Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

hát a caliban, anyám ex-vectrájában, a zafirában, a combóban, apám corsa c-jében és anyám új astra g-jében is így van

de csak a vezető oldaliból, az anyós-oldaliból meleg jön

Elküldve
hát a caliban, anyám ex-vectrájában, a zafirában, a combóban, apám corsa c-jében és anyám új astra g-jében is így van

de csak a vezető oldaliból, az anyós-oldaliból meleg jön

Ööö... nekem a caliban középen is meleg jön. Akkor én most elrontottam valamit?

Elküldve
Ööö... nekem a caliban középen is meleg jön. Akkor én most elrontottam valamit?

hát nem úgy kéne...

a balos középsőből langyinak kéne jönnie

Elküldve

hát nem úgy kéne...

a balos középsőből langyinak kéne jönnie

:shock: Pedig a két középsőből egyforma meleg jön... éppen olyan, mint a két szélsőből

Elküldve
:shock: Pedig a két középsőből egyforma meleg jön... éppen olyan, mint a két szélsőből

akkor örülj neki, csak nehogy elkókadj a nagy melegben :-)

mondjuk én meg mindig úgy járok hidegebb időben, hogy fűtés és nyitott tetőablak 8)

Elküldve
Én télen kiszoktam szedni a pollen szűrőt mert nekem is agyamra ment a párásodás,(hungarocellből csináltam 1 védőt rá) csak nem szabad közel menni a másik autóhoz, föleg a 2 ütemhez.

Ezt nem mondod komolyan :shock: :shock: :shock:

Vazzeg, bemész valami barkácsboltba, veszel FBS pasztát és szépen kitömíted vele az ablak meg a gumi között fullra a szélvédőt, na meg persze veszel új pollenszűrőt....

Utána nyomhatod rá direktbe nagynyomásúval akkor sem fog egy csepp víz sem menni a pollenszűrőbe :wink:

Bizonyíték nem ígéret :) :) :D

Elküldve

Ezt nem mondod komolyan :shock: :shock: :shock:

Vazzeg, bemész valami barkácsboltba, veszel FBS pasztát és szépen kitömíted vele az ablak meg a gumi között fullra a szélvédőt, na meg persze veszel új pollenszűrőt....

Utána nyomhatod rá direktbe nagynyomásúval akkor sem fog egy csepp víz sem menni a pollenszűrőbe :wink:

Bizonyíték nem ígéret :) :) :D

Oké a hétvégén megnézem de ezidáig eszembe nem jutott hogy beázik :oops: :oops: :oops: :oops:

Elküldve
Oké a hétvégén megnézem de ezidáig eszembe nem jutott hogy beázik :oops: :oops: :oops: :oops:

El sem hiszed mennyire: ha pár centin is fel van válva akár egy kicsit is már akkor simán befolyik a víz. Nem kell sok tömítőanyag, a lényeg, hogy az üveg meg a gumi közötti rést betömd úgy, hogy szépen rávezesse a gumira a vizet... nekem is csak pár centis volt a rés, de végigtömítettem az egészet biztos ami biztos alapon, azóta csont száraz :wink:

Elküldve

El sem hiszed mennyire: ha pár centin is fel van válva akár egy kicsit is már akkor simán befolyik a víz. Nem kell sok tömítőanyag, a lényeg, hogy az üveg meg a gumi közötti rést betömd úgy, hogy szépen rávezesse a gumira a vizet... nekem is csak pár centis volt a rés, de végigtömítettem az egészet biztos ami biztos alapon, azóta csont száraz :wink:

Ok, köszi rajta leszek :wink:

Elküldve

Lehet, hogy hülyének tűnik a kérdés, de felteszem.

A meleg, hogy jut be a kocsiba?

Pontosabban, ha a pirosra állítom a gombot akkor jön a meleg, a kérdés honnét? A gomb elfordításakor szinte azonnal meleg levegő jön ha üzemmeleg a motor. Gondolom ez azt jelenti, hogy a termosztát elé van bekötve a rendszerbe a fűtőradiátor, és a motorral együtt melegszik.

Erősítsetek meg, hogy jól okoskodtam.

Szép ez a hűtőrács, de lassabban melgszik miatta a motor. (ami nyáron előny, de ilyenkor nem)

Elküldve

A motorból két vízkör jön ki: a nagy kör megy a hűtőre, a kiskör pedig a radiátorra. Úgy tudom, a kiskörben mindig forog a víz, nincs termosztáthoz kötve. A rács mögé tudsz tenni valamit, nem?

Elküldve

Amúgy, ha sikerül kifogni egy-két pirosat, akkor akár 7-8km alatt elérhető, vagy megközelíthető az üzemi hőfok :) .Nekem is lassabban melegszik, de hosszabb várakozáskor sem kapcsol olyan gyorsan a venti.

Elküldve
De ha eléri az üzemi hőfokot (90 felett), utána nem esik vissza

ha nagyon nekilódulsz?

Mint ha odaszögelték volna az első vonal fölé közvetlenül.Néha egy picit megemelkedik, aztán vissza, de ennyi.

Elküldve

Köszönöm, viszont az tényleg egy kicsit gáz, hogy ha nulla körüli a kinti, és néhány másodperc hidegen járatás után elindulsz, és folyamatosan mész úgy 60km/h-val, akkor 5-6km mire elindul a vízhőfok mutatója, és ha nincs piros, akkor még mire megérkezem haza, akkor is csak a kék, és az első vonal között mocorog még csak, de én mondjuk számítottam rá, hogy ez a rács elöl és a lökösben egy plussz hűtési csatornát ad, ezért nehezebben melegszik majd. De viszont takarni meg nem akarom nagyon, mert 4-5fok környékén már normálisan működik az egész, és nem szeretnék idő előtt hengerfejtömítést cserélni.majd igyexem melengetni ahol lehet.Nyáron viszont rulez, de nagyon ez a dolog. :)

Elküldve

A mi autónk kb 20 km után éri el az üzemi hőfokot,pedig jó a termosztátja,igaz az egy diesel transit,de van rajta előmelegítő így fél órával mielőtt elindulnék bedugom és utána király meleg :) 8) :twisted:

Elküldve

Amúgy ha diesel az autód,azok nehezebben melegednek,mert jobb a motor hatásfoka mint a benzinért és az üa-ból kevesebbet fordít hőtermelésre,ezért az új dieselekbe már gyárilag szerelnek "előmelegítőt,ami induláskor lép működésbe.

Elküldve

Én a Vectrával kínlódom (Vectra A 1989 és Cavalier 1991). (szerintem nem sok különbség van a fűtésükben az Astrához képest) Két ilyen autóm van, és mind a kettőben kottára ugyanaz a gond. Akármennyit mentem vele, nem melegedett föl. 3 termosztátot cseréltem egy nap alatt, ebből 2 új. Utána jeladót is, mert a ventillátor bekapcsol üzemi hőfokon, tehát a tényleges hőfok jó. Gondoltam, biztos a műszer rossz. Bár ez valószínűtlen mind a két autón. Így nem is foglalkoztam vele nagyon tovább, amíg kiderült múlt hónapban, hogy fűtés szinte nulla. Ráadásul ereszt a radiátor. De ettől még mutathatná a hőfokot jól. Vajon van összefüggés?

Elküldve
Én a Vectrával kínlódom (Vectra A 1989 és Cavalier 1991). (szerintem nem sok különbség van a fűtésükben az Astrához képest) Két ilyen autóm van, és mind a kettőben kottára ugyanaz a gond. Akármennyit mentem vele, nem melegedett föl. 3 termosztátot cseréltem egy nap alatt, ebből 2 új. Utána jeladót is, mert a ventillátor bekapcsol üzemi hőfokon, tehát a tényleges hőfok jó. Gondoltam, biztos a műszer rossz. Bár ez valószínűtlen mind a két autón. Így nem is foglalkoztam vele nagyon tovább, amíg kiderült múlt hónapban, hogy fűtés szinte nulla. Ráadásul ereszt a radiátor. De ettől még mutathatná a hőfokot jól. Vajon van összefüggés?

Nekem is a jeladó volt rossz és fölöslegesen cseréltem termoszt.

Először csináld meg a radiátort, s ha nem segít, akkor lehet, hogy a venti kapcsoló rossz és az kapcsol korán ezért valójában nem éri el az üzemit... Gondolom 3 termoszból valamelyik csak jó volt... vagy esetleg a régi jeladó volt rossz és netán az új is, de lehet kábel, műszer is... de szerintem kezdj a radiátorral...

Elküldve

Igen, az lesz az első, már kiszereltem, itt van a csomagtartóban. Tán lesz időm venni egy újat ma.

Mindenesetre még nics eredmény. Annak ellenére, hogy már nem tudom mit nem cseréltem. És ilyen autóból kettő van. Ami közös bennük, az a lyukas radiátor.

Elküldve

HAli

én olyet kerdeznek hogy az csak nalam van vagy opel betegség hogy kozépkonzolnal a ket beomlobe ha lezarom akkor is jon nem HIDEG :) levegö ami nyaron nem baj de télen zavaro. és ha rényitom a meleget akkor is csak langyos. Azt mar megneztem hogy jol lezár és nem értem honnan jon a hideg.

van valakinek valamilyen tapasztalata?

köszi

Elküldve
HAli

én olyet kerdeznek hogy az csak nalam van vagy opel betegség hogy kozépkonzolnal a ket beomlobe ha lezarom akkor is jon nem HIDEG :) levegö ami nyaron nem baj de télen zavaro. és ha rényitom a meleget akkor is csak langyos. Azt mar megneztem hogy jol lezár és nem értem honnan jon a hideg.

van valakinek valamilyen tapasztalata?

köszi

Néhány hete volt erről szó pont itt. De röviden: nem betegség hanem direkt van így, hogy a nagy forróságban nehogy elaludj és összetörd szíved csücskét (meg magad :roll: )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.