joces Elküldve Március6, 2008 Elküldve Március6, 2008 Üdv mindenkinek! Újdonsült Opeles leszek. Jövő héten veszem át az Astrát, már alig várom! Én is alig vértam.Nekem mindenki azt mondta ,a bejáratás a legfontosabb a továbbiakra nézve.Ediig minden ok,bár még csak egy hete van meg.Sok sikert.
joces Elküldve Március11, 2008 Elküldve Március11, 2008 Lehet nem jó helyre írok,de a 3 hetes autóban,egész apró "klattyogást" hallok,alig észrevehetően a motor felől.Ez természetes?300 km van az autóban.nagyon vigyázok a bejáratással,nem nyúzom.(Ez az első autónk).Valahol olvastam (talán ezen a fórumon) ,hogy ez a vezérműlánc adja ezt a hangot és természetes.Szeretnék megnyugodni ezügyben,ti biztosan jobban tudjátok.A válaszokat előre is köszi.
Colin Elküldve Március16, 2008 Elküldve Március16, 2008 Haki G Astrások! Köszönöm szépen a szombati napot. Külön köszönet Telo-nak, aki kivitt a talira. Csináltam nagyon sok autóról képet, Teloéról is van, és persze Rastalos autójától is készültek képek... :D Megtekinthető: http://vmuki.fotoalbum.hu/index
smajda Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Kedves Mind, 1999-es 1.6 16v-s g astra kombim van. elegedett vagyok vele, semmi komoly gondom nem volt meg. 130e km van benne, ebbol az utolso 85e-ert en vagyok a felelos. ket dolgo miatt irok: 1. varosban 9.5l fogyaszt - amit el is fogadnek, ha jol nem is esik. viszont stabil 130-135km/h-s autopalyazassal 10 litert. nem sok ez? mit lehetne tenni? 2. elojott a szokasos opel betegsege: meleg motornal pl. lassitas miatt visszaeso fordulatnal ujra gyorsitva rangat. kb. a 2000 koruli tartomanyt nem birja, mindig meleg motornal jon elo. mi lehet ez? kb. 10e km-el ezelott volt opeles motordiagnosztikan, nem talaltak semmit. nem nagyon ertek hozza, de igyekeznek osszecipegetni vmi infot. elore is koszonok minden infot.
ENDYKA Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Haki G Astrások! Megtekinthető: http://vmuki.fotoalbum.hu/index Köszi a fotókat! Jól sikerültek! :D
mackosajt Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Kedves Mind, 1999-es 1.6 16v-s g astra kombim van. elegedett vagyok vele, semmi komoly gondom nem volt meg. 130e km van benne, ebbol az utolso 85e-ert en vagyok a felelos. ket dolgo miatt irok: 1. varosban 9.5l fogyaszt - amit el is fogadnek, ha jol nem is esik. viszont stabil 130-135km/h-s autopalyazassal 10 litert. nem sok ez? mit lehetne tenni? 2. elojott a szokasos opel betegsege: meleg motornal pl. lassitas miatt visszaeso fordulatnal ujra gyorsitva rangat. kb. a 2000 koruli tartomanyt nem birja, mindig meleg motornal jon elo. mi lehet ez? kb. 10e km-el ezelott volt opeles motordiagnosztikan, nem talaltak semmit. nem nagyon ertek hozza, de igyekeznek osszecipegetni vmi infot. elore is koszonok minden infot. X-es vagy Z-s a mocikód? amúgy első kérdéskörben gyertyák mikoriak? egr szelep volt-e pucolva már, vagy cserélve? Alapjárati+folytószelep volt-e takarítva? sárga lámpát nem dob amikor rángat? ui: honnan írsz? esetleg konkrét szerelőt is ajánlhatnánk.
telo Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Haki G Astrások! Köszönöm szépen a szombati napot. Külön köszönet Telo-nak, aki kivitt a talira. Csináltam nagyon sok autóról képet, Teloéról is van, és persze Rastalos autójától is készültek képek... :D Megtekinthető: http://vmuki.fotoalbum.hu/index Szívesen! Látom te sem unatkoztál... :D Rastalos képei itt: http://picasaweb.google.com/telo.opel/Ringtali
smajda Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 X-es vagy Z-s a mocikód? amúgy első kérdéskörben gyertyák mikoriak? egr szelep volt-e pucolva már, vagy cserélve? Alapjárati+folytószelep volt-e takarítva? sárga lámpát nem dob amikor rángat? ui: honnan írsz? esetleg konkrét szerelőt is ajánlhatnánk. az anyosoldali ajtonal levo matrican csak x-ek vannak, z egy darab sem. ugye ebbol kiderul? gyertyak emlekeim szerint cc 20-30e km ezelotti, de valami draga es jo volt. (a szerelo teljesen megbizhato, tehat, amit fizettem, az van benne.) egyik szelep sem volt takaritva vagy cserelve. sarga lampa nem volt meg. szeged koszonom elore is az otleteket
mackosajt Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 forgalmiból hamarabb kiderül a motorkód. A mociszám elejére gondolok itt. Az első 5-6 karakter. egy pucolás akkor ráférne. :D Gyertyákból meg jobb a gyári, és asszem olcsóbb is.
Ree Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 hello mindenkinek.... nagyon megkoszonnem ha valaki segiteni tudna, mert nagy a gond mostansag nalam... az astram elkezdett furan viselkedni... kigyul a kis sarga motor jel a szamitogepen es akkor elfelejt rendesen menni az auto, nem akar huzni. Mar jo reg nem jelent meg a kis sarga motor es gondoltam meggyogyult, de tegnap megint megjelent es villogni is elkezdett, es az auto megint nem akart rendesen menni, de meg ez mellett kiirta, hogy az olajat is ellenorizzem, habar ott minden ok (logikatlan) es meg az is eszebe jutott, hogy valami "garniture de freins"- t (valami fek) is csekkoltasson velem...szerintetek nagy lehet a gaz?...ja es levego szurot par napja csereltem, mert azt gondoltam az lehet a problema....
smajda Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 forgalmiból hamarabb kiderül a motorkód. A mociszám elejére gondolok itt. Az első 5-6 karakter. egy pucolás akkor ráférne. :D Gyertyákból meg jobb a gyári, és asszem olcsóbb is. a motorszam: x16xel02hx.... ebbol mi kovetkezik? mi a kulonbseg a ket fajta motor kozott? ja es remelheto vmi alacsonyabb fogyasztas?
Colin Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 Hali. Lebontva: az X16XEL02HX... X: Euro 2 16 : köbcenti Liter x0,1 (vagyis 1600 ccm) X: > 10,0 - 11,5:1 között van a kompresszio (asszem) E: Mehrfacheinspritzung (befecskedezés tipusa) L: Alacsony teljesítmény / töltöttség (ez nem tudom mi, lehet nem is kell már) Én enyit tudtam segíteni, a többit majd mondják az okosabbak.
mackosajt Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 X16XEL külön gyújtásmodul+kábelek, Z16 már úgy tudom, csak trafóhidas. Vagyis ha a tisztítások után is marad a rángatás, és mind az egr, mind az alapjárati állapota megfelelő, akkor tovább a gyújtás irányába haladnék. Na most Z-s nél komlyabban átnézni nem lehet, csak trafóhíd cserével. X-esnél lehet nézni a kábeleket, meg külön a trafót is. de én csak műértő laikus vagyok, majd valaki jön, és ír jobbat. :D
smajda Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 X16XEL külön gyújtásmodul+kábelek, Z16 már úgy tudom, csak trafóhidas. Vagyis ha a tisztítások után is marad a rángatás, és mind az egr, mind az alapjárati állapota megfelelő, akkor tovább a gyújtás irányába haladnék. Na most Z-s nél komlyabban átnézni nem lehet, csak trafóhíd cserével. X-esnél lehet nézni a kábeleket, meg külön a trafót is. de én csak műértő laikus vagyok, majd valaki jön, és ír jobbat. :D mackosajt es colin: :D le vagyok nyugozve. ha meg valami otletetek lenne nektek, masoknak, kuldjetek, mert igy mar az en autoszerelom is tud vele mit kezdeni. a jelenseg (rangatas) kapcsan meg egy hasonlat jutott eszembe: mintha nem menni egy henger vagy huzna vmi vissza az autot --> nyomom tovig --> egyszercsak mintha leszednenek rola egy gumikotelet es huz mint a fene
Qpack Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 X16XEL külön gyújtásmodul+kábelek, Z16 már úgy tudom, csak trafóhidas. Vagyis ha a tisztítások után is marad a rángatás, és mind az egr, mind az alapjárati állapota megfelelő, akkor tovább a gyújtás irányába haladnék. Na most Z-s nél komlyabban átnézni nem lehet, csak trafóhíd cserével. X-esnél lehet nézni a kábeleket, meg külön a trafót is. de én csak műértő laikus vagyok, majd valaki jön, és ír jobbat. :D a válasz sajnos bár segítőkész, de nem jó! :D az X16XEL is trafóhidas...szerintem nem csináltak belőle több félét..az enyém tuti az és hidas :D
Qpack Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 mackosajt es colin: :D le vagyok nyugozve. ha meg valami otletetek lenne nektek, masoknak, kuldjetek, mert igy mar az en autoszerelom is tud vele mit kezdeni. a jelenseg (rangatas) kapcsan meg egy hasonlat jutott eszembe: mintha nem menni egy henger vagy huzna vmi vissza az autot --> nyomom tovig --> egyszercsak mintha leszednenek rola egy gumikotelet es huz mint a fene cserélj gyertyát, nem egy nagy összeg és ha 30 ezerrel ezelőtt volt cserélve, akkor aktuális is! akármilyen csuda gyertya...nekem gyári GM volt benne és 35 nél igen csúnyán megnőtt az elektróda hézag, már az alapjáraton is hallani lehetett....csere és minden OK! (kopp-kopp :D )
Colin Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 Smajda: Tisztitás kell neki, vagyis nálunk a hasonlo hibán az segített. Bár ajánlom, a néha "kiégetés műveletét", ami szervizben kb 5-10000Ft....szoval, kimész egy szép egyenes terepre (pl pálya) és 1 padlo, 2 padlo, 3 padlo, 4 padlo, majd 5 itt is kicsit nyomod neki, majd lelassulsz, és ujra kezded, de mondjuk 2-től.... majd 3.tól... azota, ha előjön, így segitünk rajta.
smajda Elküldve Március18, 2008 Elküldve Március18, 2008 cserélj gyertyát, nem egy nagy összeg és ha 30 ezerrel ezelőtt volt cserélve, akkor aktuális is! akármilyen csuda gyertya...nekem gyári GM volt benne és 35 nél igen csúnyán megnőtt az elektróda hézag, már az alapjáraton is hallani lehetett....csere és minden OK! (kopp-kopp :D ) Kedves Mind, koszonom es remelem tenyleg ennyi eleg lesz. rovidesen bejelentkezem a szerelomhoz es akkor meglatjuk...
Horatius Elküldve Március23, 2008 Elküldve Március23, 2008 Sziasztok! Lehet hogy offtopic a hozzászólásom, de hátha segítek vele valakinek. Összetörték Classic Astrámat. Maradt belőle egy bontatlan SZÖVETSZŐNYEGEM (új, mielőtt törtek, akkor vettem) jelképes áron átadom. MÉRETPONTOS, fóliában, emblémával. Ára: 3 e HUF. oxinus@citromail.hu Üdv: Jani
gröbdzi Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Segítség! 2002-es 1.6-os 102 LE-s Opel Astrám van. A műszerfalon folyamatosan narancssárgán világít a motor visszajelzője. Az autó gond nélkül megy, semmi rángatás. Fogyasztás normális: átlag 7 L/100 Km. Mi lehet a gond? Esetleg labdaszonda cserés? Vagy neadjisten katalizátor probléma. Köszönet.
Qpack Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 Segítség! 2002-es 1.6-os 102 LE-s Opel Astrám van. A műszerfalon folyamatosan narancssárgán világít a motor visszajelzője. Az autó gond nélkül megy, semmi rángatás. Fogyasztás normális: átlag 7 L/100 Km. Mi lehet a gond? Esetleg labdaszonda cserés? Vagy neadjisten katalizátor probléma. Köszönet. Menj be a szervízbe, mert sajnos ez így nem megy...ott majd kiolvassák...szerintem jóslásokkal nem szeret senki fogllakozni :D :D
hemi Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Várunk minden Opel Astra G tulajdonost a sorainkba! Én is használok egyet:) Szedán rulz.
tariz_ Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Helló mindenki! Kb 1 hónapja én is boldog opel tulajdonos vagyok. Ez az első autóm most novembermben sikerült megszereznem a jogsit. Nagyon szeretem városi használat van főleg 90% ban és a fogyasztás 8l/100km , ahogy olvastam ez nem olyan rossz . Lenne egy olyan problémám h mikor vettem az autót a kereskedésben csak egy gyújtáskapcsolót kulcsot kaptam, állítólag a régi tulaj nem adta le a többit és fogalma sincs már h hol lehet a kód meg a kulcsok. Van eseteleg valami ötlet hol tudnék BP környékén ilyet másoltatni h utána az immob kódot is beletegyék utólag?
Stefan Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Helló mindenki! Kb 1 hónapja én is boldog opel tulajdonos vagyok. Ez az első autóm most novembermben sikerült megszereznem a jogsit. Nagyon szeretem városi használat van főleg 90% ban és a fogyasztás 8l/100km , ahogy olvastam ez nem olyan rossz . Lenne egy olyan problémám h mikor vettem az autót a kereskedésben csak egy gyújtáskapcsolót kulcsot kaptam, állítólag a régi tulaj nem adta le a többit és fogalma sincs már h hol lehet a kód meg a kulcsok. Van eseteleg valami ötlet hol tudnék BP környékén ilyet másoltatni h utána az immob kódot is beletegyék utólag? Helló! Gratula az ótóhoz! Viszont, ha nekem ilyen lenne, hogy "nem találja a kódot, meg a kulcsot" azért lehet, hogy egy zárcserét, vagy legalábbis valami immós riasztót rakatnék bele egyből. Elég gyanús. Aztán lehet, hogy csak nekem van üldözési mániám, de sosem lehet tudni.
ENDYKA Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Engem se nyugtatna meg, ha ilyen dumával csak 1 db kulcsom lenne a géphez. Nem is beszélve, ha ezt elveszted nincs pótkulcs! A helyedben mihamarabb tetetnék új zárakat bele.. :D A mai világban nem sok mindenkiben lehet megbízni, pláne 1 ismeretlen emberben.. " messziről jött ember, azt mond: amit akar!" Grat a kocsihoz! :D
Recommended Posts