J0hnny Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Miota nem csak dizele van, ő is megismerkedett vele :rolleyes: :) Meg hogy rohadna meg,de már orvosolva van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Miota nem csak dizele van, ő is megismerkedett vele :rolleyes: :) Nekem meg a hideg futkosott a hátamon amikor megláttam. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Nekem meg a hideg futkosott a hátamon amikor megláttam. :rolleyes: :) Ezzel vhogy én is így vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Meg hogy rohadna meg,de már orvosolva van. Kivetted az égőt? :rolleyes: :) :) (bocsánat, izzót) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Megoszt Elküldve Január2, 2009 Kivetted az égőt? :rolleyes: :) :) (bocsánat, izzót) Mindíg a legegyszerűbb megoldás a legjobb! Ha nem látom nem fáj! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január3, 2009 Megoszt Elküldve Január3, 2009 Ahogy említettem a tél kihozza a fáradt anyagok hibáit... Ebben a topicban azt panaszolnám el, hogy a befúvó ventilátor kettes-hármas fokozatában olykor kicsi kis zizegés, ciripelés, olykor erőteljes nyikorgás hallatszik. ÉS mostanában, hogy gyakran kell használni elég idegesítő és egyre erőteljesebb. Mi az oka? Hoványúljakmitcsináljak? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Ahogy említettem a tél kihozza a fáradt anyagok hibáit... Ebben a topicban azt panaszolnám el, hogy a befúvó ventilátor kettes-hármas fokozatában olykor kicsi kis zizegés, ciripelés, olykor erőteljes nyikorgás hallatszik. ÉS mostanában, hogy gyakran kell használni elég idegesítő és egyre erőteljesebb. Mi az oka? Hoványúljakmitcsináljak? :rolleyes: Nekem is nyikorgott 1 kicsit, de nyáron kiszedtem az egészet, kitakarítottam, a motornál a csapágyakhoz fújtam WD40-et! Azóta simán megy! Próbáld meg te is kiszedni és kitakarítani, majd fújd be a csapágyakat WD40-el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Én nekem is nyikorgott 1 kicsit, de nyáron kiszedtem az egészet, a motort is és a csapágyakhoz fújtam WD40-et! Azóta simán megy! vagy csak tücsök pajtás beköltözött télire a kocsiba. :rolleyes: De amúgy én is megnézném a fűtőmotort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Nekem is nyikorgott 1 kicsit, de nyáron kiszedtem az egészet, kitakarítottam, a motornál a csapágyakhoz fújtam WD40-et! Azóta simán megy! Próbáld meg te is kiszedni és kitakarítani, majd fújd be a csapágyakat WD40-el! Honnan férek hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Honnan férek hozzá? A motortérből, ott van vhol a pollenszűrő alatt. Ki kell venni a pollenszűrő keretét is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Honnan férek hozzá? Itt van a pollenszűrő csere... Ekkor már látni fogod a ventit, meg a kerekeit. Meg a csavarokat, amik rögzítik az egész herkentyűt..(nah ezt még nem szedtem ki én se... bár nekem is kell majd lassan. nekem 1-2 ben szokott kicsit zörögni..) ITT is van pár kép még arról a környékről.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Nekem is ciripel. Van másik motorom is, de a cseréhez eddig nem volt kedvem, mert ahogy nézem le kell venni a szélvédő alsó műanyag borítását is meg az ablaktörlő lapátokat ahhoz , hogy kiférjen a motor és a pollenszűrő keret. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Nekem is ciripel. Van másik motorom is, de a cseréhez eddig nem volt kedvem, mert ahogy nézem le kell venni a szélvédő alsó műanyag borítását is meg az ablaktörlő lapátokat ahhoz , hogy kiférjen a motor és a pollenszűrő keret. B) Hát a javítási kézikönyv szerint is bizony le kell venni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Hát a javítási kézikönyv szerint is bizony le kell venni. B) Először megpróbálok befújni neki WD 40-et, hátha az is elég lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Először megpróbálok befújni neki WD 40-et, hátha az is elég lesz. Hozzáférni kiszedés nélkül? Igazából még nem néztem. Lehet holnap megsasolom. Bár elég hideg van ilyenkor könnyen törnek a műanyag alkatrészek. A bödön szerelésénél is sikerült letörnöm a kitámasztó tartó patentet. ;) Most úgy van odadrótózva. Ha felnyitom a mocitetőt mindíg meg kell tartani fejjel amíg bogozok. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Hozzáférni kiszedés nélkül? Igazából még nem néztem. Lehet holnap megsasolom. Bár elég hideg van ilyenkor könnyen törnek a műanyag alkatrészek. A bödön szerelésénél is sikerült letörnöm a kitámasztó tartó patentet. ;) Most úgy van odadrótózva. Ha felnyitom a mocitetőt mindíg meg kell tartani fejjel amíg bogozok. B) Nem akarom szétszedni, ha nem feltétlenül szükséges.Nekem csak egy kicsit ciripel, és csak akkor ha 15 percnél többet megy. A szélvédő műanyag borításának leszedése kerülendő, ha nem nagyon muszáj. Utána szokott kezdődni a párásodás. Ezt mondjuk megoldottam a műpadlós borítással, de akkor se szívesen szedem szét. A másik, bontott fűtőmotorom szemre ugyan jó állapotban van és megy is, de lehet hogy egy idő után az is ciripelne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Hozzáférni kiszedés nélkül? Igazából még nem néztem. Lehet holnap megsasolom. Bár elég hideg van ilyenkor könnyen törnek a műanyag alkatrészek. A bödön szerelésénél is sikerült letörnöm a kitámasztó tartó patentet. ;) Most úgy van odadrótózva. Ha felnyitom a mocitetőt mindíg meg kell tartani fejjel amíg bogozok. B) Nolám, nolám! Montam szójjá, segítek. Ha engem kérdel, én megmontam vóóóna, hogy vigyázz meraz törik! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Nolám, nolám! Montam szójjá, segítek. Ha engem kérdel, én megmontam vóóóna, hogy vigyázz meraz törik! ;) Azért itt előjön a 14-év ennyi idő után eléggé törnek a műanyag alkatrészek. A multkor az injektor csatijának a patentje tört le bele is esett, rá a pillangó szelepre, horgásztam vagy 5 percig. Már úgy volt leviszem a porszívot, de aztán kijött. Nem mertem úgy hagyni, nehogy lerázkódjon, ezért kábelkötegelővel rögzítettem. Most meg ez a kitámasztó-rögzítő. Majd ha bontóközelbe leszek hozok egyet, csak mér is ne bele van fűzve a nyitóbowden. B) Mondjuk tervbe van majd a telós mociháztető, akkor meg minek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Azért itt előjön a 14-év ennyi idő után eléggé törnek a műanyag alkatrészek. A multkor az injektor csatijának a patentje tört le bele is esett, rá a pillangó szelepre, horgásztam vagy 5 percig. Már úgy volt leviszem a porszívot, de aztán kijött. Nem mertem úgy hagyni, nehogy lerázkódjon, ezért kábelkötegelővel rögzítettem. Most meg ez a kitámasztó-rögzítő. Majd ha bontóközelbe leszek hozok egyet, csak mér is ne bele van fűzve a nyitóbowden. B) Mondjuk tervbe van majd a telós mociháztető, akkor meg minek. Apropó, nyitóbovden! Nekem nem nyitja mindig a mocitetőt. Mit lehet ezzel kezdeni, hol kell, hol jobb utánállitani? Nem hinném hogy a hidegek miatt jött csak elő, vagy mégis? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Apropó, nyitóbovden! Nekem nem nyitja mindig a mocitetőt. Mit lehet ezzel kezdeni, hol kell, hol jobb utánállitani? Nem hinném hogy a hidegek miatt jött csak elő, vagy mégis? Meg kell lesni, nyitott mociháztetőnél mozog-e rendesen a bowden végén a kampó ami elengedi azt a tüskét. Lehet csak kenni kell. Úgy rémlik ott is lehet állitani a hosszán, a gégecsövet fogja egy csavar, azzal lehet játszani. Én multkor egy Skodával szívtam 2 órát alá kellett mászni a kartervédő lemezt leszerelni, hogy egy hosszú csavarhúzóval ki tudjam piszkálni. Megkentük, azóta jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Meg kell lesni, nyitott mociháztetőnél mozog-e rendesen a bowden végén a kampó ami elengedi azt a tüskét. Lehet csak kenni kell. Úgy rémlik ott is lehet állitani a hosszán, a gégecsövet fogja egy csavar, azzal lehet játszani. Én multkor egy Skodával szívtam 2 órát alá kellett mászni a kartervédő lemezt leszerelni, hogy egy hosszú csavarhúzóval ki tudjam piszkálni. Megkentük, azóta jó. A nyitókar normálisan mozog, ugyanúgy kihúzom mint eddig is szoktam, úgyhogy nem hiszem hogy kenéssel javulna. Inkább "meghosszabbodott" a bovden. Remélem nem a karnál fog ki(sz)akadni mert oda nem férek be megbütykölni! Még nem néztem meg rendesen, hanyagoltam, csak most a hsz-od juttatta eszembe.Majd megsasolom. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Hozzáférni kiszedés nélkül? Igazából még nem néztem. Lehet holnap megsasolom. Bár elég hideg van ilyenkor könnyen törnek a műanyag alkatrészek. A bödön szerelésénél is sikerült letörnöm a kitámasztó tartó patentet. ;) Most úgy van odadrótózva. Ha felnyitom a mocitetőt mindíg meg kell tartani fejjel amíg bogozok. B) Erre a legjobb megoldás a gázrugós teleszkóp. Képem sajnos nincs róla, de nekem mindkét oldalon van. Olyan erősen nyilik fel, hogy szinte ellen kell tartani neki. Omega filing. :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 A nyitókar normálisan mozog, ugyanúgy kihúzom mint eddig is szoktam, úgyhogy nem hiszem hogy kenéssel javulna. Inkább "meghosszabbodott" a bovden. Remélem nem a karnál fog ki(sz)akadni mert oda nem férek be megbütykölni! Még nem néztem meg rendesen, hanyagoltam, csak most a hsz-od juttatta eszembe.Majd megsasolom. :D Azt hiszem lehet állítani a hosszán is. Na nem a tényleges hosszán, hanem egy csavar fog egy kis lemezt ami pozicionálja a gégecsövet. Ha fellazítod lehet tologatni meddíg érjen el. Erre a legjobb megoldás a gázrugós teleszkóp. Képem sajnos nincs róla, de nekem mindkét oldalon van. Olyan erősen nyilik fel, hogy szinte ellen kell tartani neki. Omega filing. :lol: :) Láttam már olyat Opelesfater verdáján, majd ilyenem is lesz. Na most kezdhetek új lapot a jövőbeli projekteknek, mert egy már betelt. :blush: Csak az ilyen extra dolgoknak nehezebb elkülöníteni lóvét a családi kasszából, mint pölö a féknek. ;) :P Az valahogy egyértelműbb, hogy kell,az ilyen dolgokra meg mindíg ki kell találnom vmit. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Azt hiszem lehet állítani a hosszán is. Na nem a tényleges hosszán, hanem egy csavar fog egy kis lemezt ami pozicionálja a gégecsövet. Ha fellazítod lehet tologatni meddíg érjen el. Láttam már olyat Opelesfater verdáján, majd ilyenem is lesz. Na most kezdhetek új lapot a jövőbeli projekteknek, mert egy már betelt. :blush: Csak az ilyen extra dolgoknak nehezebb elkülöníteni lóvét a családi kasszából, mint pölö a féknek. ;) :D Az valahogy egyértelműbb, hogy kell,az ilyen dolgokra meg mindíg ki kell találnom vmit. B) Ez egy két ezres. Vagy ha jó bontóba mész, ingyen megkapod. Ennek van értelme, megéri a ráköltött százasokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január4, 2009 Megoszt Elküldve Január4, 2009 Én meg úgy vettem már a kocsit, hogy a mocitető nyitókar kétkezes. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts