Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Azok a csövek melegek, a hétvégén talán irtam is. Szemböl nézve a bal oldali valamivel melegebb a jobb oldalinäl. Hening: viz van benne, nem hiänyzik, fals levegöt hol kaphat a rendszer?

Ez nem kap falls levegőt. Ebbe "beleszorulhat" a levegő, de nálad valószínűleg nem az a baj, mert melegek a fűtéscsövek.

Radiátor lesz sztem.

Link to comment
Megosztás:

Ja, a bowden nincs kiakadva, mert ha ättekerem a hidegre, akkor nyomja a hideg levegöt, ha visszatekerem, max. langyosat fuj.

Az nem lehetséges, hogy annak ellenére hogy a bowden jó, nem nyitja/zárja megfelelően a zsalut(vagy mi a neve annak ami nyilik/zárodik)? Arra gondoltam hogy lehetséges hogy mégis kiakadt valami valahol...vagy mittomisén! :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az nem lehetséges, hogy annak ellenére hogy a bowden jó, nem nyitja/zárja megfelelően a zsalut(vagy mi a neve annak ami nyilik/zárodik)? Arra gondoltam hogy lehetséges hogy mégis kiakadt valami valahol...vagy mittomisén! :lol: :lol:

Nem akadt ki, úgyhogy lehet azzal a csappal lesz a gond. Ha holnap nem is, szombaton hozzá kell nyúlnom a géphez. Uraim, ezt a segítséget is köszönöm!!! :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Nem akadt ki, úgyhogy lehet azzal a csappal lesz a gond. Ha holnap nem is, szombaton hozzá kell nyúlnom a géphez. Uraim, ezt a segítséget is köszönöm!!! :lol: :D

Úgy olvastam, itt valahol, hogy nincs csap csak egy "izé"(zsalu?) ami a levegőt terelgeti a radiátoron át vagy épp azt mellőzve engedi be. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Úgy olvastam, itt valahol, hogy nincs csap csak egy "izé"(zsalu?) ami a levegőt terelgeti a radiátoron át vagy épp azt mellőzve engedi be. :D

Igen, a radiátorban mindíg megy a meleg víz, a tekerővel csak azt állítod, hogy azon keresztül, vagy kikerülve nyomassa a venti befele.

Link to comment
Megosztás:

Remélem nem nagyon fogja vissza a ménest...előzéskor kikapcsolom. :lol: :D :lol:

Nekem eléggé visszafogja. Van egy lejtő, ahol ha 2-esben motorfékezve gurulok le, klíma nélkül felgyorsul még úgy is, klímával meg lassul a verda. Iszonyat megfogja. És igen, célszerű előzés előtt kinyomni, megugrik, mintha KITT-ben nyomtad volna be az SPM fokozatot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem eléggé visszafogja. Van egy lejtő, ahol ha 2-esben motorfékezve gurulok le, klíma nélkül felgyorsul még úgy is, klímával meg lassul a verda. Iszonyat megfogja. És igen, célszerű előzés előtt kinyomni, megugrik, mintha KITT-ben nyomtad volna be az SPM fokozatot. :D

Nahát ezért nem erőltetem én annyira a dolgot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Majd az SE-sítés után, akkor már van miből elvenni a lovakat. Csak szerintem az utólagos klíma elég bonyolult.

Ha nincs szervód, akkor bonyi szerintem. Ügye hosszbordás szíjjal van hajtva a klímakompresszor is. Ez esetben akkor már érdemes szervósítanod is. :lol: Amúgy hiába az erősebb motor, akkor is többet fog enni klímával. :D

Szerk: igen elég bonyi, ahogy néztem a klíma rendszert. Plusz egy hűtő kell a maszkba, annak egy venti is kell, meg úgy az egész rendszer kicsit másképp működik, ha be van kapcsolva a klíma. Pl mikor működő klímával leállítom a motort, akkor még pár másodpercig üzemel a fűtőventi. Valamint kell olyan lökhárító is, ami klímás. Az a különbség, hogy az alján is, a ködlámpák vonalában lyukacsos a lökhárító alja. A rendszám alatti részről beszélek. :lol: Más így nem nagyon jut eszembe.

A képen látható is, a két vízszintes csík, ahol lyukas.

Link to comment
Megosztás:

SE-sités + klima? Na, akkor már tényleg vehetnél egy másik kocsit, nem!? :D Ja, persze te szeretsz szerelni! :lol:

Ha nincs szervód, akkor bonyi szerintem. Ügye hosszbordás szíjjal van hajtva a klímakompresszor is. Ez esetben akkor már érdemes szervósítanod is. :D Amúgy hiába az erősebb motor, akkor is többet fog enni klímával. :lol:

..és még szervó is!? Nem jó business! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs szervód, akkor bonyi szerintem. Ügye hosszbordás szíjjal van hajtva a klímakompresszor is. Ez esetben akkor már érdemes szervósítanod is. :lol: Amúgy hiába az erősebb motor, akkor is többet fog enni klímával. :D

Ja a szervosítás nem annyira gáz, csak az meg nem nagyon érdekel. Persze parkoláskor hatalmas előny, de amúgy ezzel se olyan gáz, ha már megmozgatod a kocsit, így is lehet tekerni, úgyis combosodni kell. Persze többet eszik klímával, de ha arra gondolsz, hogy lefolyt a teljesítményből 10 %-ot, akkor nem mindegy hogy 60-ból marad 54 vagy a 82-ből kb.: 74.

Link to comment
Megosztás:

Ja a szervosítás nem annyira gáz, csak az meg nem nagyon érdekel. Persze parkoláskor hatalmas előny, de amúgy ezzel se olyan gáz, ha már megmozgatod a kocsit, így is lehet tekerni, úgyis combosodni kell. Persze többet eszik klímával, de ha arra gondolsz, hogy lefolyt a teljesítményből 10 %-ot, akkor nem mindegy hogy 60-ból marad 54 vagy a 82-ből kb.: 74.

Igen előny és igazából úgy tanítják jogsin, hogy álló helyzetbe nem szabad tekerni a kormányt... Jah és eléggé beoffoltunk megint. :lol: Persze, hogy nem mindegy. Végülis nem mindegy, hogy mekkora motorteljesítményből csíp le. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen előny és igazából úgy tanítják jogsin, hogy álló helyzetbe nem szabad tekerni a kormányt... Jah és eléggé beoffoltunk megint. :lol: Persze, hogy nem mindegy. Végülis nem mindegy, hogy mekkora motorteljesítményből csíp le. :D

Annyira nem , fűtés-klima, a szervó csak úgy jött. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.