zotya975 Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 2 ütemű trabantra cseréld a népautót, nem fog szétmenni benne a fagyálló!! Nem beszélva arról, hogy utánna garantáltan melege lesz a VW-ben is! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Futó Mester! Elvileg az X14XE-ben ilyen termosztát van: Lehet kapni hozzá házastól(10E),de van ház nélküli is(3E).Elvileg akkor fel tudom használni a régi házát és tudom cserélni csak magát a termosztátot is? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Elvileg az X14XE-ben ilyen termosztát van: http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...005/QTH418F.jpg Lehet kapni hozzá házastól(10E),de van ház nélküli is(3E).Elvileg akkor fel tudom használni a régi házát és tudom cserélni csak magát a termosztátot is? <_< http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...QTH/QTH600K.jpg Nem mindegyikben lehet a betétet cserélni, az enyémben sem, és szerintem nálad sem. Szal házas lesz a megoldás, de lehet olcsóbban is identet kapni, nekem is az van pár éve már :huh: 5-6 körül volt asszem a csergőben. Ja és asszem tömítést külön kell hozzá venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Nem mindegyikben lehet a betétet cserélni, az enyémben sem, és szerintem nálad sem. Szal házas lesz a megoldás, de lehet olcsóbban is identet kapni, nekem is az van pár éve már :huh: 5-6 körül volt asszem a csergőben. Ja és asszem tömítést külön kell hozzá venni. Hülye voltam,hogy nem néztem meg,amikor hétvégén lent voltak a csövek! Azon agyalok,hogy a dízel termosztát házának felső fele nem-e összehozható az X14XE alsó felével,mert akkor jó lenne bele a régi fajta termosztát is. A hűtő amit beraktam ótómatás gépé volt,benne a váltó olajhűtőjének a köre is.Lehet felhasználom mociolajhűtésre! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 A hűtő amit beraktam ótómatás gépé volt,benne a váltó olajhűtőjének a köre is.Lehet felhasználom mociolajhűtésre! <_< Aztán majd senyvedhetsz a hideg olaj miatt! Vagy teszel bele olajtermosztátot is, hogy az életed "egyszerűbb" legyen! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 (edited) Gyerekek, rozsdásodik a hűtőm. És picit folyat is. A termoszát felőli oldalon ahol a műanyag oldallal érintkezik ott látszik, hogy megfogta a korrózió- és én még bőszen mostam belül is a kocsit- persze most a hűtőkör tökéletesen zár és valsz azért csöpög mert itt a leggyengébb- úgy hogy kicsit ideges lettem. Az ecetet bele sem mertem tölteni- a fagyállóm is még a flakonban van. Összességében lehetne rosszabb is, ha pl egy cső menet közben durrant volna el, és aztán pl egy szigszalag mentett volna meg-de így kicsit gáz a szitu... Szerk: Mint egy újszülött olyan tapasztalatlansággal vettem le a termoszátból kijövő csövet- szerencsére ezen már nem az a lepattintós gyűrű van, hanem az csavarral elátott, ahogy tekered egyből tekeri fel a gyűrűn lévő bevágásokon magát- van benne némi szutyok, kapott egy fél deci ecetet, aztán desztvizet- aztán pörgettem, nos a termosztát lehet hogy jó de akkor mérőórám is vacakolhat. Jó forró vizet engedtem le belőle- és volt benne vízkő rendesen. Még lehet hogy átmosom egyszer, túlságosan ecetcagú a gép- meg a régi -35 ös fagyállót raktam bele, felesben-az új tömény glikol várhat, Nézegettem a hűtő alját, hogy tényleg ereszt-e, hát nem tudom mit higgyek, kicsit koszos azon a részen, meg bogaras is, le kell rendesen mosnom, mert így nem látni rendesen. Lehet hogy átmosatom a szakival, amikor megkapja a rendes kis váltóolajat a gépem. Módosítva Szeptember25, 2008 : webshark Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Aztán majd senyvedhetsz a hideg olaj miatt! Vagy teszel bele olajtermosztátot is, hogy az életed "egyszerűbb" legyen! :huh: Az olajszűrő alatti adapterben benne van a termosztát is, és csak azzal lehet bekötni, úgyhogy ez a része megoldott <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Az olajszűrő alatti adapterben benne van a termosztát is, és csak azzal lehet bekötni, úgyhogy ez a része megoldott :huh: Szerinted Gabi lenne értelme? <_< Demónak van is ehhez cucca! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Az olajszűrő alatti adapterben benne van a termosztát is, és csak azzal lehet bekötni, úgyhogy ez a része megoldott <_< Jó pap holtig tanul! Az már más kérdés, hogy az adott konstrukciójú, és teljesítményű gyári motornak kell-e ez, hacsak valaki nem készül vele Afrikába! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Szerinted Gabi lenne értelme? <_< Demónak van is ehhez cucca! Neked nem igazán. Pályán nekem elég hasznos :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Neked nem igazán... Alábecsülöd a BOYRACER srácot... <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Majd ha állandóan padlógázon 6-7e között pörgeti a motort, akkor lesz értelme <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rian Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Szerintetek miért van az, hogy ha dugóban közlekedek, és a hűtővíz hőmérője eléri a 2. vonalat (asszem), akkor megáll a fűtésem. Majd ha a mutató lejjebb megy egy miliméterrel, akkor azonnal befújja a forrót. A termosztátot nézték már, időben átkapcsolt, és tolta a vizet. Sőt, ha beindítom a kocsit, akkor hallok halk vízfortyogáshoz hasonló hangot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Szerintetek miért van az, hogy ha dugóban közlekedek, és a hűtővíz hőmérője eléri a 2. vonalat (asszem), akkor megáll a fűtésem. Majd ha a mutató lejjebb megy egy miliméterrel, akkor azonnal befújja a forrót. A termosztátot nézték már, időben átkapcsolt, és tolta a vizet. Sőt, ha beindítom a kocsit, akkor hallok halk vízfortyogáshoz hasonló hangot. :lol: vízkő? vagy talán levegős a rendszered kicsit? mindenesetre nézesd át, mosasd át, most úgyis a fagyállót fel kell tölteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Sőt, ha beindítom a kocsit, akkor hallok halk vízfortyogáshoz hasonló hangot. Nem inkább csobogást? Mintha csordogálna. Mert akkor levegős a rendszered. Lehet összefügg a termosztát nyitásával-zárásával a fűtés, nem? :lol: Légteleníts ha kell, és ha kevés a víz pótold. Szerintem :lol: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Nem inkább csobogást? Mintha csordogálna. Mert akkor levegős a rendszered. Lehet összefügg a termosztát nyitásával-zárásával a fűtés, nem? :lol: Légteleníts ha kell, és ha kevés a víz pótold. Szerintem :lol: . Az enyém is ad ilyen hangokat indítás után pár mp-ig, de még semmilyen trükkel se tudtam kicsalni belőle levegőt. A fűtés meg műxik rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 A kiegyenlítő kupakját addig nem kell visszatenni míg át nem járattad rendesen a rendszert üzemi hőfokig melegítve -közben is lehet óvatosan után töltögetni, utána ha visszahűlt az egész (akár másnap) akkor visszacsavarod azt kész is. Nekem nem kortyog, szépen légmentesen "pisil". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Az enyém is ad ilyen hangokat indítás után pár mp-ig, de még semmilyen trükkel se tudtam kicsalni belőle levegőt. A fűtés meg műxik rendesen. Nekem csak a hőgomba (az egyvezetékes) kicsavarása után légtelenedett rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Nekem csak a hőgomba (az egyvezetékes) kicsavarása után légtelenedett rendesen. Mert azt úgy is kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Nekem csak a hőgomba (az egyvezetékes) kicsavarása után légtelenedett rendesen. Melyik hőgombával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Melyik hőgombával? Írta. Egyvezetékes, ami a műszerfalnak adja a jelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Majd ha állandóan padlógázon 6-7e között pörgeti a motort, akkor lesz értelme :lol: Megoldható! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni hátsó ablak fűtés ügyben! Hiába húzom ki a venti kapcsoló gombot nem melegszik az ablak! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 nézd át a csomiajtóban lévő csatlakozókat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 Ott nincs baj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts