opel16v Elküldve Június23, 2008 Megoszt Elküldve Június23, 2008 most cseréltem ősszel szűrőt , azóta 4000 km-t ha mentem , ilyen hamar eltömődik ? mindenestre ellenőrizd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mikamaka Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 helló sziasztok most vettem észre a napokban mikor esett az eső és le akartam fujatni a párát , észrevettem h nem megy a a ventilátor első 3 fokozata, a negyedikben megy rendesen, fűtés is van... akapcsolót szétszedtem az jónak tűnik.. csatlakozás v mi, hol van ez a ventillátor? mi lehet a problem??? valaki tapasztalt már ilyet, mit szedjek szét, mit vegyek a bontóban??:-) köszi a segítséget előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 a motortérben van neki ellenállása a fűtőmotor környékén, a pollenszűrő alatt ha jól emlékszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 a motortérben van neki ellenállása a fűtőmotor környékén, a pollenszűrő alatt ha jól emlékszem Így van, és ha 3 fokozat is hiányzik, akkor sztem jó eséllyel a termobizti ment ki az ellenállásoknál, ami javítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Azt vettem észre, hogy nekem az egyik csavargatóm tök fölösleges. Mégpedig az amellyel a levegô áramlásának útját lehet állitani. Hiába fordítom a szélvédôre, ugyis padlógázzal nyomja szembe velem a levegôt. Teljesen el kell zárjam a 4drb nyílást pl ha a szélvédô nagyon párás vagy ha lábamra is szeretnék némi meleg levegôt. Lehet ezen segíteni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Azt vettem észre, hogy nekem az egyik csavargatóm tök fölösleges. Mégpedig az amellyel a levegô áramlásának útját lehet állitani. Hiába fordítom a szélvédôre, ugyis padlógázzal nyomja szembe velem a levegôt. Teljesen el kell zárjam a 4drb nyílást pl ha a szélvédô nagyon párás vagy ha lábamra is szeretnék némi meleg levegôt. Lehet ezen segíteni??? Lehet hogy a bowden akadt ki, vagy szakadt/tört el. Ki kellene bontani az egészet, vagy próbálj meg befeküdni a mögé, bár nem tudom mennyit lehet látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Lehet hogy a bowden akadt ki, vagy szakadt/tört el. Ki kellene bontani az egészet, vagy próbálj meg befeküdni a mögé, bár nem tudom mennyit lehet látni. Minimális változás csak van, de akárhová állítom, a szembe fujó nyílásokat nem zárja el. A középkonzol fúvókát már szétszedtem mert nem lehetett elzárni de nem elég pontos. Vmi rajz kéne, hogy lássam a felépítését a rendszernek. Köszi elôre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Minimális változás csak van, de akárhová állítom, a szembe fujó nyílásokat nem zárja el. A középkonzol fúvókát már szétszedtem mert nem lehetett elzárni de nem elég pontos. Vmi rajz kéne, hogy lássam a felépítését a rendszernek. Köszi elôre is. A szellőzőrostályoknál nem fogsz semmit találni. A középkonzolnál van a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 A szellőzőrostályoknál nem fogsz semmit találni. A középkonzolnál van a hiba. Ha Opel betegség most szolj, mert akkor inkább hagyom a jó büdös francba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Ha Opel betegség most szolj, mert akkor inkább hagyom a jó büdös francba :lol: Hagyd a francba, asszem nekem sem zárja el :lol: . Csak a többinél nyit-zár, szembe mindig fúj, de azt ugye le lehet zárni szerencsére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 párásodást inkább úgy tudsz megszüntetni jobban, ha minden 10000km-ként cseréled a pollenszűrőt is a levegőszűrővel együtt :lol: jah, és nézd meg egy nagyobb eső után, nem-e nedves a pollenszűrőd, mert akkor víz folyik rá a szélvédőről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 párásodást inkább úgy tudsz megszüntetni jobban, ha minden 10000km-ként cseréled a pollenszűrőt is a levegőszűrővel együtt :lol: jah, és nézd meg egy nagyobb eső után, nem-e nedves a pollenszűrőd, mert akkor víz folyik rá a szélvédőről. Már orvosoltam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Ha Opel betegség most szolj, mert akkor inkább hagyom a jó büdös francba :lol: Most az a problémád hogy ugyanúgy fújja, vagy hogy nem zárja el teljesen? Teljesen tényleg nem fogja elzárni, de szerintem nem jön erősen ha máshova álllítod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Minimális változás csak van, de akárhová állítom, a szembe fujó nyílásokat nem zárja el. A középkonzol fúvókát már szétszedtem mert nem lehetett elzárni de nem elég pontos. Vmi rajz kéne, hogy lássam a felépítését a rendszernek. Köszi elôre is. Szembe nekem is fúj a középső kettő, hiába állítom pl. a szélvédőre, de ezt más típusnál is tapasztaltam. Én úgy orvosoltam a problémát hogy lezártam őket, oszt' jónapot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Minimális változás csak van, de akárhová állítom, a szembe fujó nyílásokat nem zárja el. A középkonzol fúvókát már szétszedtem mert nem lehetett elzárni de nem elég pontos. Vmi rajz kéne, hogy lássam a felépítését a rendszernek. Köszi elôre is. Valamennyire mindig kell jönnie a levegőnek a középsőkön, és ez nem hiba, hanem tudatos biztonsági tervezés: elalvás ellen. Nekem se működött rendesen, aztán egy műszerfaljavítás alkalmával megláttam azt is, hogy miért: annak a bowdennek a másik vége a műszerfal mögött csatlakozik a szellőzőegységhez, egy kart mozgat. Itt volt nekem letörve az a műanyag fül, ami a bowden külső burkolatrészét rögzítette, így természetesen hiába állítgattam, nem történt semi. Csináltam egy fém fület, amit a közelben levő kormányoszloptartó fémlemezhez rögzítettem (még furat is volt benne csavar számára), a fém fülhöz pedig kábelkötegelővel hozzáfogattam a bowden burkolatát. Azóta jól műxik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július30, 2008 Megoszt Elküldve Július30, 2008 Nálam anno a középkonzolban a bal oldali légbeömlőt le se lehetett zárni tekerő hiányában. Nem tudom miért de tetszett az ötlet, kár hogy azóta egy ilyen autót sem láttam még. A G-ben van ilyen egyáltalán? mert az F-ben tetszett! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Szeptember14, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2008 Azt szeretném kérdezni, hogy a középkonzol feletti 2 légbeömlőn fűtéskor milyen levegőnek kell jönnie? Olyannak mint amik az oldalsó beömlőkön jönnek, vagy kevert levegőnek? Hideg és egy kis meleg? Mert ha maxra teszem a fűtést, akkor középen nem jön olyan meleg levegő mint a 2 szélső beömlőn. Ez normális? Másik kérdésem, hogy mi lehet a baj, ha az autó nem fűt eléggé? Csak olyan langyos levegő jön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember14, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2008 az teljesen normális, ha középről hidegebb levegő jön ez azért van, hogy a melegben ne aludj el Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Szeptember14, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2008 Másik kérdésem, hogy mi lehet a baj, ha az autó nem fűt eléggé? Csak olyan langyos levegő jön. Termosztát jó? Ha igen, akkor esetleg a radiátorod lehet vízköves. Ha meg hülyeséget írok majd kijavítanak... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Szeptember14, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2008 Termosztátot hogy lehet leellenőrizni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Szeptember14, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2008 Termosztátot hogy lehet leellenőrizni? Motorhőfok mutatója hol áll menet közben? Ha 90°C közelében, akkor jó. Ezt 10-15 perc alatt el kell érnie amúgy. Ha nem megy fel addig, akkor lehet hogy nyitva maradt a termosztát, és azért nem fűt rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Termosztátot hogy lehet leellenőrizni? Nekem azt ajánlották itt a fórumon, hogy fogjam meg a csövet ami megy a termosztáttól a hűtőbe, alapjáraton ha fokozatosan melegszik akkor állandoan nyitva van, ha egy idő után hirtelen melegszik akkor jó, mert akkor nyit, ha nem melegszik akkor meg ki se nyit, de akkor forrna a viz, azt meg úgyis észrevettem volna. Aztán vezérlés cserekor cseréltem termosztátot is ekkor már láttam a mőszeren hogy ki-be kapcsol meg a venti is ment. Előtte felment 90fokra és stabilan ott is maradt, a venti meg igen ritkán ment. Most meg ingadozik 90-95 között gondolom ahogy a hűtő meg a venti dolgozik. Beraktam a régit forró vizbe, látszólag működött, de persze vizhőfokot nem tudtam mérni, hogy akkor nyit-e amikor kell. Nem nagy érték, csak szar helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Tegnap mentem vele és 90 fok alatt volt jó sokáig. 90 fölé nem ment. Nekem nem ingadozik 90-95 közt. Akkor megkeresem azt a csövet, alapjáraton fogom járatni és meglátom, hogy melegszik az a cső. Mennyi idő alatt nyit vajon? Az az mennyi idő alatt melegszik fel nyitásig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Tegnap mentem vele és 90 fok alatt volt jó sokáig. 90 fölé nem ment. Nekem nem ingadozik 90-95 közt. Akkor megkeresem azt a csövet, alapjáraton fogom járatni és meglátom, hogy melegszik az a cső. Mennyi idő alatt nyit vajon? Az az mennyi idő alatt melegszik fel nyitásig? Állitólag kb. 10 perc alapjáraton. De gondolom nagyban befolyásolja a külső hőmérséklet is. Persze hideg autóval érdemes kezdeni. Ha szinte azonnal langyosodik, és fokozatosan melegszik, akkor biztos nem zár el. A motornak se jó, mert még el se éri az üzemi hőfokot már kapja is a hűtést, meg a meleget is később nyomja az utastérbe. Nekem a motor bal oldaláról indul(ha szembe állsz) csinál egy hurkot úgy megy be a hűtőbe. Kb. a tiedben is ott lehet. Vastag úgy 4-5 cm átmérőjű cső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Most akkor megnézem, még hideg a moci, nem mentem még ma vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts