FPepe Elküldve November6, 2005 Elküldve November6, 2005 Knight: ez melyik jeladó? A kétvezetékes, ami az ECU-hoz megy, vagy az egyvezetékes, ami a műszerfalé? Afonya: akkor a Te autód vegyesüzemű lesz (gázolaj-benzin)? :P
knight Elküldve November6, 2005 Elküldve November6, 2005 Knight: ez melyik jeladó? A kétvezetékes, ami az ECU-hoz megy, vagy az egyvezetékes, ami a műszerfalé? Afonya: akkor a Te autód vegyesüzemű lesz (gázolaj-benzin)? :P Ez a műszeré, a másiknak az értékei benne vannak az Így Csináld-ban, meg már le is lettek ide írva sztem korábban. De, hogy meglegyen mind2 egy helyen, íme [highlight=red:c59552f4f5]az ECU [/highlight:c59552f4f5] (azaz a számítógép) jeladójának értékei: 0 fok - 4.8-6.6 Kohm 20 fok - 2.2-2.8 Kohm 40 fok - 1.0-1.4 Kohm 80 fok - 270-380 ohm
afonya Elküldve November6, 2005 Elküldve November6, 2005 Knight: ez melyik jeladó? A kétvezetékes, ami az ECU-hoz megy, vagy az egyvezetékes, ami a műszerfalé? Afonya: akkor a Te autód vegyesüzemű lesz (gázolaj-benzin)? :P Nem. Szerintem Grísa úgy csinálta, hogy mennyen az gasolinnal is. Mindenesetre ki fogom próbálni, mielőt beépítem. :wink:
Oliverius Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Sziasztok. Ezt a bizonyos jeladót hol lehet meglelni a járgányon mert valószinű az enyém is rossz.
Philip Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Ezzel a csörgéssel kapcsolatban... Mivel az autómban a rendszer elméletileg magát légteleníti, ezért nem értem hogy hogy lehet. A két cső nincs fordítva kötve, azóta megnéztem, mert nem az eredeti középkonzol lett beleszerelve, hanem egy klímás, mivel az is költözik az autómba. ez a dolog eléggé X-aktás nekem, ilyet még nem pipáltam, majd megpróbálok mesterségesen nyomást keklteni a hűtőkörben, és spontán légteleníteni, hátha. Mivel üzemmelegen is csinálja, akár 100km után is..
loree_gsi16v Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Ez a műszeré, a másiknak az értékei benne vannak az Így Csináld-ban, meg már le is lettek ide írva sztem korábban. De, hogy meglegyen mind2 egy helyen, íme [highlight=red:f38e264fc1]az ECU [/highlight:f38e264fc1] (azaz a számítógép) jeladójának értékei: 0 fok - 4.8-6.6 Kohm 20 fok - 2.2-2.8 Kohm 40 fok - 1.0-1.4 Kohm 80 fok - 270-380 ohm No! Én megmértem ezeket az értékeket és talán jó. A műszer jeledója csak akkor mutat pontatlan értéket (200 ohm körül, talán csere?) ha üzemi hőfokon van a moci. Az Ecu jeladója az jó. Lenne egy kérdésem, most cseréltem termót és ha járatom az autót akkor lassan felkúszik 90 köré, de a hűtőventillátor a mutató szerint 90 alatt kapcsol kapcsol (egy mutatónyi). Ha elindulok vele és megyek kb. 1-2 km-t akkor a mutató vissza megy a kék mező és 90 kött lévő vonalra, vagyis középre. Ez normális dolog, vagy üzemi hőfokon kellene lennie?
knight Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Lenne egy kérdésem, most cseréltem termót és ha járatom az autót akkor lassan felkúszik 90 köré, de a hűtőventillátor a mutató szerint 90 alatt kapcsol kapcsol (egy mutatónyi). Ha elindulok vele és megyek kb. 1-2 km-t akkor a mutató vissza megy a kék mező és 90 kött lévő vonalra, vagyis középre. Ez normális dolog, vagy üzemi hőfokon kellene lennie? Gyakorlatilag magadnak válaszoltál, csak össze kell hasonlítanod az általam tegnap mért értékekkel. 200 ohm üzemi hőfokra az túl sok, el van örgedve a jeladód. Nekem 150 ohm a 90 és a kék mező között félúton, és 100 ohm 92 foknál... A venti kapcsolásakor már 100 alatti érték lenne biztosan.
knight Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Sziasztok. Ezt a bizonyos jeladót hol lehet meglelni a járgányon mert valószinű az enyém is rossz. Melyikre gondolsz ? Amúgy az SE-n nem tudom sajna.
Oliverius Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Gondolom ami a műszerfalhoz jön. Mert úgyan úgy működik mint loree cartársnak.
knight Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Gondolom ami a műszerfalhoz jön. Mert úgyan úgy működik mint loree cartársnak. Valszeg a motor hátulján lesz neked szerintem a kiegyenlítőtartály oldalán, úgy néz ki, mint egy 13-as csavar, amire rámegy egy vezeték :P
Gepard Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Knight köszi az infót! Áfonya, a Webastó állófűtésről már hallottam az kb 150 rongy beszerelve. Egyszer volt akciósan 40.ezer körül eladó fűtés, majdnem ráindultam, de előbb megkérdeztem mennyiért tennék be?. 75.000 volt a válasz. Szerintem ha megy záporjóskával, tedd be nyugodtan.
wzsolt_1.6_16V Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Knight köszi az infót! Áfonya, a Webastó állófűtésről már hallottam az kb 150 rongy beszerelve. Ezt az árat honnan vetted? Én tavaly érdeklődtem de akkor 200 felett volt beszerelve igaz nem opelre kértem árajánlatot.
afonya Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Knight köszi az infót! Áfonya, a Webastó állófűtésről már hallottam az kb 150 rongy beszerelve. Egyszer volt akciósan 40.ezer körül eladó fűtés, majdnem ráindultam, de előbb megkérdeztem mennyiért tennék be?. 75.000 volt a válasz. Szerintem ha megy záporjóskával, tedd be nyugodtan. Most előszőr letesztelem, mert Kb 10 éve nem dolgozott, és kiváncsi vagyok arra hogy gázolajjal beindul-e. Mindenesetre egy nagyrevizión át kell esnie, még szerencse hogy a család nagy múltu zaporozsec tolajdonos volt. Én 3 évig birtokoltam 1-et.
Gepard Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Ezt az árat honnan vetted? Én tavaly érdeklődtem de akkor 200 felett volt beszerelve igaz nem opelre kértem árajánlatot. Felhívtam őket a tavasszal és megkérdeztem.
wzsolt_1.6_16V Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Felhívtam őket a tavasszal és megkérdeztem. Na akkor csörgök rájuk én is hátha azóta is csökkent az ára :P Pontosan melyik szervízt hívtad? Vagy a 13.kerületi központtól kérdezted?
Gepard Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Azt nem tudom melyik kerület, de a webasto.hu oldalon található számot hívram. WEBASTO-HUNGARIA KFT: SZT. LASZLO U. 73. 1135 BUDAPEST +36 (1) 3502338
mélykék76 Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Azt nem tudom melyik kerület, de a webasto.hu oldalon található számot hívram. WEBASTO-HUNGARIA KFT: SZT. LASZLO U. 73. 1135 BUDAPEST +36 (1) 3502338 1135 13 :wink: És út, szép hosszú, van ott más is :P
Gepard Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Bocsi papa, kivágtam és beillesztettem, helesírásilag nem ellenőriztem. :wink:
mélykék76 Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Bocsi papa, kivágtam és beillesztettem, helesírásilag nem ellenőriztem. :wink: Kívánom, hogy legyen ez életed legnagyobb "tévedése" :wink:
jaygab Elküldve November11, 2005 Elküldve November11, 2005 Friss építésű autómban, csörög a víz a fűtőradiátorban, főleg induláskor, de néha melegen is. tudom, hogy ez attól van, hogy levegős :P Azt is tudom, hogy gyakori jelenség ez, ha hengerfejes az autó, az enyém nem az :D Attól lehet ha a két vízcső fordítva van rákötve a radiátorra ? Esetleg van valakinek C16NZ-be Diavia klímája ? :D Ez a csörgés témája dolog nálam is szokott lenni. Febr. óta van meg a kocsi (fastra C14NZ '99. évi))és amíg hidegek voltak,meg amióta megint hűvösebbre fordult az idő szokta csinálni ezt a zörgést. Mikor először csinálta befostam h mitől lehet,olyan volt a jelenség mintha az ajtóban megindulna valami benne felejtett dolog (pl:csavarhúzó v akármi). Mindkét ajtóból frankón sztereóban lehetett hallani indulás után közvetlenül kb:30-60méteren keresztül,aztán egyáltalán nem.És csak akkor,ha állt több órát előtte a kocsi,tehát hideg motornál.Én nem tudtam mire vélni a dolgot és most h így olvasgattam a topicot láttam h másnál is van ilyen szarság. Ez most tényleg levegő miatt van? Hengerfejes az autó v. az lesz hamarosan?Vagy mija rák van? Nem lett rendesen kitárgyalva ez a dolog,írjatok már lécci bővebben erről. Köszke :P
ivannorbi Elküldve November12, 2005 Elküldve November12, 2005 Sziasztok! Az állófűtéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, vagy hasznos infója? Konkrétan a diesel-es érdekelne. Nézegetem itt ( http://motors.search.ebay.de/diesel_Standh...ssPageNameZWLRS ), de sajnos a műszaki nyelv nem nagyon megy :? . Ui: egy kicsit utánanéztem,első nekifutásra ez a leírás egész jónak tűnik: http://www.vezess.hu/cikk_print.php?idx=4193
Kontárgyerek Elküldve December1, 2005 Elküldve December1, 2005 Hideg van, lassan és alig melegszik fel a motor és még ráadásul párásodik mint a rossebb........ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Lassan melegedés ellen gondolom termosztátcsere. Párásodás ellen írtátok, hogy pollendszűrő csere (vagy megfordítani....ezt nem értem mitől lenne jobb :oops: ). Ha ezeket megcsinálom biztos várhatok javulást :?: És mekkora lessz a változás? Előre is köszi válaszokat :!:
leslie Elküldve December1, 2005 Elküldve December1, 2005 Megfordítani? Nóbel díjas ötlet, na haragudj. Ami koszt eddig kiszűrt, az hadd menjen be? :lol: Szilózd ki az ablak tömítést, és cserélj pollen szűrőt. Nekem abszolút nem párásodik, igaz, egyedül kocsikázok. :lol:
Recommended Posts