Peti85 Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Nekem se volt jó 4 szál, egy falubeli cartárs adott kölcsön próbára egy Loctite nevű katyvaszt. Meg kell keresni a szakadást, kétoldalról melléragasztani szigszallagot, és át kell festeni ezzel vagy 10-szer. Vmi fémtartalmú oldószeres festék. A 4-ből 2-jó lett, csak abbahagytam a projektet az idő miatt. 3 ezer körül van a cucc. De ha egy kupacban nem működnek, akkor lehet az is hogy a burkolat alatt van oldalt a szakadás. Okés köszi....akkor elöbb azt kell megkeresni hol van elszakadva... Na de most még nincs türelmem hozzá...jövö 7en majd...még vizsgák vannak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 De, hogy ne legyek off. Én az ülésfűtésen szoktam élvezkedni. Hatalmas találmány ;) :blush: Utána szépen ki is takarítod a kocsit? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Nekem a középső rácsokon is meleget fúj. B) Why? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Nekem a középső rácsokon is meleget fúj. B) Why? Szia daykiller! Nem vagyok szakértője a dolognak, de talán azért mert a tiéd klímás, mint ha valahol már olvastam volna erről itt a forumon. Elméletileg a gyárilag klímás kocsiban a hásó lábtérhez is megy egy fúvóka amin a levegőt szálítja a rendszer és talán ezeknél a típusoknál a müszerfal levegő leosztása is másképpen van megoldva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Nekem a középső rácsokon is meleget fúj. B) Why? Akkor a tiéd rossz! :lol: ;) :blush: :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Nekem a középső rácsokon is meleget fúj. B) Why? Azért mert igazából senki nem tudja miért fúj hideget, és terjeng ez a mendemonda. Nekem is tud meleget fújni középről és az évek alatt megfordultak itt páran akik hasonlóan voltak. Persze lehet hogy tényleg nekünk működik rosszul. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Szia daykiller! Nem vagyok szakértője a dolognak, de talán azért mert a tiéd klímás, mint ha valahol már olvastam volna erről itt a forumon. Elméletileg a gyárilag klímás kocsiban a hásó lábtérhez is megy egy fúvóka amin a levegőt szálítja a rendszer és talán ezeknél a típusoknál a müszerfal levegő leosztása is másképpen van megoldva! Az enyém nem klímás, és mégis megy a hátsó lábtérhez fúvóka. Egyébként középen nekem is fújta folyamatosan a levegőt, nem lehetett teljesen elzárni. Ki kell venni a bal oldali rostélyt, alatta van ugye egy pici kis műanyag kar, amit a szabályozókerék mozgat. Ebbe megy egy menetes fémszár (vagy talán csak bordázott), ami a lapátot szabályozza. Én ezt a menetes szárat húztam jobban bele a műanyagba. Utána már tökéletesen lezárt, de 8-10 tekergetés után visszacsúszik hátrafelé. Teszek majd a szárra a műanyag elé / mögé egy anyát, akkor szerintem tökéletes lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Szia daykiller! Nem vagyok szakértője a dolognak, de talán azért mert a tiéd klímás, mint ha valahol már olvastam volna erről itt a forumon. Elméletileg a gyárilag klímás kocsiban a hásó lábtérhez is megy egy fúvóka amin a levegőt szálítja a rendszer és talán ezeknél a típusoknál a müszerfal levegő leosztása is másképpen van megoldva! Igen klímás. Ez lehetséges, mert ott vannak nekem is az ülések alatt a befúvók, 3 darab/ülés. Mondjuk az a másik, hogy csak hideget tol oda szerintem, ha üzemel a klíma. Mivel ha meleget nyomatom négyesben, lábhoz irányítva, akkor ott nincs semmi légmozgás, pedig úgy lenne igazán értelme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Azért mert igazából senki nem tudja miért fúj hideget, és terjeng ez a mendemonda. Nekem is tud meleget fújni középről és az évek alatt megfordultak itt páran akik hasonlóan voltak. Persze lehet hogy tényleg nekünk működik rosszul. B) Autószerelőm is azt mondta, hogy a kadett E-kben is és az astrákban is ott hideget fúj. Mondtam neki, hogy nekem meleget fúj ott is. Meglepődött. Haverom mondta azt a kadett E kocsijára, mikor megvette, hogy 2 zónás klíma. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Azért mert igazából senki nem tudja miért fúj hideget, és terjeng ez a mendemonda. Nekem is tud meleget fújni középről és az évek alatt megfordultak itt páran akik hasonlóan voltak. Persze lehet hogy tényleg nekünk működik rosszul. B) Na ennek utánnajárok ha jobb idő lesz. Egyénként az asszony hívta fel rá a figyelmem, hogy a fúvókán bellül is van eltérés, középen érezni a hideget, a fúvókák két szélén meg a meleget. Megnéztem és tényleg így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 tudok én kérdezni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Az a menetes szár nekem is kipattan a műanyag szorítóból, de nekem úgy rémlik mintha ott nem férne el egy anya mert nagyon lent van. De lehet h csak rosszul emlékszem :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 Az a menetes szár nekem is kipattan a műanyag szorítóból, de nekem úgy rémlik mintha ott nem férne el egy anya mert nagyon lent van. De lehet h csak rosszul emlékszem :S Nekem is kipattan, de a lapát, amit mozgat középen, az el is van törve... B) Így az zárhatatlan. Bontóban keresnem kell majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2009 Megoszt Elküldve Január15, 2009 az nekem egyben van, ha kézzel behúzom, és úgy tartom akkor zár rendesen, csak kicsit kényelmetlen úgy zárva tartani hogy kézzel húzom ;) Amúgy nekem kézzel húzva elég nehezen benttarthatónak tűnik. Esélyt nem látok arra hogy az a műanyag fül megtartsa a menetes szárat, még új korában sem B) holnap kipattintom és meglesem hogy rámegy -e az anya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Nekem is volt anno ilyen problémám! Úgy látszik, ez astra betegség! B) Én megoldottam! A menetes szárra ráhúztam egy alumínium távtartót, ami kb. 1 cm hosszú volt és fogóval rápréseltem a menetes részre! Utána fogtam, beakasztottam a helyére és azóta hibátlanul üzemel! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Na, kimenetem, szétszedtem a műszerfalat, de csalódnom kellett, hiába vettem ki a középkonzolt, a légelsztó szekrényhez nem fértem hozzá. Ott akartam lezárni a csatornát ahol kezdődik, hogy középre ne menjen hideg levegő. Úgyhogy mást nem tudtam csinálni a csatorna felső 1/3-ába beletömködtem egy mosogatószivacsot. Remélem ez a fele nyomja a hideget és nem az alsó. Majd kiderül. Úgy vettem észre, hogy ereszt a hűtőm. B) Mindkét alsó sarkán cseppek látszanak. Olyan a kinézetük mint a hűtőviznek, és az ízük is olyan. Remélem nagyon nem ereszt, most nem állt szándékomba cserélni. Nem nagyon hiszek a tömítő löttyökben, de lehet megpróbálok egyet ideiglenes megoldásként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Na, kimenetem, szétszedtem a műszerfalat, de csalódnom kellett, hiába vettem ki a középkonzolt, a légelsztó szekrényhez nem fértem hozzá. Ott akartam lezárni a csatornát ahol kezdődik, hogy középre ne menjen hideg levegő. Úgyhogy mást nem tudtam csinálni a csatorna felső 1/3-ába beletömködtem egy mosogatószivacsot. Remélem ez a fele nyomja a hideget és nem az alsó. Majd kiderül. Úgy vettem észre, hogy ereszt a hűtőm. B) Mindkét alsó sarkán cseppek látszanak. Olyan a kinézetük mint a hűtőviznek, és az ízük is olyan. Remélem nagyon nem ereszt, most nem állt szándékomba cserélni. Nem nagyon hiszek a tömítő löttyökben, de lehet megpróbálok egyet ideiglenes megoldásként. Nekem is bevált az Omegánál a hűtőtömítő. De a folyadékot vedd, ne a port. Két évig hibátlanul