Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Igen, a belső levegő keringetést aztán visszakötötték rendesen, az működik.

Tudom, hogy a levegő rendesen záró mindenfelé, ez az előző autómnál is így volt. Csak azt akarom ellenőrizni, hogy nem sérültek-e. Ha legalább egy kicsit tudnám fokozni a fújás teljesítményét, az már eredmény lenne.

A középkonzol konkrétan az a műszerfal elem, amin a szellőzéskapcsolók vannak, ugye?

  On 2015. 02. 02. at 14:38, zotya975 írta:

A légterelő lapátok alapból nem zárnak el 100%-osan sehol sem, tehát ha csak a szélvédőre irányítod a levegőt akkor is fog menni máshova is. A kardánbox és a középkonzol eltávolítása után eléggé hozzájukférni, de sokmindent nem lehet velük kezdeni. Most már működik a belső levegő keringtetés átkapcsolása?

Módosítva : hening
Videóval idézés.
Elküldve
  On 2015. 02. 07. at 16:40, ypos írta:

Igen, a belső levegő keringetést aztán visszakötötték rendesen, az működik.

Tudom, hogy a levegő rendesen záró mindenfelé, ez az előző autómnál is így volt. Csak azt akarom ellenőrizni, hogy nem sérültek-e. Ha legalább egy kicsit tudnám fokozni a fújás teljesítményét, az már eredmény lenne.

A középkonzol konkrétan az a műszerfal elem, amin a szellőzéskapcsolók vannak, ugye?

Igen az a középkonzol.

Elküldve

Sziasztok !

Egy kis segítség kellene. Van egy ASTRA F 1.7 Dieselem. A belső venti kapcsolója nem mindig működik. Hol bekapcsolja a fűtést mind a négy fokozatban, néha viszont egyik fokozat sem működik. Hol kezdjem a hibát keresni?

Elküldve
  On 2015. 02. 09. at 22:19, satee76 írta:

Sziasztok !

Egy kis segítség kellene. Van egy ASTRA F 1.7 Dieselem. A belső venti kapcsolója nem mindig működik. Hol bekapcsolja a fűtést mind a négy fokozatban, néha viszont egyik fokozat sem működik. Hol kezdjem a hibát keresni?

Üdv, először talán nézd meg a pollenszűrő alatt a zöld színű előtét ellenállást. Ha beázott valamikor akkor lehet korrodált a csatlakozója így kontakthibás.

1744429-20150210-wNJsHJ.jpg

1744430-20150210-Lzpdbv.jpg

Saját biztosítéka van neki, azt is megnézheted hogy fixen ül-e a helyén.

Elküldve
  On 2015. 01. 09. at 14:32, Alex9094 írta:

Nem a ledekre gondoltam, hogy az van az enyémben is :D ha megnézed a képet viszont lehet látni két-két réz sarut izzónként arra merőlegesen pedig van egy műanyag "csík" na nekem az izzók alja azon fekszik fel gyárilag azért gondoltam hogy ezekben a kapcsolókban fix izzók vannak mivel a sarukon nekem még rajta van a két szál amin kapta a feszültséget az izzó a rizsszem izzónak meg nincsenek akkora lábai hogy oda forrasztották volna őket :) remélem valamennyire érthető voltam

Igen a belső keringetés, és klíma kapcsolóba be van forrasztva az égő. Ahogy a korábban linkelt képen is látszik célszerű ledre cserélni, de magasfényű legyen. (Én amikor cserélem, kb 5 éve, akkor még nem nagyon volt a kisebb méretűből magasfényű. Kettő-kettőt raktam bele, de még így is elég halvány.)

Elküldve (edited)
  On 2015. 02. 10. at 13:35, zotya975 írta:

Üdv, először talán nézd meg a pollenszűrő alatt a zöld színű előtét ellenállást. Ha beázott valamikor akkor lehet korrodált a csatlakozója így kontakthibás.

Saját biztosítéka van neki, azt is megnézheted hogy fixen ül-e a helyén.

Hálás Köszönetem. :D Elázva ugyan nincs semmi, de a kábel csatlakozó kontakt hibás, mozgatásra működik. Most rögzítettem, a hétvégén kiszerelem és csatit szerelek/forrasztok. Semmi nincs elázva, gondolom jól szigetel, remélem így is marad ! :icon1:

Nemrég költöttem 70 k-t az üzemanyag rendszer felújítására (tankcsere, csövek, üreges csavar csere, tisztítás stb), örülök hogy legalább ennek a javítási költségét meg takarítom.

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni,hogy mennyit szabad(érdemes) költeni egy utólagos klímára? (manuális nem digit)

Mondjuk a beszerelést megoldjuk szerelő haverral,csak az anyagot kellene fizetni.

Elküldve
  On 2015. 02. 18. at 21:57, kocsiga írta:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni,hogy mennyit szabad(érdemes) költeni egy utólagos klímára? (manuális nem digit)

Mondjuk a beszerelést megoldjuk szerelő haverral,csak az anyagot kellene fizetni.

facen hirdetnek gyári bontott klímát... 45. Ennyit megér! Megvan mindene elvileg.

  • Like 1
Elküldve (edited)

Helló,nekem olyan problémám van a motor hőmérséklet mutató álandóan len van kékbe,nem mozdul sehova,gondoltam a termosztát meghibásodott,de a fűtés 2-t percen belül tökéletesen működik nem tudom mi lehet a probléma, F asztra 1997 sedán

Módosítva : BTibike
Elküldve
  On 2015. 02. 22. at 12:30, BTibike írta:

Helló,nekem olyan problémám van a motor hőmérséklet mutató álandóan len van kékbe,nem mozdul sehova,gondoltam a termosztát meghibásodott,de a fűtés 2-t percen belül tökéletesen működik nem tudom mi lehet a probléma, F asztra 1997 sedán

Üdv, mozgasd meg a csatlakozót a motortérben, egy kék ( ha jól emlékszem) drót végén található kábelsarú. Ha megmondod pontosan milyen motor azt is megmondom hol találod.

Elküldve
  On 2015. 02. 22. at 15:24, BTibike írta:

x16szr02cw9376-motorkód 8-szelepes 1,6-os szedán

Ott van a generátor előtt a hengerfej mögött a szívócsonkba betekert jeladón.

1758496-20150222-oLJ3Y6.jpg

Elküldve
  On 2015. 02. 22. at 15:51, BTibike írta:

huzzam ki?

A jeladót kitekerni lehet (de nem kell , kifolyik a hűtőfolyadék) csak mozgasd meg rajta a sarut , meg nézd meg nincs -e oxidálódva, bezöldülve.

Elküldve
  On 2015. 02. 22. at 16:21, BTibike írta:

a jeladó tetején nincs oxidálás csak az alja csunya

Gondolom valamikor hűtőfolyadék jutott ki, esetleg csapvíz volt benne és abból rakódótt le valami. Azért a termosztátot ellenőrizni lehetne attól függetlenül hogy hamar fűtt.

Elküldve
  On 2015. 02. 23. at 18:38, BTibike írta:

Nem soha,szerintetek ha nyitva maradt volna a termosztát akkor fűtés lenne az autóba?

Persze akkor is van benne fűtés csak lassabban melegszik fel a hűtőfolyadék. De nekem sem megy fel ilyenkor fél órát járatva sem alapjáraton annyira hogy kapcsoljon a venti, pedig a termosztát jó.

Elküldve
  On 2015. 02. 23. at 18:44, zotya975 írta:

Persze akkor is van benne fűtés csak lassabban melegszik fel a hűtőfolyadék. De nekem sem megy fel ilyenkor fél órát járatva sem alapjáraton annyira hogy kapcsoljon a venti, pedig a termosztát jó.

De azért a mutató megmozdul?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.