zozor Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Ja, a bowden nincs kiakadva, mert ha ättekerem a hidegre, akkor nyomja a hideg levegöt, ha visszatekerem, max. langyosat fuj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Azok a csövek melegek, a hétvégén talán irtam is. Szemböl nézve a bal oldali valamivel melegebb a jobb oldalinäl. Hening: viz van benne, nem hiänyzik, fals levegöt hol kaphat a rendszer? Ez nem kap falls levegőt. Ebbe "beleszorulhat" a levegő, de nálad valószínűleg nem az a baj, mert melegek a fűtéscsövek. Radiátor lesz sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Ja, a bowden nincs kiakadva, mert ha ättekerem a hidegre, akkor nyomja a hideg levegöt, ha visszatekerem, max. langyosat fuj. Az nem lehetséges, hogy annak ellenére hogy a bowden jó, nem nyitja/zárja megfelelően a zsalut(vagy mi a neve annak ami nyilik/zárodik)? Arra gondoltam hogy lehetséges hogy mégis kiakadt valami valahol...vagy mittomisén! :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Nekem is ilyen a piros. Nem tol túl meleget. A mínuszokban éppen csak fel tudta melegíteni az utasteret. Szétszedni még nem volt időm, de valószínű előbb lesz nyár mint hogy odaérjek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Ez nem kap falls levegőt. Ebbe "beleszorulhat" a levegő, de nálad valószínűleg nem az a baj, mert melegek a fűtéscsövek. Radiátor lesz sztem. Hát ez az, ettől tartok én is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Az nem lehetséges, hogy annak ellenére hogy a bowden jó, nem nyitja/zárja megfelelően a zsalut(vagy mi a neve annak ami nyilik/zárodik)? Arra gondoltam hogy lehetséges hogy mégis kiakadt valami valahol...vagy mittomisén! :lol: :lol: Nem akadt ki, úgyhogy lehet azzal a csappal lesz a gond. Ha holnap nem is, szombaton hozzá kell nyúlnom a géphez. Uraim, ezt a segítséget is köszönöm!!! :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Nem akadt ki, úgyhogy lehet azzal a csappal lesz a gond. Ha holnap nem is, szombaton hozzá kell nyúlnom a géphez. Uraim, ezt a segítséget is köszönöm!!! :lol: :D Úgy olvastam, itt valahol, hogy nincs csap csak egy "izé"(zsalu?) ami a levegőt terelgeti a radiátoron át vagy épp azt mellőzve engedi be. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 Úgy olvastam, itt valahol, hogy nincs csap csak egy "izé"(zsalu?) ami a levegőt terelgeti a radiátoron át vagy épp azt mellőzve engedi be. :D Igen, a radiátorban mindíg megy a meleg víz, a tekerővel csak azt állítod, hogy azon keresztül, vagy kikerülve nyomassa a venti befele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 A klímás verziónál viszont csap van... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 A klímás verziónál viszont csap van... :lol: Na ezt nem is tudtam. Gyári klímásom van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ha minden igaz hamarosan klímás lesz a verdám. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ha minden igaz hamarosan klímás lesz a verdám. :lol: Lesz benne retarder?? :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Remélem nem nagyon fogja vissza a ménest...előzéskor kikapcsolom. :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Remélem nem nagyon fogja vissza a ménest...előzéskor kikapcsolom. :lol: :D :lol: egyszerű elektronika... teligáznál a folytószeleppotin 4..4,5V közti fesz van, azt kell csak figyelni, és kikapcsolni a klímakompresszor kuplungmágnesét :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Remélem nem nagyon fogja vissza a ménest...előzéskor kikapcsolom. :lol: :D :lol: Nekem eléggé visszafogja. Van egy lejtő, ahol ha 2-esben motorfékezve gurulok le, klíma nélkül felgyorsul még úgy is, klímával meg lassul a verda. Iszonyat megfogja. És igen, célszerű előzés előtt kinyomni, megugrik, mintha KITT-ben nyomtad volna be az SPM fokozatot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Nekem eléggé visszafogja. Van egy lejtő, ahol ha 2-esben motorfékezve gurulok le, klíma nélkül felgyorsul még úgy is, klímával meg lassul a verda. Iszonyat megfogja. És igen, célszerű előzés előtt kinyomni, megugrik, mintha KITT-ben nyomtad volna be az SPM fokozatot. :D Nahát ezért nem erőltetem én annyira a dolgot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Nahát ezért nem erőltetem én annyira a dolgot. :D Akkor használj tekerős klímát továbbra is. :lol: De ennyit szerintem megér. Meg ha kikapcsolod, utána is pár percig még jön a hideg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Akkor használj tekerős klímát továbbra is. :D De ennyit szerintem megér. Meg ha kikapcsolod, utána is pár percig még jön a hideg. :lol: Majd az SE-sítés után, akkor már van miből elvenni a lovakat. Csak szerintem az utólagos klíma elég bonyolult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Majd az SE-sítés után, akkor már van miből elvenni a lovakat. Csak szerintem az utólagos klíma elég bonyolult. SE-sités + klima? Na, akkor már tényleg vehetnél egy másik kocsit, nem!? :D Ja, persze te szeretsz szerelni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Majd az SE-sítés után, akkor már van miből elvenni a lovakat. Csak szerintem az utólagos klíma elég bonyolult. Ha nincs szervód, akkor bonyi szerintem. Ügye hosszbordás szíjjal van hajtva a klímakompresszor is. Ez esetben akkor már érdemes szervósítanod is. :lol: Amúgy hiába az erősebb motor, akkor is többet fog enni klímával. :D Szerk: igen elég bonyi, ahogy néztem a klíma rendszert. Plusz egy hűtő kell a maszkba, annak egy venti is kell, meg úgy az egész rendszer kicsit másképp működik, ha be van kapcsolva a klíma. Pl mikor működő klímával leállítom a motort, akkor még pár másodpercig üzemel a fűtőventi. Valamint kell olyan lökhárító is, ami klímás. Az a különbség, hogy az alján is, a ködlámpák vonalában lyukacsos a lökhárító alja. A rendszám alatti részről beszélek. :lol: Más így nem nagyon jut eszembe. A képen látható is, a két vízszintes csík, ahol lyukas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 SE-sités + klima? Na, akkor már tényleg vehetnél egy másik kocsit, nem!? :D Ja, persze te szeretsz szerelni! :lol: Ha nincs szervód, akkor bonyi szerintem. Ügye hosszbordás szíjjal van hajtva a klímakompresszor is. Ez esetben akkor már érdemes szervósítanod is. :D Amúgy hiába az erősebb motor, akkor is többet fog enni klímával. :lol: ..és még szervó is!? Nem jó business! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ha nincs szervód, akkor bonyi szerintem. Ügye hosszbordás szíjjal van hajtva a klímakompresszor is. Ez esetben akkor már érdemes szervósítanod is. :lol: Amúgy hiába az erősebb motor, akkor is többet fog enni klímával. :D Ja a szervosítás nem annyira gáz, csak az meg nem nagyon érdekel. Persze parkoláskor hatalmas előny, de amúgy ezzel se olyan gáz, ha már megmozgatod a kocsit, így is lehet tekerni, úgyis combosodni kell. Persze többet eszik klímával, de ha arra gondolsz, hogy lefolyt a teljesítményből 10 %-ot, akkor nem mindegy hogy 60-ból marad 54 vagy a 82-ből kb.: 74. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ja a szervosítás nem annyira gáz, csak az meg nem nagyon érdekel. Persze parkoláskor hatalmas előny, de amúgy ezzel se olyan gáz, ha már megmozgatod a kocsit, így is lehet tekerni, úgyis combosodni kell. Persze többet eszik klímával, de ha arra gondolsz, hogy lefolyt a teljesítményből 10 %-ot, akkor nem mindegy hogy 60-ból marad 54 vagy a 82-ből kb.: 74. Igen előny és igazából úgy tanítják jogsin, hogy álló helyzetbe nem szabad tekerni a kormányt... Jah és eléggé beoffoltunk megint. :lol: Persze, hogy nem mindegy. Végülis nem mindegy, hogy mekkora motorteljesítményből csíp le. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Igen előny és igazából úgy tanítják jogsin, hogy álló helyzetbe nem szabad tekerni a kormányt... Jah és eléggé beoffoltunk megint. :lol: Persze, hogy nem mindegy. Végülis nem mindegy, hogy mekkora motorteljesítményből csíp le. :D Annyira nem , fűtés-klima, a szervó csak úgy jött. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Annyira nem , fűtés-klima, a szervó csak úgy jött. :lol: Igaz, én kezdtem. :D Amúgy még írtam hozzá az egyik hozzászólásomhoz. :lol: Leírtam benne a klíma bonyolultságának lehetőségeit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts