zotya975 Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Otthon 3E-ért vettem 4db 45cm-es gyárit,teljesen jók!Volt már elég sokféle,de most ez tűnik a legjobbnak. Aha, és hova raktad fel a negyediket? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Nekem a 2 gyári forgatva épphogy kihúzta az idényt, attól még a valeo is jobb volt -legalább kibírt másfél évet, most is az van fent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Nekem a 2 gyári forgatva épphogy kihúzta az idényt, attól még a valeo is jobb volt -legalább kibírt másfél évet, most is az van fent. Végülis nekem még jók az elsők, a hátsó van elszakadva, ami elől volt csak hátraraktam. Meg is karcolta a szélvédőt, ezért gondoltam ideje a többit is lecserélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Azt hogy nem jó javitófesték? Jövő héten benézek az Opel boltba, hogy itt milyen van. :lol: Ja meg hallottam vmi nyákjavitó ficről amit az áramköri lapokhoz használnak, állitólag csak pár száz píz és az is segíteni szokott. A nyákjavító filc lehet, hogy nem olyan esztétikus, mint más erre készült cucc, de legalább biztosan működik. Ha nem működne, akkor nyákjavítónak se lenne jó, szóval el se tudnák adni. Elektronikai boltokban lehet kapni, nem vészes az ára. Próbáljátok azzal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Én is Bosch-t vettem, igaz, tecsóban, 3400 volt a pár, de nagy fos! A Champion viszont jó volt az Astran... :lol: Nem csak a lapáttól függ. Számít, hogy milyen állapotban vannak a rugók, meg hogy a kar nincs-e meghajolva, stb. Lehet, egyik lapát jobban viseli a rossz kart, másik nem. Nekem pl. bosch van már több, mint 1 éve, és még elég jó. igaz, nem a tescoban vettem, és amit ott láttam pár napja, az nem is pont ugyanolyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Nem csak a lapáttól függ. Számít, hogy milyen állapotban vannak a rugók, meg hogy a kar nincs-e meghajolva, stb. Lehet, egyik lapát jobban viseli a rossz kart, másik nem. Nekem pl. bosch van már több, mint 1 éve, és még elég jó. igaz, nem a tescoban vettem, és amit ott láttam pár napja, az nem is pont ugyanolyan. Én azt vettem észre, hogy mintha öntési hiba lenne a lapátokon, kis gümők, amik csíkot húznak. Próbáltam lemosni, nem ment. a rugók tuti jók, jól ráfeszül. lehet veszek championt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Nekem most Champion van elől, ami elég jól bírja. Hátulra viszont nagy a 45-ös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október13, 2008 Megoszt Elküldve Október13, 2008 Detto :lol: Egyetértek Gergolabs-al :lol: Mintha összebeszéltünk volna. Énnekem is Champion van elől, és talán-talán jobb a Boschnál is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Nekem most Champion van elől, ami elég jól bírja. Hátulra viszont nagy a 45-ös. Hogy érted hogy nagy hátulra? Nekem is akkora van, nincs gond vele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Hogy érted hogy nagy hátulra? Nekem is akkora van, nincs gond vele. :lol: Nekem nem törli rendesen helyenként. 40-es való hátra asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Az lenne a kérdésem, hogy a fr@ncba lehet berakni a lábtérhez menő légterelőket? Mikor megvettem a kocsit anno, nem voltak benne, azóta szereztem egy párat, de nem tudom berakni. Le kell bontani hozzá a műszerfalat? Mert akkor továbbra se lesz... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Le kell bontani hozzá a műszerfalat? Mert akkor továbbra se lesz... :lol: :lol: Ha lehetek kicsit kárörvendő. Tulajdonképpen igen. De a jobb1 elé nem bonyolult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 :lol: Ha lehetek kicsit kárörvendő. Tulajdonképpen igen. De a jobb1 elé nem bonyolult. :lol: Nem ott szoktam ülni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 :lol: Nem ott szoktam ülni :lol: Lógasd át a lábad. :lol: Nekem úgy sikerült nagy nehezen bepaszírozni, hogy az összes kábel kinn volt még, és minden műanyag leszedve. De bizonyára vannak nálam ügyesebb emberek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Nekem nem törli rendesen helyenként. 40-es való hátra asszem. Tényleg? Jó tudni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Lógasd át a lábad. :lol: Nekem úgy sikerült nagy nehezen bepaszírozni, hogy az összes kábel kinn volt még, és minden műanyag leszedve. De bizonyára vannak nálam ügyesebb emberek is. Nekem Hening cartárs vette ki meg rakta vissza legutoljára amikor kábeloztuk az el. ablakemelőt. De csak deréktől lefelé láttam, a többi része bent volt a műszerfal alatt, ja és a kocsi orrától hangosabban hallottam a hangját mint az utastérből. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
madkukac Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Tiszteletem az Opeltulajoknak! Próbálok nem sokat OFF-olni. Tehát nem is oly régen (3 hete?) megvettem egy 93-as, 1,4-es Astrát (C14SE), családon belülről, egész jó állapotban (árához képest). Azóta derültek ki problémák, volt rajta két alsó gömbfej (?), főtengelyszimering, termosztát csere, műszaki, zöldkártya. Az egyetlen problémám, hogy engedi a hűtőfolyadékot, nem is kicsit (2 nap állás, méter átmérőjű pocsolya, 2-3dl fogyás). A hűtőfolyadék két helyen folyik: - A hűtőhöz vezető felső gumicső motor felöli bilincsénél. - Maga a radiátor ereszt, az oldalától és az aljától úgy 5-5 cm-re. A bilincsen a szerelő lazított, beljebb húzta a gumicsövet, meghúzta a bilincset. Pár napig ott nem folyt, most megint onnan is jön a lé. Jómagam nem értek az autoszereléshez, amihez meg nem értek, abba nem akarok beleturkálni, így inkább a segítségeteket kérném. A hűtőre azt mondta a szerelő, hogy mivel alu, nem érdemes javíttatni, cserélni kell, ha túl sok lé folyik el belőle. Megkérdeztem, a Csergőnél 15k az utángyártott. - Vásároljak nyugodtan utángyártott hűtőt vagy gyárit kéne kergetni? - A bilincset gondolom érdemes egy újra cserélni, de szoktak valami szigetelést is odatenni vagy húzzam le a gumicsövet, tisztítsam meg a csonkot és dugjam vissza, húzzam meg a bilincset? Én elég lelkes vagyok, nem az a lényeg, hogy menjen, hanem hogy minden úgy működjön, ahogy kellene neki. Szeretem, ha olajozottan, finoman megy a gépezet. Tudtok ajánlani valaki szerelőt, aki lelkes, ért hozzá, hogy egy átnézésre, problémák rendberakására megtámadhassam? (lehetőség szerint Bp vonzáskörzetében, nomeg nem csillagászati árakon :D ). Köszönöm előre is a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 A bilincsen a szerelő lazított, beljebb húzta a gumicsövet, meghúzta a bilincset. Pár napig ott nem folyt, most megint onnan is jön a lé. De miért nem szűnt meg? Nem illeszkedik rendesen? Vízköves, vagy el van repedve, vagy a cső van elöregedve, vagy a bilincs nem szorít eléggé? Szerintem nyugodtan megveheted az utángyári hűtőt. Cseréld ki aztán majd meglátod mit kell még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Nemtom,hogy másnál is így van-e de nekem mindegy merre tekerem a levegőáramlást szabályzó tárcsát. Levegőt mindíg fúj a középső szellőzőknél. :P A multkor koxira tettem,hogy lábra fújjon és elzártam a műszerfal szellőzőket. Megakartam nézni,hogy az ülés alatt fúj-e lábra hátra de nem éreztem semmit. :D Másnak is van ilyen jelenség? Amikor szétkaptam a középkonzolt a világítás miatt akkor ugyanúgy akasztottam vissza a bowdent ahogy volt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Köszönöm előre is a segítségeteket! Vehetsz utángyárit is, de bontóban is találsz 8-10 körül gyárit, általában visszavételi garanciával. A cső vagy repedt, vagy vízkő van a csatlakozásnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Nemtom,hogy másnál is így van-e de nekem mindegy merre tekerem a levegőáramlást szabályzó tárcsát. Levegőt mindíg fúj a középső szellőzőknél. :D A multkor koxira tettem,hogy lábra fújjon és elzártam a műszerfal szellőzőket. Megakartam nézni,hogy az ülés alatt fúj-e lábra hátra de nem éreztem semmit. ;) Másnak is van ilyen jelenség? Amikor szétkaptam a középkonzolt a világítás miatt akkor ugyanúgy akasztottam vissza a bowdent ahogy volt. :P Hát hogyne :D tök mind1 hogy az ablakra fujatom vagy lábra a meleget ugyanugy jön a képembe középről :S :D gyári hiba szerintem vagy már régi a cucc :S :P :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Vehetsz utángyárit is, de bontóban is találsz 8-10 körül gyárit, általában visszavételi garanciával. Én nagy bontottpárti vagyok, de ebből nem vennék azt. Kitudja milyen mocsok van benne. Annyival meg nem is olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Nem tudom, hogy Astránál hogyan van megoldva, de szerintem hasonló lehet, mint a Corsánál. Egy bovdenes cucc tologat egy fém kallantyút és, ha el van már nyúlva a bovden, akkor hiába tekergeted, a kallantyú nem tolja át rendesen a reteszt. Ha főleg ablakra használod, akkor érdemes benyúlni és magát a fémkallantyút áttolni kézzel és akkor nem a lábra megy (hacsak nincs maga a levegőcső leugorva a műszerfal mögött), hanem az ablakra (persze, ha középen a pofárafújós is át van állítva 0-ra). Én nem szoktam hozzányúlni, mindíg az ablakra nyomatom, mert nem szeretem, ha fújja az arcomba. Ami meg az oldalsó ablakokhoz van kivezetve, onnan úgy is jön elég az utastérbe is, úgyhogy nem fázom/nincs melegem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 neekm se a pofámba fujja csak ott jön ahol oda kéne! de nem hinném hogy a cső van leugorva de az igaz hogy sose állítom el én se mindig láb/szélvédő állásban van és mégis jön középen is! nem zavar nagyon csak nem igy kéne szerintem :D ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 neekm se a pofámba fujja csak ott jön ahol oda kéne! de nem hinném hogy a cső van leugorva de az igaz hogy sose állítom el én se mindig láb/szélvédő állásban van és mégis jön középen is! nem zavar nagyon csak nem igy kéne szerintem :D ! Ha ez át van állítva 0-ra, akkor is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts