Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mindig tanul az ember :roll:

Nekem a sor csokiról volt lecsúszva a vezeték ezért nem vill , ha 1 sem vill én ezt nézném meg előszőr. Magnó ki és felűröl látható.mozgatható.

Elküldve
leveszed a 3 fűtésvezérlő gombot /alul kicsi lyuk vékony csavarhúzó bele és lehúzod/

Ezt hogy érted? Mert a középső gombot tényleg így kell levenni, de a két szélsőt hátulról kell összenyomni hogy elöl ki tudd húzni. Legalábbis nálam.

Elküldve
és hol található ez a sor csoki?

Nos én kivettem a magnót + a tokját és a nyíláson keresztül rálehet látni a bejövő vezeték kötegre ami a fűtés konzolra megy, nekem ez volt félig le csúszva rátoltam rendesen és minden vill oké lett. De nekem a fűtés konzolon semmi sem villágított. :wink:

Elküldve

Ezt hogy érted? Mert a középső gombot tényleg így kell levenni, de a két szélsőt hátulról kell összenyomni hogy elöl ki tudd húzni. Legalábbis nálam.

Igen ez valóban kimaradt.

Akét szélsőt egy kicsit brutálisabban kell levenni: ruha+komináltfogó jó erősen megfogod és erősen egyenesen meghúzod magadfelé.

a középsőt hátsóablakfűtés bekapcs. alul kis lyuk...

Elküldve
Igen ez valóban kimaradt.

Akét szélsőt egy kicsit brutálisabban kell levenni: ruha+komináltfogó jó erősen megfogod és erősen egyenesen meghúzod magadfelé.

a középsőt hátsóablakfűtés bekapcs. alul kis lyuk...

Én inkább rászánom azt a +1 órát és szétszedem az egészet, így nem kell rángatni/feszegetni. Hány ilyen szétszedést bír ki vajon a pöcök a tekerő végén? :roll:

Elküldve

Én inkább rászánom azt a +1 órát és szétszedem az egészet, így nem kell rángatni/feszegetni. Hány ilyen szétszedést bír ki vajon a pöcök a tekerő végén? :roll:

Te tudod, én már szedtem szét egy párat így.

Egyébként meddig is bírja egy ilyen égő? 3-4év

Milyen idős az autód? + 3-4 év egy garnitúra égő = meglesz még akkor a kocsi? :wink:

Elküldve

Én nem szorakoztam vele,elvittem egy ismeroshoz,aki szakszervizben dolgozik!Nem szedte szet az egesz belsoteret,csak a gombokat szedte ki.A belso keringeto kapcsolojanal az izzot,azt ugy cserelte,hogy egy bipolan csobe tolta be az izzo fejet es amikor bent volt a foglalatban megtekerte.

Szerintem felesleges szetdurni az egesz muszerfalat par izzo miatt!

Elküldve
Te tudod, én már szedtem szét egy párat így.

Egyébként meddig is bírja egy ilyen égő? 3-4év

Milyen idős az autód? + 3-4 év egy garnitúra égő = meglesz még akkor a kocsi? :wink:

Én nem akarok senkit meggyőzni, de tegyük fel valaki most csinálja először és véletlen eltör valamit. Mennyibe is kerül egy ilyen tekerő és hol is tudja beszerezni?

Szerintem mindenki csinálja úgy ahogy neki kedve van hozzá. :wink:

Elküldve

Én nem akarok senkit meggyőzni, de tegyük fel valaki most csinálja először és véletlen eltör valamit. Mennyibe is kerül egy ilyen tekerő és hol is tudja beszerezni?

Szerintem mindenki csinálja úgy ahogy neki kedve van hozzá. :wink:

Mondjuk egy opelbontóban?

500 ft :wink:

Én sem akartalak meggyőzni, csak mondtam, hogy így is lehet.

Elküldve

Sziasztok!!!

F Astra fűtőmotor ciripeléséhez szeretnék hozzászólni. Ha sikerült kibuherálni a motort, a csapágyát még véletlenül se olajozzátok, vagy WD40-ezzétek, mert végig fog folyni a tengelyen a szénkefékig, és akkor kakukk. :Hangman: Ehelyett ajánlom mindenki figyelmébe a ZSÍRSPRAYT. Nem drága, nem folyik, és nagyon tartós. Magam is ezzel csináltam, azóta egyszer sem szólalt meg. Jó munkát mindenkinek! :lol:

Elküldve
Sziasztok!!!

F Astra fűtőmotor ciripeléséhez szeretnék hozzászólni. Ha sikerült kibuherálni a motort, a csapágyát még véletlenül se olajozzátok, vagy WD40-ezzétek, mert végig fog folyni a tengelyen a szénkefékig, és akkor kakukk. :Hangman: Ehelyett ajánlom mindenki figyelmébe a ZSÍRSPRAYT. Nem drága, nem folyik, és nagyon tartós. Magam is ezzel csináltam, azóta egyszer sem szólalt meg. Jó munkát mindenkinek! :)

Oh!! Thx az infót. Pont jókor, mert lehet én is megtettem volna. Ugyanis kicsit néha kezd kerregni, indulásnál leállitásnál. Nem vészes, de ugyis cserélem az ellenállást majd, gondoltam lehet beolajozom azt is egy "füst" alatt.

Egyébként szivás kiszedni nem? Még nem néztem meg ugyan alaposabban, csak ugy odakuksiztam, és nem tünik egyszerü mutatványnak. :?

Elküldve

Egyszerűűűű!!!!Csak szét kell bombázni hozzá az egész műszerfalat, hogy hozzáférj.Nekem is ilyen egy kicsit, de megvárom, míg erősödik a dolog, aztán majd megkérdezem, hogy hol is kezdjem! :)

Elküldve

Uhh.. akkor marad csak az ellenállat csere :) 8)

A többi ahogy te írtad :wink:

Várom az infót ha már itt vagy :wink: (ellenállás)

Elküldve

Laci4. Egyáltalán nem bnyolult. Motorház felnyit, Gumicsík levesz, alatta nagy fekete műanyag szar kivesz (el ne törd). Már látod is a fedelét. Én kiakasztottam az ablaktörlő rúdjait is, így könnyebb hozzáférni. Pollenszűrőt kiveszed, utána azt az egész műanyag házat ki kell venni. Ha ez megvan, ott a motor, amit 2 csavar fog. Ennyi. Nekem kb. fél óra volt. Sok szerencsét! :roll:

Elküldve

Hi Warwolf! Ne olyan bonyolult. A pollenszűrőt cserélted már? Szerintem igen. Na ez pont alatta van. Csak a szűrő keretét kell kivenned, és az alatta lévő félig nyitott burkolatot. Az igaz, hogy kevés a hely és óvatosan, élére állítva lehet kivenni, de nem nehéz. Ezután már csak lehúzod a motorról a csatlakozót, két csavar ki és máris a kezedben tarthatod. Amúgy általában nem szoktam ilyenekkel buherálni, de újonnan rohadt drága egy ilyen. (majdnem 40 pénz, bontottan csak 10-15, de általában azok is szarok) Ha elakadtál, írj. Üdv gmarci76 :)

Elküldve

10-15 ezer????? Hihetetlen... Ennyit akart a bontós adni a lábon érkező Vectrámért. Pár nappal előtte pedig 8 ezret kért egy kalaptartóért.

Én is a fent említettek szerint cseréltem a fűtőventillátort 3 hete, és tényleg 20 perces munka. (Szerencse, hogy a donoron kezdtem, mert a műanyag borítás nagyon könnyen törik. Vigyázzatok, ha nincs min gyakorolni.)

Elküldve
Hi Warwolf! Ne olyan bonyolult. A pollenszűrőt cserélted már? Szerintem igen. Na ez pont alatta van. Csak a szűrő keretét kell kivenned, és az alatta lévő félig nyitott burkolatot. Az igaz, hogy kevés a hely és óvatosan, élére állítva lehet kivenni, de nem nehéz. Ezután már csak lehúzod a motorról a csatlakozót, két csavar ki és máris a kezedben tarthatod. Amúgy általában nem szoktam ilyenekkel buherálni, de újonnan rohadt drága egy ilyen. (majdnem 40 pénz, bontottan csak 10-15, de általában azok is szarok) Ha elakadtál, írj. Üdv gmarci76 :)

Nah, akkor már újabb infóval gyarapodott az egyébként is elég hiányos ismeretanyagom.Köszi! :)

Elküldve

Én nemrég kaptam würth-ös zsírsprayt és nem büdi.Most megint szedhetem szét az ECU hűtőventillátorát, mert nyáron csak wd40-nel fújtam be :evil:

Elküldve
Én nemrég kaptam würth-ös zsírsprayt és nem büdi.Most megint szedhetem szét az ECU hűtőventillátorát, mert nyáron csak wd40-nel fújtam be :evil:
Én meg ma zavartam el az üzletkötőjüket, hogy egy hónapig nem kell semmi :evil:
Elküldve
Mindig tanul az ember :roll:

Pjoc 3 gombos módszerével kicseréltem az izzókat. Ha nem is 15 perc, de egy bő fél óra alatt megvolt! Úgyhogy fényárban úszik az álomopel... :) :) :D :D :P

Ezek után a hátsó szélvédőfűtés világításfelújítása már meg se kottyant, ott a kapcsoló kivétele után kézzel (!) hozzáferhető az izzó. A fényszóró kapcsolóban meg forrasztani kellett, aztán 20 perc türelemjáték a kapcsolót összerakni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.