daykiller Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Ugyanez volt nekem is, valami túlnyomás szelep eresztett rajta asszem. Lényeg hogy a felújítás kb 25-be fájt <_< A többi a töltés meg az egyebek volt. Rendicsek, köszönöm az infót. Majd jelentkezem nála mikor esedékes lesz. :)
daykiller Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Ja amúgy a hőcserélőnél is engedte enyhén a gázt, a tűzfali becsatlakozásnál, azt megcsinálta most grátiszban a klímás.
daykiller Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Skyrangr-l lebeszéltem, kiszerelem a kompresszort, valamikor leviszem neki, aztán mikor lesz zsetonom rá, akkor megcsinálja nekem pöpecre. Holnap még ad árajánlatot. Úgyhogy vennem kell 1463-as hosszbordást, ideiglenesen, majd mikor visszakerül a kompresszor, akkor kap zsírúj 1803-as szíjt. <_< Köszi Gabi! :)
maverick Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 Sziasztok ! A hétvégén pollenszűrőt cseréltem. Észrevettem, hogy a belső keringetés kapcsolója nem mozgatja azt a két lamellát, amelyek a szellőztető ventillátor mellett vannak. Vagyis nem lehet belső keringetésre kapcsolni. Emlékszem, hogy régen még álló helyzetben, levett gyújtással is lehetett hallani ezeknek a lamelláknak a mozgását, ha megnyomtam a keringetés kapcsolót. Kérdeésem: Hogyan, mi működteti ezeket a lamellákat? Mi lehet a hiba ? A szervizkönyvben csak a kapcsoló ki- és beszereléséről írnak valamit, de a működésről semmit. Ha jól gondolom akkor ez valami pneumatikus ill. vákumos szerkezet. A autó egy 95-ös klímás Astra F
daykiller Elküldve Július19, 2009 Elküldve Július19, 2009 Sziasztok ! A hétvégén pollenszűrőt cseréltem. Észrevettem, hogy a belső keringetés kapcsolója nem mozgatja azt a két lamellát, amelyek a szellőztető ventillátor mellett vannak. Vagyis nem lehet belső keringetésre kapcsolni. Emlékszem, hogy régen még álló helyzetben, levett gyújtással is lehetett hallani ezeknek a lamelláknak a mozgását, ha megnyomtam a keringetés kapcsolót. Kérdeésem: Hogyan, mi működteti ezeket a lamellákat? Mi lehet a hiba ? A szervizkönyvben csak a kapcsoló ki- és beszereléséről írnak valamit, de a működésről semmit. Ha jól gondolom akkor ez valami pneumatikus ill. vákumos szerkezet. A autó egy 95-ös klímás Astra F Vákuummal üzemel a belső keringetés és csak járó motornál, legalábbis nálam. (Szintúgy klímás Astra) Lehet lecsúsztak a vákuumcsövek, vagy a pollenszűrő alatt található vagy a műszerfalban.
Guest Sanci Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 ...a klíma hűtő teljesen ugyan akkora, mint a vízhűtő, és teljesen eltakarja, azaz előtte van. Inkább használd intercoolernek B) több haszna lesz ahogy elnézem.. :huh: :lol: ^_^
daykiller Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 A kupakot kicseréltem, Bárdinál 1000Ft volt, de semmit nem használt, ugyanúgy melegedik továbbra is. Az autó eleje teljesen le lett csupaszítva április-május környékén, még a ventillátorok is le voltak szedve, és úgy mostam kb 5 percig magasnyomásúval, kb 2 méterről, és szedett le cuccost róla. A 2-es ventillátor nem ment, mert a szénkefék be voltak ragadva, de meg lett csinálva, és most mind a kettő megy 1-es és 2-es fokozatban is. Ha beindítom a klímát, akkor az 1-es venti, és a vízhűtő mögötti elindul, és ha bemegy 100-ba, vagy a fölé a hőmérséklet, akkor indul a 2-es is, de az hamar visszahűti 99-100 fok körűlre. Ha a klíma beindul, megfogja a motort egy picit, csak nekem az a furca, hogy kell neki idő, amíg tökéletes hideget fúj be, klímás szerint tökéletes a klíma. Amúgy manuális a klíma. A párologtató minden tavasszal takarítva van klíma habbal, ha erre gondoltál. Nekem az lesz a tippem, hogy lehet hogy a klíma hűtője nem engedi át a menetszelet, és ezért nem tud rendesen lehűlni a vizem, mivel a klíma hűtő teljesen ugyan akkora, mint a vízhűtő, és teljesen eltakarja, azaz előtte van. A klímára passzolok, nekem nemrég volt hatásmérésen és 96%-ot dobott rá a gép. Azonnal nem fog hűteni, de 5 percet sokallom, bár azt megfigyeltem, ha egész nap sütötte a nap a műszerfalat, akkor tovább tart a hűvös érkezése, de ez mondjuk logikus is. Igen, arra a habos megoldásra gondoltam. Nálam a klímahűtő minimálisan de kisebb mint a vízhűtő, de akkor nincs más megoldás, eldönteni a vízhűtőbordát és úgy megnézni mi a helyzet a kettő között. Már ha ki lehet dönteni, de nekem rémlik, hogy dönthető a motor felé. Esetleg még lehet az, hogy a fagyásérzékelőd döglődik és hamarabb kapcsolja le a klímát. Lehet még a kompresszorral is valami gáz, bár általában akkor eléggé hangos tud lenni, mint most nekem, hogy kifogyott a gáz és meg is adta magát csontra, zörög mint a fene.
Cosso Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Hello! A múltkor megtaláltam itt egy képekkel ellátott útmutatót pollenszűrő cseréhez. Ha valaki tudja hogy ez hol van, be tudná nekem linkelni, hogy ne kelljen órákig keresgélnem? Keresem még az Astra F könyvének (vagy minek) pdf változatát, amit 1X már elmentettem, de nem tudom hol van. Köszönet és hála! Üdv Cosso
Dáwid Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Hello! A múltkor megtaláltam itt egy képekkel ellátott útmutatót pollenszűrő cseréhez. Ha valaki tudja hogy ez hol van, be tudná nekem linkelni, hogy ne kelljen órákig keresgélnem? Keresem még az Astra F könyvének (vagy minek) pdf változatát, amit 1X már elmentettem, de nem tudom hol van. Köszönet és hála! Üdv Cosso Pollenszűrő csere a Gyíkban benne van :lol:
Cosso Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Pollenszűrő csere a Gyíkban benne van :lol: Köszi a választ, És azt hol találom? Átnéztem elejétől végéig, nem találom.
Dáwid Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Köszi a választ, És azt hol találom? Átnéztem elejétől végéig, nem találom. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481327
daykiller Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Köszi a választ, És azt hol találom? Átnéztem elejétől végéig, nem találom. Technika -> Astra F és felül lesz kiemelt témaként hogy GyIK. :lol:
Cosso Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481327 Isten vagy, köszi! daykiller is! a pdf-ről tudtok vmit?
Dáwid Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Isten vagy, köszi! daykiller is! a pdf-ről tudtok vmit? Igen, egyszer láttam itt, aztán jól lementettem valahova hogy ne kelljen keresni, és azóta nem találom :lol: :lol: :lol:
daykiller Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Igen, egyszer láttam itt, aztán jól lementettem valahova hogy ne kelljen keresni, és azóta nem találom :lol: :lol: :lol: Gondolom törölve lett, mert szerzői jog sértő az a pdf. Szóval ezt nem itt a publikusban kéne szerintem megbeszélni. :lol:
Dáwid Elküldve Szeptember4, 2009 Elküldve Szeptember4, 2009 Gondolom törölve lett, mert szerzői jog sértő az a pdf. Szóval ezt nem itt a publikusban kéne szerintem megbeszélni. :lol: Hopp télleg, ez is volt :lol: bocsika :lol:
joe20 Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Tiszteletem Mindenkinek ! Segítséget kérnék nálam okosabbaktól :lol: problémám: ha esőben megyek párásodik a szélvédőm, hm nem tudom miért, 2 hónapja van meg a kicsike és nem tudom mire vélni a szitut? Tudtok valami tanácsot adni mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget
Guest gorbi Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Tiszteletem Mindenkinek ! Segítséget kérnék nálam okosabbaktól :lol: problémám: ha esőben megyek párásodik a szélvédőm, hm nem tudom miért, 2 hónapja van meg a kicsike és nem tudom mire vélni a szitut? Tudtok valami tanácsot adni mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget CSerélni kell pollenszűrőt és nem használni a belső levegő keringetést. A szűrőcserét megtalálod a GyIK-ban. A műa. és szélvédő között jó a tömítésed és kitakarítod a sok éves falevéltörmeléket alóla akkor valszeg jó lesz.
joe20 Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 CSerélni kell pollenszűrőt és nem használni a belső levegő keringetést. A szűrőcserét megtalálod a GyIK-ban. A műa. és szélvédő között jó a tömítésed és kitakarítod a sok éves falevéltörmeléket alóla akkor valszeg jó lesz. Köszi a segítséget megnézem! Hali
djafus Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Sziasztok! 97's F astram van, klímás. Tavaly cserélték a hűtőmet, mert elfolyt a vizem. Tél volt és nem melegedett a motor rendesen így fűtés sem volt. Városban dugóban araszolva beállt az üzemi hőmérsékletre, de miután rendesen tudtam haladni 0-ra vissza esett, gondolom a levegő visszahűtötte ezért hűtőbordák közé kartonpapírt raktam, de még így is 90c alatt maradt. Nyáron rendesen működött, de most hogy 18-20c között van este a hőmérséklet így (karton nincs bent) megint viccelődik velem. Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez? Hasonló tapasztalat esetleg? Jön a tél és nem akarom hogy 10 fok legyen a kocsiban. Előre is köszi
Breki Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Sziasztok! 97's F astram van, klímás. Tavaly cserélték a hűtőmet, mert elfolyt a vizem. Tél volt és nem melegedett a motor rendesen így fűtés sem volt. Városban dugóban araszolva beállt az üzemi hőmérsékletre, de miután rendesen tudtam haladni 0-ra vissza esett, gondolom a levegő visszahűtötte ezért hűtőbordák közé kartonpapírt raktam, de még így is 90c alatt maradt. Nyáron rendesen működött, de most hogy 18-20c között van este a hőmérséklet így (karton nincs bent) megint viccelődik velem. Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez? Hasonló tapasztalat esetleg? Jön a tél és nem akarom hogy 10 fok legyen a kocsiban. Előre is köszi cseréld ki a termosztátot! mindegy milyen külső hőfok van fel kell tudni melegednie üzemire! nyitva van a termosztát folyamatosan ezért hideg állandóan
djafus Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 cseréld ki a termosztátot! mindegy milyen külső hőfok van fel kell tudni melegednie üzemire! nyitva van a termosztát folyamatosan ezért hideg állandóan Na hát ez az hogy nem állandóan hideg, nyáron semmi gáz, de 20fok alatt lemegy teljesen, aztán, ha állok egy darabig és jár a motor akkor már fönt van 100-nál.
Guest gorbi Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Na hát ez az hogy nem állandóan hideg, nyáron semmi gáz, de 20fok alatt lemegy teljesen, aztán, ha állok egy darabig és jár a motor akkor már fönt van 100-nál. Ez nem változtat a szomorú tényen.
djafus Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Ez nem változtat a szomorú tényen. Rendben megpróbáljuk. Köszi szépen
Cosso Elküldve Szeptember17, 2009 Elküldve Szeptember17, 2009 Gondolom törölve lett, mert szerzői jog sértő az a pdf. Szóval ezt nem itt a publikusban kéne szerintem megbeszélni. :lol: Ha valakinek megvan, elküldhetné e-mailben. Szellemes napot! :lol: Cosso
Recommended Posts