mörfi Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 Mindig tanul az ember :roll: Nekem a sor csokiról volt lecsúszva a vezeték ezért nem vill , ha 1 sem vill én ezt nézném meg előszőr. Magnó ki és felűröl látható.mozgatható.
Tápiószecső Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 leveszed a 3 fűtésvezérlő gombot /alul kicsi lyuk vékony csavarhúzó bele és lehúzod/ Ezt hogy érted? Mert a középső gombot tényleg így kell levenni, de a két szélsőt hátulról kell összenyomni hogy elöl ki tudd húzni. Legalábbis nálam.
mörfi Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 és hol található ez a sor csoki? Nos én kivettem a magnót + a tokját és a nyíláson keresztül rálehet látni a bejövő vezeték kötegre ami a fűtés konzolra megy, nekem ez volt félig le csúszva rátoltam rendesen és minden vill oké lett. De nekem a fűtés konzolon semmi sem villágított. :wink:
pjoc Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 Ezt hogy érted? Mert a középső gombot tényleg így kell levenni, de a két szélsőt hátulról kell összenyomni hogy elöl ki tudd húzni. Legalábbis nálam. Igen ez valóban kimaradt. Akét szélsőt egy kicsit brutálisabban kell levenni: ruha+komináltfogó jó erősen megfogod és erősen egyenesen meghúzod magadfelé. a középsőt hátsóablakfűtés bekapcs. alul kis lyuk...
Tápiószecső Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 Igen ez valóban kimaradt. Akét szélsőt egy kicsit brutálisabban kell levenni: ruha+komináltfogó jó erősen megfogod és erősen egyenesen meghúzod magadfelé. a középsőt hátsóablakfűtés bekapcs. alul kis lyuk... Én inkább rászánom azt a +1 órát és szétszedem az egészet, így nem kell rángatni/feszegetni. Hány ilyen szétszedést bír ki vajon a pöcök a tekerő végén? :roll:
pjoc Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 Én inkább rászánom azt a +1 órát és szétszedem az egészet, így nem kell rángatni/feszegetni. Hány ilyen szétszedést bír ki vajon a pöcök a tekerő végén? :roll: Te tudod, én már szedtem szét egy párat így. Egyébként meddig is bírja egy ilyen égő? 3-4év Milyen idős az autód? + 3-4 év egy garnitúra égő = meglesz még akkor a kocsi? :wink:
J0hnny Elküldve Január9, 2005 Elküldve Január9, 2005 Én nem szorakoztam vele,elvittem egy ismeroshoz,aki szakszervizben dolgozik!Nem szedte szet az egesz belsoteret,csak a gombokat szedte ki.A belso keringeto kapcsolojanal az izzot,azt ugy cserelte,hogy egy bipolan csobe tolta be az izzo fejet es amikor bent volt a foglalatban megtekerte. Szerintem felesleges szetdurni az egesz muszerfalat par izzo miatt!
Tápiószecső Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Te tudod, én már szedtem szét egy párat így. Egyébként meddig is bírja egy ilyen égő? 3-4év Milyen idős az autód? + 3-4 év egy garnitúra égő = meglesz még akkor a kocsi? :wink: Én nem akarok senkit meggyőzni, de tegyük fel valaki most csinálja először és véletlen eltör valamit. Mennyibe is kerül egy ilyen tekerő és hol is tudja beszerezni? Szerintem mindenki csinálja úgy ahogy neki kedve van hozzá. :wink:
pjoc Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Én nem akarok senkit meggyőzni, de tegyük fel valaki most csinálja először és véletlen eltör valamit. Mennyibe is kerül egy ilyen tekerő és hol is tudja beszerezni? Szerintem mindenki csinálja úgy ahogy neki kedve van hozzá. :wink: Mondjuk egy opelbontóban? 500 ft :wink: Én sem akartalak meggyőzni, csak mondtam, hogy így is lehet.
gmarci76 Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Sziasztok!!! F Astra fűtőmotor ciripeléséhez szeretnék hozzászólni. Ha sikerült kibuherálni a motort, a csapágyát még véletlenül se olajozzátok, vagy WD40-ezzétek, mert végig fog folyni a tengelyen a szénkefékig, és akkor kakukk. :Hangman: Ehelyett ajánlom mindenki figyelmébe a ZSÍRSPRAYT. Nem drága, nem folyik, és nagyon tartós. Magam is ezzel csináltam, azóta egyszer sem szólalt meg. Jó munkát mindenkinek! :lol:
Laci4 Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Sziasztok!!! F Astra fűtőmotor ciripeléséhez szeretnék hozzászólni. Ha sikerült kibuherálni a motort, a csapágyát még véletlenül se olajozzátok, vagy WD40-ezzétek, mert végig fog folyni a tengelyen a szénkefékig, és akkor kakukk. :Hangman: Ehelyett ajánlom mindenki figyelmébe a ZSÍRSPRAYT. Nem drága, nem folyik, és nagyon tartós. Magam is ezzel csináltam, azóta egyszer sem szólalt meg. Jó munkát mindenkinek! :) Oh!! Thx az infót. Pont jókor, mert lehet én is megtettem volna. Ugyanis kicsit néha kezd kerregni, indulásnál leállitásnál. Nem vészes, de ugyis cserélem az ellenállást majd, gondoltam lehet beolajozom azt is egy "füst" alatt. Egyébként szivás kiszedni nem? Még nem néztem meg ugyan alaposabban, csak ugy odakuksiztam, és nem tünik egyszerü mutatványnak. :?
warwolf Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Egyszerűűűű!!!!Csak szét kell bombázni hozzá az egész műszerfalat, hogy hozzáférj.Nekem is ilyen egy kicsit, de megvárom, míg erősödik a dolog, aztán majd megkérdezem, hogy hol is kezdjem! :)
Laci4 Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Uhh.. akkor marad csak az ellenállat csere :) 8) A többi ahogy te írtad :wink: Várom az infót ha már itt vagy :wink: (ellenállás)
gmarci76 Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Laci4. Egyáltalán nem bnyolult. Motorház felnyit, Gumicsík levesz, alatta nagy fekete műanyag szar kivesz (el ne törd). Már látod is a fedelét. Én kiakasztottam az ablaktörlő rúdjait is, így könnyebb hozzáférni. Pollenszűrőt kiveszed, utána azt az egész műanyag házat ki kell venni. Ha ez megvan, ott a motor, amit 2 csavar fog. Ennyi. Nekem kb. fél óra volt. Sok szerencsét! :roll:
warwolf Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Hát, a mocikódból ítélve u.a. a gépünk, de én v.hogy nem láttam ilyen 1Xerűnek.vagy csak tudatlan vagyok. :roll:
Laci4 Elküldve Január10, 2005 Elküldve Január10, 2005 Nah ugyis csere majd ellenállat, ugyhogy majd megszakértem :)
gmarci76 Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Hi Warwolf! Ne olyan bonyolult. A pollenszűrőt cserélted már? Szerintem igen. Na ez pont alatta van. Csak a szűrő keretét kell kivenned, és az alatta lévő félig nyitott burkolatot. Az igaz, hogy kevés a hely és óvatosan, élére állítva lehet kivenni, de nem nehéz. Ezután már csak lehúzod a motorról a csatlakozót, két csavar ki és máris a kezedben tarthatod. Amúgy általában nem szoktam ilyenekkel buherálni, de újonnan rohadt drága egy ilyen. (majdnem 40 pénz, bontottan csak 10-15, de általában azok is szarok) Ha elakadtál, írj. Üdv gmarci76 :)
greg Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 10-15 ezer????? Hihetetlen... Ennyit akart a bontós adni a lábon érkező Vectrámért. Pár nappal előtte pedig 8 ezret kért egy kalaptartóért. Én is a fent említettek szerint cseréltem a fűtőventillátort 3 hete, és tényleg 20 perces munka. (Szerencse, hogy a donoron kezdtem, mert a műanyag borítás nagyon könnyen törik. Vigyázzatok, ha nincs min gyakorolni.)
warwolf Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Hi Warwolf! Ne olyan bonyolult. A pollenszűrőt cserélted már? Szerintem igen. Na ez pont alatta van. Csak a szűrő keretét kell kivenned, és az alatta lévő félig nyitott burkolatot. Az igaz, hogy kevés a hely és óvatosan, élére állítva lehet kivenni, de nem nehéz. Ezután már csak lehúzod a motorról a csatlakozót, két csavar ki és máris a kezedben tarthatod. Amúgy általában nem szoktam ilyenekkel buherálni, de újonnan rohadt drága egy ilyen. (majdnem 40 pénz, bontottan csak 10-15, de általában azok is szarok) Ha elakadtál, írj. Üdv gmarci76 :) Nah, akkor már újabb infóval gyarapodott az egyébként is elég hiányos ismeretanyagom.Köszi! :)
Laci4 Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Nah akkor már csak "zsirsprayt" kell szereznem.. tudnám hol lehet ilyet kapni. Életemben nem hallottam róla :shock: :oops:
greg Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Csak nehogy büdös legyen, mert akkor szagolhatod egy darabig... :roll:
kori Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Én nemrég kaptam würth-ös zsírsprayt és nem büdi.Most megint szedhetem szét az ECU hűtőventillátorát, mert nyáron csak wd40-nel fújtam be :evil:
Gepard Elküldve Január11, 2005 Elküldve Január11, 2005 Én nemrég kaptam würth-ös zsírsprayt és nem büdi.Most megint szedhetem szét az ECU hűtőventillátorát, mert nyáron csak wd40-nel fújtam be :evil:Én meg ma zavartam el az üzletkötőjüket, hogy egy hónapig nem kell semmi :evil:
ZZoli Elküldve Január12, 2005 Elküldve Január12, 2005 Mindig tanul az ember :roll: Pjoc 3 gombos módszerével kicseréltem az izzókat. Ha nem is 15 perc, de egy bő fél óra alatt megvolt! Úgyhogy fényárban úszik az álomopel... :) :) :D :D :P Ezek után a hátsó szélvédőfűtés világításfelújítása már meg se kottyant, ott a kapcsoló kivétele után kézzel (!) hozzáferhető az izzó. A fényszóró kapcsolóban meg forrasztani kellett, aztán 20 perc türelemjáték a kapcsolót összerakni.
Recommended Posts