működött nem csöpögött, pedig néha nyári dugóban jócskán fenn volt a vízhőfokom. Aztán eladtam az autót, szerintem még most is az a hűtő van benne. Pedig elég rendesen szivárgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Nekem is bevált az Omegánál a hűtőtömítő. De a folyadékot vedd, ne a port. Két évig hibátlanul működött nem csöpögött, pedig néha nyári dugóban jócskán fenn volt a vízhőfokom. Aztán eladtam az autót, szerintem még most is az a hűtő van benne. Pedig elég rendesen szivárgott. Én is a folyadékra gondoltam. B) A szivacs-projekt a középső befúvónál bevált, mert csak a meleget tolja ezerrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Á, az nem profi megoldás! Az olyan mintha vki a rossz termosztátot úgy oldja meg, hogy papírt tesz a hűtő elé. B) ;) Mégis szivacs power lett belőle? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 De a működőképessége meggyőzött, ha lesz szabad pár órám követem példádat. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Mégis szivacs power lett belőle? :blush: Sőt !!! Egy hétig papirral a hűtő előtt jártam amíg nem cseréltem termosztátot. Majdnem sikerült is megfőzni a motort. B) ;) De a szivacsot nem simán a szellőzőbe tettem, hanem bent a toroknál van bedugva a felső részbe, a zsalu mögé. Biztos meg lehet csinálni kívülről is, de nekem már amúgy is kint volt a középkonzol. Meg volt benne egy kis műanyag kiálló pöcök középen, azt ki kellett vágnom/törnöm, mert nem ment be tőle a szivacs. El van osztva a torok 1/3-2/3- arányban, úgy vettem észre a felsőből állandó hideg jön, az alsóból meg ahogy beállítod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Nem nagyon hiszek a tömítő löttyökben, de lehet megpróbálok egyet ideiglenes megoldásként. Patikából LENMAGLISZT! B) Ősi módszer, 30 évvel ezelőtt nekem bevált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Sőt !!! Egy hétig papirral a hűtő előtt jártam amíg nem cseréltem termosztátot. Majdnem sikerült is megfőzni a motort. B) ;) De a szivacsot nem simán a szellőzőbe tettem, hanem bent a toroknál van bedugva a felső részbe, a zsalu mögé. Biztos meg lehet csinálni kívülről is, de nekem már amúgy is kint volt a középkonzol. Meg volt benne egy kis műanyag kiálló pöcök középen, azt ki kellett vágnom/törnöm, mert nem ment be tőle a szivacs. El van osztva a torok 1/3-2/3- arányban, úgy vettem észre a felsőből állandó hideg jön, az alsóból meg ahogy beállítod. Esetleg egy kép a "garat"-ról :blush: A hideg likat én is betömném :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 Patikából LENMAGLISZT! :blush: Ősi módszer, 30 évvel ezelőtt nekem bevált. Használati utasítás? Megfőzzem, vagy csak simán beleöntsem a kiegyenlitőbe? Mennyi kell belőle? Esetleg egy kép a "garat"-ról B) A hideg likat én is betömném ;) Tessék itt van kettő. Ha több eszem ven akkor közben fényképezek. De azért így is látszik, a zsalu feletti a hideg rész, oda tömtem a szivacsot, allul van a meleg, vagy ahogy beállítod. Ez pont nem látszik, mert nem tudok kanyarban fényképezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január20, 2009 Megoszt Elküldve Január20, 2009 Használati utasítás? Megfőzzem, vagy csak simán beleöntsem a kiegyenlitőbe? Mennyi kell belőle? Nem emlékszem, hogy hány gramm volt egy egységcsomagban, de kb. egy evőkanálnyi. (Annak idején rákérdeztek, hogy mire kell, mert valami káros hatása is van a szervezetre ha sokat eszel belőle.) Szóval az 1 kanálnyit mondjuk 1-2 deci meleg vízben feloldod, lesz belőle egy olyan cikóriakávé szerű lötty. Azt beöntöd a hűtővízbe és kész. Aztán jársz vele, és várod a hatást. Hamarosan eltömíti a folyást, hacsak nem sugárban folyt már a lé előtte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts