zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 jó megvan tiszta és ép máshol nincsen a blokkon? Van mégegy ha jól emlékszem allul, de az nem a műszernek mér, hanem a motorvezérlő elektronikának. De légtelenítettél termosztátcsere után? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Van mégegy ha jól emlékszem allul, de az nem a műszernek mér, hanem a motorvezérlő elektronikának. De légtelenítettél termosztátcsere után? :lol: esetleg a generátor alatt? mert láttam ott is valamit a feszítő görgő körül is és ezek után a motorvezérlőt gondolom az injektorral és a lamdba szondával is össze van kötve tehát akkor úgy gondolom hogy közre játszik a másik vízgomba a túlzott fogyasztásommal Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 esetleg a generátor alatt? mert láttam ott is valamit a feszítő görgő körül is és ezek után a motorvezérlőt gondolom az injektorral és a lamdba szondával is össze van kötve tehát akkor úgy gondolom hogy közre játszik a másik vízgomba a túlzott fogyasztásommal Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: ma már nem mert sok az idő igaz sok mindent csináltam de holnap megnézem pontosan és beszámolok a termosztátot pedig egyszerűen megnézem hogy leveszem a hűtőről a víz csővet és a szar akkor nyomi kéne ki a vizet a vízpumpának de azért tapizok is Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 ma már nem mert sok az idő igaz sok mindent csináltam de holnap megnézem pontosan és beszámolok a termosztátot pedig egyszerűen megnézem hogy leveszem a hűtőről a víz csővet és a szar akkor nyomi kéne ki a vizet a vízpumpának de azért tapizok is Ha rossz a vízpumpa, és nem keringeti a vizet, akkor rövid időn bellül megfőne a motor, és a vízhőfok az egekben lenne. Majd írd meg mit tapasztaltál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Megoszt Elküldve Február13, 2010 Ha rossz a vízpumpa, és nem keringeti a vizet, akkor rövid időn bellül megfőne a motor, és a vízhőfok az egekben lenne. Majd írd meg mit tapasztaltál. zsír új a víz pumpám szíjakkal görgökkel lett cserélve csak a termosztát maradt ki További szép estét mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: szép napot a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 szép napot a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba :lol: Írásjelek? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 :lol: Írásjelek? :lol: azok micsodák :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 :lol: Írásjelek? :lol: Te is utálsz dekódolni? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Te is utálsz dekódolni? :( Ááá... dehogy, egyenesen imádom. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Olvasni mindenki tud, a kódfejtés sokkal gondolkodtatóbb. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 szép napot a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba a próba sikerel fejeződött be 2-3 km után kilépett a műszer a kék mezőből köszönet a segítségért Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: és a másik víz gomba minek adja a jelet és honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó mert 1 hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem A másik víz gomba minek adja a jelet? Honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó? Egy hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem. Valahogy így kellene kinéznie egy hozzászólásnak,írásjelekkel és jól megfogalmazott mondatokkal!Légyszíves figyelj oda jobban! :lol: ®j0hnny Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 a próba sikerel fejeződött be 2-3 km után kilépett a műszer a kék mezőből köszönet a segítségért Királyság. :lol: A másik víz gomba minek adja a jelet? Honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó? Egy hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem. Az ECU-nak adja a jelet, másnéven a motorvezérlő elektronikának. Ki lehet mérni multiméterrel hidegen-melegen, abból lehet következtetni, hogy jó, vagy rossz. De azt nem tudom mlyen értékeket kell produkálnia, majd jön valamelyik cartárs, és megmondja. Milyen hibára gondolsz még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Királyság. :lol: Az ECU-nak adja a jelet, másnéven a motorvezérlő elektronikának. Ki lehet mérni multiméterrel hidegen-melegen, abból lehet következtetni, hogy jó, vagy rossz. De azt nem tudom mlyen értékeket kell produkálnia, majd jön valamelyik cartárs, és megmondja. Milyen hibára gondolsz még? Arra hogy esetleg mennyire lehet összeköttetésben a lamdba szondával vagy csak a kipuftól kapja a szonda jelet egyedül vagy pedig más honnan is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 arra hogy esetleg mennyire lehet összeköttetésben a lamdba szondával vagy csak a kipuf.-tólkapja a szonda jelet egyedül vagy pedig más honnal is? A lamda szonda csak a kipufgázokat nézi, meg van valami száma aminek 1-körül kell lenni, annyira nem vágom. A kétvezetékes hőmérséklet jeladó, meg teljesen külön van tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 A lamda szonda csak a kipufgázokat nézi, meg van valami száma aminek 1-körül kell lenni, annyira nem vágom. A kétvezetékes hőmérséklet jeladó, meg teljesen külön van tőle. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Mert nem kap áramot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Mert nem kap áramot. Ahogy Tiv írja. Egy-kát Pócvágennél megy akkor is, de ott a vízpumpa elektromos nem a vezérműszíj hajtja, így tud keringeni a víz álló motornál is. Nálunk hiába menne csak a hűtőben található vizet hűteni, így nem sok értelme lenne neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Ahogy Tiv írja. Egy-kát Pócvágennél megy akkor is, de ott a vízpumpa elektromos nem a vezérműszíj hajtja, így tud keringeni a víz álló motornál is. Nálunk hiába menne csak a hűtőben található vizet hűteni, így nem sok értelme lenne neki. Mi van??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Mi melegszik hova,kinek,mibe? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Mi van??? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Mi van??? :lol: Nem tom, a szomszéd Pólójában cseréltek, ő mondta, hogy elektromos a pumpa. De azt tudom, hogy az I-es Golfon megy venti álló motornál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts