Szabyka Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 Utána ajánlom trisóval átmosni, az lúgos és közömbösíti az ecetet. Már van fas.a fűtésem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 Új vagy felújított? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 Új vagy felújított? Pervollal átmosva!!! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Október2, 2005 Megoszt Elküldve Október2, 2005 Nem pervollal csak ecet + trisó + vízkőoldó :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 Remélem ezekkel csak külön-külön, mert elegyként nem sokat ér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Október3, 2005 Megoszt Elküldve Október3, 2005 Először ezzel majd azzal 3* meg amazzal külön-külön :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Haliho nagyon kerreg a szellőző ventillátorom ,gondoltam jol kiszedem és meglesem mi van véle..nagy nehezen ki is bontottam, ott volt a kezembe de nem jött ki a helyéről, utba volt a "tűzfal" vagy mi..csak a ventillátor lapátja akadt fel kb 10mm hiányzott. Aztán feladtam és visszaraktam ,most persze még rosszabb mint volt...nagyon zúg,olyan mintha beleérne valamibe a lapát,de nem mert azt már megnéztem... Valaki csinált már hasonlót..? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Szárazon szalad szegény . Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Észrevettem, hogy az autóm a szélvédőre nem nyomat szinte semmi levegőt. Ha beállítom a szellőzésszabályzó gombot, hogy a szélvédőre nyomja a levegőt, nem érzek semmi légáramlatot a szélvédőnél, ezért aztán a szélvédőt párátlanítani sem tudom rendesen. Szellőzészabályzó többi állása jól műxik: nyomja a meleget a műszerfal fúvókáin, a lábtérnél is, de a szélvédőre nem. Mi lehet az oka? Van valami cső, ami oda vinné a levegőt, és esetleg nincs a helyén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Próbáltad úgy hogy lezárod az összes szellőzőt ? Akkor sem megy oda ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 kicseréltem a termosztátot szegény kis olajkályhámon,de a fűtés ettől sem javult meg...a probléma összetett: a vizhőmérséklet mutatoja még nyáron se érte el a 90fokot...most meg az első vonalnál (gondolom 60 fok) ácsingozik...erre cseréltem a termosztátot,de a fűtés az igy sem javult meg... lehet a fűtéscsap,és a radiátor elkoszolódása...ki mire tippel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
blaupunkt Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 kicseréltem a termosztátot szegény kis olajkályhámon,de a fűtés ettől sem javult meg...a probléma összetett: a vizhőmérséklet mutatoja még nyáron se érte el a 90fokot...most meg az első vonalnál (gondolom 60 fok) ácsingozik...erre cseréltem a termosztátot,de a fűtés az igy sem javult meg... lehet a fűtéscsap,és a radiátor elkoszolódása...ki mire tippel? Ha jó a vízhőfokod és nem fűt akkor a motor térből levő 2 vízcsövet ami ki és be megy az utastérbe azt le kell venni ecettel át kell mosni az utastérben a hőcserélőradiátort. 3x legalább kicsit vár utánna némi lugos (szappanos) vizzel 3x és aztán tiszta vizzel 3x. Ezután ha nem lyukad ki a radiátor akkor olyan fűtésed lesz hogy pólóban leszel kénytelen járni :P Üdv Blau Calgonnal a mosógép is tovább él :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 :P köszi kipróbálom.. ki szokott lyukadni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 ott volt a kezembe de nem jött ki a helyéről, utba volt a "tűzfal" vagy mi..csak a ventillátor lapátja akadt fel kb 10mm hiányzott.Az nem létezik,ha rendesen elbontod a felette levő cuccokat! sorrendben:ablaktörlő karok,a karok alatti műanyag borítás,motortérben a műanyag boritás,pollenszűrő,pollenszűrő tartókeret,kiemelőkeret az előbbi alatt(ekkor felűről már a kaszni látszik),ventillátor borítólemez,csatlakozók széthúzása. Venti kerregése adódhat a lapátokon lévő tűzőgépkapocs szerű kiegyensúlyozó vackok leeséséből is (el szoktak rohadni).Amikor már a kezedben van probáld ki (eredeti csatlakozásról,ne külön aksiról! -eredeti helyén kisebb a fordulatszáma),hogy nem rázza-e a kezed(nem elektromosan),ha igen érdemes kisérletezni a kiegyensúlyozással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 igaz....én nem bontottam le az ablaktörlő lapátokat....és a mechanikáját se... de a motor forgorésze lóg rendesen...köszi na megint szétszedem...mennyi egy ilyen motor gondolom felujitani nem lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 Olyan 30-40e sztem megvan. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Olyan 30-40e sztem megvan. :P Nekem az előtétellenállást 3 ezerért akarták adni, de azt mondták, hogy négyért elvihetem a komplett ventilátorházat motrostól, vákumos levegőkeringtetőkapcsolóstól együtt. Naná hogy elhoztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Ja persze bontott cucc.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Újonnan emlékszem ennyire. Persze én sem vennék újat, inkább kicserélném a csapágyakat, tengelyt, vagy hasonló. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
vbandit Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 de állitolag nem lehet szétbontani a motort mert össze van préselve és igy marad a CSere Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Október30, 2005 Megoszt Elküldve Október30, 2005 Hali all! Ma délelőtt, megnéztem a termosztátom működését, és rájöttem, hogy valószínőleg megadta magát, vagy nincs is benne :smt095 . beindítottam a kocsit és alapjáraton járattam kb. 2-3 percet, járó motornál megfogtam a motorból kijövő vízcsövet ami a termosztátnál van, a másik kezemmel pedig a radiátorhoz menő csövet. Azt tapasztalatam, hogy a hűtőbe és a radiátorba menő víz hőfoka megegyezik egymással :oops: Vagyis a termóm folyamatosan átengedi a vizet a hűtőbe és ezért nem melegszik a kocsim hosszútávon sem :cwm10: Ki tudja, mennyibekerül egy trmosztát? :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Október30, 2005 Megoszt Elküldve Október30, 2005 pár ezer ft. asszen 4 körül van a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Október31, 2005 Megoszt Elküldve Október31, 2005 pár ezer ft. asszen 4 körül van a gyári. De nem egy 16V-be :wink: Azokba külső van, ami drágább. Nekem 8 volt asszem (gyári persze) Jah és ne felejts el új tömítést is venni - bár jobb helyeken rákérdeznek úgyis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október31, 2005 Megoszt Elküldve Október31, 2005 Nagyon olyan érzésem, van, hogy az enyémben is elhalálozott az említett alkatrész. Reggel indultam pecázni, a Tőserdőbe és mire kiértem a 44-esre még mindig a kékben volt a mutató, kb Nyárlőrinc magasságában érte el a 92 fokot. Hazafelé szintén hasonló helyzet, de kifele jövet a földúton (egyesben kb 3 km) már felment üzemire. Útközben is alatta maradt a szokásosnak, és a városba érve szintén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 Nagyon olyan érzésem, van, hogy az enyémben is elhalálozott az említett alkatrész. Reggel indultam pecázni, a Tőserdőbe és mire kiértem a 44-esre még mindig a kékben volt a mutató, kb Nyárlőrinc magasságában érte el a 92 fokot. Hazafelé szintén hasonló helyzet, de kifele jövet a földúton (egyesben kb 3 km) már felment üzemire. Útközben is alatta maradt a szokásosnak, és a városba érve szintén. Ez tényleg annak tűnik, de azért csere előtt teszteld a hőfokjeladót úgy, hogy megnézed, hogy alapjáraton hol kapcsol a venti, közben meg nézegesd a hűtőt, hogy mikor nyit a termosz. Tud ugyanis becsapós módon megdögleni a jeladó is... Fűtés sincs időben ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts