. Gondoltam a németben csak bízhatok... Gondoltam már rá csak mégegyszer lebontani a vezérlést... :lol: 92C van ráírva. Nekem meg ezek szerint csak 1 napot....? Ma is álló helyben melegedett, menet közben pedig fekszik a mutató. Vízszintesen. Fogalmam nincs mi lehet vele. Opsssz....légtelenítettél? Az egyvezetékes jeladó alatt bubi szokott megrekedni, ki kell tekerni, és ki kell engedni. Csak közben legyen a kiegyenlítő kupakja a helyén, mert különben kijön egy csomó hűtővíz. Ha a jleadó nem a vízben hanem levegőben van akkor csal.
Hjoe Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Opsssz....légtelenítettél? Az egyvezetékes jeladó alatt bubi szokott megrekedni, ki kell tekerni, és ki kell engedni. Csak közben legyen a kiegyenlítő kupakja a helyén, mert különben kijön egy csomó hűtővíz. Ha a jleadó nem a vízben hanem levegőben van akkor csal. Mit értesz a légtelenítés alatt...? Hát ezt a kitegergetést nem csináltam meg. Hol van az a jeladó amúgy ? Nekem nem csal, hanem semmit se nem mutat... :lol:
zotya975 Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Mit értesz a légtelenítés alatt...? Hát ezt a kitegergetést nem csináltam meg. Hol van az a jeladó amúgy ? Nekem nem csal, hanem semmit se nem mutat... :lol: Akkor lehet le van csúszva a csati. Ott.:
Hjoe Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Akkor lehet le van csúszva a csati. Oké akkor holnap megnézem. Szerintem lecsúszva nincs, mert csak álló helyzetben mutat, menet közben nem....
m_petya Elküldve Február22, 2010 Elküldve Február22, 2010 Oké akkor holnap megnézem. Szerintem lecsúszva nincs, mert csak álló helyzetben mutat, menet közben nem.... Képpel ne idézz, mert harapnak érte :lol: szerk.: Látom már javitottad :lol:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február23, 2010 Elküldve Február23, 2010 Ma is álló helyben melegedett, menet közben pedig fekszik a mutató. Vízszintesen. Fogalmam nincs mi lehet vele. Ez pedig egyértelműen termosztáthibára utal. Hűtő felé menő csöveket tapogattad indítás után. Ha elkezd melegedni a cső mielőtt kimegy a kék mezőből a mutató akkor nyitott állapotban ragadt be.
Hjoe Elküldve Február23, 2010 Elküldve Február23, 2010 Ez pedig egyértelműen termosztáthibára utal. Hűtő felé menő csöveket tapogattad indítás után. Ha elkezd melegedni a cső mielőtt kimegy a kék mezőből a mutató akkor nyitott állapotban ragadt be. Tegnap letakartam a hűtőt. Mentem vele vagy 50km-ert. Meg se mozdult a mutató.
invictus Elküldve Február23, 2010 Elküldve Február23, 2010 Tegnap letakartam a hűtőt. Mentem vele vagy 50km-ert. Meg se mozdult a mutató. Ennyi alatt még nyitott termosztáttal is fel kellett volna melegednie. :lol:
Zolka Elküldve Február23, 2010 Elküldve Február23, 2010 Ennyi alatt még nyitott termosztáttal is fel kellett volna melegednie. :lol: az butaság,h maga a hőfok mutató romlott volna el? *szerk: látom már, h nem is fűt úgy,ahogy kéne, szóval butaság!
Hjoe Elküldve Február23, 2010 Elküldve Február23, 2010 az butaság,h maga a hőfok mutató romlott volna el? *szerk: látom már, h nem is fűt úgy,ahogy kéne, szóval butaság! Lehet. De akkor álló helyzetben mitől mutat rendesen ?
Recommended Posts