zotya975 Elküldve Február13, 2010 Elküldve Február13, 2010 jó megvan tiszta és ép máshol nincsen a blokkon? Van mégegy ha jól emlékszem allul, de az nem a műszernek mér, hanem a motorvezérlő elektronikának. De légtelenítettél termosztátcsere után? :lol:
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Elküldve Február13, 2010 Van mégegy ha jól emlékszem allul, de az nem a műszernek mér, hanem a motorvezérlő elektronikának. De légtelenítettél termosztátcsere után? :lol: esetleg a generátor alatt? mert láttam ott is valamit a feszítő görgő körül is és ezek után a motorvezérlőt gondolom az injektorral és a lamdba szondával is össze van kötve tehát akkor úgy gondolom hogy közre játszik a másik vízgomba a túlzott fogyasztásommal
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Elküldve Február13, 2010 esetleg a generátor alatt? mert láttam ott is valamit a feszítő görgő körül is és ezek után a motorvezérlőt gondolom az injektorral és a lamdba szondával is össze van kötve tehát akkor úgy gondolom hogy közre játszik a másik vízgomba a túlzott fogyasztásommal Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol:
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Elküldve Február13, 2010 Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: ma már nem mert sok az idő igaz sok mindent csináltam de holnap megnézem pontosan és beszámolok a termosztátot pedig egyszerűen megnézem hogy leveszem a hűtőről a víz csővet és a szar akkor nyomi kéne ki a vizet a vízpumpának de azért tapizok is
zotya975 Elküldve Február13, 2010 Elküldve Február13, 2010 ma már nem mert sok az idő igaz sok mindent csináltam de holnap megnézem pontosan és beszámolok a termosztátot pedig egyszerűen megnézem hogy leveszem a hűtőről a víz csővet és a szar akkor nyomi kéne ki a vizet a vízpumpának de azért tapizok is Ha rossz a vízpumpa, és nem keringeti a vizet, akkor rövid időn bellül megfőne a motor, és a vízhőfok az egekben lenne. Majd írd meg mit tapasztaltál.
symontemplar Elküldve Február13, 2010 Elküldve Február13, 2010 Ha rossz a vízpumpa, és nem keringeti a vizet, akkor rövid időn bellül megfőne a motor, és a vízhőfok az egekben lenne. Majd írd meg mit tapasztaltál. zsír új a víz pumpám szíjakkal görgökkel lett cserélve csak a termosztát maradt ki További szép estét mindenkinek
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: szép napot a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba
daykiller Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 szép napot a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba :lol: Írásjelek? :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 :lol: Írásjelek? :lol: Te is utálsz dekódolni? :(
daykiller Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Te is utálsz dekódolni? :( Ááá... dehogy, egyenesen imádom. :lol: :lol:
Dáwid Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Olvasni mindenki tud, a kódfejtés sokkal gondolkodtatóbb. :lol: :lol:
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 szép napot a termosztát jó nem engedi a vizet és ahogyan kellet víz helyén levegő bubi volt úgy ahogyan írtad tartálykupakot le mert vákum volt utána nedű ki és már jónak tűnik most próba a próba sikerel fejeződött be 2-3 km után kilépett a műszer a kék mezőből köszönet a segítségért
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Igen ott van ha jól emlékszem. De ne szaladjunk előre. Először nézd meg, hogy zárva van-e a termosztát induláskor a hűtő-tapizós módszerrel. Az új is lehet rossz. De a légtelenítésre még mindíg nem válaszoltál. :lol: és a másik víz gomba minek adja a jelet és honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó mert 1 hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem A másik víz gomba minek adja a jelet? Honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó? Egy hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem. Valahogy így kellene kinéznie egy hozzászólásnak,írásjelekkel és jól megfogalmazott mondatokkal!Légyszíves figyelj oda jobban! :lol: ®j0hnny
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 a próba sikerel fejeződött be 2-3 km után kilépett a műszer a kék mezőből köszönet a segítségért Királyság. :lol: A másik víz gomba minek adja a jelet? Honnan tudom hogy rossz vagy jó a jeladó? Egy hiba megszünt végre de még van 1pár szerintem. Az ECU-nak adja a jelet, másnéven a motorvezérlő elektronikának. Ki lehet mérni multiméterrel hidegen-melegen, abból lehet következtetni, hogy jó, vagy rossz. De azt nem tudom mlyen értékeket kell produkálnia, majd jön valamelyik cartárs, és megmondja. Milyen hibára gondolsz még?
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Királyság. :lol: Az ECU-nak adja a jelet, másnéven a motorvezérlő elektronikának. Ki lehet mérni multiméterrel hidegen-melegen, abból lehet következtetni, hogy jó, vagy rossz. De azt nem tudom mlyen értékeket kell produkálnia, majd jön valamelyik cartárs, és megmondja. Milyen hibára gondolsz még? Arra hogy esetleg mennyire lehet összeköttetésben a lamdba szondával vagy csak a kipuftól kapja a szonda jelet egyedül vagy pedig más honnan is?
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 arra hogy esetleg mennyire lehet összeköttetésben a lamdba szondával vagy csak a kipuf.-tólkapja a szonda jelet egyedül vagy pedig más honnal is? A lamda szonda csak a kipufgázokat nézi, meg van valami száma aminek 1-körül kell lenni, annyira nem vágom. A kétvezetékes hőmérséklet jeladó, meg teljesen külön van tőle.
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 A lamda szonda csak a kipufgázokat nézi, meg van valami száma aminek 1-körül kell lenni, annyira nem vágom. A kétvezetékes hőmérséklet jeladó, meg teljesen külön van tőle. köszi
symontemplar Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást?
Tiv. Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Mert nem kap áramot.
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Mert nem kap áramot. Ahogy Tiv írja. Egy-kát Pócvágennél megy akkor is, de ott a vízpumpa elektromos nem a vezérműszíj hajtja, így tud keringeni a víz álló motornál is. Nálunk hiába menne csak a hűtőben található vizet hűteni, így nem sok értelme lenne neki.
hening Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Ahogy Tiv írja. Egy-kát Pócvágennél megy akkor is, de ott a vízpumpa elektromos nem a vezérműszíj hajtja, így tud keringeni a víz álló motornál is. Nálunk hiába menne csak a hűtőben található vizet hűteni, így nem sok értelme lenne neki. Mi van??? :lol:
J0hnny Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Sziasztok Miért nem megy a ventilátor akkor kocsiba ha túl melegszik és leveszem a gyújtást? Mi melegszik hova,kinek,mibe? :lol:
zotya975 Elküldve Február14, 2010 Elküldve Február14, 2010 Mi van??? :lol: Nem tom, a szomszéd Pólójában cseréltek, ő mondta, hogy elektromos a pumpa. De azt tudom, hogy az I-es Golfon megy venti álló motornál is.
Recommended Posts