Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Köcce a sok tippet! Sajna azzal a kis kör alakú lemezzel ami írtatok nem találkoztam, nincs :) Nem lehet ilyet házilag mókolni?

............

A kis kör alakú lemezkére tippeteket tudtok mondani? esetleg valaki egy képet tudna róla mutatni?

üdv

ballage

Nézz körül az aukciós oldalakon(Vatera, TeszVesz...), nem is olyan régen láttam ilyen komplett kapcsolót is valahol... <_<

Nem akarlak elkeseríteni, de szinte kizárt dolog, hogy lehetne olyant mókolni. Majd holnap dobok fel képet, ha vki addíg meg nem előz.

...én nem foglak, igérem! :)

Elküldve
Nekem akkor szusszan, mikor leállítom a motort.

Sztem akkor szusszan amikor megszűnik a vákum. Hogy azért szűnik meg mert leállítod, vagy azért mert kikapcsolod gondolom mindegy neki. Nem szoktam bekapcsolt keringtetővel leállítani, mert képes vagyok úgy hagyni, aztán másnap meg csak pislogok hogy "facévanilyenpáraittbazze"

Elküldve
Nem akarlak elkeseríteni, de szinte kizárt dolog, hogy lehetne olyant mókolni. Majd holnap dobok fel képet, ha vki addíg meg nem előz.

Megköszönném ha tennél fel képet erről a kis kör alakú valamiről Te vagy másvalaki!

Elküldve
Megköszönném ha tennél fel képet erről a kis kör alakú valamiről Te vagy másvalaki!

Ime a kép a kis kör alakú lemezről, mindkét oldalán van egy kis pöcök. A belső keringtetés gomb alatt helyezkedik el egy kis nútban, ami a kocsi hossztengelyére keresztben fut.

P6030001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A gomb alján van az ellendarabja, egy kis labirintszerű nút, ezért van, hogy minden első benyomáskor bentmarad, minden következőre kijön.

P6030008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Végülis enélkül még működik a belső-keringtetés zárás-nyitás, csak bent kell tartani a gombot, nem áll meg a bekapcsolt pozícióba. A kör alaknak nincs szerepe, csak a két pöcöknek. A kis tárcsa csak azért van, hogy ne forduljon keresztbe a pöcök. Ha van valami hasonló kis alkatrészed pölö egy órából, megpróbálhatod belefarigcsálni.

Elküldve
Ime a kép a kis kör alakú lemezről, mindkét oldalán van egy kis pöcök. A belső keringtetés gomb alatt helyezkedik el egy kis nútban, ami a kocsi hossztengelyére keresztben fut.

http://kepfeltoltes.hu/090622/P6030001_www...ltoltes.hu_.jpg

A gomb alján van az ellendarabja, egy kis labirintszerű nút, ezért van, hogy minden első benyomáskor bentmarad, minden következőre kijön.

http://kepfeltoltes.hu/090622/P6030008_www...ltoltes.hu_.jpg

Végülis enélkül még működik a belső-keringtetés zárás-nyitás, csak bent kell tartani a gombot, nem áll meg a bekapcsolt pozícióba. A kör alaknak nincs szerepe, csak a két pöcöknek. A kis tárcsa csak azért van, hogy ne forduljon keresztbe a pöcök. Ha van valami hasonló kis alkatrészed pölö egy órából, megpróbálhatod belefarigcsálni.

És ha valamit ragasztanék oda, mint a két pöcök? Köcce a képet

Elküldve
Megmértem a hőmérsékleteket. 25 fokos levegő hőmérsékletnél 18 fokos levegőt küld be a klíma. Ez szerintem nem épp jó érték... vagy igen? <_<

Hát ez valóban gyengének tűnik. A klímások a hőcserélőnél (vagy minek hívják) szokták mérni és olyan 5-7°C fokokat. Most, hogy mennyinek kell lenni a szallőzőknél azt nem tudom, de szerintem ez a 18 gyenge.

Elküldve
Hát ez valóban gyengének tűnik. A klímások a hőcserélőnél (vagy minek hívják) szokták mérni és olyan 5-7°C fokokat. Most, hogy mennyinek kell lenni a szallőzőknél azt nem tudom, de szerintem ez a 18 gyenge.

Nem jó... valszeg kevés a gáz benne.

Ha a motortérben a hőcserélő csatlakozásánál mérem meg a csövet, az is jó? Mert lehet csak ki kéne takarítani. Bár egy éve volt töltve a klíma és most durván egy hónapig nem is tudtam elindítani (rohadék vezetéktörés a fagyásérzékelőnél).

Majd megmérem kánikulában is.

Elküldve
Ha a motortérben a hőcserélő csatlakozásánál mérem meg a csövet, az is jó? Mert lehet csak ki kéne takarítani. Bár egy éve volt töltve a klíma és most durván egy hónapig nem is tudtam elindítani (rohadék vezetéktörés a fagyásérzékelőnél).

Majd megmérem kánikulában is.

És mit akarsz ott mérni? <_< Ha a hőcserélőt akarod megnézni, akkor felülről a pollenszűrőtől nagy nehezen meg lehet oldani :)

A csövét hiába nézed :)

Sajna valszeg ereszt valahol a rendszered, és megint kevés a gáz benne.

Nekem is most nemrég lett felújítva a kompresszor, eresztette a gázt rendesen.

Elküldve
És mit akarsz ott mérni? :) Ha a hőcserélőt akarod megnézni, akkor felülről a pollenszűrőtől nagy nehezen meg lehet oldani :)

A csövét hiába nézed :lol:

Sajna valszeg ereszt valahol a rendszered, és megint kevés a gáz benne.

Nekem is most nemrég lett felújítva a kompresszor, eresztette a gázt rendesen.

Akkor hétfőn leviszem klímáshoz, ellenőriztetni. <_<

Elküldve
Akkor hétfőn leviszem klímáshoz, ellenőriztetni. <_<

Ha kevés a gáz, akkor vákumoltasd le. Mondjuk nekem abból még nem derült ki annó, hogy a kompresszor

ereszti, hanem feltöltötték, megfestették, és utána rögtön látszott.

Elküldve
Ha kevés a gáz, akkor vákumoltasd le. Mondjuk nekem abból még nem derült ki annó, hogy a kompresszor

ereszti, hanem feltöltötték, megfestették, és utána rögtön látszott.

Legutóbbi töltésnél ajánlotta a srác, hogy festett gázt töltsünk bele, így ha később is ereszteni fog, akkor egyből látszik, nem kell szarakodni vele, csak odatartja az UV lámpát és látja. Mivel ügye először volt belőle gondom, hogy három nap alatt elengedte a gázt a feltöltés után.

Elküldve
Legutóbbi töltésnél ajánlotta a srác, hogy festett gázt töltsünk bele, így ha később is ereszteni fog, akkor egyből látszik, nem kell szarakodni vele, csak odatartja az UV lámpát és látja. Mivel ügye először volt belőle gondom, hogy három nap alatt elengedte a gázt a feltöltés után.

és akkor olyan festék került bele végülis? mert akkor most meg kéne nézni, látszik-e.

Elküldve
és akkor olyan festék került bele végülis? mert akkor most meg kéne nézni, látszik-e.

Igen olyan, de csak UV-s lámpával látható. Vagy szabad szemmel is valamennyire? <_<

Elküldve
És ha valamit ragasztanék oda, mint a két pöcök? Köcce a képet

Nem hiszem, hogy tartós megoldás lenne. vagy venni kell egy bonott kapcsolót kompletten, vagy raksz bele valamit, ami pont akkora, és működik vele.

Elküldve

Holnap gyalogolhatok le az állomásra és vissza. <_<

Ott kellett hagynom a verdát a klímásnál. Megnézi hol ereszt, stb. Ingyen garanciában megcsinálja, ha valami gáz van a gázzal. :)

Elküldve

Haldoklik a klíma kompresszor... :)

Most vákuumoltatta, mert ha elfogyna a gáz az nem tenne jót a rendszernek. Vagy valami ilyesmit emlegetett. Szerintem nem érdemes huszon valahányezerért tömítéskészletet cserélni a kompresszoron, hanem inkább vegyek bontóban egy jót. <_<

Újonnan aranyáron mérik.

Elküldve
Haldoklik a klíma kompresszor... :lol:

Most vákuumoltatta, mert ha elfogyna a gáz az nem tenne jót a rendszernek. Vagy valami ilyesmit emlegetett. Szerintem nem érdemes huszon valahányezerért tömítéskészletet cserélni a kompresszoron, hanem inkább vegyek bontóban egy jót. <_<

Újonnan aranyáron mérik.

Én meg megmondom a tutit :) Felújíttatod a kompresszort, nekem is ez volt most nemrég :lol:

Nekem megérte levinni Skyrangr kartársnak Pécs mellé, mert olcsón és jól megcsinálta, műxik

most mint újkorában :)

Elküldve
Én meg megmondom a tutit :) Felújíttatod a kompresszort, nekem is ez volt most nemrég :lol:

Nekem megérte levinni Skyrangr kartársnak Pécs mellé, mert olcsón és jól megcsinálta, műxik

most mint újkorában :)

Mennyibe fájna nekem? <_<

Elküldve
Mennyibe fájna nekem? <_<

Ezt majd akkor tudod meg, ha megnézte a kompresszort. Én tettem egy rövidebb hosszbordás szíjat,

kivettem a kompresszort, és levittem hozzá (le tudod küldeni valakivel, aki éppen jár arra). Majd amikor

megcsinálta, lementem hozzá, beszerelte, vákumolta, feltöltötte, festette. az egész művelet nekem asszem

40 alatt jött ki. Egy új kompresszor amúgy 90-100 körül van. bontott meg lutri.

Elküldve
Ezt majd akkor tudod meg, ha megnézte a kompresszort. Én tettem egy rövidebb hosszbordás szíjat,

kivettem a kompresszort, és levittem hozzá (le tudod küldeni valakivel, aki éppen jár arra). Majd amikor

megcsinálta, lementem hozzá, beszerelte, vákumolta, feltöltötte, festette. az egész művelet nekem asszem

40 alatt jött ki. Egy új kompresszor amúgy 90-100 körül van. bontott meg lutri.

Bontottat nem nagyon szeretnék amúgy sem, akkor inkább klíma nélkül maradok.

Erre gondoltam én is, hogy egy számmal kisebb szíjat felrakatok, aztán max lemegyek hozzá, kiszedi, megcsinálja, visszamegyek mikor kész, aztán feltölti stb.

Amúgy látszik a kompresszoron, hogy engedi a gázt, szabad szemmel látható a zöld trutyi az alján. <_<

Elküldve
Bontottat nem nagyon szeretnék amúgy sem, akkor inkább klíma nélkül maradok.

Erre gondoltam én is, hogy egy számmal kisebb szíjat felrakatok, aztán max lemegyek hozzá, kiszedi, megcsinálja, visszamegyek mikor kész, aztán feltölti stb.

Amúgy látszik a kompresszoron, hogy engedi a gázt, szabad szemmel látható a zöld trutyi az alján. :)

Ugyanez volt nekem is, valami túlnyomás szelep eresztett rajta asszem.

Lényeg hogy a felújítás kb 25-be fájt <_< A többi a töltés meg az egyebek volt.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.