Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Nálam nem párásodik :blink: nálam lassan, de biztosan ha venti megy akkor nem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 nálam lassan, de biztosan ha venti megy akkor nem :rolleyes: Én meg a bc világítás szerelésekor észleltem, hogy belülről lefagyott a szélvédő és mikor letakarítottam erősen befűtött állapotban, akkor ilyen fehér trutymit szedett le a mosó cucc. Nem párásodik amúgy, de ez most meglepett. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Ha a vízszivattyú halt volna meg akkor nemcsak fűtésed nem lenne, de a motort sem hűtené a víz a mutató percek alatt az egekben lenne. Nem lehet, hogy a fűtőventilátor adta meg magát, nem pörög, ezért csak a menetszél hozza be a meleget a fülkébe? Ha tekergeted nyomja a levegőt rendesen? Egyébként melyik rácson nézted? A középsőkön gyárilag kevert levegő jön. A ventilátor az tuti jó,nyomja a levegőt rendesen.Az ablakra,lábra jövő részeken néztem.A középsőt az általad is írt ok miatt télen nem használom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Biztos van benne elég hűtőfolyadék??? Azért ennyire nem vagyok láma a témában!!! Van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Azért ennyire nem vagyok láma a témában!!! Van. Nem sértegetésnek szántam a kérdést! Anno az OFF fiestám ugyanezt produkálta, elég volt neki annyi, hogy a hűtőfolyadék csak a kiegy. tartály aljában lötyögött és már lámpánál alapjáraton csak hideget fújt. Rátöltöttem 3 decit és volt újra fűtés Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Nem sértegetésnek szántam a kérdést! Anno az OFF fiestám ugyanezt produkálta, elég volt neki annyi, hogy a hűtőfolyadék csak a kiegy. tartály aljában lötyögött és már lámpánál alapjáraton csak hideget fújt. Rátöltöttem 3 decit és volt újra fűtés Nem sértődtem meg! Néztem a folyadék szintet,a kiegyenlítő majd félig volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 A vízhőfokmutatónak ideális esetben milyen pozícióban kellene lennie? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 A vízhőfokmutatónak ideális esetben milyen pozícióban kellene lennie? 90-es jelzés felett egy hangyapöcsnyivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 90-es jelzés felett egy hangyapöcsnyivel. Akkor ha a kék sáv felett van egy kicsivel, az milyen állapot?Az még nem az ideális ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Akkor ha a kék sáv felett van egy kicsivel, az milyen állapot?Az még nem az ideális ugye? Nem. Az ideális 90 + egy hajszál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Akkor ha a kék sáv felett van egy kicsivel, az milyen állapot?Az még nem az ideális ugye? Az a termosztat ismét cserés lesz... Nem. Az ideális 90 + egy hajszál. Az attól függ! Nálam sajnos a 90 alatt 2 hangyapöcsnyivel az ideális állapot, De nekem 86 fokos termosztatom van. Csak meg ne kérdezzétek, hogy ez miért jó :rolleyes: de attól még jó meleget csinál :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Az a termosztat ismét cserés lesz... Az attól függ! Nálam sajnos a 90 alatt 2 hangyapöcsnyivel az ideális állapot, De nekem 86 fokos termosztatom van. Csak meg ne kérdezzétek, hogy ez miért jó :rolleyes: de attól még jó meleget csinál :blink: Végülis nem is az lényeg, hogy hol áll, hanem hogy látszik-e a nyitás mászkáll-e a mutató vagy csak ott tesped valahol a kék felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Végülis nem is az lényeg, hogy hol áll, hanem hogy látszik-e a nyitás mászkáll-e a mutató vagy csak ott tesped valahol a kék felett. Nálam nem látszik semmi! Szépen felkúszik (kb 8-10 perc -5 fokban) aztán elüldögél a 90 alatt egy picivel. Egyik reggel 1 órán keresztül álltam a dugóban, no akkor hajlandó volt nagy kegyesen felmászni 90-ig, onnan egy tapodtat sem feljebb. Mikor végre haladósra vehettem, mire 4-be kapcsoltam már visszament a szokásos helyére :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Végülis nem is az lényeg, hogy hol áll, hanem hogy látszik-e a nyitás mászkáll-e a mutató vagy csak ott tesped valahol a kék felett. Hát nálam a kék sávot elhagyja egy kicsivel és megáll!Hogy az most hány fokot jelenthet nem tudom.De akkor ezek szerint kuka lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Ez a hőmérő nem egy atompontos valami. Ha a kékben van akkor hidege van, ha a pirosban van akkor gáz van, a kettő között meg mozog azt kész. Abból hogy a mutató hogy mozog, sokkal többet meg lehet tudni mint abból hogy hova mutat :rolleyes: arra jó hogy lásd ha történik valami :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Nekem észrevehetóen keveset fuj a lábhoz. Bármelyik állásban is van a tekeró. Pl. tegnap néztem, a venti 3. fokozatban, lábtérre állitott fűtéssel, hideglevegó jön mint az állat. Ha átállitom full melegre, érezhetóen kevesebb levegó jön, vagyis gyengébben fuj. Mitől lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Nekem észrevehetóen keveset fuj a lábhoz. Bármelyik állásban is van a tekeró. Pl. tegnap néztem, a venti 3. fokozatban, lábtérre állitott fűtéssel, hideglevegó jön mint az állat. Ha átállitom full melegre, érezhetóen kevesebb levegó jön, vagyis gyengébben fuj. Mitől lehet ez? A jobb szélső tekerőre megy hátul egy csomó bowden, ahogy állogatod hova fújja húzza-tolja őket lehet ott van kiakadva . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Nálam nem látszik semmi! Szépen felkúszik (kb 8-10 perc -5 fokban) aztán elüldögél a 90 alatt egy picivel. Egyik reggel 1 órán keresztül álltam a dugóban, no akkor hajlandó volt nagy kegyesen felmászni 90-ig, onnan egy tapodtat sem feljebb. Mikor végre haladósra vehettem, mire 4-be kapcsoltam már visszament a szokásos helyére :rolleyes: Ha 90 alá felmegy, és dugóban felkúszk akkor valszeg jó. Hát nálam a kék sávot elhagyja egy kicsivel és megáll!Hogy az most hány fokot jelenthet nem tudom.De akkor ezek szerint kuka lesz? Ha a kék felett van éppenhogycsak akkor valszeg cserés. Indítsd el alapjáraton kábé10-05 perc mulva kell hirtelen elöntenie a hűtőt a forró víznek eközben kell felkúsznia a 90-alá, amikor meg kinyit a termosztát visszaesik határozottan. Ha egyből elkezd langyosodni a hűtő, és alig mozdul a mutató akkor kuka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Nálam nem párásodik :rolleyes: Na nehogy azt mondd, hogy ha belső keringetésre kapcsolsz akkor nem kezd el 5-6 perc után párásodni! Ha többen ülnek a kocsiban akkor még hamarabb. Vagy visszatartod a lélegzeted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Sziasztok! Na nekem menetközben sosem éri el a 90et a mutató...inkább a kék és a 90 közötti felső 1/3adban stabilan ácsorog...dugóban 90ig elmászik felette picikével venti kapcsol. Milyen gyorsan kell ilyen hidegbe melegednie? Miután kilép a kékből nekem már langyosat fúj, de üzem melegre 3-4 km alatt nem nagyon mászik fel igy városban most. Ja és induláskor nem szoktam járatni....max ha le van fagyva az ablak mint most reggel...de az is 2 perc max (jo kis jégoldó)... Ja és enyém is párásodik ezerrel ha 4en ülünk benne...ilyenkor folyamatos 1es fokozat a ventin megoldja...bár a hátsó szélvédőről nem olyan egyszerű a párát lekergetni így hogy csak a legfelső 3-4 szál működik. Egy kérdés...minden C14Nz vízhőfok mutatója 110ig van skálázva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Sziasztok! Na nekem menetközben sosem éri el a 90et a mutató...inkább a kék és a 90 közötti felső 1/3adban stabilan ácsorog...dugóban 90ig elmászik felette picikével venti kapcsol. Milyen gyorsan kell ilyen hidegbe melegednie? Miután kilép a kékből nekem már langyosat fúj, de üzem melegre 3-4 km alatt nem nagyon mászik fel igy városban most. Ja és induláskor nem szoktam járatni....max ha le van fagyva az ablak mint most reggel...de az is 2 perc max (jo kis jégoldó)... Ja és enyém is párásodik ezerrel ha 4en ülünk benne...ilyenkor folyamatos 1es fokozat a ventin megoldja...bár a hátsó szélvédőről nem olyan egyszerű a párát lekergetni így hogy csak a legfelső 3-4 szál működik. Egy kérdés...minden C14Nz vízhőfok mutatója 110ig van skálázva? Nekem is hasonló problémám van volt. Fordulatszámos ésutólagos akm-egységed mertha igen akkor jeladó. Hanem akkor valami gáz van vele mert az enyém a gyári sima is és a msotani fordultaos is csak 100ig van skálázva. szal akkkor terosszkm egységre cseréltél?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Nekem is hasonló problémám van volt. Fordulatszámos ésutólagos akm-egységed mertha igen akkor jeladó. Hanem akkor valami gáz van vele mert az enyém a gyári sima is és a msotani fordultaos is csak 100ig van skálázva. szal akkkor terosszkm egységre cseréltél?! Én így vettem lassan 2 éve...nem nyúltam hozzá, de most hozzá kéne mert akad kerreg kattog mindent csinál a km óra...új spirállal is. Ennek ami benne van W=1111 a száma és a km óra 220ig, a vízhőfok 110ig és az üzemanyag az 50ig skálázott. Na most akkor milyen való bele gyárilag? Mindenképp fordulatszámmérőset akarok, mert már megszoktam.... Ilyenem van>>> http://n1.vatera.hu/photos/e9/4c/569_1_big.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Én így vettem lassan 2 éve...nem nyúltam hozzá, de most hozzá kéne mert akad kerreg kattog mindent csinál a km óra...új spirállal is. Ennek ami benne van W=1111 a száma és a km óra 220ig, a vízhőfok 110ig és az üzemanyag az 50ig skálázott. Na most akkor milyen való bele gyárilag? Mindenképp fordulatszámmérőset akarok, mert már megszoktam.... Ilyenem van>>> http://n1.vatera.hu/photos/e9/4c/569_1_big.jpg Hát sztem ez nem gyári. Márpedig a hőfok miatt és a w1111miattsem ugyanis nekem x14nz-m van és nem ez a száma nem akarok hülyeséget írni h mi a száma és ki se akarok menni a hidegbe. Nem beszélve arról hogy gyárilag nekem nem volt fordulatszámos. Utólag cseréltem. Persze ez a szám lehet más azonos motornál. De ez a 110es hőfok ez tuti nem gyári. A km-egységed sztem tuti cserélve lett. Még az sem kizárt h a W szám sem megegyező. De majd a nagyobbak meg mondják h mi a szitu. Bár sztem cserélni kell ezt az egységet mint ahogy mondtad is hogy nyáron sem az igazi így a kiosztása is merőben más annak a résznek mint kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Hát sztem ez nem gyári. Márpedig a hőfok miatt és a w1111miattsem ugyanis nekem x14nz-m van és nem ez a száma nem akarok hülyeséget írni h mi a száma és ki se akarok menni a hidegbe. Nem beszélve arról hogy gyárilag nekem nem volt fordulatszámos. Utólag cseréltem. Persze ez a szám lehet más azonos motornál. De ez a 110es hőfok ez tuti nem gyári. A km-egységed sztem tuti cserélve lett. Még az sem kizárt h a W szám sem megegyező. De majd a nagyobbak meg mondják h mi a szitu. Bár sztem cserélni kell ezt az egységet mint ahogy mondtad is hogy nyáron sem az igazi így a kiosztása is merőben más annak a résznek mint kéne. Emiatt nem muszáj mindjárt műszeregységet cserélni, csak a hozzá való hőgombát kell beszerezni. EPC szerint (legalább) 2-féle volt belőle: - Alkatrészszám: 3439088, Katalógusszám: 13 42 561 - Alkatrészszám: 90510850, Katalógusszám: 13 42 569 Csak azt nem tudom, melyik tartozik melyik fajta órához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Ha 90 alá felmegy, és dugóban felkúszk akkor valszeg jó. Ha a kék felett van éppenhogycsak akkor valszeg cserés. Indítsd el alapjáraton kábé10-05 perc mulva kell hirtelen elöntenie a hűtőt a forró víznek eközben kell felkúsznia a 90-alá, amikor meg kinyit a termosztát visszaesik határozottan. Ha egyből elkezd langyosodni a hűtő, és alig mozdul a mutató akkor kuka. Ma megnézem mindenképpen mi is a helyzet vele pontosan!De nekem a 90-et sohasem éri el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts