BTibike Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Ugy tudom elég macerás folyamat a termosztát csere Nagyon nem kell lebontani, csak ennyire: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 De azért a mutató megmozdul? Persze, de ritkán éri el a kék és a 90-közötti vonalat, de azt hozzá kell tenni hogy műszeregységet cseréltem de a régi jeladó maradt benne. Nagyon nem kell lebontani, csak ennyire: Minek bontottál annyit? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Persze, de ritkán éri el a kék és a 90-közötti vonalat, de azt hozzá kell tenni hogy műszeregységet cseréltem de a régi jeladó maradt benne. Minek bontottál annyit? :D http://p.coldline.hu/2015/02/24/1760850-20150224-RA6NHk.jpg Nekem amikor nem volt jó a termosztát, akkor menet közben a kék sávban volt a mutató. Álló helyben járatva, simán felment kilencvenig is. És az a bölcső minek van úgy bezsírozva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Persze, de ritkán éri el a kék és a 90-közötti vonalat, de azt hozzá kell tenni hogy műszeregységet cseréltem de a régi jeladó maradt benne. Minek bontottál annyit? :D Mert így látni, hogy nem raktam be fordítva a termosztátot. :D Nem akartam kétszer bontani. :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Nekem amikor nem volt jó a termosztát, akkor menet közben a kék sávban volt a mutató. Álló helyben járatva, simán felment kilencvenig is. És az a bölcső minek van úgy bezsírozva? Mert akkor még eresztett a kartertömítés . Most se sokkal jobb, mert most meg száraz és rozsdás. :D Mert így látni, hogy nem raktam be fordítva a termosztátot. :D Nem akartam kétszer bontani. :D :P Húderöhög..húderöhög... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Mekkora a diavia klimával szereltek bordásszíjja? Az enyémen nincs egy rohadt felirat sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Mekkora a diavia klimával szereltek bordásszíjja? Az enyémen nincs egy rohadt felirat sem. Mérd le, az a biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Mérd le, az a biztos. Holnap úgyis vezérlést cserélek. Majd akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 hali Át lehet mosni vmivel a hütő rendszert? van érteleme? nekem vmiért a trisó jutott eszembe, de az sztem eszi a aluminiumot Indítás után az elsö pár nagyobb gázra bugyborékol a viz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 hali Át lehet mosni vmivel a hütő rendszert? van érteleme? nekem vmiért a trisó jutott eszembe, de az sztem eszi a aluminiumot Indítás után az elsö pár nagyobb gázra bugyborékol a viz. Akkor nem mosás kell oda hanem szerintem egy jó légtelenítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Akkor nem mosás kell oda hanem szerintem egy jó légtelenítés. az már megvolt, de még mindig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Háztartási citromsav! MINDEN dzsuvát kihoz! Nem bántja az alut, viszont gyönyörűen kiszedi a rozsdát. Fél napig hagytam állni benne, után alapos, többszöri átmosás, azóta tiszta a hűtőrendszer. hali Át lehet mosni vmivel a hütő rendszert? van érteleme? nekem vmiért a trisó jutott eszembe, de az sztem eszi a aluminiumot Indítás után az elsö pár nagyobb gázra bugyborékol a viz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Háztartási citromsav! MINDEN dzsuvát kihoz! Nem bántja az alut, viszont gyönyörűen kiszedi a rozsdát. Fél napig hagytam állni benne, után alapos, többszöri átmosás, azóta tiszta a hűtőrendszer. köszi "Háztartási citromsav" az az amit a teába kell tenni? technikailag pl mondjuk a tartálya bedugtad a slagot a hütönél meg lekötötted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Úgy emlékszem ilyet öntöttem bele 2 vagy 3 litert + a maradékot kipótoltam desztvízzel. Megvártam egy hűtő ki/bekapcsolást, hogy tuti mindenhová eljusson. Miután kihűlt, le kell venni a hűtősapit, mert ahogy dolgozik a sav, gáz képződik! Technikailag: radiátor, hűtőcsövek, kiegyenlítő lekötve, aztán lehet slaggal jó alaposan mindent átmosni. Utána mindent visszakötöttem, feltöltöttem, légtelenítettem, próbakör míg ki nem nyit a termosztát, utána ha kihűlt leengedtem, aztán ugyanez mégegyszer, meg mégegyszer, de itt már desztillált vízzel töltöttem fel. Utána azt is leengedtem, aztán kapta a G12+ fagyállót. Azóta "kopp" "kopp" "kopp" nem rozsdás. köszi "Háztartási citromsav" az az amit a teába kell tenni? technikailag pl mondjuk a tartálya bedugtad a slagot a hütönél meg lekötötted? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Úgy emlékszem ilyet öntöttem bele 2 vagy 3 litert + a maradékot kipótoltam desztvízzel. Megvártam egy hűtő ki/bekapcsolást, hogy tuti mindenhová eljusson. Miután kihűlt, le kell venni a hűtősapit, mert ahogy dolgozik a sav, gáz képződik! Technikailag: radiátor, hűtőcsövek, kiegyenlítő lekötve, aztán lehet slaggal jó alaposan mindent átmosni. Utána mindent visszakötöttem, feltöltöttem, légtelenítettem, próbakör míg ki nem nyit a termosztát, utána ha kihűlt leengedtem, aztán ugyanez mégegyszer, meg mégegyszer, de itt már desztillált vízzel töltöttem fel. Utána azt is leengedtem, aztán kapta a G12+ fagyállót. Azóta "kopp" "kopp" "kopp" nem rozsdás. aham, akkor futok még 1 kört, mert én port vettem meg kell deszt.viz is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 aham, akkor futok még 1 kört, mert én port vettem meg kell deszt.viz is köszi Hali Volt a szelepfedél alatt olajos vizes hab?? Ha igen és mellé még bugyborékol a hűtőd kb 1500-2000 fordulaton akkor sanszos hogy hengerfej tömítés gond vagy a szeleptányér között megrepedt a hengerfej. Sajnos én abban a cipőben járok hogy habos a szelepfedélben az olajbeöntő kupakja és a nívó alja kb 2-3mm re. Az autószerelő batárom azt mondta hogy ha bugyborékol a hűtőben a víz akkor sajna a fentebb említett hibákra utalhat. Mivel a vízbe akkor kerül a levegő amikor a kartergázt belenyomja a víztérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Hali Volt a szelepfedél alatt olajos vizes hab?? Ha igen és mellé még bugyborékol a hűtőd kb 1500-2000 fordulaton akkor sanszos hogy hengerfej tömítés gond vagy a szeleptányér között megrepedt a hengerfej. Sajnos én abban a cipőben járok hogy habos a szelepfedélben az olajbeöntő kupakja és a nívó alja kb 2-3mm re. Az autószerelő batárom azt mondta hogy ha bugyborékol a hűtőben a víz akkor sajna a fentebb említett hibákra utalhat. Mivel a vízbe akkor kerül a levegő amikor a kartergázt belenyomja a víztérbe. Hátőőő szerintem a kartergázt nem nagyon tudja belenyomni semmi a vízkörbe, mert az szabadon tud távozni lentről is és fentről is , különösebb nyomása nincs neki. Maga a motor szokott beledolgozni í vízbe sürítéskor vagy munkaütembe ha az égéstér felé szakad átt a tömítés, vagy maga a hebgerfej. Szépen felfújja betonkeményre a vízcsöveket aztán majd egyszer eldurran valamelyik. Attól füg mekkora a szakadás, valamennyi nyomást el tud engedni a szelep a kiegyenlítő tartály kupakjában. Szerintem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Hali Volt a szelepfedél alatt olajos vizes hab?? Ha igen és mellé még bugyborékol a hűtőd kb 1500-2000 fordulaton akkor sanszos hogy hengerfej tömítés gond vagy a szeleptányér között megrepedt a hengerfej. Sajnos én abban a cipőben járok hogy habos a szelepfedélben az olajbeöntő kupakja és a nívó alja kb 2-3mm re. Az autószerelő batárom azt mondta hogy ha bugyborékol a hűtőben a víz akkor sajna a fentebb említett hibákra utalhat. Mivel a vízbe akkor kerül a levegő amikor a kartergázt belenyomja a víztérbe. Nem volt, egyébként az sztem mástol van.(hidegben, rövidtáv) és csak induláskor csinálja 2-3 gázfroccs után nincs hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Éppen az is jó, csak a késszel nem kell vesződni a feloldással, kevergetéssel. aham, akkor futok még 1 kört, mert én port vettem meg kell deszt.viz is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Június8, 2015 Megoszt Elküldve Június8, 2015 Üdv! Ki volt lyukadva a klímahűtőm, csere, és kapott új szárítószűrőt is. Fel lett töltve, dől a hideg, hávájdizsinaffénytető. De akkor most nem írnék ide. :D Kb. fél/háromnegyed óra után megszűnik létezni a levegőbefújás. Max-ra kapcsolva a ventit, akkor érezni valamit. Kikapcsoltam a klímát, de még sokáig hideg levegő "jött be", 10 km után kapcsoltam vissza, és megint minden ment tovább (dől a hideg) kb. fél/háromnegyed óráig. :) Kérdésem az lenne, hogy mi történhet ilyenkor? Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június8, 2015 Megoszt Elküldve Június8, 2015 Üdv! Ki volt lyukadva a klímahűtőm, csere, és kapott új szárítószűrőt is. Fel lett töltve, dől a hideg, hávájdizsinaffénytető. De akkor most nem írnék ide. :D Kb. fél/háromnegyed óra után megszűnik létezni a levegőbefújás. Max-ra kapcsolva a ventit, akkor érezni valamit. Kikapcsoltam a klímát, de még sokáig hideg levegő "jött be", 10 km után kapcsoltam vissza, és megint minden ment tovább (dől a hideg) kb. fél/háromnegyed óráig. :) Kérdésem az lenne, hogy mi történhet ilyenkor? Előre is köszönöm a válaszokat! Csak mint amatőr e téren(is). Nekem úgy hangzik, mintha vmi túl melegedne és lekapcsolna Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Június8, 2015 Megoszt Elküldve Június8, 2015 Csak mint amatőr e téren(is). Nekem úgy hangzik, mintha vmi túl melegedne és lekapcsolna Én meg arra gondoltam, hogy a párologtatót lefagyasztja, így a venti által fújt levegő nem tud átjönni rajta. Kérdés, tud e annyira hűteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június8, 2015 Megoszt Elküldve Június8, 2015 Én meg arra gondoltam, hogy a párologtatót lefagyasztja, így a venti által fújt levegő nem tud átjönni rajta. Kérdés, tud e annyira hűteni? gondolod annyira "jó" lett, hogy befagynának a rések rajta? hát ezt nemigen hiszem, akkor bárkinek "befagyhatna" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Június8, 2015 Megoszt Elküldve Június8, 2015 gondolod annyira "jó" lett, hogy befagynának a rések rajta? hát ezt nemigen hiszem, akkor bárkinek "befagyhatna" Nem tudom, hogy az expanziós szelep meghibásodása okozhat-e ilyen tünetet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts