Nofear1974 Elküldve December30, 2016 Megoszt Elküldve December30, 2016 Hihetetlenek vagytok Kösz így már értem. holnap az első lesz átnézni a lábteret. Szerintem ott folyik el az a kevés hűtő víz ami hiányzik a tartályból. Még egyszer köszönet a gyors segítségért. Ezúttal sem csalódtam bennetek. Tudtam hogy csak itt találok magyarázatra. Mi lenne velem nélkületek Boldog Új Évet előre is nektek és minden fórumlakónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2016 Megoszt Elküldve December30, 2016 Fix, hogy lyukas lett a fűtőradiátor. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tete16 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 Sziasztok van 1 isuzu 1.7d-k nem rég vettük. A fűtés eddig se volt valami erős, de tegnap előtt csak nagyonn későn indult be de ma semmi, raktam papírt a hűtő elé a víz hőfok a 95 nél nem megy feljebb ha igen akkor utána visszaáll. Ha valaki tudja mi lehet a baj kérlek segítsen. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 1 órával ezelőtt, tete16 írta: Sziasztok van 1 isuzu 1.7d-k nem rég vettük. A fűtés eddig se volt valami erős, de tegnap előtt csak nagyonn későn indult be de ma semmi, raktam papírt a hűtő elé a víz hőfok a 95 nél nem megy feljebb ha igen akkor utána visszaáll. Ha valaki tudja mi lehet a baj kérlek segítsen. Előre is köszi. Tűzfalon van a fűtőradiátor két csatlakozó csöve, ami a meleg vizet hivatott ki-, és bevezetni. Ha mindkettő cső üzemi meleg motornál körülbelül azonos hőmérsékletű, akkor annyira el van dugulva, hogy szinte semmi hőt nem ad le. Illetve ha az egyik meleg a másik hideg, akkor nem is kering benne a víz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nofear1974 Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 (edited) Tényleg lyukas a fűtőradiátor valahol, mert a motortérben a bal oldali csőnél ahol a tűzfalon van a cső körüli tömítés, szivárog a fagyálló. Nekiálltam lebontani de a fűtés körüli burkolatnál megakadtam. Az alsó burkolat 4 csavarját ami közvetlenül a fűtőtest alatt van, kicsavartam de leszedni az alsó burkolatot nem tudtam. Beesteledtem úgyhogy holnap nekiesek megint. Kevés a hely és nem láttam már más lehetőséget tovább bontásra. Szívás lesz kicserélni az biztos. :-( Valamiért nem tudok hozzászólni Pingvin levelére. A kérdésem az volna hogy a fűtőradiátorral egybe kell kiszedni a az alsó burkolatot? Vagy lejön csak az alsó burkolat egymagában? Módosítva Január1, 2017 : Nofear1974 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Január1, 2017 Megoszt Elküldve Január1, 2017 1 órával ezelőtt, Nofear1974 írta: Tényleg lyukas a fűtőradiátor valahol, mert a motortérben a bal oldali csőnél ahol a tűzfalon van a cső körüli tömítés, szivárog a fagyálló. Nekiálltam lebontani de a fűtés körüli burkolatnál megakadtam. Az alsó burkolat 4 csavarját ami közvetlenül a fűtőtest alatt van, kicsavartam de leszedni az alsó burkolatot nem tudtam. Beesteledtem úgyhogy holnap nekiesek megint. Kevés a hely és nem láttam már más lehetőséget tovább bontásra. Szívás lesz kicserélni az biztos. :-( Nekem az az alsó burkolat csak akkor jött ki, ha kiszabadítottam a szőnyeget is alóla, lehet kijön szőnyeg kiszedés nélkül is, nekem nem akart. Valóban egy agyvérzés azt a kis tálcát kiszedni onnan, főleg ebben a jó időben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nofear1974 Elküldve Január2, 2017 Megoszt Elküldve Január2, 2017 (edited) Sziasztok Szeretném megköszönni mindenki segítségét . Sikerült kicserélnem a fűtőradiátort a C14NZ Astra F-ben és én is hozzájárulnék egy infóval hogy mások ne essenek az én hibámba. Ahhoz hogy a fűtőradiátort ki lehessen cserélni, mindössze csak a sebváltó burkolatát kell levenni és a vezető oldal felőli kb. 10 cm-es középkonzol merevítőt ami a hamuzó bal oldalán található. Ezt mindössze 3 db 13-as