brezsó Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Sziasztok! Köcce a sok tippet! Sajna azzal a kis kör alakú lemezzel ami írtatok nem találkoztam, nincs :) Nem lehet ilyet házilag mókolni? ............ A kis kör alakú lemezkére tippeteket tudtok mondani? esetleg valaki egy képet tudna róla mutatni? üdv ballage Nézz körül az aukciós oldalakon(Vatera, TeszVesz...), nem is olyan régen láttam ilyen komplett kapcsolót is valahol... <_< Nem akarlak elkeseríteni, de szinte kizárt dolog, hogy lehetne olyant mókolni. Majd holnap dobok fel képet, ha vki addíg meg nem előz. ...én nem foglak, igérem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Nekem akkor szusszan, mikor leállítom a motort. Sztem akkor szusszan amikor megszűnik a vákum. Hogy azért szűnik meg mert leállítod, vagy azért mert kikapcsolod gondolom mindegy neki. Nem szoktam bekapcsolt keringtetővel leállítani, mert képes vagyok úgy hagyni, aztán másnap meg csak pislogok hogy "facévanilyenpáraittbazze" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Nem akarlak elkeseríteni, de szinte kizárt dolog, hogy lehetne olyant mókolni. Majd holnap dobok fel képet, ha vki addíg meg nem előz. Megköszönném ha tennél fel képet erről a kis kör alakú valamiről Te vagy másvalaki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Megköszönném ha tennél fel képet erről a kis kör alakú valamiről Te vagy másvalaki! Ime a kép a kis kör alakú lemezről, mindkét oldalán van egy kis pöcök. A belső keringtetés gomb alatt helyezkedik el egy kis nútban, ami a kocsi hossztengelyére keresztben fut. A gomb alján van az ellendarabja, egy kis labirintszerű nút, ezért van, hogy minden első benyomáskor bentmarad, minden következőre kijön. Végülis enélkül még működik a belső-keringtetés zárás-nyitás, csak bent kell tartani a gombot, nem áll meg a bekapcsolt pozícióba. A kör alaknak nincs szerepe, csak a két pöcöknek. A kis tárcsa csak azért van, hogy ne forduljon keresztbe a pöcök. Ha van valami hasonló kis alkatrészed pölö egy órából, megpróbálhatod belefarigcsálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Ime a kép a kis kör alakú lemezről, mindkét oldalán van egy kis pöcök. A belső keringtetés gomb alatt helyezkedik el egy kis nútban, ami a kocsi hossztengelyére keresztben fut. http://kepfeltoltes.hu/090622/P6030001_www...ltoltes.hu_.jpg A gomb alján van az ellendarabja, egy kis labirintszerű nút, ezért van, hogy minden első benyomáskor bentmarad, minden következőre kijön. http://kepfeltoltes.hu/090622/P6030008_www...ltoltes.hu_.jpg Végülis enélkül még működik a belső-keringtetés zárás-nyitás, csak bent kell tartani a gombot, nem áll meg a bekapcsolt pozícióba. A kör alaknak nincs szerepe, csak a két pöcöknek. A kis tárcsa csak azért van, hogy ne forduljon keresztbe a pöcök. Ha van valami hasonló kis alkatrészed pölö egy órából, megpróbálhatod belefarigcsálni. És ha valamit ragasztanék oda, mint a két pöcök? Köcce a képet Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Megmértem a hőmérsékleteket. 25 fokos levegő hőmérsékletnél 18 fokos levegőt küld be a klíma. Ez szerintem nem épp jó érték... vagy igen? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Megmértem a hőmérsékleteket. 25 fokos levegő hőmérsékletnél 18 fokos levegőt küld be a klíma. Ez szerintem nem épp jó érték... vagy igen? <_< Hát ez valóban gyengének tűnik. A klímások a hőcserélőnél (vagy minek hívják) szokták mérni és olyan 5-7°C fokokat. Most, hogy mennyinek kell lenni a szallőzőknél azt nem tudom, de szerintem ez a 18 gyenge. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nem jó... valszeg kevés a gáz benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Hát ez valóban gyengének tűnik. A klímások a hőcserélőnél (vagy minek hívják) szokták mérni és olyan 5-7°C fokokat. Most, hogy mennyinek kell lenni a szallőzőknél azt nem tudom, de szerintem ez a 18 gyenge. Nem jó... valszeg kevés a gáz benne. Ha a motortérben a hőcserélő csatlakozásánál mérem meg a csövet, az is jó? Mert lehet csak ki kéne takarítani. Bár egy éve volt töltve a klíma és most durván egy hónapig nem is tudtam elindítani (rohadék vezetéktörés a fagyásérzékelőnél). Majd megmérem kánikulában is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Ha a motortérben a hőcserélő csatlakozásánál mérem meg a csövet, az is jó? Mert lehet csak ki kéne takarítani. Bár egy éve volt töltve a klíma és most durván egy hónapig nem is tudtam elindítani (rohadék vezetéktörés a fagyásérzékelőnél). Majd megmérem kánikulában is. És mit akarsz ott mérni? <_< Ha a hőcserélőt akarod megnézni, akkor felülről a pollenszűrőtől nagy nehezen meg lehet oldani :) A csövét hiába nézed :) Sajna valszeg ereszt valahol a rendszered, és megint kevés a gáz benne. Nekem is most nemrég lett felújítva a kompresszor, eresztette a gázt rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 És mit akarsz ott mérni? :) Ha a hőcserélőt akarod megnézni, akkor felülről a pollenszűrőtől nagy nehezen meg lehet oldani :) A csövét hiába nézed :lol: Sajna valszeg ereszt valahol a rendszered, és megint kevés a gáz benne. Nekem is most nemrég lett felújítva a kompresszor, eresztette a gázt rendesen. Akkor hétfőn leviszem klímáshoz, ellenőriztetni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Akkor hétfőn leviszem klímáshoz, ellenőriztetni. <_< Ha kevés a gáz, akkor vákumoltasd le. Mondjuk nekem abból még nem derült ki annó, hogy a kompresszor ereszti, hanem feltöltötték, megfestették, és utána rögtön látszott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Ha kevés a gáz, akkor vákumoltasd le. Mondjuk nekem abból még nem derült ki annó, hogy a kompresszor ereszti, hanem feltöltötték, megfestették, és utána rögtön látszott. Legutóbbi töltésnél ajánlotta a srác, hogy festett gázt töltsünk bele, így ha később is ereszteni fog, akkor egyből látszik, nem kell szarakodni vele, csak odatartja az UV lámpát és látja. Mivel ügye először volt belőle gondom, hogy három nap alatt elengedte a gázt a feltöltés után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Legutóbbi töltésnél ajánlotta a srác, hogy festett gázt töltsünk bele, így ha később is ereszteni fog, akkor egyből látszik, nem kell szarakodni vele, csak odatartja az UV lámpát és látja. Mivel ügye először volt belőle gondom, hogy három nap alatt elengedte a gázt a feltöltés után. és akkor olyan festék került bele végülis? mert akkor most meg kéne nézni, látszik-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 és akkor olyan festék került bele végülis? mert akkor most meg kéne nézni, látszik-e. Igen olyan, de csak UV-s lámpával látható. Vagy szabad szemmel is valamennyire? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Igen olyan, de csak UV-s lámpával látható. Vagy szabad szemmel is valamennyire? <_< nem, UV kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 nem, UV kell hozzá. Eladtam már az UV-s számítógépbe való fénycsövemet. Na mindegy, majd hétfőn. <_< Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 És ha valamit ragasztanék oda, mint a két pöcök? Köcce a képet Nem hiszem, hogy tartós megoldás lenne. vagy venni kell egy bonott kapcsolót kompletten, vagy raksz bele valamit, ami pont akkora, és működik vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Holnap gyalogolhatok le az állomásra és vissza. <_< Ott kellett hagynom a verdát a klímásnál. Megnézi hol ereszt, stb. Ingyen garanciában megcsinálja, ha valami gáz van a gázzal. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Haldoklik a klíma kompresszor... :) Most vákuumoltatta, mert ha elfogyna a gáz az nem tenne jót a rendszernek. Vagy valami ilyesmit emlegetett. Szerintem nem érdemes huszon valahányezerért tömítéskészletet cserélni a kompresszoron, hanem inkább vegyek bontóban egy jót. <_< Újonnan aranyáron mérik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Haldoklik a klíma kompresszor... :lol: Most vákuumoltatta, mert ha elfogyna a gáz az nem tenne jót a rendszernek. Vagy valami ilyesmit emlegetett. Szerintem nem érdemes huszon valahányezerért tömítéskészletet cserélni a kompresszoron, hanem inkább vegyek bontóban egy jót. <_< Újonnan aranyáron mérik. Én meg megmondom a tutit :) Felújíttatod a kompresszort, nekem is ez volt most nemrég :lol: Nekem megérte levinni Skyrangr kartársnak Pécs mellé, mert olcsón és jól megcsinálta, műxik most mint újkorában :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Én meg megmondom a tutit :) Felújíttatod a kompresszort, nekem is ez volt most nemrég :lol: Nekem megérte levinni Skyrangr kartársnak Pécs mellé, mert olcsón és jól megcsinálta, műxik most mint újkorában :) Mennyibe fájna nekem? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Mennyibe fájna nekem? <_< Ezt majd akkor tudod meg, ha megnézte a kompresszort. Én tettem egy rövidebb hosszbordás szíjat, kivettem a kompresszort, és levittem hozzá (le tudod küldeni valakivel, aki éppen jár arra). Majd amikor megcsinálta, lementem hozzá, beszerelte, vákumolta, feltöltötte, festette. az egész művelet nekem asszem 40 alatt jött ki. Egy új kompresszor amúgy 90-100 körül van. bontott meg lutri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Ezt majd akkor tudod meg, ha megnézte a kompresszort. Én tettem egy rövidebb hosszbordás szíjat, kivettem a kompresszort, és levittem hozzá (le tudod küldeni valakivel, aki éppen jár arra). Majd amikor megcsinálta, lementem hozzá, beszerelte, vákumolta, feltöltötte, festette. az egész művelet nekem asszem 40 alatt jött ki. Egy új kompresszor amúgy 90-100 körül van. bontott meg lutri. Bontottat nem nagyon szeretnék amúgy sem, akkor inkább klíma nélkül maradok. Erre gondoltam én is, hogy egy számmal kisebb szíjat felrakatok, aztán max lemegyek hozzá, kiszedi, megcsinálja, visszamegyek mikor kész, aztán feltölti stb. Amúgy látszik a kompresszoron, hogy engedi a gázt, szabad szemmel látható a zöld trutyi az alján. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Bontottat nem nagyon szeretnék amúgy sem, akkor inkább klíma nélkül maradok. Erre gondoltam én is, hogy egy számmal kisebb szíjat felrakatok, aztán max lemegyek hozzá, kiszedi, megcsinálja, visszamegyek mikor kész, aztán feltölti stb. Amúgy látszik a kompresszoron, hogy engedi a gázt, szabad szemmel látható a zöld trutyi az alján. :) Ugyanez volt nekem is, valami túlnyomás szelep eresztett rajta asszem. Lényeg hogy a felújítás kb 25-be fájt <_< A többi a töltés meg az egyebek volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts