Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szerintem mákod van, mert pont 92 fokos való bele. Legalábbis mi olyat vettünk ki meg raktunk is bele. <_<

A mostani már kb 90 foknál nyit, óra szerint, vagy lehet hogy 88 nál, fogyasztásnak biztos jót tenne télen -20 fokban, ha minél később nyitana.

2 éve voltunk kint osztrákoknál- -2 foknál full gázzal mentem(volt emelkedő benne) és folyamatosan a kékben volt!! néha fűtöttem is, de inkább csak mutatóban volt meleg.

ja és két héttel később ki lett cserélve- akkortól jobb lett, most megint úgy tűnik, hogy átereszt, vagy gyorsabban nyit mint kéne- fűtésnél ugyan nincs a kékben de 10 fokos külső hőmérsékletnél , alig éri el a 90 fokot! Szóval megér egy cserét- csak ugye a vezérlést meglazítani nem szerencsés!

nem szeretném ha a vezérműszíj emiatt szállna el!

Elküldve
A mostani már kb 90 foknál nyit, óra szerint, vagy lehet hogy 88 nál, fogyasztásnak biztos jót tenne télen -20 fokban, ha minél később nyitana.

Nem tudom az óra mennyire pontos inkább kiszerelés után lehetne kimérni forró vizben hőmérővel. Én az enyimet leteszteltem de hőmérő nélkül. Csak kiváncsi voltam hogyan nyit meg zár. Érdekes, hogy nekem is azonnal melegedett a cső, de amikor kiszedtük el volt zárva a termosztát.

Elküldve
A mostani már kb 90 foknál nyit, óra szerint, vagy lehet hogy 88 nál, fogyasztásnak biztos jót tenne télen -20 fokban, ha minél később nyitana.

2 éve voltunk kint osztrákoknál- -2 foknál full gázzal mentem(volt emelkedő benne) és folyamatosan a kékben volt!! néha fűtöttem is, de inkább csak mutatóban volt meleg.

ja és két héttel később ki lett cserélve- akkortól jobb lett, most megint úgy tűnik, hogy átereszt, vagy gyorsabban nyit mint kéne- fűtésnél ugyan nincs a kékben de 10 fokos külső hőmérsékletnél , alig éri el a 90 fokot! Szóval megér egy cserét- csak ugye a vezérlést meglazítani nem szerencsés!

nem szeretném ha a vezérműszíj emiatt szállna el!

Próbáltad megpucolni a hőmérő hőgombájának (egyvezetékes) a saruját? Lehet, hogy csak ott rossz az érintkezés, és ezért mér kevesebbet a műszer. Egyébként ha a fűtés rá van nyomva, nálam is 1-2 fokkal lejjebb megy a hőmérő szerint a hőmérséklet, gondolom azért, mert ilyenkor a motorban keletkező meleg egy része nem a hűtő felé távozik, hanem az utastér felé. Ha veszel, gyárit, vagy Gates-t, esetleg Wahler-t ajánlok.

Elküldve
Próbáltad megpucolni a hőmérő hőgombájának (egyvezetékes) a saruját? Lehet, hogy csak ott rossz az érintkezés, és ezért mér kevesebbet a műszer. Egyébként ha a fűtés rá van nyomva, nálam is 1-2 fokkal lejjebb megy a hőmérő szerint a hőmérséklet, gondolom azért, mert ilyenkor a motorban keletkező meleg egy része nem a hűtő felé távozik, hanem az utastér felé. Ha veszel, gyárit, vagy Gates-t, esetleg Wahler-t ajánlok.

Hazel-Quinton eszedbe se jusson.

Elküldve
A hidegek érkeztével ugy vettem észre, hogy nem fogok elolvadni az autó fütésétôl. Kinek milyen tapasztalata van az X17DTL fütésével???

Húzasd körbe fóliával (nagyon sok hőt megfog) és tegyél bele 94 fokos termosztátot. Majd rájössz, hogy van abban fűtés, nem is akármilyen!

De ne várj csodát tőle ha nem melegszik be a motor...

Elküldve

Én meg vok elégedve a fűtéssel! Nálam is olyan jelenség szokott lenni hogy kékbe van a mutató ebben a hidegben. De van ilyen kis hűtő takarom amit a hűtőrács mögé kell tenni. Hogy ne kapjon annyi hideg levegőt. Nyáron is bent volt amikor vettem a kocsit persze én ezt nem tudtam később láttam meg fura is volt hogy olyan hamar felmelegedett a hűtőviz menet közben! <_<

Elküldve
Húzasd körbe fóliával (nagyon sok hőt megfog) és tegyél bele 94 fokos termosztátot. Majd rájössz, hogy van abban fűtés, nem is akármilyen!

De ne várj csodát tőle ha nem melegszik be a motor...

Mit kellene fóliáznom??? Ma +8C egy helyben allva, negyed óra után kellemesen meleget fujt, de én többet vártam volna el tôle... Ami a termosztátot illeti, nyáron megint kell majd cserélnem, hogy ne melegedjen olyan hamar???

Elküldve
Mit kellene fóliáznom??? Ma +8C egy helyben allva, negyed óra után kellemesen meleget fujt, de én többet vártam volna el tôle... Ami a termosztátot illeti, nyáron megint kell majd cserélnem, hogy ne melegedjen olyan hamar???

Az ablakokat -mondjuk senki sem mondta, hogy kötelező. De majd ha mínusz sok fok lesz akkor a fólia által rengeteg hőt bent lehet tartani mivel valamilyen %ban megakadályozza, hogy az üveg "elszívja". Az enyémnél nagyon sokat jelentett, míg elől ugyan meleg volt de hátul nemhogy hideg de párásodott -sőt, nagyon mínusz fokban jégrózsásodott az üveg. Termót nem feltétlen kell cserélni, én azzal járok vagy 4 éve télen - nyáron.

Elküldve
Az ablakokat -mondjuk senki sem mondta, hogy kötelező. De majd ha mínusz sok fok lesz akkor a fólia által rengeteg hőt bent lehet tartani mivel valamilyen %ban megakadályozza, hogy az üveg "elszívja". Az enyémnél nagyon sokat jelentett, míg elől ugyan meleg volt de hátul nemhogy hideg de párásodott -sőt, nagyon mínusz fokban jégrózsásodott az üveg. Termót nem feltétlen kell cserélni, én azzal járok vagy 4 éve télen - nyáron.

Azért azt vedd figyelembe, hogy a Caravannak nagyobb a légtere mint pl egy Sedánnak, nem hiszem hogy a fűtést erre méretezték. A hátsó ablak elég messze van a fúvokáktól. A jégvirággal meg nincs baj, legalább a kölykök elvannak hátul. <_<

Elküldve
Azért azt vedd figyelembe, hogy a Caravannak nagyobb a légtere mint pl egy Sedánnak, nem hiszem hogy a fűtést erre méretezték. A hátsó ablak elég messze van a fúvokáktól. A jégvirággal meg nincs baj, legalább a kölykök elvannak hátul. <_<

Egyértelmű de unokabátyám sedanja pont jó példa volt rá -márpedig 40 km után igazán lefújhatta volna a párát mindenhonnan. És pont ezen (is) segít a fólia!

A kölköknek meg bilincsben a kezük mert ha egy ujjlenyomatot /vagy ha csak annak egy részét/ is találok valamelyik ablakon terror lesz magasfokon. Játsszon mással, ne a fóliát karmolja össze, elvégre is nem macskának született.

Elküldve
Egyértelmű de unokabátyám sedanja pont jó példa volt rá -márpedig 40 km után igazán lefújhatta volna a párát mindenhonnan. És pont ezen (is) segít a fólia!

A kölköknek meg bilincsben a kezük mert ha egy ujjlenyomatot /vagy ha csak annak egy részét/ is találok valamelyik ablakon terror lesz magasfokon. Játsszon mással, ne a fóliát karmolja össze, elvégre is nem macskának született.

Kemény vagy mint Csoki az Üvegtigrisben! :huh: Én 2 hónapig gyerekzárral jártam , attól féltem rányitják az ajtót egy biciklisre. De már sokat okosodtak. <_<

Elküldve
Kemény vagy mint Csoki az Üvegtigrisben! :huh: Én 2 hónapig gyerekzárral jártam , attól féltem rányitják az ajtót egy biciklisre. De már sokat okosodtak. <_<

Ja, csak én Simsonnal járok. A kerilánykám egyszer összetaperolta az egyiket aztán mikor (szimplán csak!) ránéztem egy szó nélkül kivette a kacattartóból a clin-t meg a törlőrongyot azt szépen levakarta.

Na de ez már az "Egyéb" címszó alá tartozik úgyhogy át a másik izébe... Így van moderátor úr?

Elküldve

Nekem a jobb oldali beömlőből nem jön olyan meleg levegő, mint a bal oldaliból. Lehet le van csúszva a cső? Vagy mi lehet? Sokat le kell bontani, hogy megtudjam és megcsináljam, nagy munka, sok idő?

Elküldve
Nekem a jobb oldali beömlőből nem jön olyan meleg levegő, mint a bal oldaliból. Lehet le van csúszva a cső? Vagy mi lehet? Sokat le kell bontani, hogy megtudjam és megcsináljam, nagy munka, sok idő?

A jobb oldalinál egyszerű megnézni mi a helyzet. Csak vedd ki a kesztyűtartót.

Elküldve
Nem lehetne megmatatni, hogy a középkonzol fúvókákból is meleget fújjon ???

Két terelő rács kiszed és megnézed,hogy hogyan van a csappantyú zárt helyzetben.

Ha nem tudsz rajta állítani,akkor egy szivaccsal betömöd és akkor csak meleg levegő jön be.

Elküldve
Két terelő rács kiszed és megnézed,hogy hogyan van a csappantyú zárt helyzetben.

Ha nem tudsz rajta állítani,akkor egy szivaccsal betömöd és akkor csak meleg levegő jön be.

ha el van zárva, akkor is jön

x-akta <_<

Elküldve

Sziasztok!

Sok helyen olvastam,hogy a dízelek kb.15perc után nyomja a meleget...Az enyém pár perc után olyan szépen fújja be!Remélem így is marad!Bár sajnos úgy látom egy csőnél csepeg! <_<

Kinek milyen a tapasztalata a td/tds-nél?

Elküldve

Tapasztalat ???

Hát az nincs..

Illetve mégis van. Most egy benzines 1.4-es golfal járok még egy hétig és rökönyödve tapasztalom,

hogy az Opelem majdhogynem hamarabb fűt, mint a benyás..

De ez eléggé OFF

Elküldve
Tapasztalat ???

Hát az nincs..

Illetve mégis van. Most egy benzines 1.4-es golfal járok még egy hétig és rökönyödve tapasztalom,

hogy az Opelem majdhogynem hamarabb fűt, mint a benyás..

De ez eléggé OFF

Elég lassan készül a gép, hogy birod cérnával? <_<

Elküldve

Hááát..

Egyre nehezebben bírom.

Nem témába vág, de már cserélnék olajat, szűrőket, a pollenszűrő vízbefolyását.

Vennék hátsó kerékjárati dobbetétet.

És végül, de nem utolsósorban élvezném az Opel jó fűtését. <_<

Elküldve
Tapasztalat ???

Hát az nincs..

Illetve mégis van. Most egy benzines 1.4-es golfal járok még egy hétig és rökönyödve tapasztalom,

hogy az Opelem majdhogynem hamarabb fűt, mint a benyás..

De ez eléggé OFF

2 ütemű trabantra cseréld a népautót, nem fog szétmenni benne a fagyálló!!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.