csavar tartja. Én lebontottam a középkonzolt is mire észrevettem hogy onnan nem fogok tudni érdemi dolgot véghez vinni. Miután a radiátorra csatlakozott csöveket leszedtem a motortér felől, már csak a radiátor alján lévő burkolat 4 csavarját kellet leszednem. A tálca elég nehezen jött ki de lefele feszítve és kifele húzva sikerült kiszedni. A radiátort ezek után kis jobbra balra mozgatással kivettem. A gondom az új visszarakásával kezdődött. Ne vegyetek ebbe a típusú autóba Magneti Marelli által gyártott fűtőradiátort mert méretei messze nem azonosak az eredeti méreteivel. A radiátor csövek felőli oldalán lévő íves kitüremkedés túl hosszúra sikeredett ( szinte egyik végétől a másikig ) emiatt csak komoly feszegetéssel tudtam a helyére nyomni minek következtében sajnos kitört egy 2x1 cm-es darab a burkolat oldalából. Sajnos a mínusz 3 fok is közrejátszott. Vissza akartam vinni az eladónak mikor láttam hogy nem megy a helyére ám szerencsétlenségemre a számláját elvesztettem. 14.000 Ft-ba került. Direkt nem az olcsóbbat vettem de lehet hogy az olcsóbbal jobban jártam volna. Módosítva Január2, 2017 : Nofear1974 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 udv. olan gondom van,hogy nincs futés az autoban. de! futőradiátor uj,termosztát uj,mindkettő mukodikés mégsem meleg levegő jon be.a futőradiátor cseréje ota van ez .a kulső-belső levegő keringtető kapcsoloja nem jo,nem is volt igy csak kulső levegőt sziv be. x16xel motor f astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 9 perce, erni írta: udv. olan gondom van,hogy nincs futés az autoban. de! futőradiátor uj,termosztát uj,mindkettő mukodikés mégsem meleg levegő jon be.a futőradiátor cseréje ota van ez .a kulső-belső levegő keringtető kapcsoloja nem jo,nem is volt igy csak kulső levegőt sziv be. x16xel motor f astra Ha a radiátor kimenő-bemenő csöve is meleg a motortérben a szélvédő alatt középen, akkor hasalj be az anyósoldali lábtérbe, nézz be középre kissé felfelé, és miközben tekergeted a hideg-meleg választó gomboz nézd meg hogy rendesen mozog- e zsalu karja. A műszer szerint amúgy rendesen eléri a motor az üzemi hőfokot? Kábé feleúton a kék-piros között kell lennie a mutatónak olyan 6-8kilométer után. Ugye ez hidegtől és terheléstől függ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 (edited) reggel hideginditás kb 5-10 perc helyben utána indulás,szomszéd falu 5 km kozben egy emelkedő és igy 5 km-nél 90-en van a viz. enyémnek a karja lefelé áll,de mozog rendesen. illetve megnéztem a radátorra menő csöveket ,mindkettő kb egyforma meleg. Módosítva Január8, 2017 : erni Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 szoval ilyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 14 perce, erni írta: szoval ilyen Ez klímás? Ott ha jól tudom van fűtéscsap...a radiátor kimenő-bejövő ága meleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 klimás,de nincs kulon futéscsap. mind a két cső forro rendesen,és a radiátor szintén forro. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 5 órája, erni írta: klimás,de nincs kulon futéscsap. mind a két cső forro rendesen,és a radiátor szintén forro. Akkor más nem maradt, valamiért nem a radiátoron keresztül megy a befújt levegő, akaszd le a bowdenről a csapantyú karját, váltogasd át kézzel a két végállásban úgysem fúj egyikben sem meleget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 de igen,valami kevés meleg jön,de ilyen hideg reggeleken valahogy elveszik az is miután már mozog az auto. A lehelletem melegebb mint amit befuj a ventillátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 Vagy rákerült valami vagy az összeszerelés során valami félre ment. Tény, hogy nehezebb cserélni a gyári klímás fűtőradiátort. A csappantyú elvileg direkt kapcsolatban van a terelőlapáttal, tehát az sem lehet, hogy a kettő között megszakadt a kapcsolat. Ha amúgy rendesen fújja a levegőt befele a ventilátor, de a meleg nem jön, akkor biztos, hogy akadály van. Viszont ha a radiátor utáni részen van akadály, akkor teljesen melegre tekerve alig kéne jönnie a levegőnek. Legalábbis a hideghez képest csökkennie kellene. Amúgy is csökken, de nem számottevően. Fűtéscsap pedig csak 97-től van f astrákban rendszeresítve, gyári klíma esetén. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 de igen,valami kevés meleg jön,de ilyen hideg reggeleken valahogy elveszik az is miután már mozog az auto. A lehelletem melegebb mint amit befuj a ventillátor. megnéztem, a radiátorra menő csovek kb egyforma melegek. viszont a radiátor a helyén elég sokat mozgathato fuggőlegesen,. ez mennyire számit? mellette szerintem sok levego be tud jutni . a régi nem tudom mennyire volt passzos ,nem én cseréltem ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 1 órával ezelőtt, erni írta: de igen,valami kevés meleg jön,de ilyen hideg reggeleken valahogy elveszik az is miután már mozog az auto. A lehelletem melegebb mint amit befuj a ventillátor. megnéztem, a radiátorra menő csovek kb egyforma melegek. viszont a radiátor a helyén elég sokat mozgathato fuggőlegesen,. ez mennyire számit? mellette szerintem sok levego be tud jutni . a régi nem tudom mennyire volt passzos ,nem én cseréltem ki. Nem a tényleges fűtést befolyásolja, de astráknál alapból középen mindíg kevert levegő jön, van egy felső hideg csatorna amit nem tudsz elzárni. Ha ide szivacsot tömsz sokkal melegebb jön középről: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 37 perce, zotya975 írta: Nem a tényleges fűtést befolyásolja, de astráknál alapból középen mindíg kevert levegő jön, van egy felső hideg csatorna amit nem tudsz elzárni. Ha ide szivacsot tömsz sokkal melegebb jön középről: Klímásnál ez a trükk nem játszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 5 perce, daykiller írta: Klímásnál ez a trükk nem játszik. Ott hogyan van, egy csatorna jön fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 de igen. klimásnál is kozépen hideg levegő jön. és ez a bajom,mert a régi radiátorral ezt a hideg levegőt nem lehetett észrevenni,most meg olyan kevés meleg jon be,hogy érzem a hideg levegő áramlását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
erni Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 azért vetettem fel hogy mozog a radiátor a helyén,mert ha netán kisebb mint a régi akkor nem a radiátoron keresztul hozza a ventillátor a levegőt,hanem mellette is tud szivni ami nem melegszik fel esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 1 óra, erni írta: azért vetettem fel hogy mozog a radiátor a helyén,mert ha netán kisebb mint a régi akkor nem a radiátoron keresztul hozza a ventillátor a levegőt,hanem mellette is tud szivni ami nem melegszik fel esetleg. Ezt igazából meg kellene nézni némi bontással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ungerzsw Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 Sziasztok,94-ES, 1.4 -es f astràm van.A mai nap bedöglött a fütèsem,a fütő ventilàtor nem fúj sem hideget sem meleget ès nem is zúg.Eddig a fütès csak negyedik fokozatban ment.Biztosítékok jók.Ha a fütő relè vègleg tönkrement okozhatja a hibàt?Előre is köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 2 órája, ungerzsw írta: Sziasztok,94-ES, 1.4 -es f astràm van.A mai nap bedöglött a fütèsem,a fütő ventilàtor nem fúj sem hideget sem meleget ès nem is zúg.Eddig a fütès csak negyedik fokozatban ment.Biztosítékok jók.Ha a fütő relè vègleg tönkrement okozhatja a hibàt?Előre is köszönöm a segítséget. Van ott egyáltalán relé? Javítsatok ki kérlek, de én úgy emlékszek az a kapcsoló közvetlen nagy áramot kapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts