Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Van mégegy ha jól emlékszem allul, de az nem a műszernek mér, hanem a motorvezérlő elektronikának. De légtelenítettél termosztátcsere után? :lol:

esetleg a generátor alatt? mert láttam ott is valamit a feszítő görgő körül is

és ezek után a motorvezérlőt gondolom az injektorral és a lamdba szondával is össze van kötve tehát akkor

úgy gondolom hogy közre játszik a másik vízgomba a túlzott fogyasztásommal

Link to comment
Megosztás:

esetleg a generátor alatt? mert láttam ott is valamit a feszítő görgő körül is

és ezek után a motorvezérlőt gondolom az injektorral és a lamdba szondával is össze van kötve tehát akkor

úgy gondolom hogy közre játszik a másik vízgomba a túlzott fogyasztásommal

Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol:

ma már nem mert sok az idő igaz sok mindent csináltam de holnap megnézem pontosan és beszámolok a termosztátot pedig egyszerűen megnézem

hogy leveszem a hűtőről a víz csővet és a szar akkor nyomi kéne ki a vizet a vízpumpának de azért tapizok is

Link to comment
Megosztás:

ma már nem mert sok az idő igaz sok mindent csináltam de holnap megnézem pontosan és beszámolok a termosztátot pedig egyszerűen megnézem

hogy leveszem a hűtőről a víz csővet és a szar akkor nyomi kéne ki a vizet a vízpumpának de azért tapizok is

Ha rossz a vízpumpa, és nem keringeti a vizet, akkor rövid időn bellül megfőne a motor, és a vízhőfok az egekben lenne. Majd írd meg mit tapasztaltál.

Link to comment
Megosztás:

Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol:

szép napot

a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba

Link to comment
Megosztás:

Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol:

és a másik víz gomba minek adja a jelet és honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó

mert 1 hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem

A másik víz gomba minek adja a jelet?

Honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó?

Egy hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem.

Valahogy így kellene kinéznie egy hozzászólásnak,írásjelekkel és jól megfogalmazott mondatokkal!Légyszíves figyelj oda jobban! :lol: ®j0hnny

Link to comment
Megosztás:

a próba sikerel fejeződött be 2-3 km után kilépett a műszer a kék mezőből köszönet a segítségért

Királyság. :lol:

A másik víz gomba minek adja a jelet?

Honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó?

Egy hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem.

Az ECU-nak adja a jelet, másnéven a motorvezérlő elektronikának. Ki lehet mérni multiméterrel hidegen-melegen, abból lehet következtetni, hogy jó, vagy rossz. De azt nem tudom mlyen értékeket kell produkálnia, majd jön valamelyik cartárs, és megmondja. Milyen hibára gondolsz még?

Link to comment
Megosztás:

Királyság. :lol:

Az ECU-nak adja a jelet, másnéven a motorvezérlő elektronikának. Ki lehet mérni multiméterrel hidegen-melegen, abból lehet következtetni, hogy jó, vagy rossz. De azt nem tudom mlyen értékeket kell produkálnia, majd jön valamelyik cartárs, és megmondja. Milyen hibára gondolsz még?

Arra hogy esetleg mennyire lehet összeköttetésben a lamdba szondával vagy csak a kipuftól kapja a szonda jelet egyedül vagy pedig más honnan is?

Link to comment
Megosztás:

arra hogy esetleg mennyire lehet összeköttetésben a lamdba szondával vagy csak a kipuf.-tólkapja a szonda jelet egyedül vagy pedig más honnal is?

A lamda szonda csak a kipufgázokat nézi, meg van valami száma aminek 1-körül kell lenni, annyira nem vágom. A kétvezetékes hőmérséklet jeladó, meg teljesen külön van tőle.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást?

Mert nem kap áramot.

Ahogy Tiv írja. Egy-kát Pócvágennél megy akkor is, de ott a vízpumpa elektromos nem a vezérműszíj hajtja, így tud keringeni a víz álló motornál is. Nálunk hiába menne csak a hűtőben található vizet hűteni, így nem sok értelme lenne neki.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy Tiv írja. Egy-kát Pócvágennél megy akkor is, de ott a vízpumpa elektromos nem a vezérműszíj hajtja, így tud keringeni a víz álló motornál is. Nálunk hiába menne csak a hűtőben található vizet hűteni, így nem sok értelme lenne neki.

Mi van??? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.