ypos Elküldve Február7, 2015 Elküldve Február7, 2015 (edited) Igen, a belső levegő keringetést aztán visszakötötték rendesen, az működik. Tudom, hogy a levegő rendesen záró mindenfelé, ez az előző autómnál is így volt. Csak azt akarom ellenőrizni, hogy nem sérültek-e. Ha legalább egy kicsit tudnám fokozni a fújás teljesítményét, az már eredmény lenne. A középkonzol konkrétan az a műszerfal elem, amin a szellőzéskapcsolók vannak, ugye? On 2015. 02. 02. at 14:38, zotya975 írta: A légterelő lapátok alapból nem zárnak el 100%-osan sehol sem, tehát ha csak a szélvédőre irányítod a levegőt akkor is fog menni máshova is. A kardánbox és a középkonzol eltávolítása után eléggé hozzájukférni, de sokmindent nem lehet velük kezdeni. Most már működik a belső levegő keringtetés átkapcsolása? Módosítva Február7, 2015 : hening Videóval idézés.
zotya975 Elküldve Február7, 2015 Elküldve Február7, 2015 On 2015. 02. 07. at 16:40, ypos írta: Igen, a belső levegő keringetést aztán visszakötötték rendesen, az működik. Tudom, hogy a levegő rendesen záró mindenfelé, ez az előző autómnál is így volt. Csak azt akarom ellenőrizni, hogy nem sérültek-e. Ha legalább egy kicsit tudnám fokozni a fújás teljesítményét, az már eredmény lenne. A középkonzol konkrétan az a műszerfal elem, amin a szellőzéskapcsolók vannak, ugye? Igen az a középkonzol.
satee76 Elküldve Február9, 2015 Elküldve Február9, 2015 Sziasztok ! Egy kis segítség kellene. Van egy ASTRA F 1.7 Dieselem. A belső venti kapcsolója nem mindig működik. Hol bekapcsolja a fűtést mind a négy fokozatban, néha viszont egyik fokozat sem működik. Hol kezdjem a hibát keresni?
zotya975 Elküldve Február10, 2015 Elküldve Február10, 2015 On 2015. 02. 09. at 22:19, satee76 írta: Sziasztok ! Egy kis segítség kellene. Van egy ASTRA F 1.7 Dieselem. A belső venti kapcsolója nem mindig működik. Hol bekapcsolja a fűtést mind a négy fokozatban, néha viszont egyik fokozat sem működik. Hol kezdjem a hibát keresni? Üdv, először talán nézd meg a pollenszűrő alatt a zöld színű előtét ellenállást. Ha beázott valamikor akkor lehet korrodált a csatlakozója így kontakthibás. Saját biztosítéka van neki, azt is megnézheted hogy fixen ül-e a helyén.
Sztaricsnaja Elküldve Február10, 2015 Elküldve Február10, 2015 On 2015. 01. 09. at 14:32, Alex9094 írta: Nem a ledekre gondoltam, hogy az van az enyémben is :D ha megnézed a képet viszont lehet látni két-két réz sarut izzónként arra merőlegesen pedig van egy műanyag "csík" na nekem az izzók alja azon fekszik fel gyárilag azért gondoltam hogy ezekben a kapcsolókban fix izzók vannak mivel a sarukon nekem még rajta van a két szál amin kapta a feszültséget az izzó a rizsszem izzónak meg nincsenek akkora lábai hogy oda forrasztották volna őket :) remélem valamennyire érthető voltam Igen a belső keringetés, és klíma kapcsolóba be van forrasztva az égő. Ahogy a korábban linkelt képen is látszik célszerű ledre cserélni, de magasfényű legyen. (Én amikor cserélem, kb 5 éve, akkor még nem nagyon volt a kisebb méretűből magasfényű. Kettő-kettőt raktam bele, de még így is elég halvány.)
satee76 Elküldve Február11, 2015 Elküldve Február11, 2015 (edited) On 2015. 02. 10. at 13:35, zotya975 írta: Üdv, először talán nézd meg a pollenszűrő alatt a zöld színű előtét ellenállást. Ha beázott valamikor akkor lehet korrodált a csatlakozója így kontakthibás. Saját biztosítéka van neki, azt is megnézheted hogy fixen ül-e a helyén. Hálás Köszönetem. :D Elázva ugyan nincs semmi, de a kábel csatlakozó kontakt hibás, mozgatásra működik. Most rögzítettem, a hétvégén kiszerelem és csatit szerelek/forrasztok. Semmi nincs elázva, gondolom jól szigetel, remélem így is marad ! :icon1: Nemrég költöttem 70 k-t az üzemanyag rendszer felújítására (tankcsere, csövek, üreges csavar csere, tisztítás stb), örülök hogy legalább ennek a javítási költségét meg takarítom. Módosítva Február11, 2015 : hening Képpel idézés.
kocsiga Elküldve Február18, 2015 Elküldve Február18, 2015 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy mennyit szabad(érdemes) költeni egy utólagos klímára? (manuális nem digit) Mondjuk a beszerelést megoldjuk szerelő haverral,csak az anyagot kellene fizetni.
hetyke Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 On 2015. 02. 18. at 21:57, kocsiga írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy mennyit szabad(érdemes) költeni egy utólagos klímára? (manuális nem digit) Mondjuk a beszerelést megoldjuk szerelő haverral,csak az anyagot kellene fizetni. facen hirdetnek gyári bontott klímát... 45. Ennyit megér! Megvan mindene elvileg. 1
kocsiga Elküldve Február19, 2015 Elküldve Február19, 2015 On 2015. 02. 19. at 7:16, hetyke írta: facen hirdetnek gyári bontott klímát... 45. Ennyit megér! Megvan mindene elvileg. Köszönöm!
BTibike Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 (edited) Helló,nekem olyan problémám van a motor hőmérséklet mutató álandóan len van kékbe,nem mozdul sehova,gondoltam a termosztát meghibásodott,de a fűtés 2-t percen belül tökéletesen működik nem tudom mi lehet a probléma, F asztra 1997 sedán Módosítva Február22, 2015 : BTibike
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 On 2015. 02. 22. at 12:30, BTibike írta: Helló,nekem olyan problémám van a motor hőmérséklet mutató álandóan len van kékbe,nem mozdul sehova,gondoltam a termosztát meghibásodott,de a fűtés 2-t percen belül tökéletesen működik nem tudom mi lehet a probléma, F asztra 1997 sedán Üdv, mozgasd meg a csatlakozót a motortérben, egy kék ( ha jól emlékszem) drót végén található kábelsarú. Ha megmondod pontosan milyen motor azt is megmondom hol találod.
BTibike Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 (edited) x16szr02cw9376-motorkód 8-szelepes 1,6-os szedán Módosítva Február22, 2015 : BTibike
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 On 2015. 02. 22. at 15:24, BTibike írta: x16szr02cw9376-motorkód 8-szelepes 1,6-os szedán Ott van a generátor előtt a hengerfej mögött a szívócsonkba betekert jeladón.
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 On 2015. 02. 22. at 15:51, BTibike írta: huzzam ki? A jeladót kitekerni lehet (de nem kell , kifolyik a hűtőfolyadék) csak mozgasd meg rajta a sarut , meg nézd meg nincs -e oxidálódva, bezöldülve.
BTibike Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Kimentem megnéztem nincs beokszídálódva a saru,maga a jeladó elég korrodált,beindítottam utána de semmi különbség ugyan olyan
BTibike Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 a jeladó tetején nincs oxidálás csak az alja csunya
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 On 2015. 02. 22. at 16:21, BTibike írta: a jeladó tetején nincs oxidálás csak az alja csunya Gondolom valamikor hűtőfolyadék jutott ki, esetleg csapvíz volt benne és abból rakódótt le valami. Azért a termosztátot ellenőrizni lehetne attól függetlenül hogy hamar fűtt.
BTibike Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 Nem soha,szerintetek ha nyitva maradt volna a termosztát akkor fűtés lenne az autóba?
zotya975 Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 On 2015. 02. 23. at 18:38, BTibike írta: Nem soha,szerintetek ha nyitva maradt volna a termosztát akkor fűtés lenne az autóba? Persze akkor is van benne fűtés csak lassabban melegszik fel a hűtőfolyadék. De nekem sem megy fel ilyenkor fél órát járatva sem alapjáraton annyira hogy kapcsoljon a venti, pedig a termosztát jó.
BTibike Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 hát akkor már nemtudom mivan mit cseréljek?
BTibike Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 Ugy tudom elég macerás folyamat a termosztát csere
Hjoe Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 SZR-nél szíjat le kell venni. Ha meg sem mozdul a mutató , akkor lehet jeladó, vagy a vezeték.
Hjoe Elküldve Február23, 2015 Elküldve Február23, 2015 On 2015. 02. 23. at 18:44, zotya975 írta: Persze akkor is van benne fűtés csak lassabban melegszik fel a hűtőfolyadék. De nekem sem megy fel ilyenkor fél órát járatva sem alapjáraton annyira hogy kapcsoljon a venti, pedig a termosztát jó. De azért a mutató megmozdul?
Recommended Posts