wookie Elküldve Augusztus4, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2014 Üdv.! Mi a különbség egy kompresszoros és egy turbós motor között a motormechanika szempontjából? Illetve fogyasztásban? Az jutott eszembe, hogy c20let-re akasztott e már valaki kompresszort a turbó helyett, illetve mit kéne átszabni hogy ez így működjön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabry001 Elküldve Augusztus5, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2014 Sziasztok!X14xe Tigrám van!Van egy c16xe gsi motorom amit egy f16 w399-es váltóval szeretnék bele rakni!Mit szóltok hozza?Mennyire lenne bonyolult a művelet?Tudom a c20ne lenne az igazi????De a c16xe adott!Első "építés"lessz igy nagyon megköszönném a segítséget,véleményt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Augusztus5, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2014 Sziasztok!X14xe Tigrám van!Van egy c16xe gsi motorom amit egy f16 w399-es váltóval szeretnék bele rakni!Mit szóltok hozza?Mennyire lenne bonyolult a művelet?Tudom a c20ne lenne az igazi????De a c16xe adott!Első "építés"lessz igy nagyon megköszönném a segítséget,véleményt! 10 lóerőér érdemes elkezdeni sz**ni?na jó legyen max 15 de újkorába volt 19 a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus5, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2014 Ha jó állapotban van a motor érdemes vele foglalkozni. A váltót ne cseréld, csak a motort rakd bele, így nem kell semmit faragni, pár óra alatt megvan a csere. Apró olcsó változtatásokkal tudja azt amit egy c20ne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabry001 Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Elég lessz az a váltó ami s tigrában van?Azt mondjak ez a válto is simán rá megy!Max a belső csuklot kell cserélni!Vagy?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabry001 Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Milyen apró olcsó változtatásokra gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Sziasztok. éppen egy x20xev/xer építésben vagyok benne. xev öntvény hengerfej főtengely, c20xe dugattyúk és hajtókarok (zsebelések mélyítve.) 276-os 10,7-es emeléssel. schrick profilu tengely c18xeből köszörültetve. minden megvan kezd össze állni minden, egy kérdés merült fel bennem, sajnos a szívó részem az x18xeről van, és dualportos meg egyezik a x20xev és x18xe szívórésze a tömítés/felfogatás azok egyeznek csak a méretekre lennék kíváncsi, illetve ez a dualportos dolog mennyire jó?! inkább hagyjam ki és régebbi x20xev sima szívórészt tegyek fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Inkább csinálj egy egyedi szívócsonkot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Alapvetően egész jó. Amúgy meg nem. :) Alul többet vártam tőle, ráadásul 2500-4000-ig érzek egy lyukat a nyomatékgörbén. Erre több helyen is panaszkodnak tehát nem egyedi. 4000 felett megindul szépen, de hát nem versenyautó ez. :D Úgyhogy lesz még vele teendő bőven. A hajónaplónak... Jelentősen javult a gázreakció és valamivel talán erősebb is lett az autó az alsó tartományokban, az EGR lezárásával, és a EGR-től a szívórészbe menő cső helyrerakásával. Eddig rosszul volt rögzítve, és elképzelhető hogy szívott némi falsot. Most már azért el lehet hinni, hogy egy 2.2-es motor van benne. :) Rövidesen az egész cső kikerül, amivel további javulásra számítok mivel a cső vége erősen belelóg a levegő útjába. Így Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 A hajónaplónak... Jelentősen javult a gázreakció és valamivel talán erősebb is lett az autó az alsó tartományokban, az EGR lezárásával, és a EGR-től a szívórészbe menő cső helyrerakásával. Eddig rosszul volt rögzítve, és elképzelhető hogy szívott némi falsot. Most már azért el lehet hinni, hogy egy 2.2-es motor van benne. :) Rövidesen az egész cső kikerül, amivel további javulásra számítok mivel a cső vége erősen belelóg a levegő útjába. Így Még itt van az mtb phase1 ecum, ha ki szeretnéd próbálni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Sziasztok. éppen egy x20xev/xer építésben vagyok benne. xev öntvény hengerfej főtengely, c20xe dugattyúk és hajtókarok (zsebelések mélyítve.) 276-os 10,7-es emeléssel. schrick profilu tengely c18xeből köszörültetve. minden megvan kezd össze állni minden, egy kérdés merült fel bennem, sajnos a szívó részem az x18xeről van, és dualportos meg egyezik a x20xev és x18xe szívórésze a tömítés/felfogatás azok egyeznek csak a méretekre lennék kíváncsi, illetve ez a dualportos dolog mennyire jó?! inkább hagyjam ki és régebbi x20xev sima szívórészt tegyek fel? Az x20xer-en is ugyanaz a duálportos szívósor van, annyi a különbség, hogy csak egy vákumkapcsoló van rajta. Szerintem jó dolog, alsóbb fordulatszámnál is nyomatékos marad a motor, nem hátrány, ha nem akarod állandóan veszettül forgatni. Egyébként meg annyiban igaza van Tomnak, hogy a tengelyhez méretezett szívósor többet dobna rajta. Bár, akkor már érdemes lenne a hengerfejet is átdolgozni. De az xer leömlőhöz jó lesz így is... ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Az x20xer-en is ugyanaz a duálportos szívósor van, annyi a különbség, hogy csak egy vákumkapcsoló van rajta. Szerintem jó dolog, alsóbb fordulatszámnál is nyomatékos marad a motor, nem hátrány, ha nem akarod állandóan veszettül forgatni. Egyébként meg annyiban igaza van Tomnak, hogy a tengelyhez méretezett szívósor többet dobna rajta. Bár, akkor már érdemes lenne a hengerfejet is átdolgozni. De az xer leömlőhöz jó lesz így is... ;) Igen, de az még érintetlen marad egyelőre :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Még itt van az mtb phase1 ecum, ha ki szeretnéd próbálni. :) Továbbra sem hiszek a gyári motorra való egyenchipben. Ráadásul nálam a fejlődésben több előbbre való dolog van, mint maga a program. Nem mellesleg upgrade-en kívül is lehetne még mire költeni. De mutass egy leírást hadd morfondírozzak rajta. :) Itt nincs semmi. Veci B-t nem is ismerik, de G astrához sem adnak ilyet, Speedsternél van valami, de nem írnak róla semmit... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Továbbra sem hiszek a gyári motorra való egyenchipben. Ráadásul nálam a fejlődésben több előbbre való dolog van, mint maga a program. Nem mellesleg upgrade-en kívül is lehetne még mire költeni. De mutass egy leírást hadd morfondírozzak rajta. :) Itt nincs semmi. Veci B-t nem is ismerik, de G astrához sem adnak ilyet, Speedsternél van valami, de nem írnak róla semmit... <_< Gyere el egyszer es probald ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Gyere el egyszer es probald ki. Ha egyszer sok időm lesz lehet megejtem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Üdv mindenkinek! Valakinek van információja arról, hogy X20SE motort át lehet-e alakítani 16 szelepesre? Google hozott olyanokat, hogy egyesek szerint rámegy a C20XE fej, de akár a X20XEV is, de valamelyik Daewooban is ez a motor van csak 16 szelepesen állítólag. Nem akarom átalakítani (még), csak érdekelne, hogy van-e ilyen lehetőség. (Persze minden megoldható bizonyos mennyiségű pénzzel :icon1: ) Ezzel egy kis plussz erőhöz lehetne jutni, de annyihoz nem, hogy érdemes legyen blokkot is cserélni, mert úgy tudom kis országunkban az egy vagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Üdv mindenkinek! Valakinek van információja arról, hogy X20SE motort át lehet-e alakítani 16 szelepesre? Google hozott olyanokat, hogy egyesek szerint rámegy a C20XE fej, de akár a X20XEV is, de valamelyik Daewooban is ez a motor van csak 16 szelepesen állítólag. Nem akarom átalakítani (még), csak érdekelne, hogy van-e ilyen lehetőség. (Persze minden megoldható bizonyos mennyiségű pénzzel :icon1: ) Ezzel egy kis plussz erőhöz lehetne jutni, de annyihoz nem, hogy érdemes legyen blokkot is cserélni, mert úgy tudom kis országunkban az egy vagyon. szerintem a blokk szerintem ugyanaz. komplett c20xe szokott lenni 50körül Link to comment Megosztás: More sharing options...
miki1 Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 sziasztok! segítségre lenne szüksegem. c20xe hengerfejen mit kell átalakítani hogy kanyarba ne maradjon fenn az olaj a fejbe. nekem hatsókerekesbe van de olvastam angol forumokon hogy elsokerekesnel is lehet probléma kanyargos pályan. nekem kanyar utan nagy feher fust es utána gyenge is lesz amig ki nem dolgozza az olajat. es csak neha csinalja nagyon eles kanyarokban. gondolom aaz olajjaratokat nagyobbra kell csinalni de azonkívül még kell valami vagy az elég? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Felmegy az X20SE-re a C20XE hengerfej, de a dugó össze fog érni a szelepekkel, mert azok nem zsebeltek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Akkor szükség lenne a dugók cseréjére is. A vezérlőt/elektronikát nem kellene piszkálni, ugye? Megbízhatóságban változna valamit? Úgy értem, több nyűge lenne-e a c20xe motyókkal mint a gyáriakkal? Mert az úgy megint felejthető, ha nem lehet egy hosszabb útra elmenni vele. Olvastam olyat is, hogy c20ne-re turbót tesznek kb 0.5 barra állítva és ezt gyári cuccokkal bírja (na senki nem írja mennyire tartós) ez mennyire kivitelezhető x20se-n? Persze nem úgy, hogy egy Afrikai falu éves kötségvetése belekerüljön a motorba. :) Igazából csak a lehetőségeket gyűjtöm össze, hogy miből lehet válogatni és mibe kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy az X20XEV blokkra fel lehet tenni a C20XE hengerfejet??? Ha igen át kell alakítani valamit? Milyen változást hozhat? Köszi a válaszotokat!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabry001 Elküldve Augusztus9, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2014 Mi a véleményetek c16xe főtengely es injektor tuningról? Tom ajánlotta nekem a powerbox és leölő beszerzését!Ezen rajta vagyok! Teljessen kezdő vagyok a témában! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Augusztus9, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2014 Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy az X20XEV blokkra fel lehet tenni a C20XE hengerfejet??? Ha igen át kell alakítani valamit? Milyen változást hozhat? Köszi a válaszotokat!!! Ahogy nézelődtem mostanában az olaj/víz járatok nem stimmelnek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabry001 Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 C16xe-be szeretnék jobb főtengelyt es jobb injektort!Tudnátok nekem segíteni!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 C16xe-be szeretnék jobb főtengelyt es jobb injektort!Tudnátok nekem segíteni!! mi az hogy jobb? mire gondoltál? van egy lesonkázott centírozottam,az a jobb? http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=12760#!12760-14 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts