Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hello. Igen fenti félfordulat ha kapcsolok klímát ugy ahogy irtad a jeladokat ossze kotve akkor félfordulat mindkettő alsoeg csak a nagy ventit kapcsolja maxon.

Illetőleg a klimánál lévőnek csak akkor kéne maxon mennie ha az alsó kapcsol?

nem tudom neked milyen motorvan benne de nem lehet hogy nekem a belső ventim nagyobb és ezért csak azt kapcsolja maxra?

Elküldve

Hello. Igen fenti félfordulat ha kapcsolok klímát ugy ahogy irtad a jeladokat ossze kotve akkor félfordulat mindkettő alsoeg csak a nagy ventit kapcsolja maxon.

Illetőleg a klimánál lévőnek csak akkor kéne maxon mennie ha az alsó kapcsol?

nem tudom neked milyen motorvan benne de nem lehet hogy nekem a belső ventim nagyobb és ezért csak azt kapcsolja maxra?

Klímásokba ugyanazt a hűtőt rakják, mint pl az 1,8 vagy 2 literes nme klímás autókba is. Tehát a nagyblokkoshoz valót. Egyébként 1.6-os az enyém. Ezért nem értem, mert rajz szerint mind a kettőnek be kéne kapcsolnia nagy fordulatra, nem csak a belsőnek, amit te nagynak hívsz. Na majd ha lesz időm, akkor kipróbálom már ezt én is. :)

Elküldve

A belső levegőkeringető kapcsoló működését ismeri valaki? Le tudná írni, hogy működik? Köszönöm.

Vákuumos. Benyomod és a vákuum mozgat egy csapot, amivel nem kívülről fogja szívni a levegőt.

Elküldve

Vákuumos. Benyomod és a vákuum mozgat egy csapot, amivel nem kívülről fogja szívni a levegőt.

Az a baj vele, hogy benyomom és hallom, hogy átkapcsol belső keringésre, de ha kikapcsolom a gomb nem ugrik azonnal ki olyan mintha beragadt volna és ha újra be akarom kapcsolni akkor meg már nem is lehet. Később viszont újra működik, de mindig csak 1x. Régebb ki-be lehetett kapcsolgatni egymásután. Nem tudom most mi lehet vele.

Elküldve

Az a baj vele, hogy benyomom és hallom, hogy átkapcsol belső keringésre, de ha kikapcsolom a gomb nem ugrik azonnal ki olyan mintha beragadt volna és ha újra be akarom kapcsolni akkor meg már nem is lehet. Később viszont újra működik, de mindig csak 1x. Régebb ki-be lehetett kapcsolgatni egymásután. Nem tudom most mi lehet vele.

A gomb maga mechanikus, csak ugye a levegő útját-nyitja zárja...szedd szétt, fújj bele pici szilikont majd rakd össze. Figyelj mert egy pici kerék van benne amit egy labirintusba kell behelyezni.

1892218-20150628-4n35b1.jpg

1892219-20150628-x6znfd.jpg

Esetleg ha széttszedést nélkül fújsz oda körbe a gomb széléhez az is segíthet, először próbáld meg azt.

  • Like 1
Elküldve

A gomb maga mechanikus, csak ugye a levegő útját-nyitja zárja...szedd szétt, fújj bele pici szilikont majd rakd össze. Figyelj mert egy pici kerék van benne amit egy labirintusba kell behelyezni.

Esetleg ha széttszedést nélkül fújsz oda körbe a gomb széléhez az is segíthet, először próbáld meg azt.

Megcsináltam, eddig úgy tűnik, hogy jó lett. Pucolás után szilikonzsírral bekentem azt a kis réz akármit, mert láttam, hogy gyárilag is meg volt kenve valami kenőanyaggal. Most meg túl könnyen kapcsolható, nem is érzem hol kapcsol :D .

Elküldve

Megcsináltam, eddig úgy tűnik, hogy jó lett. Pucolás után szilikonzsírral bekentem azt a kis réz akármit, mert láttam, hogy gyárilag is meg volt kenve valami kenőanyaggal. Most meg túl könnyen kapcsolható, nem is érzem hol kapcsol :D .

Egy picit beljebb van a gomb ha be van kapcsolva, és ugye világítt ha még nem égett ki az izzó.

Elküldve

Az a baj vele, hogy benyomom és hallom, hogy átkapcsol belső keringésre, de ha kikapcsolom a gomb nem ugrik azonnal ki olyan mintha beragadt volna és ha újra be akarom kapcsolni akkor meg már nem is lehet. Később viszont újra működik, de mindig csak 1x. Régebb ki-be lehetett kapcsolgatni egymásután. Nem tudom most mi lehet vele.

Lehet hogy maga a gomb ragad, de egy vákumcsövet le kéne húzni és megnézni belülről. Ha olajos, akkor gáz van.
Elküldve

Olajos? :icon14: :rolleyes:

Nemtudni traktoros e, mert azt nem mondta. Ha igen, akkor -mivel avákumszivattyú a veztengelyről van hajtva, ami ha eléggé kikopott beengedi az olajat,-tele tudja dolgozni a vákumrendszert olajjal hogy fincsi legyen. :D
Elküldve

Nemtudni traktoros e, mert azt nem mondta. Ha igen, akkor -mivel avákumszivattyú a veztengelyről van hajtva, ami ha eléggé kikopott beengedi az olajat,-tele tudja dolgozni a vákumrendszert olajjal hogy fincsi legyen. :D

Ja igen vákumszivatyú...ha a saját autója, C20NE van az aláírásában. :icon1:

Elküldve

Ja igen vákumszivatyú...ha a saját autója, C20NE van az aláírásában. :icon1:

Akkor nem szótam, telefonos felületen nem látom az aláírásokat :rolleyes:
Elküldve

Jóvan vergődjél a mobilneteddel... :D

nem kopog valamelyik féltengelyed? :D

Ájfón... Ájfónt írjál! :D

Ki fogom cserélni parkettaragasztóra a niveádat :D
Elküldve

nem kopog valamelyik féltengelyed? :D

Ki fogom cserélni parkettaragasztóra a niveádat :D

tök szerencse, hogy a garázsban van a nívea. :D de jó hogy mondod. ápolni kell a bőrt. két napja nem vót. :D

Elküldve

nem kopog valamelyik féltengelyed? :D

Ki fogom cserélni parkettaragasztóra a niveádat :D

Most nem...kopp-kopp,lek(rop)opogtam.... :D Vazelinre kéne oszt fékezéskor becsúszik a lábtérbe... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.