Dáwid Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Nálam nem párásodik :blink: nálam lassan, de biztosan ha venti megy akkor nem :rolleyes:
daykiller Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 nálam lassan, de biztosan ha venti megy akkor nem :rolleyes: Én meg a bc világítás szerelésekor észleltem, hogy belülről lefagyott a szélvédő és mikor letakarítottam erősen befűtött állapotban, akkor ilyen fehér trutymit szedett le a mosó cucc. Nem párásodik amúgy, de ez most meglepett. :blink:
optd Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Ha a vízszivattyú halt volna meg akkor nemcsak fűtésed nem lenne, de a motort sem hűtené a víz a mutató percek alatt az egekben lenne. Nem lehet, hogy a fűtőventilátor adta meg magát, nem pörög, ezért csak a menetszél hozza be a meleget a fülkébe? Ha tekergeted nyomja a levegőt rendesen? Egyébként melyik rácson nézted? A középsőkön gyárilag kevert levegő jön. A ventilátor az tuti jó,nyomja a levegőt rendesen.Az ablakra,lábra jövő részeken néztem.A középsőt az általad is írt ok miatt télen nem használom!
optd Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Biztos van benne elég hűtőfolyadék??? Azért ennyire nem vagyok láma a témában!!! Van.
Breki Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Azért ennyire nem vagyok láma a témában!!! Van. Nem sértegetésnek szántam a kérdést! Anno az OFF fiestám ugyanezt produkálta, elég volt neki annyi, hogy a hűtőfolyadék csak a kiegy. tartály aljában lötyögött és már lámpánál alapjáraton csak hideget fújt. Rátöltöttem 3 decit és volt újra fűtés
optd Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Nem sértegetésnek szántam a kérdést! Anno az OFF fiestám ugyanezt produkálta, elég volt neki annyi, hogy a hűtőfolyadék csak a kiegy. tartály aljában lötyögött és már lámpánál alapjáraton csak hideget fújt. Rátöltöttem 3 decit és volt újra fűtés Nem sértődtem meg! Néztem a folyadék szintet,a kiegyenlítő majd félig volt.
optd Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 A vízhőfokmutatónak ideális esetben milyen pozícióban kellene lennie?
daykiller Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 A vízhőfokmutatónak ideális esetben milyen pozícióban kellene lennie? 90-es jelzés felett egy hangyapöcsnyivel.
optd Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 90-es jelzés felett egy hangyapöcsnyivel. Akkor ha a kék sáv felett van egy kicsivel, az milyen állapot?Az még nem az ideális ugye?
Reeckatee Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Akkor ha a kék sáv felett van egy kicsivel, az milyen állapot?Az még nem az ideális ugye? Nem. Az ideális 90 + egy hajszál.
Breki Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Akkor ha a kék sáv felett van egy kicsivel, az milyen állapot?Az még nem az ideális ugye? Az a termosztat ismét cserés lesz... Nem. Az ideális 90 + egy hajszál. Az attól függ! Nálam sajnos a 90 alatt 2 hangyapöcsnyivel az ideális állapot, De nekem 86 fokos termosztatom van. Csak meg ne kérdezzétek, hogy ez miért jó :rolleyes: de attól még jó meleget csinál :blink:
zotya975 Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Az a termosztat ismét cserés lesz... Az attól függ! Nálam sajnos a 90 alatt 2 hangyapöcsnyivel az ideális állapot, De nekem 86 fokos termosztatom van. Csak meg ne kérdezzétek, hogy ez miért jó :rolleyes: de attól még jó meleget csinál :blink: Végülis nem is az lényeg, hogy hol áll, hanem hogy látszik-e a nyitás mászkáll-e a mutató vagy csak ott tesped valahol a kék felett.
Breki Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Végülis nem is az lényeg, hogy hol áll, hanem hogy látszik-e a nyitás mászkáll-e a mutató vagy csak ott tesped valahol a kék felett. Nálam nem látszik semmi! Szépen felkúszik (kb 8-10 perc -5 fokban) aztán elüldögél a 90 alatt egy picivel. Egyik reggel 1 órán keresztül álltam a dugóban, no akkor hajlandó volt nagy kegyesen felmászni 90-ig, onnan egy tapodtat sem feljebb. Mikor végre haladósra vehettem, mire 4-be kapcsoltam már visszament a szokásos helyére :rolleyes:
optd Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Végülis nem is az lényeg, hogy hol áll, hanem hogy látszik-e a nyitás mászkáll-e a mutató vagy csak ott tesped valahol a kék felett. Hát nálam a kék sávot elhagyja egy kicsivel és megáll!Hogy az most hány fokot jelenthet nem tudom.De akkor ezek szerint kuka lesz?
Dáwid Elküldve December18, 2009 Elküldve December18, 2009 Ez a hőmérő nem egy atompontos valami. Ha a kékben van akkor hidege van, ha a pirosban van akkor gáz van, a kettő között meg mozog azt kész. Abból hogy a mutató hogy mozog, sokkal többet meg lehet tudni mint abból hogy hova mutat :rolleyes: arra jó hogy lásd ha történik valami :blink:
Tiv. Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Nekem észrevehetóen keveset fuj a lábhoz. Bármelyik állásban is van a tekeró. Pl. tegnap néztem, a venti 3. fokozatban, lábtérre állitott fűtéssel, hideglevegó jön mint az állat. Ha átállitom full melegre, érezhetóen kevesebb levegó jön, vagyis gyengébben fuj. Mitől lehet ez?
zotya975 Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Nekem észrevehetóen keveset fuj a lábhoz. Bármelyik állásban is van a tekeró. Pl. tegnap néztem, a venti 3. fokozatban, lábtérre állitott fűtéssel, hideglevegó jön mint az állat. Ha átállitom full melegre, érezhetóen kevesebb levegó jön, vagyis gyengébben fuj. Mitől lehet ez? A jobb szélső tekerőre megy hátul egy csomó bowden, ahogy állogatod hova fújja húzza-tolja őket lehet ott van kiakadva .
zotya975 Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Nálam nem látszik semmi! Szépen felkúszik (kb 8-10 perc -5 fokban) aztán elüldögél a 90 alatt egy picivel. Egyik reggel 1 órán keresztül álltam a dugóban, no akkor hajlandó volt nagy kegyesen felmászni 90-ig, onnan egy tapodtat sem feljebb. Mikor végre haladósra vehettem, mire 4-be kapcsoltam már visszament a szokásos helyére :rolleyes: Ha 90 alá felmegy, és dugóban felkúszk akkor valszeg jó. Hát nálam a kék sávot elhagyja egy kicsivel és megáll!Hogy az most hány fokot jelenthet nem tudom.De akkor ezek szerint kuka lesz? Ha a kék felett van éppenhogycsak akkor valszeg cserés. Indítsd el alapjáraton kábé10-05 perc mulva kell hirtelen elöntenie a hűtőt a forró víznek eközben kell felkúsznia a 90-alá, amikor meg kinyit a termosztát visszaesik határozottan. Ha egyből elkezd langyosodni a hűtő, és alig mozdul a mutató akkor kuka.
wzsolt_1.6_16V Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Nálam nem párásodik :rolleyes: Na nehogy azt mondd, hogy ha belső keringetésre kapcsolsz akkor nem kezd el 5-6 perc után párásodni! Ha többen ülnek a kocsiban akkor még hamarabb. Vagy visszatartod a lélegzeted?
Peti85 Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Sziasztok! Na nekem menetközben sosem éri el a 90et a mutató...inkább a kék és a 90 közötti felső 1/3adban stabilan ácsorog...dugóban 90ig elmászik felette picikével venti kapcsol. Milyen gyorsan kell ilyen hidegbe melegednie? Miután kilép a kékből nekem már langyosat fúj, de üzem melegre 3-4 km alatt nem nagyon mászik fel igy városban most. Ja és induláskor nem szoktam járatni....max ha le van fagyva az ablak mint most reggel...de az is 2 perc max (jo kis jégoldó)... Ja és enyém is párásodik ezerrel ha 4en ülünk benne...ilyenkor folyamatos 1es fokozat a ventin megoldja...bár a hátsó szélvédőről nem olyan egyszerű a párát lekergetni így hogy csak a legfelső 3-4 szál működik. Egy kérdés...minden C14Nz vízhőfok mutatója 110ig van skálázva?
yankee Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Sziasztok! Na nekem menetközben sosem éri el a 90et a mutató...inkább a kék és a 90 közötti felső 1/3adban stabilan ácsorog...dugóban 90ig elmászik felette picikével venti kapcsol. Milyen gyorsan kell ilyen hidegbe melegednie? Miután kilép a kékből nekem már langyosat fúj, de üzem melegre 3-4 km alatt nem nagyon mászik fel igy városban most. Ja és induláskor nem szoktam járatni....max ha le van fagyva az ablak mint most reggel...de az is 2 perc max (jo kis jégoldó)... Ja és enyém is párásodik ezerrel ha 4en ülünk benne...ilyenkor folyamatos 1es fokozat a ventin megoldja...bár a hátsó szélvédőről nem olyan egyszerű a párát lekergetni így hogy csak a legfelső 3-4 szál működik. Egy kérdés...minden C14Nz vízhőfok mutatója 110ig van skálázva? Nekem is hasonló problémám van volt. Fordulatszámos ésutólagos akm-egységed mertha igen akkor jeladó. Hanem akkor valami gáz van vele mert az enyém a gyári sima is és a msotani fordultaos is csak 100ig van skálázva. szal akkkor terosszkm egységre cseréltél?!
Peti85 Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Nekem is hasonló problémám van volt. Fordulatszámos ésutólagos akm-egységed mertha igen akkor jeladó. Hanem akkor valami gáz van vele mert az enyém a gyári sima is és a msotani fordultaos is csak 100ig van skálázva. szal akkkor terosszkm egységre cseréltél?! Én így vettem lassan 2 éve...nem nyúltam hozzá, de most hozzá kéne mert akad kerreg kattog mindent csinál a km óra...új spirállal is. Ennek ami benne van W=1111 a száma és a km óra 220ig, a vízhőfok 110ig és az üzemanyag az 50ig skálázott. Na most akkor milyen való bele gyárilag? Mindenképp fordulatszámmérőset akarok, mert már megszoktam.... Ilyenem van>>> http://n1.vatera.hu/photos/e9/4c/569_1_big.jpg
yankee Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Én így vettem lassan 2 éve...nem nyúltam hozzá, de most hozzá kéne mert akad kerreg kattog mindent csinál a km óra...új spirállal is. Ennek ami benne van W=1111 a száma és a km óra 220ig, a vízhőfok 110ig és az üzemanyag az 50ig skálázott. Na most akkor milyen való bele gyárilag? Mindenképp fordulatszámmérőset akarok, mert már megszoktam.... Ilyenem van>>> http://n1.vatera.hu/photos/e9/4c/569_1_big.jpg Hát sztem ez nem gyári. Márpedig a hőfok miatt és a w1111miattsem ugyanis nekem x14nz-m van és nem ez a száma nem akarok hülyeséget írni h mi a száma és ki se akarok menni a hidegbe. Nem beszélve arról hogy gyárilag nekem nem volt fordulatszámos. Utólag cseréltem. Persze ez a szám lehet más azonos motornál. De ez a 110es hőfok ez tuti nem gyári. A km-egységed sztem tuti cserélve lett. Még az sem kizárt h a W szám sem megegyező. De majd a nagyobbak meg mondják h mi a szitu. Bár sztem cserélni kell ezt az egységet mint ahogy mondtad is hogy nyáron sem az igazi így a kiosztása is merőben más annak a résznek mint kéne.
FPepe Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Hát sztem ez nem gyári. Márpedig a hőfok miatt és a w1111miattsem ugyanis nekem x14nz-m van és nem ez a száma nem akarok hülyeséget írni h mi a száma és ki se akarok menni a hidegbe. Nem beszélve arról hogy gyárilag nekem nem volt fordulatszámos. Utólag cseréltem. Persze ez a szám lehet más azonos motornál. De ez a 110es hőfok ez tuti nem gyári. A km-egységed sztem tuti cserélve lett. Még az sem kizárt h a W szám sem megegyező. De majd a nagyobbak meg mondják h mi a szitu. Bár sztem cserélni kell ezt az egységet mint ahogy mondtad is hogy nyáron sem az igazi így a kiosztása is merőben más annak a résznek mint kéne. Emiatt nem muszáj mindjárt műszeregységet cserélni, csak a hozzá való hőgombát kell beszerezni. EPC szerint (legalább) 2-féle volt belőle: - Alkatrészszám: 3439088, Katalógusszám: 13 42 561 - Alkatrészszám: 90510850, Katalógusszám: 13 42 569 Csak azt nem tudom, melyik tartozik melyik fajta órához.
optd Elküldve December19, 2009 Elküldve December19, 2009 Ha 90 alá felmegy, és dugóban felkúszk akkor valszeg jó. Ha a kék felett van éppenhogycsak akkor valszeg cserés. Indítsd el alapjáraton kábé10-05 perc mulva kell hirtelen elöntenie a hűtőt a forró víznek eközben kell felkúsznia a 90-alá, amikor meg kinyit a termosztát visszaesik határozottan. Ha egyből elkezd langyosodni a hűtő, és alig mozdul a mutató akkor kuka. Ma megnézem mindenképpen mi is a helyzet vele pontosan!De nekem a 90-et sohasem éri el!
Recommended Posts